Jump to content

Recommended Posts

Hm, nici nu stiu de unde sa incep, oricum situatia e naspa...

De cand sunt clientul vodafone am avut tot timpul 2-3 abonamente active si telefoane cumparate doar de la ei (cam 80% si am avut destule). Sunt client connex/vodafone de cand eram la liceu acum am 24, deci sunt ceva ani buni, nu am avut niciodata neplaceri cu ei, dar acum au dat cu bata in balta. Anul acesta undeva prin luna aprilie am cerut o unificare de facturi, aveam 3 abonamente unul tata 2 eu, am cerut sa fie toate pe o factura pt ca veneau separat la sibiu si agarbiciu. Bun toate frumoase pana vineri 21 august cand ma trezesc dimineata si pauza semnal. Merg la vodafone store sa vad care e problema si imi spune ca abonamentele mele au fost inchise(reziliate) la cere, ii explic ca eu nu am depus nici o cerere de inchidere(nici nu puteam am reinnoit contractul acum 5 luni) si mai scotoceste prin calculator putin si imi spune ca totusi abonamentele mele au fost inchise pt neplata. Atunci m-am cam enervat pt ca am fost cu 2 zile inainte si am achitat factura care era emisa in data de 17 august. Bine accept dojenirea ca am indraznit sa nu platesc un rest de 9.70 ron DE CARE NU AM FOST INFORMAT NICIODATA CA FIIND RESTANT si platesc "enorma suma". Nu am avut never/ever probleme pt neplata. Si ii cer cum era si normal sa imi redeschida abonamentele. Tanti de colo imi raspunde ca trebuie sa astept 2-3 zile si ca ma suna cineva pt rezovarea problemei. Pana azi nimic asa ca ma duc iar la vodafone sa vedem ce se intampla, raspunsul fiind ca daca nu m-au sunat o sa ma sune, in respectiva situatie sun eu la ei la serviciu clienti si imi spun problema, de acolo un baiat bine voitor imi spune ca ma suna in cateva momente si rezolvam, cum v-a sunat pe voi asa m-a sunat si pe mine. Ajung acasa la agarbiciu si sun iar la ei acum raspunde o tanti care dupa ce imi asculta si ea problema si se sfatuieste cu un superior, imi spune ca trebuie sa platesc 100 ron/nr de tel. pt redeschidere, ii mai explic odata ca poate nu a inteles care e situatia ca am abonamentele inchise din cauza lor si din cauza sitemului care il au, care nu se updateaza la schimbari. Ea imi explica ca dupa unificarea facturilor s-a creat un nou cont de utilizator, iar celelalte 2 conturi al meu si al tatalui meu au fost "inchise" si ca din cauza asta nu se vedea restanta in sistem. Pe de alta parte imi spune ca eu trebuia sa stiu de ea si sa o platesc, pai de unde m--ti m--i sa stiu eu de ea daca nici alea de la caseria vodafone nu stiau. In concluzie i-am spus ca nu platesc eu greseala lor si ca sa isi tina numerele in sertar ca nu mai am nevoie de ele.

 

Sfaturi, pareri, la ce sa ma astept dat fiind faptul ca mai am contract, dar si numerele inchise. Eu totusi nu as renunta la numere pt ca sunt vechi si le stie toata lumea, cu ce sa ii amenint :), la protectia consumatorului in sibiu am ceva cunostinte, ar merge ?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca tu nu ai inteles bine problema mea si eu am abonament la ei de 6 ani numai lucruri bune si frumoase, dar ce mi-au facut ei acum este bataie de joc. Eu ar trebui sa platesc 200 ron pt greseala lor ca nu le functioneaza bine sistemul, de unde sa visez eu ca am restanta la ei daca nu imi spun.
Link to comment
Share on other sites

am inteles problema ta si sunt constient ca nu e placut sa patesti ceea ce spui tu. nu vreau sa ma transform intr-un aparator al Vodafone, dar cred ca a face un review negativ pentru un eveniment minor in decursul a 6 ani este putin exagerat. in plus, nu stiu daca alternativele iti pot oferi ceva mai bun.
Link to comment
Share on other sites

