Jump to content

camionul


c6t9

Recommended Posts

Am vazut poza de pe N-ring, unde ai facut coloana de Porsche in spate:)

Poti detalia putin experienta?

Chiar daca nu ai fortat masina, banuiesc totusi ca ai vrut cumva sa compensezi prin reprize.

Cum a stat masina in curbe pe circuit, ai simtit din greu centrul de greutate foarte sus al masinii?

Link to comment
Share on other sites

Ăn curba aia se poate filma de pe margine (de fapt e o succesiune de 3-4 viraje rapide). Ideea fusese ca acolo sĂŁ stea niÂşte amici Âşi sĂŁ filmeze, ĂŽn consecinÞã mĂŁ interesa Âşi pe mine cum se vede maÂşina din afarĂŁ, din ea nu ai un feed-back prea mare, cum zicea un neamĂž, Âştii cĂŁ mergi tare pt. cĂŁ urlĂŁ gumele. Din pĂŁcate cei 2 n-au Âştiut sĂŁ se descurce cu filmarea, dar au fĂŁcut poze. Curbele astea au fost luate tare cu scârĂž de roĂži, am fost mirat cĂŁ am pĂŁstrat trasa, mĂŁ aÂşteptam sĂŁ "alunec" puĂžin mĂŁcar. MaÂşina stĂŁ ok, n-am de ce sĂŁ mĂŁ plâng Âşi e uÂşor de corectat. MaÂşina este destul de bine echilibratĂŁ, frânele Ăžin ok, dar nu la solicitĂŁri repetate (un om normal pe strada nu va avea niciodatĂŁ probleme, Ăžin foarte bine).

Mai dificilã este cutia de viteze, care te ajutã doar când mergi foarte tare, cu decelerãri puternice, atunci anticipeazã ºi pune frânã de motor ºi pregãteºte treapta potrivitã pt. ieºirea din viraj În forÞã. Pe manual retrogradãrile nu mi se par suficient de rapide pt mine (ºi nu numai pt mine, iar problema e similarã ºi la DSG, În sus schimbã frumos, dar invers e jale).

 

Apoi trebuie avut În vedere cã are 2 tone, e normal ca la schimbãri de direcÞie sã existe un ruliu mai mare ca la un sedan (cu suspensie sport). Trebuie sã anticipezi foarte bine asta. Pânã ºi la cele mici ai nevoie de o suspensie sport reglatã special ca sã facã faÞã unui circuit. Cu ce am mai mers acolo, un GTI, avea Bilstein pss9 cred, setat foarte dur (practic anvelopa era singura "suspensie") ºi erau viraje În care se simteau limitarile ei, nefiind reglata pt circuit. Era un centru Bilstein care fãcea reglaje pt circuit, cu test-drive, dar n-au vrut sã se ducã. E chiar În incintã, anul ãsta vor incerca reglajele lor. Alt GTI cu kW dacã Þin bine minte, reglat de circuit, cu 100 de cai mai puÞin, a scos un timp mai bun. Deci sã spui cã ai suspensie sport nu e suficient ºi foarte relevant. ªi vezi cum una reprezintã timpii de drag (0-100km/h, 0-402m), caii putere mulÞi si alta e sã-i ºi pui jos. X3-ul e o idee mai rapid decât fostul meu Forester XT pe circuit, deºi la 0-100km/h ºi 0-402m XT-ul e mai rapid Subaru. Dar diferenÞa de consum e foarte mare, cam 2-3 ori mai mic la BMW.

 

Circuitul este lung Âşi greu de anticipat, dar foarte frumos. MeritĂŁ sĂŁ te duci mĂŁcar o datĂŁ. Eventual sĂŁ faci o rezervare Âşi la Ringtaxi, sĂŁ vezi cum merge o balenĂŁ de M5 cu Âşoferi care au mii sau zeci de mii de ture acolo.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

E o masina exceptionala, intr-adevar!

Nevasta-mea are una identica (mai putin interiorul, care-i bej) si-mi aduc aminte cand si-a cumparat-o, acum 3 ani, eu aveam un A4 20TDI. Am plecat de la Bavaria, ala de pe Centura, i-am dat "camionului" un kickdown si-mi aduc aminte ca m-am kkt pe mine de frica! :) Anul asta vreau sa o dau pe un Lancruiser si deja imi vine sa plang de acum dupa ea... dupa masina, nu dupa nevasta! :lol:

 

S-o stapanesti sanatos!

post-33379-1267224554_thumb.jpg

 

Sorry, Landcruiser...

