Jump to content

Bucse din cauciuc de tanc


d0ru

Recommended Posts

dar masina pare mai teapana nu?

E ca si cum treci de la suspensie normala la una sport, clar mai rigida.

Pentru unii oameni suparatoare...Fiindca cam simti orice pietricele de pe drum :)

Dar masina e mai manevrabila, mai teapana cum spui tu.

 

mda, discutam despre acelasi lucru. dupa mine e clar mai bine asa, dar cum spui si tu, nu orice reactioneaza la fel.

 

voi prefera mereu o masina mai putin confortabila, dar stabila.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 59
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tipul (pe undeva pe la 40-50ani) lucreaza la un service care e si statie de ITP, el e "maistru" pe acolo.

 

mai stiu si eu un maistru la ITP care a strans pivotii pe bascula la strung pt ca nu-si permitea sa le schimbe si surpriza nu mai bateau pivotii !.Cam asa si cu maistrul tau , a facut o improvizatie ,nu-mi pare ceva de urmat ,poate e de compatimit ca are o masina pe care nu o poate intretine . Asta-mi pare mai grav decat spalarea filtrelor :)

 

Eu as sterge topicul asta pana nu-l vad aia de pe Dacia club de care radem noi mereu .

Link to comment
Share on other sites

Stiti care e culmea penibilului? Sa iti iei bmw si sa-i faci bucsi din cauciuc de senila de tanc!

Dar culmea culmilor penibilului care e? Sa mai ai si sustinatori la treaba asta ...

 

Asemenea improvizatii nu exista cred nici pe forumul detinatorilor de roaba din Bangladesh. Chiar nu realizati penibilul situatiei :) ?

Iti iei bmw si-l legi cu sarma si-i pui bucsi facute pe coltul mesei in bucatarie. Si nu zici ca nu-ti permiti sa intretii masina. Fabulezi, zici ca-i creste stabilitatea ... pufffffff

Link to comment
Share on other sites

e de discutat. nu sustin bucsi facute de mesterul nea ion in spatele blocului, dar nici nu exclud posibilitatea unui sambure de adevar, pt ca stiu faza cu cele de m3 care e cat se poate de reala.

 

penibil sau nu, nu toti au bani de bmw nou, de piese noi, asta e, fiecare le repara pe unde poate. ca-si pune de m3 sau si le face singur, e treaba lui pana la urma.

Link to comment
Share on other sites

Am uitat ca bmw e marca exclusivista. Only OEM ! Oricum ce si-a facut omul cred ca e de 5 ori mai bun de cat o bucsa turceasca..

Revenind la problema mea. Mie mi s-a zis ca imi joaca bucsele bratelor inferioare pe fata, presupun ca la cele drepte se referea, ca eram in graba si tot am dat din cap si am plecat. Se poate schimba doar bucsa la bratul acela sau cumpar brat nou ? (piesa 12 din postul de mai sus) Multzam'

Link to comment
Share on other sites

e treaba lui pana la urma.

 

mda , nu e chiar treaba lui cand e participant la trafic si trece pe langa mine . Daca una din partile confectionate de el o iau razna si se intampla ceva cred ca realizezi ca e o mare lipsa de raspundere sa faci asa ceva ! Totusi nu vorbim de un inginer proiectant care lucreaza intr-o fabrica auto si are materialele si ustensilele pt a face asa ceva ! Din ce vad esti posesor de masina noua . Tu ai face asa ceva la X3 ? doar ca experiment , ai avea curaj sa montezi o bucsa confectionata adhoc , la un strung , pe un banc de lucru la o statie ITP si apoi sa o folosesti pana se uzeaza ? Ai considera ca ai facut o economie , ceva inteligent ?

 

Am uitat ca bmw e marca exclusivista. Only OEM ! Oricum ce si-a facut omul cred ca e de 5 ori mai bun de cat o bucsa turceasca..

 

pai nu vezi ca le face asa de bune ca le si vinde 100 ron bucata ? :) Ar putea deveni producator

Link to comment
Share on other sites

Stiti care e culmea penibilului? Sa iti iei bmw si sa-i faci bucsi din cauciuc de senila de tanc!

Dar culmea culmilor penibilului care e? Sa mai ai si sutinatori la treaba asta ...

 

Asemenea improvizatii nu exista cred nici pe forumul detinatorilor de roaba din Bangladesh. Chiar nu realizati penibilul situatiei :) ?

Iti iei bmw si-l legi cu sarma si-i pui bucsi facute pe coltul mesei in bucatarie. Si nu zici ca nu-ti permiti sa intretii masina. Fabulezi, zici ca-i creste stabilitatea ... pufffffff

rNu ai cum sa fii uimit de numarul mare de oameni care practica asa ceva, numai in Timisoara stiu eu doua ateliere de repara bucse si pivoti, fara greturi, unii spun ca sunt mai bune ca oem la sfert de pret, altii spun ca nu ar incerca.Eu nu am incercat niciodata sa vad cum iese.

