Jump to content

Bmw 330i M-Paket


AR-79-DOC

Recommended Posts

ON: Misto masina, bine ca ai eliminat M-ul de pe portbagaj.

 

 

De pe Marte !

 

 

Ma gandeam ca esti din Bucuresti ...stiu ca acolo se gasesc datele "oficiale" ale tututor masinilor precum si preturile 'reale" la piata SH si atunci nu as indrazni sa contest aceste adevarate etaloane pt noi restul .

 

OF:Poti sa fi si de la Cucuieti, daca ai o conexiune la net intri pe site-ul BMW si vezi acolo datele tehnice oficiale, printre care si consumul ! Poti sa pui cate poze vrei, cum poti garanta ca nu s-a realizat consumul afisat in exterior ? Oricum, eu ma retrag din polemica. Nu am mai auzit pana acum pe nimeni care sa sustina ca a scos un consum urban la un M3 mai mic decat cel declarat de producator.

 

Inca o data, eu m-am retras. Asemenea ineptii nu merita combatute !

Edited by MihaiC
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 140
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Sincer nu am umblat forte mult dar am facut in jur de 5000km si nimic. Consumu e in jur de 12-13l /100 prin oras (eu cam in 4000rpm schimb viteza la mers normal) deci in oras merg in a 2-a sau a 3-a. Nu cred ca ar trebui sa iei in serios "povestile cu motoru greu pe fata "" Eu astia 5000km i-am facut pe un drum spre servici de vreo 12 km care e dezastru si nu bate nimik si nu joaca nimik. Eu lucru inginer la o statie ITP si saptaminal o bag pe standu de jocuri sa verific directia si e ok. Masina am cumparat-o anul trecut in august.

 

 

....dupa cum ziceam . Sa o stapanesti sanatos .

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

pe asta cu 272 pe "gipies" am ratat-o :)

 

Eu stiam ca la 330i, ceasul de bord indica pana la 260. :twoup: Inseamna ca acul ala se dadea peste cap precum la ceasornic :)

Link to comment
Share on other sites

on-toppic: asteptam actualul proprietar al masinii sa ne dumireasca. este el cu adevarat in posesia unicului e46 330i, de 260cai, viteza maxima 272kmh pe gipies, dar cu incredibilul consum de doar 12l/100km? eu unul sunt chiar curios.

 

On Topic : sau "Toppic" ?? Gipiesule , deschide ochii si uita-te putin mai sus , DOC proprietarul da consumul urban . 12-13 L ... Ai vrea si tu o masina ca asta , te cred , si eu visam acum 4 ani .

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
pe asta cu 272 pe "gipies" am ratat-o :)

 

Eu stiam ca la 330i, ceasul de bord indica pana la 260. :twoup: Inseamna ca acul ala se dadea peste cap precum la ceasornic :)

 

simt nevoia sa ma citez, la dracu :(

Link to comment
Share on other sites

pe asta cu 272 pe "gipies" am ratat-o :)

 

Eu stiam ca la 330i, ceasul de bord indica pana la 260. :twoup: Inseamna ca acul ala se dadea peste cap precum la ceasornic :)

 

 

Exact , ai dreptate . Acul trecea lejer de gradatii pe partea neagra a vitezometrului . Omule , nu am nici cel mai mic interes sa ii fac reclama . Este doar un 330i modificat , sa intamplat sa o conduc destul de mult , 6000 km mai exact . Dc este asa de greu de acceptat ? Iar consumul ...atat afisa comp de bord , 12 L . La E92 , afiseaza 14 pe mod ECO , cutie manuala , numai oras , Timisoara mai exact .

Link to comment
Share on other sites

pfoi da ce facurati cu topicul omului...

stiu DOC-ul, nu stiu daca e "modificata" si tunarita cum reiese d-aici, mie mi se pare un 330 cat se poate de normal, da, puternic, ca e 330 ce dreaq!

 

si Cosmin (ar79doc) il intretine frumos! ...exista posibilitatea sa confundati masina....

