Jump to content

E60 520D vs. E90 320D


djxhouse

Recommended Posts

dap, nu prea tii chestii in masina, asa e.

Autostrada aia de pe langa Nurburgring e de pe vremea lui Hitler..

 

 

 

 

 

Eu stateam cu cafeaua in spatiul ala langa schimbatorul de viteze fara probleme prin DE. ca la e34 nu am suport de pahare..

Chair si in ROmania daca nu dau de gropani si e cat de cat decent asfaltul..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Pai daca vorbim de aceeasi motorizare atunci diferentele se fac dupa km masinilor in cauza si extrasele! Adika nu inteleg , ne apucam sa despicam firu in 4 vis a vis de ce? seria 5 sau seria 3?

Daca gasesti un 3-ar top noch el va fii mai ok decat un 5-ar de cacao si invers! Per ansamblu seria 3 e masina perfecta dar are un singur defect...nu e 5 :laugh:

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa iti ieu un 520d, 2008. Te incadrezi la fix in 15 16 mii masina, mai ales ca sfarsitul lui 2008 le gasesti euro 5 2.0d de 177 cp. De ex asa ceva dar macar cu dublu climatronic...nu ac

http://www.autovit.r...-C21108526.html

Fata de seria 3, este mai mare, ai spatiu in ea, diferenta la consum intre ele cu aceleasi motoare este mica , si de greutate, la fel. Nu ai ce face cu mai mult de 177 cp daca vrei sa stai cu permisul in buzunar . Motorul puternic te tenteaza la fuga . Eu am 2006, 525d tot de 177cp, nu regret deloc ca nu am luat 320d acelasi an ...asta aveam de ales. In jurul a 100.000 km e totul ok, si gasesti destule aduse in tara, care le poti verifica la sange....in 15 16 mii euro + 200e aprox taxa pt euro 5. Nu lua euro 4. Succes

Edited by jonnyy_b
Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Eu am 520D, LCI si m-am urcat si condus in seria3 model tot 2008, oricum dupa ce-am cumparat 5-aru. E asemanator E90 cu E60 dar e fratele mai mic. Si am spus destule cu asta.

Dar daca esti f indragostit ia-ti seria 3 ca esti mai aproape de persoana iubita fatza de seria 5 unde e un obstacol de sarit..mai lat si mai inalt. Si esti in seria 3 mai aproape de cel din dreapta ca e mai mic la interior. Nu vreau sa ma gandesc ce te faci cu seria1... :))).

Link to comment
Share on other sites

Daca iti iei 520d sa fie motorul de 177cp fabricat de prin 2007. 320d 177cp are cam acelasi consum si performante 0-100km/h. Eu in oras merg cu un 318d (180cp resoftat) care mi se pare mai usor de parcat si manevrat iar la drum lung am un 520d 177cp cu un confort sporit , vizibilitate si tinuta de drum ceva mai bune , dar oricum diferente foarte mari nu sunt. Si inca ceva,520d are treptele mai scurte fata de 318d (nu stiu daca si fata de 320d),lucru discutat si pe alt topic. Explicatia inca n-am gasit-o...desi mi-a explicat cineva ca faptul de a tine turatia mai sus la 520d are efect asupra puterii (adica ii mentine permanent o turatie mai mare pentru a trage mai bine in orice conditii). Cine stie mai bine sa ma contrazica.
Link to comment
Share on other sites

Dar n-ai mers cu 318d? - la 160 in treapta 6 am cam 2550rpm , cu 520d aproape 3000rpm. De ce diferenta asta? La 318d am 3000rpm la 180km/h. Ambele cu cutie manuala. Mie mi se pare ca 520d trage ca un benzinar (acceleratie liniara) , nici nu simt ca e diesel. Pot sa merg cu ea subturata mult , chiar si sub 1500rpm....trage la fel. In schimb 318d are cuplul maxim la 1750rpm (idem 520d) dar chiar de aici se simte zvacnirea aia de diesel (si cuplul maxim). La 520d nu se simte senzatia aia cand intra in functiune turbina. E cu totul alt motor,clar. Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Mie mi se par chiar foaaaaaaaaaaarte lungi rapoartele la 520.

Macar treptele inferioare le puteau face cu rapoarte mai scurte...

Ce sa mai spun eu cu cutia automata.....are niste trepte atat de lungi...cat o si de post :)

Link to comment
Share on other sites

N-am fost cu nici un E90 inca.

Dar rapoartele la E60 m-au cam disperat... Si ma mai miram de ce accelereaza asa greu. Ca si cum n-ar fi destul ca-i lenes motorul.

Doar ca trage EXTREM de liniar.

 

Eu vin de pe VAG, unde primele 3 trepte sunt de-a dreptul decente.

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

Cam asa le aveam la 320i, +5km/h.

Mie mi se par ok rapoartele, in nici un caz lungi.

La 328i ce sa mai zic I-60 II-100 III-150 IV-200.

 

LE: Acum mi-am dat seama ca voi aveti 6 trepte, in cazul asta sunt putin lungi comparativ cu puterea motorului.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

... Daca e acelasi motor si raportul treptelor ar trebui sa fie acelasi.

depinde de etajarea cutiei. Inclin sa cred ca pe 3-er, rapoartele sunt mai scurte, ptr ca masina este mai sportiva.

La 5er, rapoartele sunt mai lungi, fiind o chestie ce tine si de confort.

Parerea mea.

Link to comment
Share on other sites

jon doe - am spus mai sus ca eu la 318d 143cp(resoftat 180cp) in treapta 6 la 160km/h am 2550rpm iar la 520d 177cp am aproape 3000rpm . Deci rapoartele sunt sigur mai lungi la 318d. E exact invers de cum zici tu. In fine...sa spuna fabricantul de ce e asa , poate el stie :)

Nu stiu 320d 177cp cum se prezinta din punctul asta de vedere.

Edited by Andrei_VUV
Link to comment
Share on other sites

Din ce am mai mers si cu alte marci am observat ca bmw are cele mai scurte trepte.

Nu stiu cu ce masini ai mers, dar la VAG spre exemplu, cu a 6-a la 2000 de rot/min deja esti la 100-110. Cu a 4-a mergi lejer cu 50km/h in localitati. Are ~1700 rot/min.

La E60 cu a 4-a e chinuita, cu a 3-a e cam turata pentru mers constant la 50km/h.

Link to comment
Share on other sites

Nu am mers cu diesel.

Dar la benzinare Chevrolet Cruze 1.6, Chevrolet Aveo 1.4, Mercedes c180, Vectra 2.0, Peugeot 2.0 etc au treptele mai lungi decat 320i.

Edited by r0n1n
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.