Jump to content

Grup auto-blocant , BMW e36.


calinbmw2000

Recommended Posts

cum sa se invarta cu aceiasi viteza? e la mintea cocosului ca roata din interior are de parcurs o distanta mai mica intr-o curba decat roata din exterior

 

in plus la ce ti-ar trebui un diferential daca nu ai avea nevoie ca rotile sa se invarta cu viteze diferite?

 

replica colegului era referitoare la un diferential blocat, sudat.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 year later...
intrebare : probabil "offtopic" , am 2 differentiale unu 3.38 original al masinii (1.6) si am cumparat de curand un 4.45 blocant,intre timp masina a primit un motor de 2.0...ambele diferentiale au carcasa mica, cel de 3.38 e open si e relativ ok...si ca consum si ca viteza,dar scade cand e vb de acceleratie,cel de 4.45 e dumnezeiesc,dar a crescut consumul si viteza maxima a scazut in jur de 160-170 km/h ,nu viteza maxima ar fi problema in cazul de fata,ca in romania sunt foarte putine locurile unde poti merge cu viteza mare in siguranta. Intrebarea este,pot lua miezul blocant de pe 4.45 si sa il pun in 3.38 ???
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Las aici o sinteza a ceea ce priveste echiparea din fabrica cu grupuri diferentiale si carcasele lor la E36 benzinare:

 

-Carcasa mica (168mm): Utilizata la cele cu motoare in 4 cilindri, atat berlina cat si coupe, si cabrio, si 320i care este 6 cilindri.

 

-Carcasa mijlocie (188mm): Utilizata la cele cu motoare in 6 cilindri (exceptand 320i): 323i, 325i y 328i atat in versiunea coupe, berlina, si cabrio, si M3 E36 3.0, de 286cv (atentie, priderile sunt diferite!)

 

-Carcasa mare (210mm): s-a montat doar la M3 E36 3.2, cel de 321cv.(atentie, prinderile sunt diferite!)

 

 

316i (touring, berlina, cabrio, compact si coupe): Grup final: 3.38

318i (berlina, touring, coupe) Grup final: 3.38

318ti (compact): Grup final: 3.38

318is (coupe): In acest caz monteaza doua grupuri, cu M42 un 3.45 si cu M44 un 3.38

320i (berlina, touring, coupe si convertible): Grup final: 3.45

323i (berlina, touring, coupe si convertible): Grup final: 2.93

323ti (compact): Grup final: 3.07

325i (berlina, coupe, touring si cabrio): Grup final: 3.15

328i (berlina, coupe, touring si cabrio): Grup final: 2.93

M3 3.0, M3 3.2 si M3 LTW: Grup final: 3.23

 

Toate E36 automate au grupuri finale 4.44, exceptand 328i automat care are un 3.07.

 

Spor la modificari!!!

Edited by FlorinE_36
Link to comment
Share on other sites

Eu unul nu cred... De ce s-ar fi pus pe 318is daca pe 325i nu s-a pus ? Eu cred ca doar de la 328i in sus s-a plus autoblocant. Ce e sub 328i are motorul mult prea slab deci in concluzie nu s-ar fi justificat. Nu-ti cumperi in principiu 316 sa faci cerculete.... Cred ca s-au pus blocante pe modelele cu valentze sportive...

Greesit!!! Pe 320i m52s3 este autoblocant!!!! Deci si pe motoare mai mici de 2,8

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.