Link to comment
Share on other sites

Am pus aici o poza cu X3-ul lângã LC-ul unui amic. DiferenÞa de mãrime e substanÞialã. E adevãrat cã nu e modelul scurt.

Pe Âşosea ĂŽnsĂŁ nu au nici o legĂŁturĂŁ. Ăn schimb cu LC nu simĂži pe unde mergi, parcĂŁ pluteÂşti :) Ar fi singura calitate extrem de utilĂŁ pe drumurile noastre. Ăn rest nu au fost probleme cu ea decĂŁt pe partea de frânare, se duc foare repede, iar dacĂŁ o alergi rĂŁu, riÂşti sĂŁ rĂŁmâi chiar fĂŁrĂŁ.

 

La mine e prima datã când consider sã Þin maºina mai mult de 2 ani, nu am gãsit nici o alternativã sã ofere o combinaÞie mai bunã de mãrime/utilitate/gardã la sol/sportivitate/putere/consum. Pe drumurile proaste merg oricum Încet. Am mai fost circumspect cu privire la iarnã ºi zãpadã ºi cum va fi diesel-ul la frig (foarte mulÞi au avut neplãceri la -20~-25°C), dar s-a comportat exemplar. Fostul meu TDI iarna fãcea ca dracu, parcã era epileptic.

 

Partea bunã e ºi cã dupã anii ãºtia În România, Încã nu troncãne nimic În ea sau la ea.

 

Sunt curios ce vor face din urmĂŁtorul X3.

 

Ăn altĂŁ ordine de idei, nu Âştiu dacĂŁ sĂŁ trec pe toate roĂžile cu 245/40/19 sau sĂŁ iau doar 2 gume pe spate. Dimensiunea standard BMW 235/45/19+255/40/19 mĂŁ limiteazĂŁ foarte mult ĂŽn alegere.

Link to comment
Share on other sites

eu zic ca daca ai toate rotile la aceasi dimensiune 245 /40/19 se va comporta mai bine. Roti mai late in spate te ajuta la liniute doar, altfel fata nu are destula aderenta in comparatie cu spatele si va subvira. , desi nus tiu cat de tare se cunoaste la tine fiind si tractiune integrala si o tona de electronica pe ea.
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Tocmai ce luasem decizia sã o mai Þin cel puÞin 2 ani, dar se pare cã vine rapid, de nevoie, momentul despãrÞirii. Mi-aº fi dorit sã nu fie nevoie, dar asta e România.

 

N-am scris niciodatĂŁ lista dotĂŁrilor.

 

– Aer condiĂžionat automat (cu posibilitatea de a avea la nivelul capului aer mai cald sau mai rece, ceea ce mi se pare o treabĂŁ foarte bunĂŁ)

– Sistem audio HiFi Professional BMW NAVI (include Âşi România) cu magazie CD, DVD-NAVI, EQ, DSP, AMPLIFICATOR, TV TUNER, 8 difuzoare, subwoofer sub scaune. Posibilitate de a monta REARVIEW CAMERA aftermarket.

– Monitor integrat ĂŽn planÂşa de bord cu funcĂžie video

– Echipare Business pentru telefon mobil cu interfaÞã Bluetooth

– Pre-echipare pentru telefon auto

– ComandĂŁ vocalĂŁ

– CovoraÂşe velur Âşi cauciuc

– Interior piele Nevada Saddle Brown

– Echipare sport, ornamente aluminiu

– Volan piele sport M comenzi multifuncĂžionale

– Scaune Sport cu reglaj electronic pe toate direcĂžiile, suport lombar, memorie.

