Jump to content

535d vs 545i vs 550i


radusky

Recommended Posts

aleg topicul urmare a pasiunii generalizate in romania pentru 535d (mult prea laudat) si datorita nelamuririi mele cu privire la motivul pentru care producatorul a renuntat in 2005 la 545i pentru 550i. astept pareri avizate...stiu, 550 e mult mai puternic si cu mai multi cilindri si bla, bla...si ca nu se poare compara cu un diesel...adevarul este ca orice se poate compara, deci ma intereseaza pareri despre satisfactia oferita, fiabilitate, stil de condus cerut etc
Link to comment
Share on other sites

De ce sa nu iei M ?

 

comparatia relevanta pentru mine este intre cele 3...de ce nu iau un M e un alt subiect

 

 

Comparatia va fi relevanta pentru tine intre cele 3, insa raspunsurile nu vor fi relevante pentru simplul motiv ca motorizarile cu pricina sunt rare rare de tot spre 0 pe forum

 

Si atunci majoritatea o sa-si dea cu parerea.

 

Ca sa fiu primul din lista asta as lua 550i :)

Link to comment
Share on other sites

ai de gand sa-l inmatriculezi?

 

mda...dar numai euro 4...daca-l iau din state, nu stiu cum sa ma asigur ca 550 e euro4 echivalent ca sa nu paltesc 15000 euro taxe

 

De ce sa nu iei M ?

 

comparatia relevanta pentru mine este intre cele 3...de ce nu iau un M e un alt subiect

 

 

Comparatia va fi relevanta pentru tine intre cele 3, insa raspunsurile nu vor fi relevante pentru simplul motiv ca motorizarile cu pricina sunt rare rare de tot spre 0 pe forum

 

Si atunci majoritatea o sa-si dea cu parerea.

 

Ca sa fiu primul din lista asta as lua 550i :)

 

 

nici o problema...si ce am acum nu mai e pe forum...de aia putem face schimb de informatii...dupa le verificam...dar avem un start macar

Link to comment
Share on other sites

Din cate stiu 545 avea acelasi motor in 8 cilindri ca si 550, dar cu CP mai putini. Binenteles ca 550 este mai puternic decat un 535, dar, 550 consuma cu muuult mai mult decat un 535. De asemenea pretul este mai mare. Eu zic ca, aproape aceleasi satisfactii le obtii de la un 535d ca de la un 550i la un pret mai mic si o intretinere mult mai suportabila. In rest tine de gusturile si preferintele fiecaruia (dizel sau benzina)
Link to comment
Share on other sites

s-a renuntat la 545i pentru a face loc noilor modele 540i si 550i.nu inteleg nelamurirea ta

 

 

540i nu-l inteleg..diferenta fata de 530i e mai putin de minora....si de ce sa renunte la 545 pentru 550...pe logica asta sa vina 555i....diferenta de pret la sh e semnificativa...consumul nu cred ca e cu mai mult de 3 l fata de 530i

Link to comment
Share on other sites

s-a renuntat la 545i pentru a face loc noilor modele 540i si 550i.nu inteleg nelamurirea ta

 

 

540i nu-l inteleg..diferenta fata de 530i e mai putin de minora....si de ce sa renunte la 545 pentru 550...pe logica asta sa vina 555i....diferenta de pret la sh e semnificativa...consumul nu cred ca e cu mai mult de 3 l fata de 530i

 

pai nu e chiar asa. 550i e defapt un 4.8

 

gandeste-te si tu ca nu puteau pune pe un model 2 motoare similare, nu avea nici un rost

 

si de diferenta aia ce zici tu intre 530i si 540i zic sa te mai gandesti odata, totusi cel din urma e un V8

Link to comment
Share on other sites

Eu văd această comparaţie ca fiind un pic cam forţată.

 

535d este o maşină puternica dar relativ economică şi cu costuri de ĂŽntreţinere mai mici, ĂŽn timp ce 550i este o maşină mai costisitoare.

Nu cred că aş lua un 550i pentru simplul motiv că ĂŽntreţinerea este comparabilă cu cea a M5-ului, prin urmare nu merită.