Probabil nici cei cu care ai discutat nu au inteles prea bine"greseala"...Poate ar trebui sa fi un pic mai bland sau du-te intr-o audienta pt cei 200lei...Nici eu n-am avut probleme cu ei din 1998 pana in prezent :)
Link to comment
Share on other sites

Nu cei 200 de lei sunt problema, problema e nesimtirea lor, de ce sa platesc eu pt greseala lor, plus ca de vineri de cand ii tot sun si le bat in poarta nu a facut nimeni nici o inregistrare a plangeri/problemei mele, tantile de la vodafone store au dat 2 mailuri, iar eu am sunat de 2 ori la relatii cu clientii si pe contul meu nu apare nici o sesizare, cum nu aparea nici restanta aia de 9.70 ron, dar care era. Repet nu bani sunt problema, problema e nepasarea lor.
Link to comment
Share on other sites

pomeneste-le de masura concilierii debitului, si vor intelege ca altfel ii vei da in judecata...

 

prin telefon nu rezolvi nimic... in contractul de furnizari servicii, scrie ca ei se obliga sa iti "aminteasca" in scris despre debitele catre ei... o astfel de amintire scrisa este FACTURA... daca ai restanta pe factura, nu vei castiga nimic la conciliere...

 

daca nu ai restanta, arde-i ca si-o merita !

Link to comment
Share on other sites

Nu cei 200 de lei sunt problema,

 

200 ron de ce nu sunt problema !. Ai fi dispus sa-i platesti aiurea ? nu sunt bani sau cum? pai 200 de la tine plus 200 de la altii ,plus cativa centi trasi la fiecare factura ..fabrica de bani telefonia mobila. Si totusi nu sunt statul roman

Link to comment
Share on other sites

pai de unificat au unificat factura in aprilie, dar au uitat sa imi transmita ca am un rest de plata pe unul din conturile de utilizator

 

alta chestie ciudata e ca abonamentul a fost lasat fara semnal, stiu ca pt neplata nu te mai lasa sa apelezi

Link to comment
Share on other sites

ciudat la Vodafone am intarziat si cu 2-3 sapt plata si nu au inchis abonamentul,la Orange in schimb in a 2-a zi e inchis :)

si mai ciudat e ca abia in august au unificat factura avand in vedere ca zici ca e cererea facuta in aprilie

 

Asta e in functie de vechime, valoarea facturilor, etc.. Mie la Orange mi-l inchid tot asa dupa 2-3 saptamani, mamei mele care are aceiasi vechime dar ii vin de 2-3 ori mai mici facturile il inchid dupa aproape o saptamana.

Link to comment
Share on other sites

pe mine ma enerveaza ca desi am abonament de 10 ani (cred) - de cand am luat capacitatea - si am avut valoarea mediei a facturilor 250-300 ron pe luna (x12, x10 = destul de multi bani catre ei) am uimitorul bonus de client fidel (30 de minute in retea - LOL, se duc in prima dimineata de dupa facturare, cred).

recent totusi, am avut norocul sa ajung la un loc unde am platit factura iar un consilier de vanzari foarte amabil s-a uitat putin la desfasuratorul meu si mi-a ales o varianta de abonament mai buna (in ultima vreme plateam peste 350 de ron pe luna iar acum platesc sub 150).