Insa am inteles ca, cu 400 ron iti face atelierul respectiv toate bucsele si toti pivotii de brat, pe langa undeva la 2000-2500 ron minim cat ar costa noi, unii le vad o adevarata afacere. De cauciuc de senile de tanc nu am auzit.

Astea ce le-am pus eu de m, au interiorul de la gaura dintr-un material cred polyurethan, un fel de plastic, nu e cauciuc tot...

Link to comment
Share on other sites

Vorbind de participanti in trafic.. mie mi-e teama si de cei care-si cumpara cele mai eftine piese facute pe vapor, sau in turkey, sau whatever.. ca nu stii cand ii cedeaza un pivot si ii zboara roata. Nu ca nu s-a putea intampla si la o firma mai buna, doar ca e mai rar intalnit.

100 ron ia doar strungarul, n-am intrebat cu cat mi-l dadea mie :)) Nu-mi raspunde nimeni la intrebarea mea de mai sus PLSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS ???

Edited by d0ru
Link to comment
Share on other sites

Stiti care e culmea penibilului? Sa iti iei bmw si sa-i faci bucsi din cauciuc de senila de tanc!

Dar culmea culmilor penibilului care e? Sa mai ai si sutinatori la treaba asta...

 

Asemenea improvizatii nu exista cred nici pe forumul detinatorilor de roaba din Bangladesh. Chiar nu realizati penibilul situatiei :) ?

Iti iei bmw si-l legi cu sarma si-i pui busci facute pa coltul mesei in bucatarie. Si nu zici ca nu-ti permiti sa intretii masina. Fabulezi, zici ca-i creste stabilitatea ... pufffffff

 

Nu ştii că mulţi ĂŽşi "ĂŽntăresc" amortizoarele schimbând lichidul din interior cu ulei de diferenţial cât mai gros? :lol:

 

Se dă o gaură cu bormaşina, se schimbă lichidul şi apoi se sudează o piuliţă şi se pune un şurub, astfel se poate interveni şi pe viitor. :lol:

Amortizoare sport home-made.

BMW - o marcă pentru pasionaţi. Pasiunea cere sacrificii.

 

 

Am uitat ca bmw e marca exclusivista. Only OEM ! Oricum ce si-a facut omul cred ca e de 5 ori mai bun de cat o bucsa turceasca..

Revenind la problema mea. Mie mi s-a zis ca imi joaca bucsele bratelor inferioare pe fata, presupun ca la cele drepte se referea, ca eram in graba si tot am dat din cap si am plecat. Se poate schimba doar bucsa la bratul acela sau cumpar brat nou ? (piesa 12 din postul de mai sus) Multzam'

 

Eu aş schimba braţul.

 

Un braţ inferior pe Lemforder nu costă mai mult de 450 Ron.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Decat mizerii facute la colt, daca vrei bucse mai tari poti sa incerci Powerflex, din poliuretan. Rigidizeaza suspensia insa socul cred ca se duce in alte elemente: directie, caroserie. Se folosesc in curse, on si off road, pe strada nu stiu daca sunt necesare.

 

Decat mizerii facute la colt, daca vrei bucse mai tari poti sa incerci Powerflex, din poliuretan. Rigidizeaza suspensia insa socul cred ca se duce in alte elemente: directie, caroserie. Se folosesc in curse, on si off road, pe strada nu stiu daca sunt necesare.

Link to comment
Share on other sites

Decat mizerii facute la colt, daca vrei bucse mai tari poti sa incerci Powerflex, din poliuretan. Rigidizeaza suspensia insa socul cred ca se duce in alte elemente: directie, caroserie. Se folosesc in curse, on si off road, pe strada nu stiu daca sunt necesare.

 

Decat mizerii facute la colt, daca vrei bucse mai tari poti sa incerci Powerflex, din poliuretan. Rigidizeaza suspensia insa socul cred ca se duce in alte elemente: directie, caroserie. Se folosesc in curse, on si off road, pe strada nu stiu daca sunt necesare.

vai de caseta de directie

e ieftina rau

Link to comment
Share on other sites

Exista si o firma in Arad care fac bucse din galet de tanc, un prieten a facut bucsele de la bratele spate la un Golf2. Nu recomand, cauciucul e foarte tare, tot ansamblul care e facut din galet de tanc duce la uzarea altor componente. Am si eu un galet acasa, se poate strunji foarte usor si se pot face alte piese dar nu la masini. Eu am facut niste garnituri la un sprit de stropit pomii, tin si acuma.

Pt. cine nu stie, galet=rotitele alea mici pe care ruleaza senila. Practic acea e suspensia la tanc.

Link to comment
Share on other sites

Azi am auzit la un mecanic, posesor de seria 3, cum ca el si-a schimbat la brate bucsile, cu unele facute la strung din cauciuc foarte dur folosit la senilele de tanc. A zis ca nu mai are probleme cu bratele de ani buni. Pretul : 100 ron/bucata. Ce ziceti ?

 

Sunt foarte bune, daca reusesti sa cumperi faci afacere buna.

Cauciucul de la tanc este facut din neopren amestecat cu Kraton, care confera rezistenta foarte mare si o buna elasticitate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.