 

am zis "cat se poate de normal" asta nu insemnand nedotat si banal... ci doar nu am vazut (nici nu am insistat) urme de "modificari" hard

Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

on-toppic: asteptam actualul proprietar al masinii sa ne dumireasca. este el cu adevarat in posesia unicului e46 330i, de 260cai, viteza maxima 272kmh pe gipies, dar cu incredibilul consum de doar 12l/100km? eu unul sunt chiar curios.

 

On Topic : sau "Toppic" ?? Gipiesule , deschide ochii si uita-te putin mai sus , DOC proprietarul da consumul urban . 12-13 L ... Ai vrea si tu o masina ca asta , te cred , si eu visam acum 4 ani .

 

off-topic: dragul meu, nu incerca sa pari destept..incearca sa fii realist si sa iti dai seama ca vorbesti prostii..eu te las in pace, sa spui ce vrei tu despre masina asta. din partea mea poti sa spui ca merge cu 350kmh si consuma 7.

on-topic: in continuare astept actualul proprietar al masinii sa intervina si sa elucideze aceasta enigma. sau poate dabia acum a aflat ca de fapt are 260cai sub capota si de bucurie nu s-a mai dat jos din masina..

 

Acuma despre emblemele de M , sunt omniprezente in masina si in afara ei , au fost lipite de divizia Motorsport de la Munchen asa ca pot ramane acolo . Mai bine le-ar da jos pisicutele 316 i .

 

tari astia de la divizia motorsport..lipesc emblemele alea intr-o veselie..la interior se pot pune embleme m peste tot, volan, schimbator, pedale etc..dar la exterior nu cred ca se pune, din fabrica, emblema m, decat pe un m. totusi sunt de acord cu tine, nu e saptamana sa nu vad un m3 de vreo 100cai sau diesel, dar asta e o boala nationala..

Link to comment
Share on other sites

Deci...masina a venit in 2006 in RO cu ~ 60 000 km pe bord de la BMW Munchen la pretul de 22000 euro . Este un 330i mai deosebit , cel putin era ( vad ca nu mai are xenon ) . Pe langa M Pack 2 , mai avea atunci suspensie de M , acuma vad ca e cam ridicata , alt soft la motor modificat de BMW Munchen , alta cutie de viteze manuala , ceva legat de rapoarte nu mai stiu exact , decat 330i stock . Piele Alcantara , statea pe niste BBS CH 18" . OZ urile ce sunt acuma pe ea erau rotile de iarna pe atunci , OZ canova daca nu ma insel . Motorul era un 3.0 superb , cu alt soft , undeva la 260 cai . Viteza maxima pe GPS 272 km/h !!! Prin Franta , camere blitzuiau intr o veselie . De fiecare data cand o conduceam ma impresiona masina asta. A fost lovita in HU pe autostrada si reparata in bataie de joc dupa cum vad . Era sa uit , consum urban 12 l / 100 km , tipul care o avea are acum un M3 E92 cu consum urban de .... 14 L / 100 km .

 

Acuma despre emblemele de M , sunt omniprezente in masina si in afara ei , au fost lipite de divizia Motorsport de la Munchen asa ca pot ramane acolo . Mai bine le-ar da jos pisicutele 316 i .

 

Sa o stapanesti sanatos si fara incidente , trebuia sa fie a mea ...

misto de tot da' eu nu cred nimic :D decat ca e posibil sa prinda 272 aia daca e limitarea scoasa si dupa ceva timp sau daca autostrada e la vale :)

 

pe asta cu 272 pe "gipies" am ratat-o :)

 

Eu stiam ca la 330i, ceasul de bord indica pana la 260. :twoup: Inseamna ca acul ala se dadea peste cap precum la ceasornic :(

 

simt nevoia sa ma citez, la dracu :(

nici macar pole, 240 + o liniuta :D

Link to comment
Share on other sites

Nu imi vine sa cred ce agitatie e aici....

Consumul asta e nu are nici un rost sa mint 12,5-13,00 , probabil daca as da in ea numa decuplari ar cunsuma mult mai mult, dar asta faceam cund aveam 17 ani cu un urs 325.

Despre modificari nu stiu sa va spun dar nu mi se pare ceva fenomenal la motor merge ca doar e 3000. Iar pachet m e din fabrica si in afara de badge-ul de pe capota din spate pe care l-am dat jos, restul badgeurile le are orice m-paket din fabrica(praguri, volan, schimbator si footrest).