– Scaune ĂŽncĂŁlzite faÞã/spate

– Sistem ISOFIX de prindere a scaunului pentru copil

– Jante aliaj Y-spoke de 19” 191 M

– Pachet aerodinamic M

– Suspensie sport

– Hill Descent Control system

– Sistem de control al distanĂžei la parcare (PDC) faÞã/spate

– Cruise control

– Parbriz cu protecĂžie solarĂŁ

– Sistem de alarmĂŁ

– TelecomandĂŁ universalĂŁ integratĂŁ (pt. garaj)

– TrapĂŁ panoramicĂŁ

– PlasĂŁ de separare portbagaj (inclusiv cu scaunele rabatate)

– Sistem fixare bagaje adaptiv mecanic aluminiu

– Pachet depozitare

– Sac pentru schiuri

– Airbag-uri Frontale Âşi laterale pentru pasagerii din spate

– Triunghi reflectorizant, trusĂŁ de prim ajutor Âşi becuri rezervĂŁ

– Oglinzi retrovizoare exterioare cu efect heliomat Âşi ĂŽncĂŁlzite, cu memorie pe cheie

– OglindĂŁ retrovizoare interioarĂŁ cu efect heliomat Âşi busolĂŁ digitalĂŁ

– Xenon adaptiv Âşi lumini ceaÞã

– Sistem de spĂŁlare faruri

– Senzor de ploaie Âşi faruri cu aprindere automatĂŁ

– RoatĂŁ de rezervĂŁ temporarĂŁ

– Folie 3M cu garaĂžie 10 ani, geamuri spate, lunetĂŁ Âşi trapĂŁ.

 

Anul ãsta ar avea nevoie de frâne faÞã, anvelope varã spate (cel puÞin, eu le-aº fi schimbat integral), revizie ºi ITP.

Link to comment
Share on other sites

Pãi ori aºa ori angajez pe cineva sã stea pe bancheta din spate sã-mi spunã liber stânga/dreapta. De la hoÞi nu cumpãr oglinzi ºi Casco nu va plãti la nesfârºit.

 

ÂŞtiu cĂŁ judecând relativ la costuri, poĂži accepta foarte uÂşor sĂŁ cumperi oglinzile furate de la alĂžii Âşi ieÂşi mai ieftin tot anul decât cu un set nou. Ămi pare rĂŁu, nu se negociazĂŁ cu infractorul, indiferent de rezultat.

 

Mai fac un efort, dar ... :)

Link to comment
Share on other sites

Nu vreau sã o vând, dar dacã dispar În ritmul ãsta, stau mai mult pe la poliÞie. Poate pleacã ãºtia Înapoi de unde au venit. Mã mir cã se mai face casco la BMW-uri pt. aºa ceva sau chiar În general, se plângeau cã sunt maºinile cu cele mai multe daune de furt parÞial sau total.

 

Pt. mine maÂşina asta nu are alternativĂŁ ĂŽn general Âşi mai ales acum. Nu zic cĂŁ nu existĂŁ maÂşini mai puternice, mai frumoase, dar raportul performanÞã/costuri e unul foarte foarte bun. Ăn plus, trecând peste neajunsurile mele cu frânele, nu s-a stricat decât o garniturĂŁ ĂŽn 3 ani, la vreo 45k am verificat articulaĂžii etc. Âşi nimic ĂŽn neregulĂŁ, totuÂşi am ales sĂŁ pun bielete antiruliu noi, mai mergeau ale ei, dar se simte mai ĂžeapĂŁnĂŁ aÂşa Âşi nu au fost scumpe oricum.

 

E o maÂşinĂŁ maturĂŁ care Âşi-a dovedit fiabilitatea.

Link to comment
Share on other sites

Ai zis pe undeva ca nu ai sta niciodata la casa.

Well, parca exista pe aici si un argument "pro" :). Bine, daca (,) casa are curte.

 

 

Ai incercat vreuna din metodele anti-furat? barile alea, inscriptionare, ceva electrozi legati la un condensator de putere, etc.?

Ccred ca deja ai hotul tau personal, unul care stie clar ca la tine vine la sigur. Poate il "dezveti" cumva...

Link to comment
Share on other sites

Scrise au plecat "complet" :)

 

Am În cap un preÞ, În general n-am vândut scump niciodatã, dar nu-s decis 100% sã o dau, Încerc sã mai rezist puÞin, caut alternative ºi ... cam pauzã.

