Jump to content

Check engine


.Bogdan

Recommended Posts

E clapeta eml,un fel de carburator a schimbat-o eu acum un an 11mil bmw filaret

am si eu problema cu check engine. am fost la automobile bavaria si erorea este "mixture to lean" mi-au spus ca este debitmetrul, l-am schimbat dar peste 2 zile becul s-a aprins din nou.am fost din nou la ab si de data asta mi-au spus ca sunt injectoarele infundate dar aceeasi eroare "mixture to lean". am curatat injectoarele care functionau destul de bine dar a doua zi becul s-a aprins din nou... mentionez ca masina consuma mai mult cam cu 1.5 l la suta de km, nu mai depaseste viteza de 180 de km/h si de la 4800 de ture isi pierde din putere... (316 i 1.9l 105 cp din 2000 e46)

Link to comment
Share on other sites

E clapeta eml,un fel de carburator a schimbat-o eu acum un an 11mil bmw filaret

am si eu problema cu check engine. am fost la automobile bavaria si erorea este "mixture to lean" mi-au spus ca este debitmetrul, l-am schimbat dar peste 2 zile becul s-a aprins din nou.am fost din nou la ab si de data asta mi-au spus ca sunt injectoarele infundate dar aceeasi eroare "mixture to lean". am curatat injectoarele care functionau destul de bine dar a doua zi becul s-a aprins din nou... mentionez ca masina consuma mai mult cam cu 1.5 l la suta de km, nu mai depaseste viteza de 180 de km/h si de la 4800 de ture isi pierde din putere... (316 i 1.9l 105 cp din 2000 e46)

 

Cam se schimba piesele la ghici, la AB.

Link to comment
Share on other sites

E clapeta eml,un fel de carburator a schimbat-o eu acum un an 11mil bmw filaret

am si eu problema cu check engine. am fost la automobile bavaria si erorea este "mixture to lean" mi-au spus ca este debitmetrul, l-am schimbat dar peste 2 zile becul s-a aprins din nou.am fost din nou la ab si de data asta mi-au spus ca sunt injectoarele infundate dar aceeasi eroare "mixture to lean". am curatat injectoarele care functionau destul de bine dar a doua zi becul s-a aprins din nou... mentionez ca masina consuma mai mult cam cu 1.5 l la suta de km, nu mai depaseste viteza de 180 de km/h si de la 4800 de ture isi pierde din putere... (316 i 1.9l 105 cp din 2000 e46)

 

Cam se schimba piesele la ghici, la AB.

<_<

 

si nu este prima data cand aud asta

 

nu inteleg, chiar nu au oameni competenti acolo?... sau o fac intentionat?

Edited by io's
Link to comment
Share on other sites

E clapeta eml,un fel de carburator a schimbat-o eu acum un an 11mil bmw filaret

am si eu problema cu check engine. am fost la automobile bavaria si erorea este "mixture to lean" mi-au spus ca este debitmetrul, l-am schimbat dar peste 2 zile becul s-a aprins din nou.am fost din nou la ab si de data asta mi-au spus ca sunt injectoarele infundate dar aceeasi eroare "mixture to lean". am curatat injectoarele care functionau destul de bine dar a doua zi becul s-a aprins din nou... mentionez ca masina consuma mai mult cam cu 1.5 l la suta de km, nu mai depaseste viteza de 180 de km/h si de la 4800 de ture isi pierde din putere... (316 i 1.9l 105 cp din 2000 e46)

 

Cam se schimba piesele la ghici, la AB.

<_<

 

si nu este prima data cand aud asta

 

nu inteleg, chiar nu au oameni competenti acolo?... sau o fac intentionat?

exact... am cheltuit peste 2.000 de ron si degeaba... stie cineva care poate sa fie problema? am mai fost la un service vis-avi de dioda pe 1 mai si mecanicul mi-a spus ca domne masina are 175.000 de km a imbatranit normal ca nu mai merge mai mult de 180, dar este imposibil ca peste noapte pur si simplu din cauza batranetii sa nu mai functioneze in parametrii normali. se poate sa fie sonda lambda?

