Jump to content

E60 525d bataie motor


Recommended Posts

Salut,

 

Problema este in felul urmator: la un E60 525d manual, dupa ce se incalzeste motorul si predominant dupa ce o alerg mai tare, la relanti se aude un zgomot ca si o bataie. Mie mi se pare ca se aude din partea dreapta cum stau fata in fata cu masina.

Am fost la Filaret (bineinteles ca acolo nu a facut deloc), au verificat tot, au tras de toate rolele etc.. concluzia a fost: masina nu are nimic.

Crezand ca sunt eu paranoia, a mai ascultat cineva masina si a auzit bataia.. nu este o bataie fier pe fier si nici una de injector, nu este nici zgomotul masinii cu egr deschis (am probat la filaret). Este o bataie care se aude cu o frecventa aproximativa de 1,5 - 2 batai/ secunda, un zgomot usor infundat asa.

 

Cand este motorul rece, nu face indiferent daca o alerg sau merg usor..

 

Orice idee este binevenita si va multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

1. ...schimba uleiul....poate e de pe la "interne", sa nu fie vreun cuzinet cam subtiat...

2. poate pompa de ulei nu mai debiteaza calumea cand e uleiul prea subtire....

 

..eu unul, as schimba uleiul...

 

p.s.: cand calci ambreiajul, se schimba in intensitate sau tonalitate zgomotul ?

Edited by Dizlpower
Link to comment
Share on other sites

pai cand e rece motoul nu ar trebui sa o alergi

 

apasa ambreajul vezi daca se schimba ceva

 

incearca sa asculti si la alte turatii daca se manifesta

 

pune ulei BMW nu cumpara din comert ca nu stii cand o patesi si nu merita 1 milion castig sa strici motorul

 

edit: scuze Dizlpower ca repet ce ai scris tu cred ca am postat impreuna :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

1. uleiul are 3000km. o sa il mai schimb odata dar nu cred ca asta este problema.

2. nu cred ca este cazul. o sa verific si pompa de ulei (sper sa se poate diagnostica pe computer, daca nu in ultima instanta o demontez)

 

3. O sa verific cu ambreiajul dar nu cred ca face zgomot rulmentul.. recunosc de obicei zgomotul de rulment de ambreiaj :)

 

Multumesc si astept si alte idei :lol:

 

@clauberty: am ulei original bmw cumparat de la grozadan. nu o alerg cand e rece, dimpotriva. am facut insa un test pentru a vedea daca face asa si nu a facut.

la alte turatii nu imi dau seama pentru ca din masina nu se aude zgomotul aproape deloc. Abia se aude la relanti noaptea cand e liniste cu geamul deschis daca asculti atent. in mers nu am probleme de pierderi de putere, motorul suna frumos..

Edited by AliNOS
Link to comment
Share on other sites

din pacate nu am avut succes cu identificarea zonei.. trebuie sa dau capacele alea de plastic jos si nu am avut scule la indemana azi cand am ajuns acasa..

am concluzionat insa ca bataia se aude doar pe partea soferului si din fata masinii.. pe partea pasagerului nu se aude..

ciudat este ca face doar cand se incalzeste..

Link to comment
Share on other sites

Asa e si la mine, numai ca se aude si din masina si din exterior, a bataie de injectoare. Bine, e ceva mai problematic cu a mea, are toane, la relanti cand e motorul rece, parca merge in 3 pistoane, dupa ce se incalzeste(tot la relanti) merge perfect. In schimb in mers, cand e motorul rece nu se aude nimic si trage perfect. Eh, dupa ce ajunge la temperatura optima, intre 1500 si 2500 rpm, la accelerari usoare, masina da in nas si merge in trepte, parca se ineaca. Daca apas pedala mai brusc, trage perfect si rotund. La fel, nu am pierderi de putere sau mai stiu eu ce. Cand i-am facut revizia, acum 1000km maxim, i-am rugat pe baietii de la Dormag, dupa ce i-am pus in tema, se se uite la ea. Dar evident, pana am ajuns eu in capatul celalalt al Bucurestiului, masina s-a incalzit si n-a mai facut figuri, concluzia fiind ca masina nu are nicio problema. La MHS, aceeasi poveste, masina este in stare perfecta de functionare. Prin primavara, am pus-o pe tester la un baiat si mi-a aratat ca am 2 erori la injectoarele 1 si 6 sau ceva de genul, dar nu a stiut sa-mi explice exact despre ce este vorba. Dupa capul meu, am zis ca este posibil sa fi prins ceva mizerie respectivele injectoare si sa se fi infundat. Dar tot nu-mi vine a crede, bag numai motorina OMV Sprint Diesel, nu schimb sub 2800 rpm, nu o omor in traficul bucurestean de zi cu zi, ba chiar se plimba foarte mult in afara orasului, iar in plus, maine abia face 50.000 km.

