Jump to content

bataie de joc


cefi

Recommended Posts

azi am dus iar masina la al nu stiu catelea mecanic priceput.Dupa cateva ore,in care mi-au dat jos toata partea de admisie si au curatat-o,si regulatorul de relanti,bujii,umblat pe la debitmetru,etc...cand am luat masina...constat ca la relantiu imi sta la 1000 rpm.Care e scuza?asa merge acuma,dupa ce a curatat pe la motor...Inca putin si fac spume...plus ca nu a depistat vechea mea problema cu check engine-ul aprins,pt care ma dusesem la el defapt,ca cik e ori debitmetrul,sau poate ca e sonda lamba,sau ca sunt injectoarele.Alba-neagra. Edited by paul
Corectare titlu
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

azi am dus iar masina la al nu stiu catelea mecanic priceput.Dupa cateva ore,in care mi-au dat jos toata partea de admisie si au curatat-o,si regulatorul de relanti,bujii,umblat pe la debitmetru,etc...cand am luat masina...constat ca la relantiu imi sta la 1000 rpm.Care e scuza?asa merge acuma,dupa ce a curatat pe la motor...Inca putin si fac spume...plus ca nu a depistat vechea mea problema cu check engine-ul aprins,pt care ma dusesem la el defapt,ca cik e ori debitmetrul,sau poate ca e sonda lamba,sau ca sunt injectoarele.Alba-neagra.

Nu ai pus-o pe tester?

AÂşa cu datul cu presupusul e cum zici tu alba-neagra, greu de ghicit.

Link to comment
Share on other sites

Ceva e in neregula cu masurarea compresiei, valorile normale sunt intre 10-11.

Poate e bine sa cauti alt mecanic/service.

 

 

 

Nu neaparat. Valorile respective sunt date de producator in momentul in care motorul este nou ( 10 10,5 11 in functie de motor ). Daca de pilda motorul pierde compresie automat va avea o valoare sub cel dat de producator ( 6 -8 4 etc... ) . Daca de pilda pierde fluide in zona de compresie automat fluidele respective vor micsora volumul camerei de explozie ( camera umplandu-se partrial cu fluide ) deci in concluzie compresia va fi mai mare. Sunt multi pe forum ce se lauda ca au o compresie extraordinar de buna de genul 14- 15 - 18 etc... Un user ce-mi vine in minte ce se lauda cu chestia asta era parca Adrian_Ilie....

 

Deci masurarea poate fi corecta...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

azi am dus iar masina la al nu stiu catelea mecanic priceput.Dupa cateva ore,in care mi-au dat jos toata partea de admisie si au curatat-o,si regulatorul de relanti,bujii,umblat pe la debitmetru,etc...cand am luat masina...constat ca la relantiu imi sta la 1000 rpm.Care e scuza?asa merge acuma,dupa ce a curatat pe la motor...Inca putin si fac spume...plus ca nu a depistat vechea mea problema cu check engine-ul aprins,pt care ma dusesem la el defapt,ca cik e ori debitmetrul,sau poate ca e sonda lamba,sau ca sunt injectoarele.Alba-neagra.

 

Nu ti-a etansat corect galeria de admisie.

Ce zici tu aici, e aer fals la greu.

Link to comment
Share on other sites

Am avut si eu aceeasi problema dupa o vizita la un service - ambreiaj calcat trepida ca la balamuc si aproape ca se oprea motorul-cadea pe la 500 si fluctua urat in general- raspundea si foarte urat la acceleratie.

Ai o poza atasata -ti-am incercuit acolo care era problema la mine- nu era infipt furtunul ala(banuiesc ca e de vacuum sau ceva de genul) -verifica sa stea OK sau sa nu fie crapat -furtunul care intra in cotul de plastic dupa debitmetru

Edited by jollyxter
Link to comment
Share on other sites

In poza ala pare a fi cablul de acceleratie.Dar observ intr-adevar si un furtun.Am sa ma uit la el peste jumatate de ora.

Inca o rugaminte baieti.Mecanicul mi-a scurtat din furtunasele de vacuum,ala ce intra in regulatorul de presiune,in supapa unisens,etc.Din toate.Afecteaza cu ceva?Gasesc undeva lungimea lor,sa-mi cumpar altele noi,sa le tai la marimea corecta si sa le montez?

 

Mergi la magazinul de piese si cumpara furtun cu interior de 4 mm ca se gaseste la metru. Nu conteaza lungimea la care le tai atat timp cat odata curbate nu se stranguleaza. Cele originale au niste protectoare antitermice pe ele pe care ar fi bine sa le tragi de pe furtunasele vechi si sa le pui pe cele noi. Furtunul ala gros de la debitmetru catre corpul de acceleratie il dai jos si il verifici atent sa nu fie crapat pe undeva, dupa aia il pui la loc si il etansezi bine cu colierele din dotare.Daca fluctuatiile de ralanti continua, curata si regulatorul (e un DIY aici)

Link to comment
Share on other sites

Ceva e in neregula cu masurarea compresiei, valorile normale sunt intre 10-11.

Poate e bine sa cauti alt mecanic/service.

 

Sau poate trebuie vazuta cauza pentrau care compresia nu este in parametrii.

 

M-am confruntat si eu cu chestie asemanatoare la un 318i. Si am constatat ca cine daduse admisia jos inainte furase/uitase/pierduse/omisese garniturile acelea rotunde cand a remontat.

 

Doar o idee... verifica si acolo.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Sau poate trebuie vazuta cauza pentrau care compresia nu este in parametrii.

 

M-am confruntat si eu cu chestie asemanatoare la un 318i. Si am constatat ca cine daduse admisia jos inainte furase/uitase/pierduse/omisese garniturile acelea rotunde cand a remontat.

 

Doar o idee... verifica si acolo.

Credeam ca nu am vazut eu bine ... Cum pot sa spui o asemenea prostie, ca o garnitura de pe admisie poate influenta compresia :) ?

Link to comment
Share on other sites

Sau poate trebuie vazuta cauza pentrau care compresia nu este in parametrii.

 

M-am confruntat si eu cu chestie asemanatoare la un 318i. Si am constatat ca cine daduse admisia jos inainte furase/uitase/pierduse/omisese garniturile acelea rotunde cand a remontat.

 

Doar o idee... verifica si acolo.

Credeam ca nu am vazut eu bine ... Cum pot sa spui o asemenea prostie, ca o garnitura de pe admisie poate influenta compresia :) ?

 

Nu m-am referit la compresie. Scoti din context, domnule!

 

Aici i-am dat o idee referitoare la fluctuatiile de la relanti.

Link to comment
Share on other sites

Las-o balta, asta este exact de ai postat tu, nu am scos nimic din context :

 

"Sau poate trebuie vazuta cauza pentrau care compresia nu este in parametrii.

 

M-am confruntat si eu cu chestie asemanatoare la un 318i. Si am constatat ca cine daduse admisia jos inainte furase/uitase/pierduse/omisese garniturile acelea rotunde cand a remontat.

 

Doar o idee... verifica si acolo"

Link to comment
Share on other sites

@POIUYT, am grija, n-am grija, m-am saturat de @Paul asta. Asta e mereu Gica Contra. Scoate din context si pune totul intr-o lumina cum ii pica lui bine. Si nu cred ca sunt singurul care vede asta.

 

Eu am enuntat in al doilea paragraf o posibila cauza a fluctuatriilor de turatie, pe cand in primul am spus ca este posibil sa fie si o compresie care sa nu se incadreze in parametrii. Dar asta e pornit pe ideea ca toti mecanicii is prosti, toate masinile merg struna.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.