Jump to content

rola intinzatoare ?


narkoleps

Recommended Posts

Cureaua pe care ai schimbat-o tu ... si cu trepidatiile la relanti nu au nici o legatura.

La masina exista 2 curele una de accesorii .. ce ai schimbat tu .. si una de transmisie care face legatura intre axele cu came si arborele cotit. La unele masini ... cum am eu de exemplu este lant de transmisie nu curea.

De la cureaua sau lantul de transmisie pot aparea unele trepidatii ale motorului la relanti ... curea uzata .. rola neintinsa ... lant slabit .. etc ..

Cureaua de accesorii pe care ai schimbat-o si care facea zgomot .. nu are nici o legatura cu trepidatiile la relanti ..

In al doilea rand .. curaua de transmisie nu are cum sa faca zgomot .. este prevazuta cu niste zimti ... si daca scapa vre-un dinte ... sare de la punct si atunci incep probleme .. de gen dificultatea pornirii motorului ... se pot strica supape ... sau mers oscilant la relanti ( in cel mai fericit caz).

So .. pentru a scapa de scartait de la curea trebuie schimbata cureaua .. eventual si ceva fulii pe acolo pe care ar putea aluneca... vedeti ca exista o solutie speciala care se da pe curele si care ar imbunatati aderenta acesteia .. intrebati la un magazin de piese auto.

ce legatura au trepidatiile de la relati cu rolele intinzatoare, subiectul acestui topic ?!?!? :)

cred ca se trage de la numeroasele puncte din mesaj, in rest eu nu am inteles nimic din postul tau.

Link to comment
Share on other sites

mda ... incearca sa citesti printre randuri poate intelegi ceva .. :lol:

 

 

Cureaua pe care ai schimbat-o tu ... si cu trepidatiile la relanti nu au nici o legatura.

La masina exista 2 curele una de accesorii .. ce ai schimbat tu .. si una de transmisie care face legatura intre axele cu came si arborele cotit. La unele masini ... cum am eu de exemplu este lant de transmisie nu curea.

De la cureaua sau lantul de transmisie pot aparea unele trepidatii ale motorului la relanti ... curea uzata .. rola neintinsa ... lant slabit .. etc ..

Cureaua de accesorii pe care ai schimbat-o si care facea zgomot .. nu are nici o legatura cu trepidatiile la relanti ..

In al doilea rand .. curaua de transmisie nu are cum sa faca zgomot .. este prevazuta cu niste zimti ... si daca scapa vre-un dinte ... sare de la punct si atunci incep probleme .. de gen dificultatea pornirii motorului ... se pot strica supape ... sau mers oscilant la relanti ( in cel mai fericit caz).

So .. pentru a scapa de scartait de la curea trebuie schimbata cureaua .. eventual si ceva fulii pe acolo pe care ar putea aluneca... vedeti ca exista o solutie speciala care se da pe curele si care ar imbunatati aderenta acesteia .. intrebati la un magazin de piese auto.

ce legatura au trepidatiile de la relati cu rolele intinzatoare, subiectul acestui topic ?!?!? :)

cred ca se trage de la numeroasele puncte din mesaj, in rest eu nu am inteles nimic din postul tau.

 

 

Uite citat din primul post ...

 

"

Salut.

 

De aproape un an ma confrunt cu o problema care este extrem de suparatoare, in special cand merg la film in Mall si parchez in subteran.

 

De ce?

 

Cand opresc motorul, pe langa usorul "clatinat" specific de BMW- cel putin asa m-a mintit mecanicul meu ca e normal - se aude un scartait destul de zgomotos. Mecanicul m-a asigurat ca nu e nicio rola, ca ar putea fi fulia- acum nu stiu ce sa mai cred, el s-a dat batut - nu inainte de a-mi spune ca pot sa merg asa cu masina fara sa am nicio problema.

"

So zice si de scartait si de clatinat...

I-am raspuns la amandoua problemele ..

PS

Orice curea sau lant are o rola intinzatoare !

 

Bafta !

Edited by new
Link to comment
Share on other sites

Dap .. asa i-am zis si eu .. de cureaua de accesorii..

Clatinatul poate fi de la suporti .. dar sa stii ca si ei ... au o toleranta de miscare ...

Cand motorul se clatina mai mult decat trebuie .. de exemplu cand nu da o bujie scanteie ... se misca mi mult decat normal si aceasta miscare este trimisa prin suporti .. asa este .. sunt mule cauze care ar putea influenta trepidatiile la relanti ... dar trebuie verificat din aproape in apoape si eliminate cate una pana cand este rezolvata problema.

La mie s-a rezolvat cel mai usor cu un schimb de ulei si flitre si cu schimbarea producatorului de benzina...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.