Jump to content

M3vs.M5vs.M6vs.911Turbo vs.SL65AMGvsR8vsRS4


nightman

Care va place ?  

360 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Pacalici grav ala din M5, cred ca si maica-mea pleca mai bine la startul ala. :twoup:

 

Cam da. Diferenta intre M5 si porc este dar nu asa de mare. Cred ca a apasat pe frana nu pe acceleratie.

 

corect spus aici +1

varza ala din m5 parca a uitat ca tre sa ii dea gaz,a uitat sa apese pe butonu ala mic inscriptionat cu litera M care face multe

nu il mai faceti pacalici poate era setata pe 400 de cai si cu susensii soft,pt sotia care urma sa plece la piatza de legume si fructe :)

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Acum, imi permit o remarca, avand in vedere ca am avut M6 and shit... Masina asta, fara "launch control", pleaca oarecum aiurea de pe loc, chiar si cu MDM activat.

 

De ce ? pentru ca nu poti controla turatia la care pleci de pe loc, tu esti acolo in relanti si ii dai blana (smg), iar aici, exista un delay. Adica, nu o poti tura, chiar si in manual, la 4000 rpm de ex si apoi sa pleci, asta face numai in "launch control". Ori asta, se poate folosi limitat, i-ai dat acum un LC, pai nu te mai lasa ceva timp apoi....

 

Nu stiu daca m-am facut inteles...

 

Oricum, ala a plecat ca un cretin, asta-i alta treaba.

Link to comment
Share on other sites

Acum, imi permit o remarca, avand in vedere ca am avut M6 and shit... Masina asta, fara "launch control", pleaca oarecum aiurea de pe loc, chiar si cu MDM activat.

 

De ce ? pentru ca nu poti controla turatia la care pleci de pe loc, tu esti acolo in relanti si ii dai blana (smg), iar aici, exista un delay. Adica, nu o poti tura, chiar si in manual, la 4000 rpm de ex si apoi sa pleci, asta face numai in "launch control". Ori asta, se poate folosi limitat, i-ai dat acum un LC, pai nu te mai lasa ceva timp apoi....

 

Nu stiu daca m-am facut inteles...

 

Oricum, ala a plecat ca un cretin, asta-i alta treaba.

 

deci daca ii dai o linie cu launch control activat si dupa 2 minute mai dai una,a 2-a oara s-ar putea sa nu itit mai intre launch-u?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Daca ii dai acum LC, oricum nu mai poti pentru un anumit numar de km. E o protectie pt cutie, ori SMG-ul este si asa ultra sensibil la orice basina.... in orice caz se termina foarte repede ambreiajul de la LC, dar ala e consumabil :twoup:

 

La masinile cu c/v gen dublu ambreiaj, am inteles ca nu mai exista protectia asta, poti sa-i dai pana arzi gumele...

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Daca ii dai acum LC, oricum nu mai poti pentru un anumit numar de km. E o protectie pt cutie, ori SMG-ul este si asa ultra sensibil la orice basina.... in orice caz se termina foarte repede ambreiajul de la LC, dar ala e consumabil :twoup:

 

La masinile cu c/v gen dublu ambreiaj, am inteles ca nu mai exista protectia asta, poti sa-i dai pana arzi gumele...

 

pai cutia SMG de pe M6 nu e cu dublu ambreaj?

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Nu. SMG - sequential manual gearbox, este practic o cutie manuala, insa ambreiajul este actionat electronic.

 

La astea DCT, DKG etc, cand esti in viteza a 2-a de exemplu, cutia deja preselecteaza viteza a 3-a, astfel incat, atunci cand tu dai + sa schimbe in treapta urmatoare, asta se face ultra rapid, trapta fiind deja preselectata, cutia avand 2 ambreiaje... schimba mult mai repede decat o face SMG-ul.

 

Cutie de genul asta este pe M3 92 sau alte M-uri aparute dupa M6/M5 etc.

 

Oricum mie mi-a placut SMG-ul de pe M6, pentru violenta cu care schimba vitezele, simti fiecare treapta ca un cot in cap si unul in ficat... foarte repede si foarte violent. :twoup: E destul de impresionat... in M mode adica.,

Edited by poleposition
Link to comment
Share on other sites

Nu. SMG - sequential manual gearbox, este practic o cutie manuala, insa ambreiajul este actionat electronic.

 

La astea DCT, DKG etc, cand esti in viteza a 2-a de exemplu, cutia deja preselecteaza viteza a 3-a, astfel incat, atunci cand tu dai + sa schimbe in treapta urmatoare, asta se face ultra rapid, trapta fiind deja preselectata, cutia avand 2 ambreiaje... schimba mult mai repede decat o face SMG-ul.

 

Cutie de genul asta este pe M3 92 sau alte M-uri aparute dupa M6/M5 etc.

