Jump to content

M3vs.M5vs.M6vs.911Turbo vs.SL65AMGvsR8vsRS4


nightman

Care va place ?  

360 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

cifrele sunt mai proaste la murcielago si pt ca are aproape 300 kg in plus fata de gallardo si cred ca cei 80 de cp nu suplinesc kilogramele.

poate si gallardo are o cutie altfel etajata si cele doua lucruri cumulate duc la faptul ca gallardo e mai rapid intr-a 6-a intre 80 si 120. ce-i drept, la astfel de masini, la acea viteza se folosestea treapta a doua.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Si, apropo. Ce are atat de mistic acest Porsche? N-am mers niciodata cu asa ceva, impresia mea despre ea se rezuma la interiorul ala cu mocheta si fara scaune in spate, si senzatia de...vechi pe care-o dau scaunele din fata, forma tapiteriei usilor, etc.

 

Este chiar asa de extraordinara o astfel de masina?

 

Nu te supara dar sa spui asa ceva de un 997....deja e blasfemie!

 

Intr-un top al modelelor super sport 911 a iesit pe primul loc ca cea mai reusita masina din toate timpurile.

 

Iar Porsche deja a lansat noul 997TT facelift cu cilindreea marita la 3.8 L si 500 cp iar acc. 0-100 in 3,4s si o noua cutie PDK dublu ambreiaj in 7 trepte.

 

http://www.worldcarfans.com/109080720945/p...celift-revealed

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Porsche - Traditie, rafinament, continuitate. Dar si foarte scump fata de unii concurenti enumerati. 0-100 in 3,7 sec si top speed 312 km/h sunt greu de batut. (ar fi totusi o serie destul de lunga Bugatti, Lamborghini, Koenigsegg, Ferrari 458, etc)

Ca raport calitate-pret M3 ar fi pe primul loc. (in gama respectiva de pret).

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Porsche - Traditie, rafinament, continuitate. Dar si foarte scump fata de unii concurenti enumerati. 0-100 in 3,7 sec si top speed 312 km/h sunt greu de batut. (ar fi totusi o serie destul de lunga Bugatti, Lamborghini, Koenigsegg, Ferrari 458, etc)

Ca raport calitate-pret M3 ar fi pe primul loc. (in gama respectiva de pret).

 

Tu vb deja de modelul vechi,vezi ca a iesit facelift 997TT cu cilindreea de 3.8L 500 cp 0-100 3,4s...Si mai greu de batut de concurenta...

Link to comment
Share on other sites

Ai dreptate nu am luat TT-ul in calcul;

 

Din pacate legaturile stranse dintre Porsche si VAG au scos la iveala R8-ul; Practic R8 nu prea are concurent direct la BMW.

M este pe aceeasi linie cu RS-ul la performante.

Semnalul este ingrijorator: Desi mai slab ca porsche Audi R8 TDI diesel bate orice BMW M. scoate 4.2 s 0-100 http://www.carfolio.com/specifications/mod...3#a_performance

M5 4,7s

M3 4,9s

 

Asta nu stirbeste cu nimic reputatia M-ului pentru ca nu sunt in aceeasi gama de pret. Probabil vor veni cu o replica pe masura in viitor (pentru benzina).

La diesel e mai greu sa bati VAG. (pe unde au intrat in motor sport au cam speriat concurenta: Seat TDI wtcc, touareg Paris-Dakar, Audi R8 Le Mans)

In WTCC Seat 2.0 TDI bate BMW 320 si. (si la piloti si la masini)

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Au fost masuratori care au scos M6-le la 4.0 s fara modificari.Quattro va avea un avantaj la start, dar la viteza mare va pierde>Vezi RS4 vs M3.

