Jump to content

M3vs.M5vs.M6vs.911Turbo vs.SL65AMGvsR8vsRS4


nightman

Care va place ?  

360 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Nu sunt supersofer, intamplarea face doar ca imi cunosc masina mai mult decat altii isi cunosc sosetele din dulap.Nu neg ce spun revistele de specialitate.

Atata timp cat masina este impecabila tehnic,sunt toate sansele posibile ca timpii sa fie diminuati in conditiile unei bune aderente.

Cand am facut precizarea m-am referit specific la bmw si nu la altele.

Pentru ce testari am facut eu 2.8 a fost chiar putin.Se poate trece si de 3 cu usurinta dar riscurile de explozie sunt prea mari.

 

Omule,aici nu e vorba ca-ti cunosti tu masina,E vorba ca niste baieti mult,mult mai priceputi,mai indemanatici,mai experimentati si cu cunostinte tehnice mai multe decat tine ajutati de aparatura de masurare de inalta precizie(dc te uiti la o masina in teste ai sa observi ca este impanzita de senzori interiori cat si exteriori capabili sa inregistreze absolut toate datele cat mai exact) pentru a inregistra un timp 0-100 cat mai REAL nu cu GPS-ul sau cronometrul de la ceas al prietenului sau ghidati dupa indicatorul de la kilometraj.Daca observi in majoritatea testelor 0-100 rare sunt cazurile in care se ating timpii dati de producator.Adica aia de la bmw de prosti folosesc o echipa intreaga si aparatura de mii de euro ca vine nea' xulescu cu gps-ul lui si le doboara timpii cu rotile putin umflate....

 

P.S.- 1)Sunt si eu foarte curios cum masori tu 0-100 cu un GPS?

2) Si ce timp ai scos tu cu masina ta,asa de curiozitate? :)

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

M3 csl vs porsche 911gt3 ?! :)

 

1.28s vs 1.27s lap time :lol:

 

Treaba cu anvelopele nu prea e corecta. Anvelope de strada versus slick. In rest meritele M3 sunt incontestabile.

 

R8 V12 TDI nu va fi produs din doua motive: nu ajunge aer suficient la motorul amplasat central astfel incat sa raceasca cele doua turbine si ar trebui facute niste modificari la masina care ar face totul anapoda si, cel mai important motiv ar fi ca motorul nu incape in caroseria R8-ului si modificarile ce trebuiesc facute sunt prea mari.

 

reticenta americanilor la diesel(de care mentiona cineva) este pe cale sa dispara si acestia au devenit f receptivi la astfel de produse. in fond, nici ei nu mai au bani sa-i arunce pe masini gurmande iar vanzarile de diesel si de 4 cilindri benzina+turbo explodeaza in sua. cel putin audi vinde in draci si este intr-o goana nebuna de a adapta dieselurile lor la normele de mediu din sua.

 

Orice masina presupune investitii mari. Tehnic se puteau realiza.

Cand vinzi peste 500.000 bucati Audi - dau o cifra la intimplare pentru masinile normale (A4, A6, A8) iti recuperezi investitia.

 

Cand bagi milione de euro in dezvoltare si vinzi 2000 bucati R8 e foarte probabil sa nu acoperi investitia - vezi Bugatti.

Pentru cumparatorul de A4 e posibil sa ai dreptate si sa conteze bugetul (cat consuma etc)

Pentru cumparatorul de lamborghini, R8 criteriile sunt diferite (ma indoiesc ca primul criteriu pentru selectie este consumul).

Si din punctul meu de vedere este un pic non-sens sa produci R8 diesel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Nu sunt supersofer, intamplarea face doar ca imi cunosc masina mai mult decat altii isi cunosc sosetele din dulap.Nu neg ce spun revistele de specialitate.

Atata timp cat masina este impecabila tehnic,sunt toate sansele posibile ca timpii sa fie diminuati in conditiile unei bune aderente.

Cand am facut precizarea m-am referit specific la bmw si nu la altele.

Pentru ce testari am facut eu 2.8 a fost chiar putin.Se poate trece si de 3 cu usurinta dar riscurile de explozie sunt prea mari.

 

Omule,aici nu e vorba ca-ti cunosti tu masina,E vorba ca niste baieti mult,mult mai priceputi,mai indemanatici,mai experimentati si cu cunostinte tehnice mai multe decat tine ajutati de aparatura de masurare de inalta precizie(dc te uiti la o masina in teste ai sa observi ca este impanzita de senzori interiori cat si exteriori capabili sa inregistreze absolut toate datele cat mai exact) pentru a inregistra un timp 0-100 cat mai REAL nu cu GPS-ul sau cronometrul de la ceas al prietenului sau ghidati dupa indicatorul de la kilometraj.Daca observi in majoritatea testelor 0-100 rare sunt cazurile in care se ating timpii dati de producator.Adica aia de la bmw de prosti folosesc o echipa intreaga si aparatura de mii de euro ca vine nea' xulescu cu gps-ul lui si le doboara timpii cu rotile putin umflate....

 

P.S.- 1)Sunt si eu foarte curios cum masori tu 0-100 cu un GPS?

2) Si ce timp ai scos tu cu masina ta,asa de curiozitate? :)

 

va certati degeaba,timpul declarat de producator credeti ca se aplica la toate masinile???

din ce imi povestea cineva testarea se face: se iau x masini se face 0-100 ,normal ca o sa avem la una 8 sec la alta 7,9 alta 8,1 si aici de la producator la producator ,unii fac media altii aleg valoarea cea mai mica,altii valoarea cea mai mare .totusi intradevar diferente mai mari de 0,2 sec fata de timpul de fabrica nu prea am auzit :lol:

Link to comment
Share on other sites

Da vad ca va agitati aici nu gluma. Parca sunteti in formula 1 si conteaza o miime de secunda. Stati mai relaxati cu testele astea. Fac pariu ca daca sunt facute de 10 oameni cel putin 8 o sa aiba rezultate diferite.