Masina a fost intradevar al unui tip din timi de la All Cargo Express si stiu ca are un M3 acum, l-am si vazut cind am fost dupa factura de la masina.

Oricum cind am cumparat-o nu mia laudat-o nimeni ca ar avea nu stiu ce chip si nu stiu cati cai.

 

Sincer nu am umblat forte mult dar am facut in jur de 5000km si nimic. Consumu e in jur de 12-13l /100 prin oras (eu cam in 4000rpm schimb viteza la mers normal) deci in oras merg in a 2-a sau a 3-a. Nu cred ca ar trebui sa iei in serios "povestile cu motoru greu pe fata "" Eu astia 5000km i-am facut pe un drum spre servici de vreo 12 km care e dezastru si nu bate nimik si nu joaca nimik. Eu lucru inginer la o statie ITP si saptaminal o bag pe standu de jocuri sa verific directia si e ok. Masina am cumparat-o anul trecut in august.

 

 

....dupa cum ziceam . Sa o stapanesti sanatos .

Mersi mult, culmea si eu lucru inginer la o statie ITP.

 

Apropo, vitezometrul e pina la 240

Edited by AR-79-DOC
Link to comment
Share on other sites

Nu imi vine sa cred ce agitatie e aici....

Consumul asta e nu are nici un rost sa mint 12,5-13,00 , probabil daca as da in ea numa decuplari ar cunsuma mult mai mult, dar asta faceam cund aveam 17 ani cu un urs 325.

Despre modificari nu stiu sa va spun dar nu mi se pare ceva fenomenal la motor merge ca doar e 3000. Iar pachet m e din fabrica si in afara de badge-ul de pe capota din spate pe care l-am dat jos, restul badgeurile le are orice m-paket din fabrica(praguri, volan, schimbator si footrest).

Masina a fost intradevar al unui tip din timi de la All Cargo Express si stiu ca are un M3 acum, l-am si vazut cind am fost dupa factura de la masina.

Oricum cind am cumparat-o nu mia laudat-o nimeni ca ar avea nu stiu ce chip si nu stiu cati cai.

 

Sincer nu am umblat forte mult dar am facut in jur de 5000km si nimic. Consumu e in jur de 12-13l /100 prin oras (eu cam in 4000rpm schimb viteza la mers normal) deci in oras merg in a 2-a sau a 3-a. Nu cred ca ar trebui sa iei in serios "povestile cu motoru greu pe fata "" Eu astia 5000km i-am facut pe un drum spre servici de vreo 12 km care e dezastru si nu bate nimik si nu joaca nimik. Eu lucru inginer la o statie ITP si saptaminal o bag pe standu de jocuri sa verific directia si e ok. Masina am cumparat-o anul trecut in august.

 

 

....dupa cum ziceam . Sa o stapanesti sanatos .

Mersi mult, culmea si eu lucru inginer la o statie ITP.

 

Apropo, vitezometrul e pina la 240

 

dabia acum afli si tu ca masina ta are 260 cai nu?..felicitari :)

on-topic: mie unul imi place foarte mult masina si sunt convins ca te binedispune destul de des. daca pe bc ai un consum de 12-13, vei constata ca la pompa ai vreo 15-16. incearca si ai sa vezi :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, nu imi place sa ma contrazic dar inainte am avut un A6 2.5 TDI quattro si imi arata 14-15 si chiar mergeam mai des la peco decit cu asta. Afara i-am facut un consum la pompa .Am plecat cu plinul din arad facut la un petrom am mers pina la geoagiu bai, am venit inapoi si am facut plinul din nou la aceasi pompa. Consumul mi-a iesit 8,2 iar bc imi dadea 10.
Link to comment
Share on other sites

audi arata mai mult, bmw mai putin..adevarul e undeva la mijloc :twoup: . probabil ca traseul pe care il parcurgi si orele la care mergi fac masina sa consume ca si cum ar merge extraurban, de aici si cifrele astea..facand comparatia cu bucuresti, te-ai putea declara mare norocos cu un consum de 16-17 cu un 330i. bafta!
Link to comment
Share on other sites

Mai e o treaba, traficul din Arad nu se compara cu traficul din Bucuresti, probabil ca in Bucuresti ar consuma 17-18 nu bag mina in foc pt ca acolo in ora de virf faci 10km in 1ora.