 

IX35 2.0 CRDI R echipare cât de cât similarĂŁ e ±34k€. PĂŁi mai vin cu bani de acasĂŁ. Ăn plus, puĂžini au o transmisie la fel de bunĂŁ ca BMW, 2.0 CRDI R 185 de cai abia 195km/h, 0-100 ~10s. X3 2.0d care e mai greu cu vreo sutĂŁ de kg, e mai puĂžin puternic, are 205km/h Âşi 0-100 ~9s.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
X3 3.0SD kick ass! E fantastica masinuta. Indiferent in ce treapta esti, si la ce viteza, cand bagi acceleratia in fund o zbugheste ca o capra nebuna, dand cu frenezie din toate picioarele :twoup:

 

I love this car.

trebuia sa te faci poet !

Asta daca nu esti ....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

N-am mai scris de foarte mult timp pe aici (oricum abandonasem şi topicul cu vânzarea pt. că ĂŽn urma a 2 luni de căutări n-am găsit nici o alternativă).

 

Ăntre timp am schimbat anvelopele 235/45/19 şi 255/40/19 Pirelli P Zero Rosso Asym cu GY F1 Asymmetric 245/40/19 la toate 4. S-a simţit o diferenţă majoră ĂŽn bine la zgomot rulare, scârţ pe viraje şi aderenţă.

Deja au vreo 10k km. Nici nu par aşa de uzate, dar fapt nu par uzate deloc. Au fost şi mult mai ieftine.

Cu ocazia asta am verificat şi jantele şi au ieşit bine, mă aşteptam să fie strâmbe.

 

Am făcut un mini tur al Europei. Din ce zice navigaĂžia, spre 10k km Âşi cam 10 ore de condus zilnic (± au fost Âşi zile cu mai mult, altele mai puĂžin, altele deloc).

 

Cea mai ĂŽnaltă şosea la vreo 3k m unde GPS-ul m-a văzut la 9.5k m altitudine (o să fac o poză) prin Austria (sus maşina a ĂŽngheţat instant, iar jos făceai plajă). Cu toate astea s-a comportat impecabil, chiar şi anvelopele au făcut faţă. Mă bucur, pt. că Pirelli aveau ceva aderenţă şi ĂŽn jurul valorii de 0°C, merg şi astea, ba chiar au stat mai bine. Jos, deşi nu mi se păruse că am pus aşa de multe frâne, am sesizat că discurile erau albastre.

 

Stelvio, unde am ĂŽnţeles că se plâng cei cu manuală pt. că dai 1-2 foarte des, iar nici un stres, chiar nici un efort pe drum. Legat de Stelvio, e o mare ţeapă după părerea mea, dacă vreţi "viraje", căutaţi ĂŽn altă parte. Pe Stelvio nu poţi merge tare şi nici extrem de spectaculos nu mi s-a părut, mai ales după Austria, ca apoi să prind nişte drumuri senzaţionale prin Franţa, libere şi unde măcar legal aveai voie 100km/h, limită pe care mi-am permis să o ĂŽncalc. Drumuri gândite extrem de bine, maşina lipită de şosea prin munţi.

 

Am traversat ceva Alpi (Montblanc) pe o ceaţă criminală (de fapt părea ceaţă, dar mergeam prin nori) unde pt. prima şi ultima oară am auzit scârţ grav de la anvelope pt. că vedeam curbele ĂŽn timp real, nu puteai anticipa nimic. Am ales să nu opresc, puţină nebunie din partea mea - bine, MULTĂ nebunie. Maşina nu mi-a dat nici o emoţie oricum, doar un ac de păr apărut din senin ce mi-a crescut pulsul serios, mă şi vedeam prin aer.

 

Ăn Italia am văzut cea mai lungă linie continuă din viaţa mea, să tot fi avut 2-300 de km. Ăn plus traficul pe acolo e de o imbecilitate rar ĂŽntâlnită, nici ĂŽn România nu cred să fi văzut aşa ceva, cu siguranţă ĂŽn alte ţări europene n-am ĂŽntâlnit.

