Jump to content

M3vs.M5vs.M6vs.911Turbo vs.SL65AMGvsR8vsRS4


nightman

Care va place ?  

360 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Hai sa vedem ce parere aveti. Stiu poate o sa para incorecte sau inegale comparatiile din punct de vedere al pretului, puterii motorului sau clasei. Dar eram curios sa alegeti o masina fara sa tineti cont exclusiv de pret ,putere sau performante. Hai sa incercam sa facem o medie si normal de ce nu sa vedem si care e mai frumoasa ca design. Vorbesc strict de versiunile actuale nu luam in calcul versiunile anterioare ale acestor modele. Este o lupta doar intre modele din Germania. Incercati va ro sa alegeti in functie de mai multi factori si mai ales masina care voua personal va place. Nu cea pe care o aveti sau cea mai puternica sau cea mai rapida sau cea mai ieftina. E bine sa fie o medie intre toate astea plus design.

Deci topul meu personal :

 

Locul 1 : Porsche 911 Turbo (997) (480cai) - cu asta am si votat. Conduce detasat la mine. Scuze BMW dar asta i-mi place.

 

 

Locul 2 : BMW M3 E92 (420 cai) - pt mine cel mai tare M actual.

Locul 3 : BMW M6 E63 (507 cai) - nu ma incanta foarte tare seria 6 dar M6 este excelent

Locul 4 : Audi R8 (V8-420cai/V10-525cai) - Printre putinele Audi care i-mi plac dar pe care probabli oricum nu l-as cumpara. Audi mereu au facut masini bune si au avut multe inventii dar mie personal niciodata nu prea mi-au placut acum parca au incepu sa mai scoata ceva mai frumos cum ar fi si A4 asta actual. Au inceput si ei sa mai aiba stopuri si faruri. Tot cam chiftelute dar oricum fata de "nasoliile" bombate precedente sunt mai OK cele actuale.

Locul 5 : Mercedes SL 65 AMG (aprox. 600cai) - ei da un Mercedes care este si pe placul meu pacat ca e asa scump. Nici Mercedesul nu prea m-a incantat nicodata doar modelele facute inainte de 1970 erau mai frumoase iar din cele noi SL si cateva decapotabile din anii '90 erau mai OK. Masini mai obisnuite gen seria 3 de la Merc niciodata nu mi-au placut. Tot BMW-ul este mai bun pt mine. Nici SLR McLaren sincer nu ma incanta asa tare pare putin o copie dupa excelentul McLaren F1 din anii '90 care dupa cum se stie a fost mult timp nr1 plus ca avea motor.......BMW.

Locul 6 :BMW M5 E60 (507cai) - Nu pot sa-l pun mai sus pur si simplu pt ca nu-mi place de nici un fel seria 5 E60. Asta e gusturile nu se discuta. Nu inspira deloc sportivitate si pare mult prea masiv pt un M. Decat un M5 actual mai bine strangi bani si cumperi un M6.

Locul 7 : Audi RS4 - (aprox.420cai) - e ok ca masina dar nici nu pot sa o compar cu M3. E mult mai urata si mai putin agila. (am mers si cu asta si cu M3). Normal ca la majoritatea masiniilor Audi au faruri si stopuri tip "chifteluta" doar ledurile de ei restul.....

 

Am avut ocazia sa merg cu toate mai putin Audi R8 si BMW M6. Cu astea doua inca astept sa am ocazia.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

eu am votat Mercedes SL 65 AMG :)

 

 

 

http://www.emercedesbenz.com/Images/Jun08/23_Mercedes_Benz_Renderings/23_Mercedes_Benz_SL65_AMG_Black_Series.jpg

 

http://www.cargurus.com/images/2009/06/13/03/52/2009-mercedes-benz-sl-class-sl65-amg-roadster-pic-13738.jpeg

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Am spus de la inceput ca nu-i chiar corect. RS4 nici eu nu inteleg ce cauta :) dar daca va uitati cam peste tot apar cam asa comparate. Unele modele nu ma incanta mai ales la capitolul design plus feeling. Asta e asa sunt eu pretentios.