V12 tdi ala cantareste cat Jupiter .Dieselul a fost facut preponderent pentru economie de combustibil, la 6.0 numai e niic o economie.A fost o incercare de a-si arata supermatia din Le Mans.Vom vedea cu timpu cat de fiabil se va arata acest v12 tdi

M5 si M3 scot mai putin 0-100 decat in datele oficiale.Vechiul M3 figura cu 5.3 s 0-100 si scotea 4.9 asta nou imi vine greu a crede ca e altfel.

Edited by Stefan_e46
Link to comment
Share on other sites

Eu producator care sa dea consum mai mare decat in realitate si timp mai mic 0-100 decat in realitate nu am vazut; Ar fi o performanta.

Nu neg ca se poate dar nu vad ce interes ar avea sa-si ponegreasca produsul.

 

Timpii reali (sunt reviste in vest care se respecta si testeaza toti timpii pretinsi de producatori) de regula sunt mai mari.

In conditii reale si anvelope standard.

 

A fost o incercare de a-si arata supermatia din Le Mans.Vom vedea cu timpu cat de fiabil se va arata acest v12 tdi

 

Eu stiu ca de 3 ani domina podiumul. Si fata de restul motoarelor pe benzina au fost mai fiabile. (au terminat cu toate 3 pe podium in 2 cazuri).

La Paris Daker iar e un test de anduranta - nu o cursa de 1 ora ca in F1. Mai degraba au abondonat ca au rasturnat masina decat din probleme la motor.

Edited by MOTANUL
Link to comment
Share on other sites

Asa cum consumurile alea de le vezi in datele tehnice se scot in conditii ideale , la fel si timpii.Sunt multi factori care implica chestia asta:trbuie sa fie temperatura perfecta pentru o aderenta superioara.soferul(daca e manuala),carosabilul daca are neregularitati vor fi pierderi de tractiune si astfel timpi mai slabi,presiune in pneuri perfecta,combustibil putin,starea masinii daca e rodata si are destui km incat sa scoata performantele maxime si multe altele.

De ce sa nu recunoastem sunt zile in care masinile noastre se comporta exemplar de parca am avea cativa caluti in plus.

Link to comment
Share on other sites

Au fost masuratori care au scos M6-le la 4.0 s fara modificari.Quattro va avea un avantaj la start, dar la viteza mare va pierde>Vezi RS4 vs M3.

V12 tdi ala cantareste cat Jupiter .Dieselul a fost facut preponderent pentru economie de combustibil, la 6.0 numai e niic o economie.A fost o incercare de a-si arata supermatia din Le Mans.Vom vedea cu timpu cat de fiabil se va arata acest v12 tdi

M5 si M3 scot mai putin 0-100 decat in datele oficiale.Vechiul M3 figura cu 5.3 s 0-100 si scotea 4.9 asta nou imi vine greu a crede ca e altfel.

 

Hai sa fim seriosi!,Tu crezi ca datele astea sunt date asa dupa ureche!? Adica fabricantul declara 4,6s si vine nea'x si scoate el suta in 4s!? sau in loc de 5,3 ; 4,9??

Pai vezi ca intre 5,3 si 4,9 e diferenta mare...ai nevoie de ceva putere in plus,kilograme in minus,aderenta mai mare,etc.. nu-i chiar atat de simplu,vezi M3 CSL!

 

@Motanul--R8 tdi este doar un concept nu va fi lansat.

Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca poate sa vina NEa X sa scoata mai putin.Dar in conditiile ideale de aderenta se poate scoate mai putin. Am explicat ca sunt multi factori care influenteaza asta dar nu e ceva imposibil.Faptul ca la noi in tara sunt conditiile total improprii pentru a se realiza aceste lucruri asta nu inseamna ca nu se poate.

Eu am facut multe experimente pe masina mea si am scos mai putin decat da fabrica 9.3s pe un 320d touring.Toate astea au venit cu un cost si anume ambreiajul prajit.

Link to comment
Share on other sites

Cu ce tip de aparatura ai facut inregistrarile 0-100 de care vorbesti?

