Jump to content

Senzor nivel ulei


Recommended Posts

Cand pornesc motorul se aprinde pt cateva sec becul galben de nivel ulei dupa care se stinge.

Am inteles ca de vina este un senzor care se schimba odata cu schimbul de ulei.

Aveti idee unde este localizat senzorul si daca este complicat de schimbat...trebuie data jos baia de ulei?

Si eventual un pret pt acest senzor...

 

Merci!

Link to comment
Share on other sites

asa imi face si mie. m-am interesat si e cam scump.. vreo 4mil si ceva. si nu kred ca se schimba odata cu uleiul

 

uite aici o adresa utila :http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=28357

 

si eu am aceeasi problema. Trebuie scos uleiul pentru a scoate acest senzor si de aceea de regulase face la schimbul de ulei.

Gasesti si second la 100-150ron. bafta

Link to comment
Share on other sites

Cand pornesc motorul se aprinde pt cateva sec becul galben de nivel ulei dupa care se stinge.

Am inteles ca de vina este un senzor care se schimba odata cu schimbul de ulei.

Aveti idee unde este localizat senzorul si daca este complicat de schimbat...trebuie data jos baia de ulei?

Si eventual un pret pt acest senzor...

 

Merci!

De curiozitate ce masina ai? ca la avatar ai un E60 iar la semnatura un E46 320d. Nivelul de ulei cum e?

 

asa imi face si mie. m-am interesat si e cam scump.. vreo 4mil si ceva. si nu kred ca se schimba odata cu uleiul

wawww...4 mil :)

Nu ma asteptam sa fie asa scump.

Cred ca ori caut poate il gasesc second ori il las asa...

Daca 4 mil ti se pare scump treci la alta masina...fara suparare :lol:

 

 

si baiatu cu piesele de unde iau eu. cika ba frate e senzoru asta de zici ca faci kitu de ambreiaj

cu 4 mil faci kitu de ambreiaj cum zici tu? la ce masina? la 1310?

Link to comment
Share on other sites

@IulianC

Am e46 320d, iar nivelul de ulei e aproape de maxim nu am avut niciodata probleme

Normal ca e mult 4 mil d-le miliardar atata timp cat un senzor pt placute e 40 ron. :)

 

Lasa-l asa pina o sa ai bani sa-l schimbi . La mine se aprinde becul balben de cand am luat-o cu toate ca uleiul este la nivel tot timpul . Asta este , se pare , o problema prezenta la mai multe E 46 . Singura solutie este schimbarea senzorului .

Link to comment
Share on other sites

@IulianC

Am e46 320d, iar nivelul de ulei e aproape de maxim nu am avut niciodata probleme

Normal ca e mult 4 mil d-le miliardar atata timp cat un senzor pt placute e 40 ron. :)

nu sunt miliardar, cel mai probabil sunt mai sarac decat tine. Dar un senzor de ulei mi se pare o piesa cat de cat importanta, nu as sta sa ma gandesc prea mult s-o schimb, chiar daca e 400lei.

Link to comment
Share on other sites

@IulianC

Am e46 320d, iar nivelul de ulei e aproape de maxim nu am avut niciodata probleme

Normal ca e mult 4 mil d-le miliardar atata timp cat un senzor pt placute e 40 ron. :)

nu sunt miliardar, cel mai probabil sunt mai sarac decat tine. Dar un senzor de ulei mi se pare o piesa cat de cat importanta, nu as sta sa ma gandesc prea mult s-o schimb, chiar daca e 400lei.

Oricum cel mai sigur ramane verificarea la joja

Link to comment
Share on other sites

Am verificat uleiul zilele astea si am constat ca este peste nivelul maxim.

Aveti idee de la ce poate fi ?

 

senzorul de nivel asa cum ti s-a mai spus de cateva ori. Ca sa-l schimbi:

1.il achizitionezi

2.scoti tot uleiul

3.urmezi pasii astia: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=28357

Odata ca ai constatat ca ai ulei la nivel si s-a aprins galben in bord este foarte clar...chiar daca nu e total defect, a inceput sa faca probleme si rezolvarea este cea mai radicala: inlocuirea (de preferat cu unul nou)

Link to comment
Share on other sites

am si eu problema asta. am fost la tester cu ea si o dat eroare la senzorul de nivel ulei.

o sa-l schimb cu siguranta la urmatorul schimb de ulei, nu de alta dar nu-mi place sa-l vad aprins chiar si pentru citeva secunde.

trebuie dat scutul jos si cica e usor de schimbat

Link to comment
Share on other sites

am si eu problema asta. am fost la tester cu ea si o dat eroare la senzorul de nivel ulei.

o sa-l schimb cu siguranta la urmatorul schimb de ulei, nu de alta dar nu-mi place sa-l vad aprins chiar si pentru citeva secunde.

trebuie dat scutul jos si cica e usor de schimbat

 

corect...iti ia maxim 15 minute. Ai grija cand il pui pe cel nou sa cureti bine locul...Un spray de curatat carburatoare si o carpa fac minuni

Link to comment
Share on other sites

Normal ca e mult 4 mil d-le miliardar atata timp cat un senzor pt placute e 40 ron. :)

Nu poti face o asemenea comparatie. Senzorul de la placute e o simpla sarma, nimic mai mult. Cel de nivel de ulei este mult mai complex.

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu m-am facut inteles...eu am verificat pe joja si am ulei peste gradatia maxima.

Nu vad ce legatura are cu senzorul...

 

Merci!

 

 

Tu ai mai mult ulei deci banuiesc ca acel senzor nu trebuia sa aprinda nici o lampa in nici o culoare. Daca aveai mai putin te avertiza.

Avertizandu-te ca nu ai in moment ce tu ai chiar mai mult mi se pare logic...senzor defect.

Nu inteleg ce nu era clar

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca nu m-am facut inteles...eu am verificat pe joja si am ulei peste gradatia maxima.

Nu vad ce legatura are cu senzorul...

 

Merci!

 

 

Tu ai mai mult ulei deci banuiesc ca acel senzor nu trebuia sa aprinda nici o lampa in nici o culoare. Daca aveai mai putin te avertiza.

Avertizandu-te ca nu ai in moment ce tu ai chiar mai mult mi se pare logic...senzor defect.

Nu inteleg ce nu era clar

Am mai mult ulei sau ulei amestecat cu motorina.

Intrebarea este din ce cauza fiindca acum 8000 km cand a fost schimbat uleiul a fost pus cat trebuie, nivelul era ok.

Link to comment
Share on other sites

Ai verificat nivelul la 5 minute de la oprirea motorului?

De ce crezi ca ai avea ulei amestecat cu motorina? Este extrem de grav daca este asa.

Am verificat uleiul dimineata inainte de a porni motorul si l-am mai verificat si in alta zi cam la 1 ora dupa ce am mers cu masina si rezultatul a fost acelasi in ambele cazuri.

Am presupus eu ca ar fi motorina in ulei, alt motiv nu vad de ce ar fi uleiul peste nivelul maxim.

Link to comment
Share on other sites

Corect, nivelul uleiului se masoara la 5-10 minute de la oprirea motorului, nu a doua zi, nu peste o ora.

La tine era mult peste nivel? Uleiul arata normal, nu miroase a motorina su nu are urme de spuma?

Era destul de mult peste...

Uleiul arata normal, nu avea urme de spuma si nu am simtit nici miros de motorina

Edited by Catalinu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.