Jump to content

intra greu in viteza 1


Recommended Posts

e astazi am patit si altceva :

 

a intrat greu si in marsalier dar doar prima data apoi a mers ok.

ce parere aveti ?

 

nu am mai reusit sa ajung pe la service.

eu merg asa cu ea de 2 ani de zile si nu are nimic,am fost la bavaria,mi-au spus ca asa fac toate masinile mai ales la frig,deci lasati-le asa daca nu va deranjeaza enorm:D

Link to comment
Share on other sites

eu merg asa cu ea de 2 ani de zile si nu are nimic,am fost la bavaria,mi-au spus ca asa fac toate masinile mai ales la frig,deci lasati-le asa daca nu va deranjeaza enorm:D

 

si eu merg cu ea asa de vreo 2 ani si ceva dar am crezut ca daca schimb ambreiajul am rezolvat .dar pana acum 2 ani cu de a fost ok ? ceva s-a intamplat ... dar oare ce....

bine l-am schimbat ca mai avea o problema patina.

Link to comment
Share on other sites

Hai sa gandim logic, aceasta problema se manifesta doar cand temperatura este scazuta afara(in special iarna, vara intra foarte usor in treapta I si totodata inclusiv iarna dupa ce se incalzeste motorul se incalzeste cutia de viteze, automat se incalzeste si uleiul in cutie si intra foarte normal si in treapta I. Avand in vedere acest rationament rezulta ca exista o singura explicatie: ULEIUL din cutie fiind foarte VASCOS ca sa asigure o ungere optima a componentelor acesteia, la temperaturi joase produce acest impediment (intra greu in treapta I). Automat dupa ce se incalzeste aceasta problema dispare de la sine. Am relatat o analiza din punct de vedere logic. 100% de aici vine problema, deci nu e vorba de o defectiune, ci de VASCOZITATE a uleiului din cutie la RECE.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

salut,

aceeasi problema se reproduce si pe un e46 136cp.

am schimbat volanta(Luk) + kit ambreiaj(Luk) + ulei in cutie(75w80)

Intra greu in viteza 1, solutia temp pentru mine e sa schimb a 3 dupa care 1-a.

Inainte de a schimba TOT ambreiajul a mers OK! Asta e nedumerirea mea, de ce acum cu totul nou NU mai intra

doar la rece, la cald intra dar ajutat de uleiul schimbat simt ca tot parca agata.

E o problema enervanta pentru ca am reusit sa bag ~ 4500 ron in toata sandramaua asta si tot am probleme.

Am reusit sa reproduc varianta cu oprit motorul in timp ce tin acelasi punct de forta si intra in 1-a,

dar acum ma gandesc, masina a trecut la 2 service uri in timisoara, iar la ultimul au chiar aparat special de

aliniat ambreiajul la montare. Deci m-ar ajuta mult alte idei, sau pareri.

tHANKS!

Link to comment
Share on other sites

Salut..eu am schimbat uleiul,ambreajul,aerisit ambreaj si problema tot persista dar numai la rece,foarte rar la cald....eu zic ca este un defect de fabrica care probabil l-au reparat la urmatotrul model :) eu m-am obisnuit cu ideea...

 

 

salut !

 

nu s-a reparat nici la e90. tot asa face. am mers o saptamana cu una si parca eram cu a mea.

intai a 2 a apoi 1 .

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

cred ca "greu" e un cuvant care poate fi interpretat in f multe feluri. asa ca o sa ma rezum la "agatzat".

asadar al meu bmw, inainte de a-i schimba ambreiajul intra bine in viteze, problema a aparut <dupa> ce am schimbat relativ tot kitul+volanta...

refuz sa cred ca e din cutie, avand in vedere ca e o cutie de bmw...si nu renault...no offense here :)

maine voi schimba cilindrul receptor + aerisit ambreiaj, cam astea au mai ramas...

e trist totusi ca ajung la rezolvarea unei probleme prin eliminare...

Link to comment
Share on other sites

cred ca "greu" e un cuvant care poate fi interpretat in f multe feluri. asa ca o sa ma rezum la "agatzat".

asadar al meu bmw, inainte de a-i schimba ambreiajul intra bine in viteze, problema a aparut <dupa> ce am schimbat relativ tot kitul+volanta...

refuz sa cred ca e din cutie, avand in vedere ca e o cutie de bmw...si nu renault...no offense here :)

maine voi schimba cilindrul receptor + aerisit ambreiaj, cam astea au mai ramas...

e trist totusi ca ajung la rezolvarea unei probleme prin eliminare...

 

Cat este acest cilindru ? Sa ne spui daca tot asa face .

Link to comment
Share on other sites

Cat este acest cilindru ? Sa ne spui daca tot asa face .