 

No Speed Limit pe la nemţi. Pt. prima dată am prins nişte ploi nenorocite (cred că a dat şi pe la tv ceva inundaţii mari) şi să nu bage restricţii de viteză. Aşa că am testat la greu rezistenţa la acvaplanare a noilor anvelope pe zeci de km la 250 pe bord. Ăncă mai scriu aici, deci e de bine. Din păcate ĂŽn zona Munchen am văzut lipite de parapeţi nişte maşini. Neamţul e foarte orgolios, iar cum depăşeam ceva mai pricopsit, cum se lua după mine. Noroc că am cosnumul mic :twoup: Apropo de consum, am mers la nemţi aproape numai pe un diesel de la Shell, care cică scade consumul. Şi chiar a făcut asta, ĂŽn ritmurile alea alerte tot făceam cam 700km cu un plin, ceea ce mi se pare senzaţional. La pompă 65-66l. Am ĂŽncercat şi alt diesel de curiozitate şi am făcut cam 600km. Diferenţa foarte mare. Ăn drum spre casĂŁ am mers mult mai lejer Âşi mi-a ajuns aproape 1000km un plin.

 

La Munchen am băgat revizia oficială 2, prima inspecţie oficială plus alte nimicuri. La verificările menţionate nu au găsit absolut nimic (mi-au spus şi ei, dar mi-am tradus şi eu hârtiile). Din ce ne-am povestit pe acolo (nemţii iar extrem de agreabili), X3-ul ĂŽn general are foarte puţine intrări ĂŽn service, la ADAC are cele mai puţine solicitări. Modelul meu e aproape inexistent cu probleme ĂŽn baza de date a service-ului (cel mai mare din Munchen, acum lucrau să-l extindă, era plin de maşini acolo). Am mai făcut şi o geometrie acolo, care diferă puţin de cum se execută pe la noi, au folosit roţile lor, au respectat procedura şi a durat vreo 3 ore. La noi durează cam 30' şi se face direct pe maşină. Inutil să spun că au ieşit alte rezultate (eu aveam geometria făcută ĂŽn România ĂŽnainte să plec) şi că maşina merge mai bine.

A primit şi frâne noi (un nou tip de disc pe care nu l-am mai avut, să vedem cât de bun va fi) - discuri, plăcuţe, senzori şi lichid. Deja au câteva mii de km şi se prezintă foarte bine, sper să ţină cât mai mult, solicitate au fost.

 

Una peste alta, extrem de mulţumit de "camion", nici cea mai mică problemă ĂŽn condiţii de exploatare foarte foarte diverse.

 

Desigur că a trebuit să revin acasă. Prietenul cu care am fost a decis să vină ziua, că e mai sigur. A fost la un pas de moarte pe A2, i-a tăiat faţa un TT de pe banda de urgenţă şi apoi l-a lovit la 140km/h un BMW din spate, dar ĂŽntr-un colţ, să fie mai mişto efectul "special". Ne bucurăm că au scăpat cu viaţă. Eu am venit cam noaptea (ca de obicei). N-am evitat decât 3 acciente clare, 2 s-au băgat ĂŽn depăşire ĂŽn faţa mea şi am tras pe dreapta să treacă (evident cu frâne şi alte alea), iar cel mai "inteligent" şofer al anului a depăşit noaptea ĂŽn curbă când totuşi se văd farurile celui din faţă, deci trebuie să ai mult căcat ĂŽn cap (scuze de limbaj) ca să faci aşa manevră imbecilă. Eu l-am văzut că nu era unde trebuie şi am şi spus să vezi cum ne omoară ăsta pe toţi. Evident bagă-te la dracu unde am putut pe dreapta (asta era undeva pe Dealul negru cred).

 

Săptămâna trecută am făcut şi ITP-ul ĂŽntr-un cadru civilizat la http://secamm.ro/ (Grant Taxi) şi nu au fost probleme.

 

Ar mai fi multe de povestit, dar sunt şi mai off-topic (aproape). Pozele nu prea am apucat să le văd, din ce mi-a căzut ĂŽn mână, dacă vă plac, mai caut. Trebuie sĂŁ mĂŁ uit peste mii de cadre.

 

 

http://img811.imageshack.us/img811/9409/group1dsc0569dsc058012i.th.jpg

http://img188.imageshack.us/img188/5052/group1dsc1008dsc10158im.th.jpg

http://img9.imageshack.us/img9/6283/dsc0596ti.th.jpg

http://img401.imageshack.us/img401/1999/dsc0644p.th.jpg

http://img708.imageshack.us/img708/6586/dsc0859x.th.jpg

http://img801.imageshack.us/img801/7941/dsc0875.th.jpg

http://img62.imageshack.us/img62/6209/dsc0965kz.th.jpg

Link to comment
Share on other sites

Felicitari pt traseu. Pacat ca nu ai prins cer senin si soare pe Stelvio. Aveai o alta impresie asa. E mai frumos ca transfagaraseanul, dar iti dau dreptate ca nu e traseu fain de condus, e mai mult de priveliste si senzatia de a te afla la aproape 3000m altitudine.

