Jump to content

Recommended Posts

Pai cel care a facut testul nu stiau ce inseamna acele erori?

Din ce se vede pe bonul ala ar fi ceva erori la sistemul de alimentare, temperatura aerului din admisie, ceva (cred) la clapeta de acceleratie si debitmetru de aer. Nu ma pricep la interpretat coduri de erori dar in mare cam astea ar fi.

Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost la un test cu masina si am urmatoarele erori .Imi poate explica cineva cam care ar fi problemele la masina.

Sunt nou in bransa si nu prea le am. :)

post-17335-1251560642_thumb.jpg

Masina este 316i din 2000

 

Debitmetrul nu se simte bine de loc. Temperatura aerului in admisie o citeste senzorul IAT (Intake air temperature) si care arata ca o dioda si se afla lipit pe senzorul debitmetrului (asa numitul termistor).

Parerea mea......nu trebuie s-o iei ca atare dar eu asa as face:

1. Curatirea regulatorului de ralanti

2. Inlocuire debitmetru

Faze ca: mers cu conectorul de la debitmetru scos si altele legate de teste si alte teste peste astea nu se califica aici.

Da comanda de debitmetru , verifica-ti toate furtunele de vacuum, ia un spray de curatat carburatoare pentru curatirea ICV si ai rezolvat problema.

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Daca vrei sa schimbi debitmetrul ti-as recomanda mai intai sa incerci cu altul.Erorile alea nu cred au fost cauzate de un debitmetru defect.

Ok.Multumesc pentru reply.. am sa mai incerc in alta parte sa vedem ce iese :)

Edit:ma refer la un alt tester.. sa nu sa inteleaga gresit:P

Edited by calion
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Salut din nou :lol:.Am fost la alt test cu masina.La test a iesit ca masina trage aer fals un furtun ceva spart.Am cautat peste tot (asa cred) si nu am gasit nimic.Ma poate ajuta cineva cu indici unde sa mai caut?

Tin sa precizez ca am becu cache engine aprins de 1 an.Masina porneste usor motoru merge rotund nu da in nas cand o acelerez brusc dar am becu aprins...Astept pareri sugesti :)

Edited by calion
Link to comment
Share on other sites

probabil trage pe la valva aia vedeta... PCV. pe admisie in partea dreapta spre spatele motorului, e rotunda si iese un furtun din ea... are o membrana in ea si are obiceiul sa crape... poate acolo e problema! Edited by Rhaziel
Link to comment
Share on other sites

probabil trage pe la valva aia vedeta... PCV. pe admisie in partea dreapta spre spatele motorului, e rotunda si iese un furtun din ea... are o membrana in ea si are obiceiul sa crape... poate acolo e problema!

 

 

Am demontat valva PCV...am pus degetu in orificiu care vine montat pe admisie si am tras aer pe partea unde vine montat furtunu .Nu pare sa scape aer :|.Sau ...?

Edited by calion
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.