Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Acum votam locatia si luna cand va avea loc. ×

oscileaza relantiul


carlan

Recommended Posts

de cateva zile cand pornesc sau o scot pe liber oscileaza relantiul de vro 3 ori dupa care se regleaza la cat ar trebui sa stea,,oscileaza pana la 1100 si 500rpm.si parca se pune in nas la plecare daca nu o turez de vro 3 ori in gol si dupa aia sa plec de pe loc....sa mai lovit cineva de prob astea..
Link to comment
Share on other sites

@rhaziel : Pe unde este amplasata valva PCV la un motor M20?

Dar senzorul de la axa cu came :lol: ?

 

Nu e musai sa raspunzi la toate quest-urile :lol: .

Sau te ghidezi dupa regula : Daca nu poti sa-i ajuti, incurca-i :) ?

Link to comment
Share on other sites

deci eu am schimbat galeria cu tot cu injectoare de pe alta masina,dar am strans tot inapoi nam cum sa fi uitat ceva.......dar piesa aia prin care intra aer in motor nu poate sa fie de la ea ca acolo e si senzoru de clapeta de acceleratie...so pun inapoi de pe cealalta masina
Link to comment
Share on other sites

@rhaziel : Pe unde este amplasata valva PCV la un motor M20?

Dar senzorul de la axa cu came?

 

Nu e musai sa raspunzi la toate quest-urile.

Sau te ghidezi dupa regula : Daca nu poti sa-i ajuti, incurca-i :) ?

 

ma scuzati domnu' paul! n-am observat masina!

(se putea si o atentionare mai putin flegmatica!)

Link to comment
Share on other sites

@rhaziel : Nu era un raspuns flegmatic, doar am fost intrigat. Cum poti raspunde asa de sigur si de rapid daca nici macar nu ai observat masina :) ? Nu mi-o lua in nume de rau, dar nu pot sa inteleg cum vine asta.

 

Asemenea raspunsuri mai mult incurca decat ajuta, nu faci niciun fel de bine nimanui daca-l trimiti dupa cai verzi pe pereti.

Link to comment
Share on other sites

oricum, si tu cu raspunsul tau catre mine l-ai ajutat mult... :) ...asa-i cand stam la panda si abia asteptam sa greseasca unu, sa-l ridiculizam cate se poate! ...dar ridiculizarea n-are supapa de sens...

imi cer scuze inca o data! salut!

Link to comment
Share on other sites

da sta corect relantiu,numai ca oscileaza la pornire sau cand in mers o scot pe liber,oscileaza de vro 3 ori.

Ai umblat cumva la debitmetru, tu sau altcineva?

Regulatorul de ralanti - ICV l-ai curatat si verificat?

Totul este etans, nu-ti trage aer fals pe nicaieri?

Ai umblat cumva la surubul de reglaj al clapetei de acceleratie sau la contactul de ralanti?

Injectoarele sunt OK?

Link to comment
Share on other sites

da sta corect relantiu,numai ca oscileaza la pornire sau cand in mers o scot pe liber,oscileaza de vro 3 ori.

Ai umblat cumva la debitmetru, tu sau altcineva?

Regulatorul de ralanti - ICV l-ai curatat si verificat?

Totul este etans, nu-ti trage aer fals pe nicaieri?

Ai umblat cumva la surubul de reglaj al clapetei de acceleratie sau la contactul de ralanti?

Injectoarele sunt OK?

pai la debitmetru nam avut treaba,regulatorul a ramas tot cel vechi defapt e tot de pe masina de pe care am luat galeria,de stans am strans tot la loc dar cred ca e posibil sa traga aer ,este o teava groasa si lunga care iese din baie si intra in galerie acolo sus in galerie avea o garnitura si poate nu a prins bine ,si cand am pus tot la loc si am pornit sa turat la 2000rpm si acolo a rama si iam dat eu relantiu mai jos de la un surub de acolo de sus si contactu de relanti nu stiu care e

Link to comment
Share on other sites

Pai asta e, trebuia sa dai toate detaliile de la inceput.

In primul rand surubul ala la care ai umblat tu NU este pentru reglajul ralantiului. Trebuie sa-l aduci in pozitia initiala.

 

Remediaza problema cu garnitura aceea care crezi ca nu etanseaza bine. Daca nu pui teava acea bine motorul trage aer fals pe acolo. Are o garnitura, un arc si niste saibe care fac ca teava sa stea pe pozitie. Poti baga mana pe sub galerie sa vezi daca a intrat bine teava.

Link to comment
Share on other sites

cum surubul ala nu e reglajul relantiului?pai ala trage sau lasa chestia aia cu arcuri de la clapeta...si la teava jos a intrat bine dar sus sa nu fi luat garnitura inainte ca e si aiurea de pus inapoi galeria...si pot sai pun niste silicon sau ceva acolo daca cumva trage aer fals pe acolo
Link to comment
Share on other sites

oricum, si tu cu raspunsul tau catre mine l-ai ajutat mult... :) ...

Poate pe @carlan nu-l ajuta, dar se poate sa-i ajute pe urmatorii care nu vor mai primi raspunsuri date aiurea. Banuiesc ca data viitoare te vei gandi de 2 ori inainte sa dai un copy/paste.

 

cum surubul ala nu e reglajul relantiului?pai ala trage sau lasa chestia aia cu arcuri de la clapeta...si la teava jos a intrat bine dar sus sa nu fi luat garnitura inainte ca e si aiurea de pus inapoi galeria...si pot sai pun niste silicon sau ceva acolo daca cumva trage aer fals pe acolo

La BMW unele lucruri difera de batrana dacie :lol:. Desi surubul acela modifica pozitia de reapaus a clapetei, NU este pentru reglajul ralantiului. Turatia de ralanti nu este reglabila, este stabilita si controlata de ECU. Vezi ca s-a mai discutat subiectul pe forum.

Surubul este prereglat din fabrica si stabileste doar pozitia de repaus a clapetei de acceleratie. Cred ca ai observat ca este bine strans si sigilat cu o picatura de vopsea, tocmai ca sa descurajeze interventiile.

Adu-l la pozitia initiala.

 

Nu cred ca poti etansa cu silicon teava aceea. are o pozitie dificila si nu ai cum baga silicon. Da jos galeria inca o data, nu e mare lucru.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.