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca o fac intentionat.In definitiv se schimba piese scumpe si problema ramane, deci cred ca se intorc oamenii cu scandal.

 

MulĂži oameni incompetenĂži.

 

PreferĂŁ sĂŁ-i plĂŁteascĂŁ prost Âşi sĂŁ nu-i intereseze de felul ĂŽn care sunt trataĂži clienĂžii.

Link to comment
Share on other sites

E clapeta eml,un fel de carburator a schimbat-o eu acum un an 11mil bmw filaret

am si eu problema cu check engine. am fost la automobile bavaria si erorea este "mixture to lean" mi-au spus ca este debitmetrul, l-am schimbat dar peste 2 zile becul s-a aprins din nou.am fost din nou la ab si de data asta mi-au spus ca sunt injectoarele infundate dar aceeasi eroare "mixture to lean". am curatat injectoarele care functionau destul de bine dar a doua zi becul s-a aprins din nou... mentionez ca masina consuma mai mult cam cu 1.5 l la suta de km, nu mai depaseste viteza de 180 de km/h si de la 4800 de ture isi pierde din putere... (316 i 1.9l 105 cp din 2000 e46)

 

Cam se schimba piesele la ghici, la AB.

:)

 

si nu este prima data cand aud asta

 

nu inteleg, chiar nu au oameni competenti acolo?... sau o fac intentionat?

exact... am cheltuit peste 2.000 de ron si degeaba... stie cineva care poate sa fie problema? am mai fost la un service vis-avi de dioda pe 1 mai si mecanicul mi-a spus ca domne masina are 175.000 de km a imbatranit normal ca nu mai merge mai mult de 180, dar este imposibil ca peste noapte pur si simplu din cauza batranetii sa nu mai functioneze in parametrii normali. se poate sa fie sonda lambda?

sal cred ca am descoperit problema si este exact ce ma asteptam : sonda lambda. am gasit ceva pe net despre rolul acesteia si simptomele defectarii acesteia, simptome care apar si la mine. o sa schimb si aceasta piesa si poate poate... <_<

http://www.pilotauto.ro/magazin/home-mainm...77-sonda-lambda

Link to comment
Share on other sites

Salutare. De ceva timp mi s-a aprins becul galben la motor. Relantiul si el o luase razna cand porneam motorul si cand puneam frana. Mi-a curatat mecanicul corpul de acceleratie, o valvula de aer... ceva de genu. Relantiul si-a revenit dar becul s-a aprins iar dupa 7 km din service. Erorile care le-a depistat pe tester sunt :

 

P0111 Intake Air Temperature (IAT) Sensor Performance

P0101 Mass Air Flow (MAF) Sensor Performance

P0443 EVAP Purge Solenoid Valve 1 Control CKT

P0120 Throttle Position System Performance

P0505 Idle Control System Malfunction

P0201 Injector 1 Control Circuit

P0412 Secondary Air Injection (AIR) Solenoid Relay Control Circuit Bank 1

 

Cu ce se mananca astea ? Cu ce sa incep sa schimb ?:) A zis ceva de mai multe erori la sonda lamda... O sa ma duc iar... <_<

 

 

e46, 316i. '99

Edited by shoboolanu
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salutare tuturor, am un e46, 318i M43TUB19, si`o problema, stand la semafor, intr-o seara mi s`a aprins martorul "check engine", motorul n`a schitat nimic, mergea normal, am scanat`o si cod de eroare P0170:Fuel trim (FT), bank 1 - malfunction.Cauze posibile:Intake leak, AIR sistem, fuel pressure/pump, injector(s), EVAP canister purge valve, HO2S.

Dupa ce am sters eroarea, a aparut c-am la interval de 3 zile, am mai sters`o o data si iar a aparut.(am verificat daca trage aer fals pe undeva, totul e ok, filtrele sunt schimbate recent, motorul merge la fel ca inainte)

Intrebarile mele ar fi:

- EVAP canister purge valve, este acea piesa prinsa in de spatele filtrului de aer?Cum se verifica daca functioneaza?(precizez ca am dat filtrul complet jos, am schimbat vas de expansiune ca mi`a crapat si am c-am miscat si acea piesa)

- A mai intalnit cineva o problema asemanatoare?Ce recomandati?

