Jump to content

pornire.cateodata dau la automat 2 sec


Recommended Posts

de cand am luat masina (e34 520i '95) intotdeauna a pornit la sfert,indiferent de temperatura motorului sau de cea de afara.

acum 5 zile am dat la automat 2 sec si a pornit.

azi am dat la automat vreo 3 sec si nu a pornit.

la a 2 a cheie a luat-o la sfert ca de obicei.

filtrul de benzina are vreo 27.000km,bujiile trebuie schimbate.

alte pareri?

Link to comment
Share on other sites

Aprindere (bujii, bobine), alimentare (pompa, injectoare, presiune rampa injectoare). Face mereu asa, la prima cheie sa n-o ia repede? Daca da, incearca sa pui contactul ca pompa sa creeze presiune in rampa, ia contactul si apoi incearca s-o pornesti. Dat jos bujiile, iti vor spune multe lucruri despre cum functioneaza motorul tau. dupa care poti sa treci la senzori: senzorul de turatie, senzor temperatura (poate spune ca motorul tau e cald si merge cu amestec sarac cand de fapt motorul e rece). Or mai fi si altele de cercetat. Oricum, e semn ca ceva nu merge pe masina.
Link to comment
Share on other sites

nu face mereu.

in 27.000km a facut de 3 ori intr-o saptama.

ma gandesc ca e un semn nasol.

bujiile arata bine,au culoare ok,dar au vreo 2 mm aproape intre electrozi.tre sa le schimb.

unde e senzorul de turatie?

cel de temperatura e pe bloc ca la pisica,langa cel de la ceasul din bord?

in leg cu pompa,care sunt simptomele cand e pe duca?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

mie cand mi-a picat pompa la E34, a picat direct si am ramas fix in pasajul de la Plazza si la revedere. Nu a dat nici cel mai mic semn inainte.

 

Problema asta cu portnitul greu, o aveam si eu, dar numai cand era motorul cald, iar cateodata se si oprea motorul cand viram maxim.

 

Nu mai retin ce am schimbat atunci, parca valva PCV sau Idle Control Valve ICV si senzorul ala de turatie... cum pana mea ii zice... Ceva senzor de turatie pe axa cu came.

 

In orice caz stiu ca dupa ce am schimbat una din astea a disparut problema.

 

Aaa si bujiile le-am schimbat tot atunci. Beru sau NGK am pus.

Link to comment
Share on other sites

La modelul tau senzorul de turatie e undeva deasupra pompei de apa, pe sub admisie. Trebuie sa fie o mufa cu 2 fire si 2 suruburi. Nu ai ce sa reglezi al el. Se scoate, se curata cu spirt si-l montezi la loc. Pozitia e tampita, daca ai maini subtiri, cu ceva rabdare il dai jos fara sa dai admisia jos. Uite o poza, sa te edifici. Spor!

 

PS: poza e luata de aici: http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...=senzor+turatie

Insa eu am dat jos impreuna cu un prieten acel senzor, fara sa demontam altceva la masina lui, 1995 520i. Insa el avea maini mai subtiri si i-au incaput acolo.

post-189-1251631755_thumb.jpg

Edited by rmg
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

spun tot!

am reusit sa schimb bujiile si filtru de benzina azi dimineata la 7,stau prost cu timpul.

filtrul e mann facut in china,iar bujiile NGK,cum sunt cele de pe masina.

nici o schimbare.....

 

Dat jos bujiile, iti vor spune multe lucruri despre cum functioneaza motorul tau.

bujiile erau ok,exceptand faptul ca distanta intre electrozi era cam mare.

aveau un "praf" de calamina si un verde discret spre galben....la culoare ma refer.

Link to comment
Share on other sites

Ai curatatregulatorul?

da,azi dimineata.

e ceva mai bine.

ciudat!

 

 

am vazut ce face daca-i scot mufa.

care e senzorul de acceleratie?

ala de langa clapeta?i-am scos mufa cu motorul pornit si....mergea la fel :) .l-am curatat azi impreuna cu clapeta si regulatorul.

sau cel de langa fulia de la vibrochen(asta e de turatie,stiu eu).

Link to comment
Share on other sites

Da, ala de la clapeta. Ciudat, imi amintesc si eu ca am avut probleme cu pornirea, pornea haotic, niciodata la fel, uneori dadeam si de doua ori si am gasit ca acest senzor nu era bine strans in cele doua suruburi pe corpul de acceleratie. Aveam si un relanti putin neregulat si uneori smuncea si dadea in nas la viteze mici, mai ales la rece. Eu stiu ca, daca scoteam mufa, relantiul o lua razna. Pe langa asta, am gasit atunci ca mufa de la regulatorul de relanti nu avea siguranta de otel, practic nu statea f. bine fixata. Edited by turnerbj
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.