Jump to content

Check engine


.Bogdan

Recommended Posts

despre ce masina e vorba?

 

e vb de un 316i iar la tester nu imi da decat ca martorul de motor e perturbat dar nu imi da si de ce. daca il anulez in maxim 2 zile revine

o sa schimb si benzina ca asa mi s-a sugerat dar credeam ca omv-ul are benzina buna

nu e de la benzina...

 

 

la ce tester ai fost?

Edited by verssatu
Link to comment
Share on other sites

de ceva timp s-a aprins martorul pt"check engine". am fost la un tester l-am resetat si la cateva zile s-a aprin iar.Am mers iar la tester si mi s-a spus ca semnalul este perturbat si ma indreapta si ei spun ca este perturbat de semnalul de la alternator.cei de la service mi-au spus sa schimb carbunii si sa curat alternatorul. sa fie asta problema

astept un raspun sa stiu ce pot sa fac

multumesc

Link to comment
Share on other sites

de ceva timp s-a aprins martorul pt"check engine". am fost la un tester l-am resetat si la cateva zile s-a aprin iar.Am mers iar la tester si mi s-a spus ca semnalul este perturbat si ma indreapta si ei spun ca este perturbat de semnalul de la alternator.cei de la service mi-au spus sa schimb carbunii si sa curat alternatorul. sa fie asta problema

astept un raspun sa stiu ce pot sa fac

multumesc

fa treaba asta si vezi ce se intampla dupa aceea. despre ce masina este vorba ?

ai diesel , benzina ? de unde alimentezi de obicei ? :blink:

Link to comment
Share on other sites

Asa e, insa mi s-a parut ciudat ca i-au resetat martorul fara sa afle cauza exacta.

l-am resetat sa vad daca se mai aprinde iar si mi-a dat aceeasi eroare:alternatorul

 

de ceva timp s-a aprins martorul pt"check engine". am fost la un tester l-am resetat si la cateva zile s-a aprin iar.Am mers iar la tester si mi s-a spus ca semnalul este perturbat si ma indreapta si ei spun ca este perturbat de semnalul de la alternator.cei de la service mi-au spus sa schimb carbunii si sa curat alternatorul. sa fie asta problema

astept un raspun sa stiu ce pot sa fac

multumesc

fa treaba asta si vezi ce se intampla dupa aceea. despre ce masina este vorba ?

ai diesel , benzina ? de unde alimentezi de obicei ? :blink:

este vb de un 316i si alimentez in general de la omv dar din discutiile de pe forum ultimele 2 alimentari le-am facut la rompetrol si in general nu amestec benzina, adica fac plinul si urmatorul plin il fac atunci cand se aprinde becul

Link to comment
Share on other sites

Asa e, insa mi s-a parut ciudat ca i-au resetat martorul fara sa afle cauza exacta.

l-am resetat sa vad daca se mai aprinde iar si mi-a dat aceeasi eroare:alternatorul

pai inseamna ca cel mai sigur acolo e buba.

 

trebuie sa desfaci sa te uiti la carbuni , sa-l mai cureti...contactele alea le dai cu wd-40 si poate se rezolva :blink:

 

vezi cu benzina aia de la rompetrol si petrom , ca sunt 50 apa 50 carburant...

Edited by kretzu_sla
Link to comment
Share on other sites

daca s-a rezolvat problema, vreau sa intreb si eu ceva aici ca sa nu mai deschid alt topic.. am spalat motoru masinii si mi s-a aprins check enginu..

sa-mi fac probleme? masina merge la fel.. un tester specializat la mine aici nu am..

ah si.. s-a mai intimplat ceva ciudat imediat dupa ce am spalat motorul odata cu check enginu.. imi sta ceasu din bord.. e unpic jenant ceas electronic sa stea.. vorbesc de ceasul care indica timpul. Kilometrajul merge, dar ceasu NU!

masina in cauza este un e46 318i din 99..

Link to comment
Share on other sites

daca s-a rezolvat problema, vreau sa intreb si eu ceva aici ca sa nu mai deschid alt topic.. am spalat motoru masinii si mi s-a aprins check enginu..

sa-mi fac probleme? masina merge la fel.. un tester specializat la mine aici nu am..

ah si.. s-a mai intimplat ceva ciudat imediat dupa ce am spalat motorul odata cu check enginu.. imi sta ceasu din bord.. e unpic jenant ceas electronic sa stea.. vorbesc de ceasul care indica timpul. Kilometrajul merge, dar ceasu NU!

masina in cauza este un e46 318i din 99..

