Jump to content

E36 Bine de stiut


Boxer

Recommended Posts

  • Replies 77
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

uita-te cu atentie la aripi sa nu fie puncte de rugina, la praguri, ridica masina pe elevator si uita-te cu atentie sub ea...sa nu fie rugina sau tabla deformata, poti incerca sa tragi de roti sau sa le impingi cu picioru fata-spate sa nu fie joc mare

 

ridica capota si uita-te la traversele sasiului sa fie drepte si sa nu prezinte urme de reparatii si deschide usile si verifica stalpii

 

asculta motorul sa nu fie zgomote ciudate, tacanituri, uita-te pe joja sa vezi cum arata uleiul

 

in interior verifica fiecare buton , fiecare maneta ...absolut tot

 

si bineinteles un testdrive sa vezi cum se comporta directia , franele, cuitia de viteze, treci peste denivelari si asculta sa nu fie zgomote suspecte

 

bafta cu cumpararea :)

Link to comment
Share on other sites

Rugina!

Masinile astea au o problema cu rugina...

NEAPARAT sa o ridici sus si sa te uiti cu atentie pe dedesubt!

Mai ales la imbinari!

Sa te uiti la fisuri in stratul de antifon sau vopsea, la locurile unde se sprijina cricul(atat cele laterale unde iei capacul jos cat si cele de dedesupt unde deasemenea scoti capacul ala negru), buzele aripilor pt ca acolo se strange noroi, praguri, portbagaj(mai ales sub numar si la margini), interiorul aripilor e iar f important.

La motor: e suspect un motor spalat, scurgeri de ulei, furtunele sa nu fie coapte, zgomote ciudate, locul unde se prind telescoapele.

Bafta si casca ochii sa nu casti portofelul!

Link to comment
Share on other sites

Rugina neaparat, confirm si eu. N-am vazut o alta masina care sa rugineasca cu mai multa maiestrie decit E36, aproape indiferent de anul de fabricatie. A spus Cristi B pe unde sa te uiti, si recomandat e sa iei toata masina la pipait, sa nu uitsi de marginile de jos ale usilor. Bine ar fi sa nu te sperie numarul kilometrilor si sa nu te sperii prea tare de masini care au peste 200.000 km, e normal la virsta asta, suspicios ar trebui sa te faca masinile care au mai putin de atit. Iar o masina cu km putini nu e neaparat mai buna decit o masina cu km mai multi. Starea tehnica e mult mai importanta decit nr. de km.
Link to comment
Share on other sites

Daca E36 ruginesc atunci de opel vectra ce sa mai spunem.

 

Am vazut masina,acum 30min m-am intors.

Aspect interior si exterior foarte bun.Nu am vazut rugina.Masina are 240.000km din 1994,are carte de service pana la 206.000 asta la sf lui 2004,ceea ce ma face sa cred ca acesti km ar fi reali.

Am verificat interiorul si functioneaza tot.

Am mers cu ea si pe denivelari,linii de tranvai si am dat intentionat cu ea pe capacele de canalizare.Mi se pare legata,desi nu asa bine antifonata ca e46 insa nu troncane sau bocane,directia e ferma si un pic mai greu servo.

Am indoieli insa la motor.M-as fi asteptat sa fie mai flasneata un 320i si cand acceleram simteam parca un vibratie foarte mica in pedala de acceleratie si un fluierat care suna bine dar nu stiu cat de normal este.Omu mi-a zis ca-i de la vanos.

 

Voi care aveti e36 ce ziceti asa-i normal?

Link to comment
Share on other sites

Nu toate pisicile sunt ruginite. Conteaza foarte mult de unde e adusa.... Daca a stat intr-un oras port e foarte probabil sa fie ruginita. Eu cand am cumparat masina am omis sa ma uit la rugina si cu toate astea la RAR mi-au spus cand s-au uitat sub ea ca masina n-are nici pic de rugina .