Nici nu mai stiu ce sa cred, la cine sa ma duc si ce trebuie sa mai fac. :)

 

LE: Tot despre un E60 525d manual este vorba.

Edited by GabiSap
Link to comment
Share on other sites

ti-a dat eroare pe tester injectorul?

 

Eu am pus-o pe tester la Filaret insa am ramas neplacut impresionat de profesionalismul celui cu testerul si a inginerului care mi-a preluat masina.. Dar mecanicul a fost chiar ok..

 

Ma gandesc din ce in ce mai serios daca nu rezolv problema aici sa merg in afara undeva.. insa stau foarte prost cu timpul..

Link to comment
Share on other sites

ti-a dat eroare pe tester injectorul?

 

Eu am pus-o pe tester la Filaret insa am ramas neplacut impresionat de profesionalismul celui cu testerul si a inginerului care mi-a preluat masina.. Dar mecanicul a fost chiar ok..

 

Ma gandesc din ce in ce mai serios daca nu rezolv problema aici sa merg in afara undeva.. insa stau foarte prost cu timpul..

 

daca ai chef si timp faci o plimbare la TM si mai mult ca sigur ca o rezolvam :)

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

am si eu o intrebare ca tot s-a vorbit aici de injectoare. daca imi schimb un injector, cu unul nou original, dupa ce il montez pe cel nou, mai trebuie setat ceva din tester, sau masina il va recunoaste automat, si va merge.

 

Poate pare cam idioata intrebarea, dar un idiot, mi-a zis ca trebuie dupa aceea setat din tester nush ce cod al injectorului nou...

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
am si eu o intrebare ca tot s-a vorbit aici de injectoare. daca imi schimb un injector, cu unul nou original, dupa ce il montez pe cel nou, mai trebuie setat ceva din tester, sau masina il va recunoaste automat, si va merge.

 

Poate pare cam idioata intrebarea, dar un idiot, mi-a zis ca trebuie dupa aceea setat din tester nush ce cod al injectorului nou...

 

depinde de anul de fabricatie a masinii

 

daca ai DDE 3 atunic trebuie bagat codul de injector

 

daca ai DDE 4 nu mai trebuie

Link to comment
Share on other sites

ca sa nu ramana in aer povestea

 

numai daca se face test si se verifica cantitatea de combustibil/debitul pe injector

 

pe e39 si e46 de la DDE v5 nu trebuie dar la E60 deja e alta poveste

 

trebuie testat si daca se incadreaza in limite atunci nu trebuie introdus codul injectorului

 

daca nu se incadreaza trebuie actualizati parametrii in softul din ECU motor

 

la fel si cu debitmetru de la DDE 5 se poate face adaptare a valorii masurate de senzor adica o calibrare dupa sensibilitatea debitmetrului

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 year later...

Salut

 

Mi se pare ca si eu am aceeasi problema. Se aude ca si cum batea avansul la Daciile vechi. Parca cel mai tare se aude intre 1500 si 2200 de ture. Se aude si pe decelerare. Stie cineva ce poate sa fie? Am pus testerul si la valorile de corectie ale injectoarelor toate aveau +(-) 0.X, deci par a fi in regula. Ce altceva imi sugerati sa mai verific? Uleiul este 5W30 LL04 de la Groza Dan. Oare este prea subtire?. Motorul este 525d si are 205.000KM.

Link to comment
Share on other sites

Salut

 

Mi se pare ca si eu am aceeasi problema. Se aude ca si cum batea avansul la Daciile vechi. Parca cel mai tare se aude intre 1500 si 2200 de ture. Se aude si pe decelerare. Stie cineva ce poate sa fie? Am pus testerul si la valorile de corectie ale injectoarelor toate aveau +(-) 0.X, deci par a fi in regula. Ce altceva imi sugerati sa mai verific? Uleiul este 5W30 LL04 de la Groza Dan. Oare este prea subtire?. Motorul este 525d si are 205.000KM.

 

la nr asta de km, ai spalat vreodata circuitul de ungere / motorul cu demontare baie si capac de tacheti ? demontarea baii de ulei iti arata multe....

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.