 

Mas ai mare dreptate dar eram curios. Cred ca avem gusturi comune la masini. Porsche-este zeitate fata de altele dar si BMW-ul este super mai ales ca masina de zi cu zi.

 

POIUYT tu vrei razboi cu pozele alea nu ? Lasa ca vezi tu. :lol: glumesc. Uite daca tot m-ai provocat:

 

Porsche 911 Turbo (997):

 

post-24987-1251813358_thumb.jpg

post-24987-1251813414_thumb.jpg

post-24987-1251813437_thumb.jpg

 

Si M3 E92:

post-24987-1251813530_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Din lista aia daca ar fi sa si cumpar personal unul din acele modele cred ca doar 911turbo(997) si M3(e92) a-si lua. Restul sunt ok dar prefer sa merg la altii cu ele.

997 cred ca e si unul dintre cele mai reusite 911 mult mai frumos decat 996 care a fost dupa parerea mea cel mai urat 911.

M3 E92 tot asa e unul din cele mai frumoase M. Daca nu chiar cel mai frumos.

Link to comment
Share on other sites

RS4 este masina scoasa din productie de un an si jumatate si chiar nu isi are rostul aici atat timp cat celelalte masini sunt in activitate si sunt "up to date" din punct de vedere tehnic.

apoi, RS4 este construit pe platforma tehnica a unui facelift(b7) ce-si are baza tehnica intr-o masina aparuta pe piata in 2001(b6). cu toate astea, din ce am mai vazut , rs4 fie el cat de obosit este mai rapid pe circuite ca C63 AMG si pe unele dintre ele(putine la numar ce-i drept) depaseste sau sta aproape de m3.

 

mai corect ar fi fost noul RS5(concurent cu m3 e92) ce va aparea la frankfurt cu o platforma tehnica noua si cu undeva intre 450 si 480 cp.

poate e un pic prea devreme acest topic.

Link to comment
Share on other sites

Porsche 911 Turbo.

 

Deci ce zici daca era si M5 E39 in topul asta mai votai 911 turbo ? Eu tot cu turbo 997 mergeam. :)

 

edit ai dreptate RS4 nu prea are ce cauta am spus da a tot fost comparat cu M3 si M5 in trecut. RS5 nu puteam sa-l pun ca nu a aparut inca.

 

Dan98 da frumos filmul dar acolo tin parca putin cu M6 pt ca 911 Turbo e varianta 996 si e singura de 911 Turbo care nu prea i-mi place.

Link to comment
Share on other sites

Trebuia facuta o delimitare intre clasa supersaloons(limo) vezi aici M5 RS4 si coupeuri supersport:M3 ,SL,R8,911. ar mai fi fost si XKR ca tocmai ce m-am dat cu el.

PS: ca o parere,911 e taticul la toti si pentru performantele sale se plateste foarte putin.Clasa limuzinelor sportive nu ma incanta,am mers cu XFR, sunt prea grele,greu de manevrat, deh kg in + isi spun cuvantul.

Link to comment
Share on other sites

Ar fi mers si XKR dar am vrut sa fie numai masini nemtesti.

Normal 911turbo intotdeauna a avut un echilibru perfect performanta/pret. Nu gasesti nimic la 1500000 euro care sa aiba aceleasi performante. Plus ca ideea de baza la 911 Turbo mereu a fost sa "scoti" mult din putin. Fata de nebunii aia de americani care fac motoare de 5 litri si scot 300 de cai 911 Turbo a avut din '74 si pana acum aprox 3-3.8 l si a scos de la 250 la 480 de cai. Asta i-mi place mie.

Link to comment
Share on other sites

911 turbo clar deoarece este cel mai scump "bmw" care mi-l doresc si la care as vrea sa ma opresc dar binenteles sa fie totodata cel mai scump bmw din garajul meu :)

 

ps: se pare ca nu sunt singurul fan bmw care daca ar renunta ( este mult spus ) la bmw vreodata atunci ar alege porsche...:lol:

Edited by Mario Marius
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.