270 RON cilindru receptor de la transmisie + 130 RON manopera + aerisit -> ~ 400 RON.

same shit, tot asa face...incep sa ma obisnuiesc cu "jucatul" cu vitezele la demarare...pana se incalzeste.

600 RON pompa(ca asa i zice in RO) la cilindrul de la pedala

 

ar mai ramane bucsele de la cutie + cele de la schimbator...si finalul ar putea fi o eroare de ordinul micronilor la placa sau volanta sau eu mai stiu ce.

nu cred ca sunt bucsele pentru ca nu-mi explic schimbarea la cald...

Link to comment
Share on other sites

270 RON cilindru receptor de la transmisie + 130 RON manopera + aerisit -> ~ 400 RON.

same shit, tot asa face...incep sa ma obisnuiesc cu "jucatul" cu vitezele la demarare...pana se incalzeste.

600 RON pompa(ca asa i zice in RO) la cilindrul de la pedala

 

ar mai ramane bucsele de la cutie + cele de la schimbator...si finalul ar putea fi o eroare de ordinul micronilor la placa sau volanta sau eu mai stiu ce.

nu cred ca sunt bucsele pentru ca nu-mi explic schimbarea la cald...

Naspa daca nu i ai dat de cap.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut

E90 face la fel, am senzatia ca iarna face mai des. Dupa ce am aplicat o perioada metoda a 3-a apoi a 1-a am observat ca din cand in cand intra direct in a 1-a foarte usor. Am descoperit si de ce....pur si simplu bagam in viteza un pic mai tarziu dupa calcarea ambreiajului(~2-3 sec). Se pare ca asta e secretul.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
  • 1 year later...

Am o mica problema(deocamdata).......cateodata nu vrea sa imi intre in viteza I....se blocheaza la intrare. de obicei trebuie sa scot din nou in punctul mort si sa apa din nou ambreiajul....dar aseara am patit sa nu intre decat de prin a 4-a incercare.restul vitezelor imi intra lejer. Devine enervant mai ales la semafor..cand ai alte cateva masini in spate...si tu nu poti sa pleci....

O parere,ceva....de la ce ar putae fi si cum ar putea fi remediata?

Aceeasi problema o aveam si eu...am facut revizia ulei+toate filtrele si la schimbarea filtrului de motorina am observat ca cutia are ceva ulei pe carcasa...sugerand mecanicului sa verifice nivelul la cutie...surpriza...era mult sub nivel.Am competat 900ml si a doua zi am observat ca masina intra bine in viteze...acum trebuie urmarita daca mai pierde si remediata problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salutare, am si eu aceeasi problema, azi fac diagnoza aia cu opritul motorului in timp ce nu intra. Maine m-am programat la schimb de ulei in cutie si o sa-i rog pe baietii de la service sa imi aeriseasca si instalatia de la ambreiaj (cilindru de la ambreiaj)

 

Revin maine cu un update cu rezultatele.

 

P.S. Mie imi prezinta si urme de scurgeri de ulei pe cutie sub masina (deci, ma gandesc ca ar putea fi nivelul scazut de ulei in cutie).

Link to comment
Share on other sites

Schimbati uleiul, o alta posibila cauza este placa de presiune...dar luati in calcul ca bmw este mai "rigid" decat renault sau vw din multe pdv...cum spunea mai sus cineva...cutia de bmw nu se compara cu cea de renault.pai la renault o bagi in viteza cu un deget.

 

In principiu, la bmw trebuie sa ai mana mai grea.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Schimbati uleiul, o alta posibila cauza este placa de presiune...dar luati in calcul ca bmw este mai "rigid" decat renault sau vw din multe pdv...cum spunea mai sus cineva...cutia de bmw nu se compara cu cea de renault.pai la renault o bagi in viteza cu un deget.

 

In principiu, la bmw trebuie sa ai mana mai grea.

Nu e adevĂŁrat,la mine intrĂŁ f usor, in schimb.la.Logan intrĂŁ foarte greu, zici cĂŁ esti la sala de fprțĂŁ. La skoda fabia deasemenea toate merg usor zici cĂŁ.e de jucĂŁrie.

Link to comment
Share on other sites

Nu e adevărat,la mine intră f usor, in schimb.la.Logan intră foarte greu, zici că esti la sala de fprță. La skoda fabia deasemenea toate merg usor zici că.e de jucărie.

daca loganul tau e defect nu inseamna ca "asa face toate"...eu merg de cativa ani cu zeci de loganuri,duster,renault...orice model din gama asta de fapt....si stiu clar cum se schimba vitezele.

 

daca ai E90 si intra foarte usor...iar, e o problema :))

Edited by Alex_wly
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.