 

In afara de motor uita-te si la debitmetru, vezi cum stat cu ambreiajul si cutia de viteze.

Cred ca primeaza aspectul si motorul. Restul sunt consumabile. Toata articulatia fata de schimbat ( fara amortizoare ) costa maxim 200 de euro....

 

Uita-te la piesele scumpe sau care se schimba greu.

Motor , cutie, caseta de directie, debitmetru si ambreiaj.... Restul sunt la preturi de bataie de joc....

Link to comment
Share on other sites

vanosul nu fluiera!

esti in bmw nu la oi!

verifica amortizoare,flanse,ambreiaj,cutie,joc in caseta,franele sa nu vibreze,asculta motorul,transmisia cand accelerezi brusc,ralantiul sa stea ca lumea si uita-te dupa scurgeri de fluide :)

pe langa banii de achizitionare,tre sa mai ai ceva....

Link to comment
Share on other sites

a mea e din 93 si nu are mai mult de 3 puncte de rugina....si fratilor masinile astea au o vechime (16 ani in cazul meu)....si voi ziceti de rugina pe ici pe colo???...sa fim seriosi, e normal sa aiba....e36 ar trebui comparata cu masini din anul ei si atunci v-ati da seama de valoare acestei masini....comparati-o cu un calibra din 93 sau un astra f, sau un vectra etc.....pe langa astea, e36 la rugina, forma si confort sta excelent.... Edited by zeky
Link to comment
Share on other sites

a mea e din 93 si nu are mai mult de 3 puncte de rugina....si fratilor masinile astea au o vechime (16 ani in cazul meu)....si voi ziceti de rugina pe ici pe colo???...sa fim seriosi, e normal sa aiba....e36 ar trebui comparata cu masini din anul ei si atunci v-ati da seama de valoare acestei masini....comparati-o cu un calibra din 93 sau un astra f, sau un vectra etc.....pe langa astea, e36 la rugina, forma si confort sta excelent....

 

 

... de fapt.... Cate masini din aceeasi perioada mai vedeti pe strada ? Vezi calibra la 1000 de ani . Ce sa mai zicem de Renault Chamade ,Audi 100 sau ford scorpio... masini care par depasite moral si total demodate. Cu toate ca E36 e din aceeasi perioada e inca actual si comparabil cu foarte multe masini NOI care emit pretentii !!! De exemplu renault si skoda...

 

Pai vine nu-stiu cine si zice ca o skoda RS a facut un 325 E36 ! Da...... ... dar cu o intarziere de 20 de ani...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Pasiune am :lol: am si un e46 pe care-l cunosc destul de bine.

Am reticienta la e36 pentru ca are 15ani vechime si e normal sa mai pice cate ceva.Asta nu este o problema ,insa vreau sa nu am probleme cu piesele importante si scumpe.

 

PS Dau multa bere celui care merge cu mine sa vada masina :) In Bucuresti desigur

Link to comment
Share on other sites

Rugina!

Masinile astea au o problema cu rugina...

NEAPARAT sa o ridici sus si sa te uiti cu atentie pe dedesubt!

Mai ales la imbinari!

De unde ai scos asta?

Din ce am vazut pe piata, masinile astea ruginite cum zici tu, sunt mult mai putin ruginite, sau deloc, fata de restul de aceeasi varsta.

Link to comment
Share on other sites

Cum am zis si mai sus,aspectul masinii este deosebit,chiar am ramas uimit.Nu am vazut nici pic de rugina.Capota se inchide perfect si foarte usor.Geamurile merg perfect fara sa scartaie,trapa electrica merge perfect.Semnele exterioare si faptul ca are carte de service pana in 2004 este un plus.Masina a fost adusa in tara in august 2008.

 

[

 

Pai vine nu-stiu cine si zice ca o skoda RS a facut un 325 E36 ! Da...... ... dar cu o intarziere de 20 de ani...