 

audi arata mai mult, bmw mai putin..adevarul e undeva la mijloc :) . probabil ca traseul pe care il parcurgi si orele la care mergi fac masina sa consume ca si cum ar merge extraurban, de aici si cifrele astea..facand comparatia cu bucuresti, te-ai putea declara mare norocos cu un consum de 16-17 cu un 330i. bafta!

Exact asta vroiam sa spun

:twoup:

Link to comment
Share on other sites

Incep incet sa imi iau piese OEM, in limita bugetului ca probabil la sfirsitul acestui an o voi duce la vopsit. Azi mi-am luat capota OEM, urmeaza trager, conducte aer frane, scuturi motor + cutie. Chiar nu stie nimeni scuturile merg de pe orice E46 benzina sau trebuie si alea sa fie pt paket m.

Azi am schimbat si rulmentul intermediar de la cardan, a mers destul de usor, trebuia sa fac niste poze sa fac un DIY pe forum, ca nu am gasit numai in germana si engleza(de acolo m-am inspirat)

Link to comment
Share on other sites

Azi am schimbat si rulmentul intermediar de la cardan, a mers destul de usor, trebuia sa fac niste poze sa fac un DIY pe forum, ca nu am gasit numai in germana si engleza(de acolo m-am inspirat)

era bun un DIY, eu m-am uitat la cardan si nu am vazut care e procedura pt a schimba acel rulment cu flansa, bine... am umblat la ambreiaj si ma uitam de curiozitate cand am scos cardanul

Link to comment
Share on other sites

De ce ai schimbat rulmentu ala? intreb sa stiu, simptome ceva?

La inceput se auzea o bataie la plecarile mai in forta iar pina la urma un huruit( sa dezlipit cauciucul ce inconjoara rulmentul de suportul de aluminiu si se invirtea rulmentu cu tot cu cauciuc in suport pina a fisurat si suportul.

 

Azi am schimbat si rulmentul intermediar de la cardan, a mers destul de usor, trebuia sa fac niste poze sa fac un DIY pe forum, ca nu am gasit numai in germana si engleza(de acolo m-am inspirat)

era bun un DIY, eu m-am uitat la cardan si nu am vazut care e procedura pt a schimba acel rulment cu flansa, bine... am umblat la ambreiaj si ma uitam de curiozitate cand am scos cardanul

O sa fac niste poze azi cind ajung la lucru ca masina e inca pe canal , mai am de pus esapamentul(mi sa rupt un surub de la flansa din fata de la catalizatoare)

Sunt 2 tipuri de cardane dupa cum am vazut si eu pe net, unul cu piulita mare linga rulment care se desurubeaza si se desface cardanul in doua pe la nuturi si unul cum e la mine cu surub in interiorul crucii cardanice care iar se desurubeaza si se desface cardanul in doua, u data desfacut in doua se scoate rulmentul cu o presa cu gheare sau in lipsa ei eu am folosit o cheie fixa mare cred ca 55 pe care am bagat-o deasupra rulmentului si l-am batut afara. La montare invers cu o teava de diametrul rulmentului l-am batut la loc. Cam asta e , merge destul de repede.

 

Aparatorile is la fel dar tubulatura de la racire frana e diferita la M-pack

Ok, dar scuturile de la motor si cutie am inteles ca sunt diferite de la benzina la diesel, pt ca scuturi (motor+cutie) de diesel am gasit la Vinga la schrott dar nu stiu daca se potrivesc.

Edited by AR-79-DOC
Link to comment
Share on other sites

chiar te rog sa faci o poza, nu-mi dau seama unde ar veni surubul in interiorul cardanului. cel cu piulita la exterior stiu cum arata.

 

cat despre scut-uri, ieri m-am uitat sub un diesel si cred ca scutul de la cutie merge pus la benzina, eu nu am acel scut si nici nu cred ca benzina are insa cred ca poti pune

 

am sa ma uit acum pe realoem sa vad daca da scut la cutie si la benzina.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.