Din acest motiv sunt atât de rare 550i-urile.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

Pentru cine iubeste benzina daca nu il satisface 530i , cred ca singura optiune viabila , motivata , si cu satisfactii pe masura ar fi M. Ce e intre 530i si M mi se par compromisuri din diverse motive, nu le enumar pentru ca nu am studiat problema legata de consum si performante. Edited by holby
Link to comment
Share on other sites

daca iti calculezi destul de bine si exact ce inseamna intretinerea unei masini si, iti permiti una din cele 2 benzinare, nu vad de ce te-ai mai uita la diesel.

din cate imi dau eu seama vrei sa-ti iei second, in cazul asta cauta sa vezi ce-ti ofera piata si, cand prinzi una la un pret bun, o cumperi. nici nu mai conteaza 545i sau 550i.

 

535d ? ai grija e twin turbo, daca o iei second cu multi km ... poti avea neplaceri la costul de intretinere.

eu m-as uita si la un 530i mai nou 272cp. pentru multi ar fi suficient dar tu stii cel mai bine ce vrei de la o masina.

Link to comment
Share on other sites

Eu vĂŁd aceastĂŁ comparaĂžie ca fiind un pic cam forĂžatĂŁ.

 

535d este o maÂşinĂŁ puternica dar relativ economicĂŁ Âşi cu costuri de ĂŽntreĂžinere mai mici, ĂŽn timp ce 550i este o maÂşinĂŁ mai costisitoare.

Nu cred cĂŁ aÂş lua un 550i pentru simplul motiv cĂŁ ĂŽntreĂžinerea este comparabilĂŁ cu cea a M5-ului, prin urmare nu meritĂŁ.

Din acest motiv sunt atât de rare 550i-urile.

 

vorbesc de o posbila achizitie SH. un diesel la peste 90-100 mii km nu mai imi inspira incredere...in alti 60000km, si sunetul si performantele motorului au de suferit sensibil. la un 550 problema nu exista...un alt aspect, beneficiez de o gramada de optionale la 550, care le platesc foarte scump pe un 535d...nu prea am incredere in turbine...poate ca voi ajunge sa cumpar pana la urma un 535d dar indiferent, un motor aspirat pe benzina mi se pare infinit mai fiabil si de incredere. ideea care ma preocupa este si 545 vs 550

 

daca iti calculezi destul de bine si exact ce inseamna intretinerea unei masini si, iti permiti una din cele 2 benzinare, nu vad de ce te-ai mai uita la diesel.

din cate imi dau eu seama vrei sa-ti iei second, in cazul asta cauta sa vezi ce-ti ofera piata si, cand prinzi una la un pret bun, o cumperi. nici nu mai conteaza 545i sau 550i.

 

535d ? ai grija e twin turbo, daca o iei second cu multi km ... poti avea neplaceri la costul de intretinere.

eu m-as uita si la un 530i mai nou 272cp. pentru multi ar fi suficient dar tu stii cel mai bine ce vrei de la o masina.

 

530i iese din discutie...diferentele intre 545 si 550 sunt destul de mari (50 nm cuplu)

 

Pentru cine iubeste benzina daca nu il satisface 530i , cred ca singura optiune viabila , motivata , si cu satisfactii pe masura ar fi M. Ce e intre 530i si M mi se par compromisuri din diverse motive, nu le enumar pentru ca nu am studiat problema legata de consum si performante.

 

M-ul nu ma reprezinta...as arata straniu cu el ...am nevoie de un bussiness salloon rapid si cu prestanta

Link to comment
Share on other sites

Consumul cred cĂŁ este comparativ cu cel al 550i-ului.

Utilizarea abuzivĂŁ este foarte posibilĂŁ Âşi ĂŽn cazul unui 545i sau 550i.

Scaunele confort existĂŁ ca opĂžiune Âşi pe M5.

 

:)

 

Deci e o chestie de gusturi.

 

 

m5 - 22,7/100

 

550 - 16,4/100 - diferenta de 6 litri la suta in oras. nu-mi spune te rog ca este irelevant consumul. ideea mea este ca pot sa accept un consum mare, dar nu obscenitati de genul 28-32/100, la modul real.

 

Consumul cred cĂŁ este comparativ cu cel al 550i-ului.

Utilizarea abuzivĂŁ este foarte posibilĂŁ Âşi ĂŽn cazul unui 545i sau 550i.

Scaunele confort existĂŁ ca opĂžiune Âşi pe M5.

 

:lol:

 

Deci e o chestie de gusturi.

 

 

m5 - 22,7/100

 

550 - 16,4/100 - diferenta de 6 litri la suta in oras. nu-mi spune te rog ca este irelevant consumul. ideea mea este ca pot sa accept un consum mare, dar nu obscenitati de genul 28-32/100, la modul real.

 

 

si legat de scaune, nu am vazut nicaieri scaune confort pe M

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.