 

Este evident ca vor fi diferente. Foarte probabil timpii realizati vor fi mai mari decat cei dati de producator.

Link to comment
Share on other sites

mai jos un filmulet cu o liniuta intre S4 cu soft MTM si M3 stock. daca S4 care este in liga lui 335i cu un soft mtm de 2500 euro este superiorul lui m3 pana pe la 250km/h, ma intreb cum o fi generatia urmatoare de rs4 sau rs5. e drept ca s4 are cutie cu dublu ambreiaj insa are si 100kg in plus.

 

 

btw, cati bani trebuie bagati intr-un 335i ca sa-l apropii de performantele lui m3 ?

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

http://www.mtm-online.de/en/Audi/S4-B8/3-0...o?FZID=S4B8245Q

 

ia vezi si zi-mi care soft crezi tu ca e ?

PS

cat bagi in Audi tot atat bagi si im 335i

 

 

pai nu prea imi dau seama la ce viteza au ajuns aia in videoclip insa pare ca au depasit 250km/h si astfel concluzionez ca e vorba de cel de 3075 euro.

nu stiu de ce , dar aveam impresia ca in 335 trebuiesc impinsi minim 10.000 euro.

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt supersofer, intamplarea face doar ca imi cunosc masina mai mult decat altii isi cunosc sosetele din dulap.Nu neg ce spun revistele de specialitate.

Atata timp cat masina este impecabila tehnic,sunt toate sansele posibile ca timpii sa fie diminuati in conditiile unei bune aderente.

Cand am facut precizarea m-am referit specific la bmw si nu la altele.

Pentru ce testari am facut eu 2.8 a fost chiar putin.Se poate trece si de 3 cu usurinta dar riscurile de explozie sunt prea mari.

 

Omule,aici nu e vorba ca-ti cunosti tu masina,E vorba ca niste baieti mult,mult mai priceputi,mai indemanatici,mai experimentati si cu cunostinte tehnice mai multe decat tine ajutati de aparatura de masurare de inalta precizie(dc te uiti la o masina in teste ai sa observi ca este impanzita de senzori interiori cat si exteriori capabili sa inregistreze absolut toate datele cat mai exact) pentru a inregistra un timp 0-100 cat mai REAL nu cu GPS-ul sau cronometrul de la ceas al prietenului sau ghidati dupa indicatorul de la kilometraj.Daca observi in majoritatea testelor 0-100 rare sunt cazurile in care se ating timpii dati de producator.Adica aia de la bmw de prosti folosesc o echipa intreaga si aparatura de mii de euro ca vine nea' xulescu cu gps-ul lui si le doboara timpii cu rotile putin umflate....

 

P.S.- 1)Sunt si eu foarte curios cum masori tu 0-100 cu un GPS?

2) Si ce timp ai scos tu cu masina ta,asa de curiozitate? :)

Inainte sa-mi iau accelerometrul, un prieten avea V-box GPS si masuratorile erau foarte precise de altfel mi-a fost reafirmat acest lucru cand am luat acum un G-tech Pro SS. Fostul detinator MArio MArius poate sustine ca nu e stricat and bullshit.

Pana acum am testat pe 2 masini ale mele: 320d touring si RRS 3.6 tdv8 .Rezultatele au fost repetate de 5 ori pentru a elimina orice urma de inexactitate . Primele 2 suntt la 320 si celelalte la RRS.

Link to comment
Share on other sites

eu as zice porche ptr. mine, tico ptr. nevasta si m3 ptr. amanta :) :lol:

 

Hehehe bun si asa. Da mai bine 911 Turbo si M3 E92 ambele pt mine. Iar pt gagici cate o noapte fierbinte in aceste masini alaturi de mine. Ca ajunge eventual un e46 pt ele. Cat despre sotie se stie eu sper sa nu am niciodata.

 

Revin cu o mica corectie sa nu zica lumea ca sunt zgarcit si misogin. Pt gagici bune mai multe nopti in acele masini cu mine. Nopti sau zile cate se poate. Fara numar. Asta pana deschid discutia despre casatorie, copii. Ca asta deja e lipsa de respect la adresa mea. :)

Edited by nightman
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 1 month later...

Hai sa va zic ceva incredibil pt mine. Eu care nu prea suport Mercedesul de mic (doar cateva modele sunt acceptabile) am o mica surpriza in topul facut initial de mine la tema asta.

Dupa ce am fost in iarna asta cu un sl65amg si l-am vazut mai "de aproape" topul se meu intre "nemtoaice" se prezinta astfel :

 

Locul 1 : Porsche 911 Turbo (997). In continuare detasat pe locul 1.

 

Locul 2 : BMW M3 E92 - Ramane linistit pe 2.

Locul 3 : Mercedes SL65 AMG - da aici e surpriza. I-mi place acum mult mai tare decat M6 si restul de mai jos din top.

Locul 4 : BMW M6 E63

In rest topul ramane neschimbat.

Link to comment
Share on other sites

Nissan GTR

 

Esti pe langa. Aici e vorba doar de masini nemtesti.

 

Sunt chiar ON topic, aici vorbim de vise frumoase care doar putini dintre noi le traieste in viata asta ....

Daca as fii dispus sa aleg NU sunt interesat de masini nemtesti la nivelul asta .... mi-am spus parerea as alege cu ochii inchisi GTR ---> f_._._ nemtia ...

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.