Va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

Da, am incercat, nimeni nu mi-a zis ceva concret...o sa-mi schimb senzorul de la axa cu came si cel de la vibrochen, au inceput sa faca figuri de 2 zile, am s`o scanez dupa..si astept sa vad daca se mai aprinde, nu stiu ce sa`i mai fac, dacar ar fi injectoare,pompa, debitmetru, lambda banuiesc ca ar trebui sa prezinte si unele simptome. <_<
Link to comment
Share on other sites

Da, am incercat, nimeni nu mi-a zis ceva concret...o sa-mi schimb senzorul de la axa cu came si cel de la vibrochen, au inceput sa faca figuri de 2 zile, am s`o scanez dupa..si astept sa vad daca se mai aprinde, nu stiu ce sa`i mai fac, dacar ar fi injectoare,pompa, debitmetru, lambda banuiesc ca ar trebui sa prezinte si unele simptome. <_<

 

Pai nu stii ce sa ii mai faci, da' ce ai facut?

Cum ai verificat daca trage aer fals, te-ai uitat un pic pe la motor?Ai verificat presiunea de benzina, ai verificat debitmetrul, ai verificat sonda lambda, ai verificat injectoarele,...?Daca o scanezi de 3 ori pe zi nu cred ca se rezolva problema.Poate ai noroc, da' nu cred.

Link to comment
Share on other sites

Am verificat toate furtunele, cotul flexibil, tot ce tine de admisie, presiunea in rampa n`am masurat`o si nici injectoarele, dar atata timp cat motorul merge normal nu as crede ca acestea ar fi problema, o sa le iau pe rand, sa vad ce si cum, ms!

P.S:Rog pe cineva sa masoare continuitatea si rezistenta dintre cei 2 conectori ai EVAP canister purge valve.

Edited by X X L
Link to comment
Share on other sites

Am verificat toate furtunele, cotul flexibil, tot ce tine de admisie, presiunea in rampa n`am masurat`o si nici injectoarele, dar atata timp cat motorul merge normal nu as crede ca acestea ar fi problema, o sa le iau pe rand, sa vad ce si cum, ms!

P.S:Rog pe cineva sa masoare continuitatea si rezistenta dintre cei 2 conectori ai EVAP canister purge valve.

 

problema ta eu cred ca este MAF-ul.

Pentru EVAP:

Link to comment
Share on other sites

Am verificat toate furtunele, cotul flexibil, tot ce tine de admisie, presiunea in rampa n`am masurat`o si nici injectoarele, dar atata timp cat motorul merge normal nu as crede ca acestea ar fi problema, o sa le iau pe rand, sa vad ce si cum, ms!

P.S:Rog pe cineva sa masoare continuitatea si rezistenta dintre cei 2 conectori ai EVAP canister purge valve.

 

problema ta eu cred ca este MAF-ul.

Pentru EVAP:

O sa verific azi MAF`ul si evap canister purge valve, ms!

Link to comment
Share on other sites

Debitmetrul cu valorile date de autodata, iar EVAP`ul, i-am masurat rezistenta si i`am dat curent de pe baterie, se`aude cum deschide, i`am masurat si mufa si vine curent, e ok.Motorul merge ok, trage bine, consuma normal, nu prea mai stiu ce sa`i fac(momentan o sa`i schimb senzorii de la axa cu came si de la vibrochen, sunt pe duca), ma gandesc sa iau furtun cu furtun, senzor cu senzor..si sa verific, habar n-am de ce sa ma leg.
Link to comment
Share on other sites

Valva PCV e in ordine (si furtunul ei)?

N-am desfacut`o, nu-mi variaza relantiul, nu "sufla", cand opresc motorul se aude suieratul specific de 1-2s.O sa rescanez dupa ce schimb senzorii(axa si vibrochen), o sa mai verific, senzori, furtune..daca reapare eroare o las pana cade ceva. <_<

@DanS ms pt. fisiere :) , am autodata instalat, ce soft mai este similar cu autodata?

Edited by MM90HAI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.