 

Intre Torino si Monte carlo , dupa granita italo-franceza pe partea franceza e un drum regional senzational cu viraje care pot fi luate cu mult peste 100km/h .

 

La Mont Blanc , pana la intrarea in tunel merita sa iei telecabina pana undeva aproape de 4000m, privelistea iti taie respiratia.

 

Eu cand am fost la Munchen am fost la 3-4 service-uri si erau full pe 3 sapt :) . M-a pus pe ganduri fiabilitatea bmw la cate masini erau pe acolo. Ai facut cumva rezervare din timp?

De consum ce sa mai zic, 35d-ul merita toti banii la capitoul acesta. Mie mi-a luat 7.6 in Europa dar vreo 8.6 real la pompa.

 

Multi km fara probleme :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Mi-e greu sĂŁ mĂŁ pronunĂž acum pe ce drumuri am fost, am mai mers Âşi pe und ene-au dus ochii Âşi mai puĂžin GPS-ul. Personal, chiar de multe ori m-am bĂŁgat pe drumuri secundare sau orĂŁÂşele.

 

Pe Stelvio era frumos timpul pe partea cealaltã spre FranÞa ºi ElveÞia. Dar nu a fost ceaÞã sau foarte frig nici sus, eu am stat În pantaloni scurÞi ºi cu geacã. Cred cã singurul din staÞiune sau ce e acolo :)

 

Tot nu mi s-a pĂŁrut ceva senzaĂžional raportat la drumul din Austria Âşi apoi cele din FranĂža (posibil sĂŁ fie printre ele Âşi cel menĂžionat).

 

La BMW am avut programare pt. revizie (anul trecut n-am avut Âşi tot aici am gaÂşit loc), dar a doua zi am fost fĂŁrĂŁ programare pt. geometrie Âşi s-a rezolvat chiar dacĂŁ era aglomerat Âşi acolo, au bĂŁgat ceva "kunde ... " nu Âştiu ce, ceva legat de client, nu Âştiu germanĂŁ :twoup:

 

Din pĂŁcate tot n-am sortat pozele, ce am mai pescuit la prima vedere. Am foarte multe, ĂŽncerc sĂŁ mĂŁ limitez la maÂşinĂŁ.

 

 

http://img217.imageshack.us/img217/984/clipboard01xy.th.jpg

http://img413.imageshack.us/img413/571/dsc3120o.th.jpg

http://img824.imageshack.us/img824/4218/dsc3126j.th.jpg

http://img190.imageshack.us/img190/5723/dsc3270g.th.jpg

http://img839.imageshack.us/img839/9602/dsc3275.th.jpg

http://img16.imageshack.us/img16/7190/dsc3305r.th.jpg

 

 

mai am un set, dar nu mĂŁ lasĂŁ acum sĂŁ le pun.

Link to comment
Share on other sites

MulÞumesc. Ar fi ieºit ele mai bine (poate, nici eu nu mã pricep, toate pozele din concediu au fost de fapt niºte teste, aparat nou, obiective noi) dacã aveam timp de poze În general. Dar am oprit ºi mi-am dorit sã-i fac câteva poze, merita.

 

N-am prins la nemÞi nici un X3-ul sã mã urc În el. Aveau numai model vechi. Am apucat Însã X1 ºi mi s-a pãrut cã e lucrat mai puÞin Îngrijt decât X3-ul meu. Totuºi pare spaÞios, poziÞia la volan e bunã, joasã, ceva mai sportivã, capota o percepeam ca fiind foarte lungã. Singurul neajuns este portbagajul mic. Dacã X3 nou e ceva mai mare, puteau la X1 sã facã ceva mai utilizabil. Multe X1 În schimb pe ºosele În Germania, FranÞa, Italia ºi Austria. De altfel BMW a anunÞat cã ºi-a depãºit planul de vânzãri deja pe anul 2010.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.