Jump to content

problema motor


radu123

Recommended Posts

Se poate masura: pinul 4 si la masa, trebuie sa ai la ralanti fluctuatie intre 0,5-4,7V. In Autodata nu se specifica conditiile dar ea ar trebui masurata cand motorul a ajuns la temperatura de lucru. Cel putin eu asa stiu, ca atunci sonda Lambda lucreaza in conditiile pt care a fost gandita.

Ce intelege "cineva" prin toba infundata? Azi merge si maine deodata toba se infunda? Cu ce? Pistoane, shpan de la motor? :)

Spor!

Link to comment
Share on other sites

daca pe tester da eroare la sonda lambda, este clar ca trebuie sa o schimbi ... ce sa o mai tot mermelim ca-i toba, etc ...

 

+1 cu o precizare....

Daca ai de pilda rupta supapa din filtru de benzina iti da benzina pe tzeava , moare la relanti si tot eroare de sonda lambda iti da...

I s-a intamplat unui prieten la mertzan dupace a schimbat filtrul de benzina. a avut defect de fabrica....

 

Prin asta am vrut sa spun ca e foarte probabil sa fie de la sonda lambda dar exista si alte explicatii pt eroarea cu sonda lambda...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Nu imi mai trage masina.(o accelerez si imi urca greu in ture ajunge pana la 5000 de ture).am pus-o pe tester si imi da eroare la sonda lambda..

Masina este un bmw e39 520i din 1996

96 e M52, eu merg cu sonda bulita de 2 ani si nu are nimic... M52-ul are 2 sonde care sunt pt noxe nu ar trebui sa ai pb sa nu traga...

Link to comment
Share on other sites

nici mie nu imi mai trage, si dupa o groaza de timp pierdut prin servis au descoperit ca e galeria de admisie sparta.. se tureaza da cu fum si nu mai trage. (525 d 2002)... concluzia, e simpla, alta :)

omul are benzinar .... e diferenta mare dpdv al motivelor pentru care nu trage ...

totusi eu nu prea imi dau seama cum se sparg galeriile de admisie .. e un rahat de teava ...nici atat nu mai sunt in stare sa faca durabil ....inteleg sa se jegoseasca, sa se intepeneasca clapetele alea, sa se duca dracului garnitura ..da se se sparga ca proasta ....

Link to comment
Share on other sites

E dintr-un fel de plastic galeria...nu e teava de canalizare :)

plastic e la astea noi ..probabil dinala prost de se sparge asa. La modele mai vechi e metalica. Si tot o teava e chiar daca e mai smechera si nu e de canalizare, si nici foarte solictata in comparatie cu alte componente nu e.

La turbo ar fi niste temperaturi mai mari dar doar atat.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.