Jump to content

euro3 sau euro4?


geyer

Recommended Posts

Am luat un e46 320d din 2005, ianuarie.

vin pn52691, touring, cutie automata.

nu pot sa ma lamuresc ce euro e....la rar nu am fost inca, poate ma ajutati voi inainte sa ajung pe acolo.

 

mai am un e 46 tot 320d, 2005, limo, euro4, cutie manuala 6+1...

 

intra si celalalt tot pe euro4?? :)

 

multumesc mult

Edited by geyer
Link to comment
Share on other sites

am tot colindat topicurile acestea, dar nu am gasit un raspuns concret.

 

codul la motor e M47N, dar in brief scrie euro 3.......poate sa intre la noi cu euro 4?

spune ca daca e automatic, motorul de 110kw se incadreaza la normele euro3. asa zicea neamtul de la care l-am luat...

parerea mea e ca e destul de ciudat ca acelasi motor cu cutie manuala sa se incadreze la euro4 iar cu automata la euro3.

 

oricum, in lista de la rar cu motoare euro3 nu era inclusa si masina asta

 

nu se poate verifica dupa seria de caroserie daca e euro4?

 

mai astept pareri

Link to comment
Share on other sites

Daten fĂźr die Fahrgestell-Nr. 'PN52691'

Baureihe: E46

Fahrzeugtyp: 320d

BMW-TypschlĂźssel: AP71

Motor: M47N

Karosserie: Touring

KatalogausfĂźrung: Europa

Lenkung: Links

Getriebe: Manuell

Produktion: 01/2005

FĂźllmengen

fĂźr die BJ von 01.03.2003 bis 31.05.2005

Motor M47TU: 5.50 Liter Ăl

Getriebe GS6-37DZ (Manuell): 1.60 Liter Ăl

Differenzial: 1.00 Liter Ăl

BremsflĂźssigkeit: 1.00 Liter

KĂźhlwasser mit/ohne Klima: 7.00/0.00 Liter

Zusatz: Hinterachsgetriebe, Schaltgetriebe: LebensdauerfĂźllung

 

( http://www.e34.de/vin/ )

 

 

 

Nu m-am prins daca e euro 3 sau 4 dar poate te ajuta cu ceva datele astea....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

multumesc mult.

am si eu siturile astea, si m-am tot uitat dupa euro, dar nu imi dau seama inca...

o sa vedem, poate vine cineva care a intalnit problema asta si ne lamureste.

mai sus zicea cineva ca e euro3, ca e automata... :)

Link to comment
Share on other sites

ai 2 variante...

 

euro 3 pt sistem catalitic fara filtru de particule, respectiv euro 4 pentru sistem catalitic cu filtru de particule...

 

in 2005, majoritatea motoarelor M47N au fost echipate cu filtru de particule, in special pe cutiile automate...

 

esti sigur ca masina este fabricata (nu inmatriculata prima oara !!!) in 2005 ?

 

in plus, daca pe BRIEF iti scrie EURO 3, atunci asa iti iese si la RAR !!!

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult.

am si eu siturile astea, si m-am tot uitat dupa euro, dar nu imi dau seama inca...

o sa vedem, poate vine cineva care a intalnit problema asta si ne lamureste.

mai sus zicea cineva ca e euro3, ca e automata... :)

 

Incearca pe Rarom... ( siteul RAR-ului... ) Ei au liste cu masinile euro 3... VEzi si tu...

Bafta

 

http://www.rarom.ro/cs-uploads/Liste_euro3.pdf

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Probabil ca la noxe la RAR va iesi Euro 3.

De ce nu ti-ai luau tu un benzinar "curat" cu motor adevarat BMW ?

Ca sa consume mai putin ? Consumul la un BMW nu totul ... pentru cine cunoaste.

 

ai dreptate. consumul la un BMW nu totul. mai este si sofer. tot pentru cine cunoaste.

Link to comment
Share on other sites

multumesc mult.

am si eu siturile astea, si m-am tot uitat dupa euro, dar nu imi dau seama inca...

o sa vedem, poate vine cineva care a intalnit problema asta si ne lamureste.

mai sus zicea cineva ca e euro3, ca e automata... :lol:

 

Incearca pe Rarom... ( siteul RAR-ului... ) Ei au liste cu masinile euro 3... VEzi si tu...

Bafta

 

http://www.rarom.ro/cs-uploads/Liste_euro3.pdf

 

 

 

m-am uitat pe site la ei in lista si nu am gasit masina incadrata la euro3.

o sa fac o smecherie...scot numere rosii pana se introduce taxa in impozitul anual.

 

mai zicea cineva ca trebuia sa imi iau un benzinar. sincer, fac 40-50000 km/an 65% in oras, restul afara. si afara din tara...

mi-ar fi placut un benzinar de 2000-2500. imi place sa conduc sportiv, oricum si dieselul acesta se poate conduce destul de sportiv.

 

 

Ex:

 

Veneam dinspre Bucuresti spre Cluj, iar la 60-70km de Cluj, am intalnit un X5, 3.0d. Un partener de drum super tare! Super sportiv conducea omul. Depasiri, curbe, stilul lui foarte fain. Pornea in depasire ca din pusca, eu...dupa el. La un moment dat, m-am si pregatit, dar poate ca m-a si lasat...si l-am luat venind lansat din spate, intr-adevar aveam in jur de 180-190km/h. Dupa asta, s-a tinut el dupa mine.

Am ajuns in Cj si la stopuri a intrat langa mine, a lasat geamul jos si mi-a intins o carte de vizita...omul era de la AutoBavaria Bucuresti...ceva neamt, nu mai stiu exact numele, dar retin ca era After sales Manager.

Oricum, poti sa mergi sportiv si cu un 320d. 150hp la greutatea lui sunt destul de ok, dar recunosc ca in unele momente as fi avut nevoie de mai mult...

Pana atunci, ne distram cu ce avem :)

Imi pare rau ca nu am luat un 330d...

 

Am condus si un A4 din 2007 2.0 TDI, 140hp, dar nu as da 320d-ul meu pe ala....e diferenta mare. si motorul suna altfel.

 

am uitat sa spun : al meu e e46 320d 150hp 2005, 6 viteze manual.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.