 

 

:) :lol: :lol:

Tare tare asta! :) :D :) :)

Link to comment
Share on other sites

Rugina!

Masinile astea au o problema cu rugina...

NEAPARAT sa o ridici sus si sa te uiti cu atentie pe dedesubt!

Mai ales la imbinari!

De unde ai scos asta?

Din ce am vazut pe piata, masinile astea ruginite cum zici tu, sunt mult mai putin ruginite, sau deloc, fata de restul de aceeasi varsta.

Nu neaparat...

Crede-ma ca stiu multe pisici care au probleme cu rugina...

Si la alte masini exista asemenea probleme si am vazut destule ....

Dar in cazul de fata vorbim despre E36, nu despre alte masini, iar E36 se stie ca are anumite puncte unde apare mai frecvent rugina: arcul aripilor, suportii de cric sau portiunea din spate situata intre bara spate si numarul de inmatriculare.

 

Si da, masinile astea stau muuult mai bine decat alte masini din aceeasi generatie. Si asta acum, dupa atatia ani.

Nu spun doar eu asta, mi-au spus-o mecanici si tinichigii.

Link to comment
Share on other sites

eu am 316 tot din 1994 si are momentan 268.xxx km si sunt f multumit de ea. ce-i drept am vopsit-o pt ca ave vreo 2 puncte de rugina, dar nu era ceva grav. in afara de 2 pivoti, 2 bielete, placute, ulei si filtre eu nu am schimbat nimic. la caroserie sa o ridici pe un elevator sa te uti pe dedesubt, nu ma refer de rugina sa vezi sa nu fie stramb vreuu element de rezistenta si sa vezi de scurgeri pe la cutie sau diferential. sa vezi daca functioneaza ABS-ul si sa o pui pe un tester. relantiul trebuie sa fie stabil in jurul valurii de 750-800 t/min. sa se apinda toate becurile in bord cand pui contactul si sa ses tinga dupa max 5-6 sec. si vb cu persoana respectiva sa va intalniti dimineata fara sa o fi pornit el sa vezi cum porneste mai pe racoare :). vei ce fel de ulei a pus, daca a mers doar cu ceva gen 0w40 nu e prea bine pt o masina de vechimea si km ei. mai bine merge un 10w40, cam asa cred ca e recomandat. poti sa vezi si telescoapele cum se comporta, apasandu-te repetat pe masina sa vezi ce balans are cand te opresti. poti incerca si un pic de forja sa vezi cum raspunde, dupa 2500-3000 ture ar trebui sa traga bine, sa se simta.
Link to comment
Share on other sites

... de fapt.... Cate masini din aceeasi perioada mai vedeti pe strada ? Vezi calibra la 1000 de ani . Ce sa mai zicem de Renault Chamade ,Audi 100 sau ford scorpio... masini care par depasite moral si total demodate. Cu toate ca E36 e din aceeasi perioada e inca actual si comparabil cu foarte multe masini NOI care emit pretentii !!! De exemplu renault si skoda...

 

Pai vine nu-stiu cine si zice ca o skoda RS a facut un 325 E36 ! Da...... ... dar cu o intarziere de 20 de ani...

 

Fie vorba de asta...zilele trecute m-am intalnit cu un nenea de vreo 45 de ani. Omul na nu cunoaste el marcile foarte bine...ce a zis: Iooi da faina e masina! Din ce an e 2001-2002? Na poftim... Nu nenea e din '96 gandita in '90.

 

No comment. Un om obisnuit de pe strada.

Link to comment
Share on other sites

@critimm nu ma refeream la becul la ulei, ci la becurile din bord in general. cel de la ulei trebuie sa se stinga instantaneu, dar restul, cum e cel de air-bag si placute mai stau un pic sau daca are vreo eroare la air-bag becul o sa se stinga dar dupa vreo 30 de sec asa, la asta ma refeream Edited by Fane_05
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.