 

L.E.-Apropo de "conditii ideale":Tocmai ca timpul ala declarat de fabricant a fost atins in conditii ideale.Conditii pe care nu le mai intalnesti in viata de zi cu zi iar un om normal rar atinge performantele fabricantului,daramite sa le si depaseasca.

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

@Motanul--R8 tdi este doar un concept nu va fi lansat.

 

In principal nu din motive tehnice. 90% din piata masinilor scumpe si foarte scumpe e reprezentata de SUA. Si acolo motorina e mai scumpa decat benzina. Plus reticienta americanilor la diesel; toate au concurat la decizia de a stopa productia.

Au pierdut suficient cu Bugatti ca sa mai faca si alte teste.

 

Din acest motiv a intrat in productie doar cu motorul pe benzina. Cu un pret de plecare de 160.000 euro oricum nu se adreseaza muritorilor.

Evident se misca si mai bine cu motorul pe benzina.

 

http://www.audi.de/de/brand/de/neuwagen/r8...Preisliste.html

Link to comment
Share on other sites

Cu ce tip de aparatura ai facut inregistrarile 0-100 de care vorbesti?

 

L.E.-Apropo de "conditii ideale":Tocmai ca timpul ala declarat de fabricant a fost atins in conditii ideale.Conditii pe care nu le mai intalnesti in viata de zi cu zi iar un om normal rar atinge performantele fabricantului,daramite sa le si depaseasca.

 

Daca tu nu poti scoate mai mult din masina ta asta nu inseamna ca altii nu pot.Cam asta e premisa de la care pleci.

Inregistrarile le-am facut cu gps-ul unui prieten.

Avand in vedere ca am ambreiaj nou,cauciucurile sunt Michelin Pilot Sport pentru o aderenta cat mai buna cu presiune 2.8 si cu benzina cat mai putina se poate realiza.Plecarile s-au facut numai din cuplu adica de la 2000 altfel nu reusesti.

Link to comment
Share on other sites

Ok - esti un super sofer, ai anvelope noi, corect umflate, ambreiaj nou etc. Ce te faci daca GPS-ul colegului nu e bun? Testele astea se fac cu 4-5 GPS testate metrologic. Lasand disputa la o parte (privind din afara degajat) tind sa am mai multa incredere intr-o revista care testeaza cu aceleasi gps-uri toate marcile decat in metoda ta. Si sa stii ca majoritatea soferilor stiu sa citeasca presiunea recomandata de producator de pe stalp sau de pe capacul de la rezervor (la alte marci).

 

Vezi ca presiunea de 2,8 pe fata nu e recomandata la utilizare normala. (acum depinde si cati inch au jantele tale).

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt supersofer, intamplarea face doar ca imi cunosc masina mai mult decat altii isi cunosc sosetele din dulap.Nu neg ce spun revistele de specialitate.

Atata timp cat masina este impecabila tehnic,sunt toate sansele posibile ca timpii sa fie diminuati in conditiile unei bune aderente.

Cand am facut precizarea m-am referit specific la bmw si nu la altele.

Pentru ce testari am facut eu 2.8 a fost chiar putin.Se poate trece si de 3 cu usurinta dar riscurile de explozie sunt prea mari.

Link to comment
Share on other sites

R8 V12 TDI nu va fi produs din doua motive: nu ajunge aer suficient la motorul amplasat central astfel incat sa raceasca cele doua turbine si ar trebui facute niste modificari la masina care ar face totul anapoda si, cel mai important motiv ar fi ca motorul nu incape in caroseria R8-ului si modificarile ce trebuiesc facute sunt prea mari.

 

reticenta americanilor la diesel(de care mentiona cineva) este pe cale sa dispara si acestia au devenit f receptivi la astfel de produse. in fond, nici ei nu mai au bani sa-i arunce pe masini gurmande iar vanzarile de diesel si de 4 cilindri benzina+turbo explodeaza in sua. cel putin audi vinde in draci si este intr-o goana nebuna de a adapta dieselurile lor la normele de mediu din sua.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.