Jump to content

Recommended Posts

Salut. Am probleme cu masina de joi 24.08 incoace. Am un bmw 316i din 93 m50. Joi si vineri mi-a facut problema cam 15 minute dimineata si isi revenise dar acum ii constanta. Motorul face ca o dubita transporter de prin 80 si cand porneste zici ca e o motocicleta cross si mai si pusca din cand in cand in teava de esarpament(de obocei cand accelerez la relantiu sau schimib in viteza anterioara). Nu se inneaca motorul sau ceva numai ca tremura masina - motor, schimbator de viteza, teava de esarpament si la relantiu parca ii un diesel obosit. Daca merg cu ea turata e ok, nu mai simt tremuratul sau ceva numai ca trebuie sa merg mai turat cu el decat normal ca sa 0pot schimba vitezele.

 

Stie cineva ce poate fi? bujii? sau ceva mai rau :-ss

 

 

Mersi

Edited by alicornea
Link to comment
Share on other sites

Buji, benzina proasta, trage aer fals. O parere poate e altceva.

 

 

benzina bag numai de la omv si pemtrom V. Cand mi-a facut numai cateva minute aveam carera 95 si am ajuns pe rosu cu benzina si am bagat carera 99 ca ma gandeam ca poate de la benzina a facuta asa.

 

Ms de raspuns, azi o sa ma uit si de bujii numai sa fac rost de cheie :)

Edited by alicornea
Link to comment
Share on other sites

in primul rand bujiile, apoi posibil aer fals, posibil si distribuitorul de aprindere daca ai M40.

apropo de motor nu poti avea pe 316i M50 pt ca asta e motor cu 6 cil, poti avea M40 sau M43, primul are distribuitor rotativ pe aprindere al doilea nu mai are, are in schimb 4 bobine de inductie, caz in care poate fi si una din bobine.

Link to comment
Share on other sites

in primul rand bujiile, apoi posibil aer fals, posibil si distribuitorul de aprindere daca ai M40.

apropo de motor nu poti avea pe 316i M50 pt ca asta e motor cu 6 cil, poti avea M40 sau M43, primul are distribuitor rotativ pe aprindere al doilea nu mai are, are in schimb 4 bobine de inductie, caz in care poate fi si una din bobine.

 

da e m40, acu vad ca am scris 50 . Pt bujii cheia este standard(16) sau ceva mai speciala? Cum pot sa imi dau seama ca sunt bujiile, din cate tin minte la dacie se vedeau ca is mai negre sau mai "tocite".....

Link to comment
Share on other sites

Am reusit sa fac rost de o cheie de bujii care sa nu se rupa :) si am scos prima bujie pe care am curatat-o (ea era problema) si masina a inceput sa mearga normal. Mentionez ca pe prima fisa era foarte mult ulei si bujia era destul de neagra si putin ulei. Dupa ce am mers juma de kilometru am simiti miros de ars si cand m-am orprit iesea fum de la bujii ( cred ca de la bujia 2 dar poate ma insel). Am comandat bujii si astazi vin. Oare sa fie si altceva? :lol:
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.