Jump to content

bataie de joc


cefi

Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ai dreptate, tu le stii pe toate, si cu compresia si cu valvetronicul care rupe supapele. Restul sunt de vina ca-ti interpreteaza si-ti scot din context spusele.

 

Banuiesc ca despre asta e vorba, nicidecum nu se pune problema ca mai ai inca multe de invatat si ca, atunci cand dai cu bata in balta, incepi sa faci scandal in loc sa recunosti onest ca ai gresit.

 

In alta ordine de idei vorbeste civilizat, eu m-am referit strict la ce ai zis tu, nicidecum nu mi-am permis sa zic ca esti batut in cap cum ti-ai permis tu sa zici :) !

 

Nu e prima data cand faci asa ceva, spui cate o aiureala, dupa care, daca te corecteaza cineva, in loc sa-ti recunosti greseala, devii agresiv si incepi sa jignesti si sa o dai la intors.

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate, tu le stii pe toate, si cu compresia si cu valvetronicul care rupe supapele. Restul sunt de vina ca-ti interpreteaza si-ti scot din context spusele.

 

Banuiesc ca despre asta e vorba, nicidecum nu se pune problema ca mai ai inca multe de invatat si ca, atunci cand dai cu bata in balta, incepi sa faci scandal in loc sa recunosti onest ca ai gresit.

 

In alta ordine de idei vorbeste civilizat, eu m-am referit strict la ce ai zis tu, nicidecum nu mi-am permis sa zic ca esti batut in cap cum ti-ai permis tu sa zici :) !

 

Nu e prima data cand faci asa ceva, spui cate o aiureala, dupa care, daca te corecteaza cineva, in loc sa-ti recunosti greseala, devii agresiv si incepi sa jignesti si sa o dai la intors.

 

Mananci rahat (turcesc, nu te agita) cu lingurita. In disputa cu @Bavaria, am recunoscut ca am gresit: "eu stiu unde am gresit". Iar aici, este evident ca scoti din context.

Edited by alex mihalciuc
Link to comment
Share on other sites

azi am dus iar masina la al nu stiu catelea mecanic priceput.Dupa cateva ore,in care mi-au dat jos toata partea de admisie si au curatat-o,si regulatorul de relanti,bujii,umblat pe la debitmetru,etc...cand am luat masina...constat ca la relantiu imi sta la 1000 rpm.Care e scuza?asa merge acuma,dupa ce a curatat pe la motor...Inca putin si fac spume...plus ca nu a depistat vechea mea problema cu check engine-ul aprins,pt care ma dusesem la el defapt,ca cik e ori debitmetrul,sau poate ca e sonda lamba,sau ca sunt injectoarele.Alba-neagra.

 

 

Salut,

Vezi ca nu ti-a montat bine galeria de admisie, iti trage aer fals, din aceasta cauza ai simptomele mentionate.

Mult success.

Link to comment
Share on other sites

Am dat jos piesa nr 9 .Ea reprezinta regulatoru de ralanti,nu?.Sau ma insel?

Am cautat si DIY despre curatarea ei,dar nu am gasit nimic.Poate nu ma pricep la search-uri,dar rog ajutor.Ms mult baieti.

 

am gasit topicul.multumesc pt ajutor baieti.Nu am spray de curatat,dar improvizez eu ceva.E murdara de numa.

 

Spray-ul de curatat carburatoare face minuni.

 

te poti orienta aici:

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5909

bafta si bine ca s-a rezolvat

 

Salut,

Vezi ca nu ti-a montat bine galeria de admisie, iti trage aer fals, din aceasta cauza ai simptomele mentionate.

Mult success.

Nu ti-a etansat corect galeria de admisie.

Ce zici tu aici, e aer fals la greu.

 

Stia de mai sus putin, si asta a fost se pare cauza principala

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

.nasol cu mecanicii aia care-si pierd respectul clientilor

 

Bafta maxima

 

Nu-i intereseaza , sunt mereu altii care sunt dispusi sa-i incerce , fac si garnituri , servicii complete

Mecanici e mult spus ! Spagari de la uzina Faur .

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Necazul e ca unul ca asta, a pierdut o sursa de venit din business-ul lui...Clientul merge la altul de-acum, nemaivorbind de reclama....

Dupa revolutie au aparut o gramada de mecanici care s-au scolit pe masinile clientilor ocazionali....La capsuni si mai la sud de'acolo (asta o stiu sigur!) ca sa profesezi in bransa asta trebuie sa ai atestat..daca ai venit din afara deja scolit si cu patalama, trebuie s-o sustii ca sa ti se emita una asemanatoare acolo, si nu e usor deloc.

Link to comment
Share on other sites

Pune intake-ul corect si fara silicon (cu garnituri originale) si ai sa vezi ca nu mai mergi la Debrecen...nu-i pacat de atata benzina daca o rezolvi loco? :) . Garnitura iti poti face si tu numai sa o "croiesti" cu atentie. Si nici aici silicon nu se pune...

 

Bafta si zi ce-ai facut

Link to comment
Share on other sites

e aceeasi care o aveam inainte-171 adaptare amestec-limita superioara multiplicativa.Banuiesc ca are legatura cu ralanti-ul,caci daca imi sterg eroarea,pot merge si 500 km cu masina,ca nu se aprinde CE in timpul condusului,dar cand o las la ralanti cateva minute,se aprinde CE.

 

Ia fila asta ...poate te ajuta..pot sa-ti dau o fila cu toate, dar numai daca ai nevoie

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

ÂŞi procentul celor care-Âşi ĂŽntreĂžin maÂşina corespunzĂŁtor este nesemnificativ raportat la numĂŁrul de locuitori.

 

Clientul vrea ieftin Âşi bun, preferabil cu piese sh, mecanicul vrea sĂŁ facĂŁ bani uÂşor.

SituaĂžia este echilibratĂŁ.

+1

Link to comment
Share on other sites

ÂŞi procentul celor care-Âşi ĂŽntreĂžin maÂşina corespunzĂŁtor este nesemnificativ raportat la numĂŁrul de locuitori.

 

Clientul vrea ieftin Âşi bun, preferabil cu piese sh, mecanicul vrea sĂŁ facĂŁ bani uÂşor.

SituaĂžia este echilibratĂŁ.

+1

Cand ai dreptate....ai dreptate.

Adica nr de "intretinatori" (adica d'astia care se descurca, nu-s ei fraieri) cu piese sh e d.p. cu al mecanicilor de duzina...

So +1

Link to comment
Share on other sites

Simt o umbră de ironie. :)

 

Poate n-am fost destul de clar.

Când ai pretenţia ca un mecanic să fie foarte bun, dar vrei să-l plăteşti cât mai puţin, vrei să pui doar piese sh la preţuri cât mai mici, vrei să-ţi schimbe doar piese care sunt absolut terminate, altfel amâni schimbarea lor, testerul vrei să coste doar 50 Ron, altfel e exorbitant, mi se pare logic să dai peste mecanici slab pregătiţi şi ţepari.

 

Cu siguranţă nu este o regulă, ĂŽnsă, cum am spus, numărul maşinilor ĂŽntreţinute este mult mai mic decât al maşinilor neĂŽntreţinute.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Nu mĂŁ refeream la tine, mĂŁ refeream la urmĂŁtorul post:

 

Debrecen...vai si-amar...un mecanic cat de cat nu se gaseste la noi, numai ciurucuri....

Noroc cu ungurii....

PS

O sa ai placuta surpriza sa intalnesti mai multi romani acolo in Debrecen...tot la mecanic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.