 

 

nu este bine sa speli masina la motor cu jet puternic :blink:

Link to comment
Share on other sites

daca s-a rezolvat problema, vreau sa intreb si eu ceva aici ca sa nu mai deschid alt topic.. am spalat motoru masinii si mi s-a aprins check enginu..

sa-mi fac probleme? masina merge la fel.. un tester specializat la mine aici nu am..

ah si.. s-a mai intimplat ceva ciudat imediat dupa ce am spalat motorul odata cu check enginu.. imi sta ceasu din bord.. e unpic jenant ceas electronic sa stea.. vorbesc de ceasul care indica timpul. Kilometrajul merge, dar ceasu NU!

masina in cauza este un e46 318i din 99..

salut!

aceeasi problema o am si eu,doar ca eu nu am spalat motorul.faza cu ceasul e la fel.daca ai rezolvat-o cu senzorul sau cu ceasul sa imi zici si mie pls.a mea e 316i din 1999,acelasi motor ca al tau.

Link to comment
Share on other sites

am o Mare problema cu martorul check engine.am fost la 3 testere pana acum in pitesti, inca nu am ajuns la AB, dar vad ca nu am de ales si la fiecare tester mi se da aceeasi eroare:135"senzor axa cu came perturbat".Am schimbat tot:axa cu came senzor, sonde lambda. carbuni alternator. releu, filtre , ulei , inclusiv locul de unde alimentam pt ca mi s-a zis ca sta ar fi una din pr.Nimic resetez martorul dupa ce schimb piesele si in maxim 2 zile revine.Mentionez ca masina merge excelent, trage cum trebuie nu am pr la relanti, absolut nimic.

Ce sa fac?Oare singura rez e o vizita la AB?Sunt din Pitesti si aici nu avem reprezentanta BMW.Unde pot rez pr ca mi s-a luat, ma obsedeaza martorul respectiv, mai bine merg cu Loganul de la serv, macar nu am ce pretentii sa cer acelei masini :blink:

Link to comment
Share on other sites

Despre ce masina / motor este vorba ?

 

LE : Ai zis undeva 316i, dar nu ai specificat anul.

Nu trebuie sa deschizi mai multe topicuri pe aceeasi tema. Nu ajuta.

Edited by paul
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
am fost cu masina intr un service in craiova pentru ca aveam aprins check enginul...aici baietii mi au pus masina pe tester si mi a iesit scurt circuit la ambele sonde lambda..cel putin asa mi au spus baietii aia...ambele sonde ma costa cam 7mil juma...deci...ce se intampla daca merg cu acele sonde stricate..?
Link to comment
Share on other sites

am fost cu masina intr un service in craiova pentru ca aveam aprins check enginul...aici baietii mi au pus masina pe tester si mi a iesit scurt circuit la ambele sonde lambda..cel putin asa mi au spus baietii aia...ambele sonde ma costa cam 7mil juma...deci...ce se intampla daca merg cu acele sonde stricate..?

 

 

Ciudat ... 'la ambele sonde'.

Sa nu fie o problema pe circuitul de alimentare al heater'elor.

Link to comment
Share on other sites

Ricky daca doar presupui si nu stii NU da sfaturi. abtine-te.

 

Insa are dreptate.

 

Atunci cand sonda lambda este stricata creste consumul, relantiul este neregulat, masina nu mai trage.

Problema se manifesta mai ales la cald.

 

@petry20: Iti recomand sa mergi la alt tester care sa-ti arate valorile provenite de la sonde in timp real.

Astfel vezi daca se incadreaza in parametri sau nu.

Link to comment
Share on other sites

Insa are dreptate.

 

Atunci cand sonda lambda este stricata creste consumul, relantiul este neregulat, masina nu mai trage.

Problema se manifesta mai ales la cald.

 

@petry20: Iti recomand sa mergi la alt tester care sa-ti arate valorile provenite de la sonde in timp real.

Astfel vezi daca se incadreaza in parametri sau nu.

[/quo

 

 

azi am fost la un alt service..si mi s a spus ca motorul merge in parametri normali...nici o eroare de sonda lambda...DECI va dati seama ce meseriasi avem noi prin craiova...daca maine ma duc la un al treilea service sa mi bag masina pe tester..sigur imi gasesc alta buba la masina..asa ca n o sa schimb nici o sonda...!!

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma ce simptome are masina ta?

 

Acest martor se poate aprinde din foarte multe cauze, chiar si datorita combustibilului prost.

 

 

am schimbat debitmetrul..si am fost sa mi sting martorul din bord check enginul..ajuns la service baietzii mi au bagat masina pe tester...si mi au spus ca pe langa debitmetrul care l am schimbat mai tre sa schimb si ambele sonde lambda..precizez ca de cand am schimbat debitmetrul masina merge perfect....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Ricky daca doar presupui si nu stii NU da sfaturi. abtine-te.

 

Insa are dreptate.

 

Atunci cand sonda lambda este stricata creste consumul, relantiul este neregulat, masina nu mai trage.

Problema se manifesta mai ales la cald.

 

@petry20: Iti recomand sa mergi la alt tester care sa-ti arate valorile provenite de la sonde in timp real.

Astfel vezi daca se incadreaza in parametri sau nu.

zi si mie care e sonda asta ca am un 318is coupe si se manifesta la fel,adica pare ca nu mai trage si am probleme cu relantiul

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.