Link to comment
Share on other sites

Cum spunea cineva mai sus.. suna-i si spune-le ca vrei sa renunti la abonament sau sa iti portezi numarul catre o alta retea. Sa vezi ce sar baietii cu oferte. Inventeaza pt tine un abonament :lol:

 

Eu am facut chestia asta acum o luna la Orange. Au o oferta f.tare la mai multe abonamente, dar nu sunt valabile decat pt cei care isi fac abonament acum, nu si pt cei vechi. Le-am zis ca vreau un abonament din ala.. ei nu, ca nu se poate, ca bla bla.. le-am zis ca in cazul asta renunt la serviciile lor daca dupa atata timp (~7 ani) nu pot sa-mi ofere nimic mai bun. Imediat mi-a facut legatura la un ofertant. Dupa ce i-am spus asta a zis ca face o exceptie pt mine si ma trece la abonamentul ala :)

Link to comment
Share on other sites

Nu cei 200 de lei sunt problema,

 

200 ron de ce nu sunt problema !. Ai fi dispus sa-i platesti aiurea ? nu sunt bani sau cum? pai 200 de la tine plus 200 de la altii ,plus cativa centi trasi la fiecare factura ..fabrica de bani telefonia mobila. Si totusi nu sunt statul roman

 

Lasa ca au si alte metode de a ne lua banii. Vorbim 3 minute la telefon, ei ne taxeaza 4. Noi nu avem cum sa le demonstram contrariul. Si uite asa cate un minut de ici de colo si se umfla contul la unul-altul de pe acolo.

 

Dane...protectia consumatorului scrie pe tine daca ei au gresit si nu vor sa recunoasca.

Link to comment
Share on other sites

Eu nu pot sa zic ca am patit-o cu vodafone-ul, dar am vrut sa imi trec numarul pe cartela, pentru ca am telefon de serviciu si nu mai vorbesc aproape de loc de pe celalalt.

Au zis ca ok, ca il inchidem peste 2 saptamani, cand trebuie sa vina factura. Cu vreo 2 zile inainte de termen m-au sunat baietii si m-au intrebat daca nu vreau sa raman la abonament de 2 euro :)) (30 minute nationale pentru vechime plus 75 minute in vodafone) mi-a comvenit, si acum nu platesc mai mult de 10 lei pe luna :lol:)

Link to comment
Share on other sites

S-a rezolvat problema, m-au sunat acum 2 zile pe nr de orange si-au cerut scuze pentru neplacerile create si pana seara au dat drumul la ambele numere pe care le mai am la ei. :) Pana la urma tot sunt de treaba, numai ca traim in romania si daca nu te "bagi" in ei nu rezolvi nimic.
Link to comment
Share on other sites

bine ca ai rezolvat.

eu am primit un mail acum cateva zile de la ei si ziceau ca nu au de gand sa mai trimita factura prin posta ci online, pe mail. daca vrei in continuare factura pe hartie trebuie sa faci cerere.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu un litigiu cu cei de la Vodafone la finele perioadei unui abonament, foarte neplacut, mi-au anulat abonamentul si mi-au suspendat numarul dintr-o greseala la inceputul lunii, iar abonamentul expira pe 6. Am sunat .... lamuriri , certuri si scandaluri , in fine mi-au dat drumul la numar inca 5 zle dar in zilele alea nu ma putea suna nimeni.

 

Mi-am facut ab la cosmote .... pina acum nu am avut probleme cu plata - ziua facturii - etc.

Link to comment
Share on other sites

bine ca ai rezolvat.

eu am primit un mail acum cateva zile de la ei si ziceau ca nu au de gand sa mai trimita factura prin posta ci online, pe mail. daca vrei in continuare factura pe hartie trebuie sa faci cerere.

 

mai misto asa :)

Vad ca si cei de la Orange vor sa faca asta:

 

In curand vei putea consulta factura si detaliile acesteia exclusiv in format electronic, chiar aici, in contul tau.

Vei fi anuntat printr-un SMS data exacta de la care vei primi factura doar online. Dupa acest mesaj, daca doresti sa primesti in continuare si factura tiparita, vei avea posibilitatea sa bifezi optiunea "pe hartie" in sectiunea dedicata facturii electronice din contul tau.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.