 

Oricum mie mi-a placut SMG-ul de pe M6, pentru violenta cu care schimba vitezele, simti fiecare treapta ca un cot in cap si unul in ficat... foarte repede si foarte violent. :twoup: E destul de impresionat... in M mode adica.,

 

 

Mersi de informatii,apropo de launch control am un prieten in tm care are m6 si participa la linii si se plange ca nu intra tot timpu LC,probabil ca nu intra numai dupa un nr de km cum ai zis tu,si pleaca cu ea in lateral e greu sa pleci asa si sa scoti timp bun,si dupa un timp i s-a dus cutia,a reparat-o in ungaria,sunt sensibile ai avut dreptate

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Nu. SMG - sequential manual gearbox, este practic o cutie manuala, insa ambreiajul este actionat electronic.

 

La astea DCT, DKG etc, cand esti in viteza a 2-a de exemplu, cutia deja preselecteaza viteza a 3-a, astfel incat, atunci cand tu dai + sa schimbe in treapta urmatoare, asta se face ultra rapid, trapta fiind deja preselectata, cutia avand 2 ambreiaje... schimba mult mai repede decat o face SMG-ul.

 

Cutie de genul asta este pe M3 92 sau alte M-uri aparute dupa M6/M5 etc.

 

Oricum mie mi-a placut SMG-ul de pe M6, pentru violenta cu care schimba vitezele, simti fiecare treapta ca un cot in cap si unul in ficat... foarte repede si foarte violent. :) E destul de impresionat... in M mode adica.,

 

 

Mersi de informatii,apropo de launch control am un prieten in tm care are m6 si participa la linii si se plange ca nu intra tot timpu LC,probabil ca nu intra numai dupa un nr de km cum ai zis tu,si pleaca cu ea in lateral e greu sa pleci asa si sa scoti timp bun,si dupa un timp i s-a dus cutia,a reparat-o in ungaria,sunt sensibile ai avut dreptate

 

Cine, Puiu cumva ? :) El a avut niste problme la cutie oricum, ma mai suna din cand in cand sa-mi zica ce a mai patit. Dar el futea masina aia de-i sareau supapele :twoup:

Link to comment
Share on other sites

da puiu,acum si-a softat-o am inteles si si-a pus tobe de la supersprint da suna ca p... suna subtire mult mai frumos sunau alea originale,l-am vazut la arad cand am fost ultima oara la linii,tot in lateral pleaca cu ea :twoup:

 

off topic: stii pe cineva din timisoara mai de incredere care face resoftare in timisoara,nu m-as duce la oricina ca nah vreau sa am grija de masina

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition

Eram sigur ca de Puiu e vorba :twoup:

 

Intreaba-l pe el, eu nu stiu pe nimeni in Timisoara.

 

Este un user pe forum, George (320i E36 are nick) il cheama, eu am resoftat la el 2 masini, insa e din Bucuresti. Totusi, stiu ca face drumuri si prin tara, da-i un PM :

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showuser=7010

 

Poate te ajuta, eu il recomand.

Link to comment
Share on other sites

Porsche 997 GT2 9ff AWD BT1000, masina asta face 0 - 300 in 15,9 secunde, iar Veyron-ul in 20,7.

Am vazut-o o vreme la vanzare pe mobile era la vreo 400.000 si ceva de mii de Euro.

 

 

Aici sunt mai multe filmulete si poze: http://www.m5board.com/vbulletin/gtboard-c...tti-veyron.html

Cum poate accelera .....

 

PS: In link-ul de mai sus scrie ca face 0-300 in 17,3 dar din august a mai suferit modificari.

edit: Votat Porsche.

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

Porsche 997 GT2 9ff AWD BT1000, masina asta face 0 - 300 in 15,9 secunde, iar Veyron-ul in 20,7.

Am vazut-o o vreme la vanzare pe mobile era la vreo 400.000 si ceva de mii de Euro.

 

Ar fi bine daca e numa 400.000 de euro si zapaceste veyronu care e 1,7 milioane de dolari,dar totusi mi se pare prea ieftina in comparatie cu ce performante scoate

Link to comment
Share on other sites

Porsche 997 GT2 9ff AWD BT1000, masina asta face 0 - 300 in 15,9 secunde, iar Veyron-ul in 20,7.

Am vazut-o o vreme la vanzare pe mobile era la vreo 400.000 si ceva de mii de Euro.

 

 

Aici sunt mai multe filmulete si poze: http://www.m5board.com/vbulletin/gtboard-c...tti-veyron.html

Cum poate accelera .....

 

PS: In link-ul de mai sus scrie ca face 0-300 in 17,3 dar din august a mai suferit modificari.

edit: Votat Porsche.

 

 

Inca putin si il ajunge pe TGV... :twoup:

 

Link to comment
Share on other sites

@vali, atata era, am vazut-o pe mobile, a fost vreo cateva saptamani.

 

9ff GT9-R, asta face 0-300 in 14,9 mananca pe paine Veyron-ul, cred ca distanta dintre Veyron si asta cand ajung la 300km/h este imensa aprox. 6 secunde.

 

 

0-100 -> 2.9 secunde

Top speed: 414km/h

 

E super interesant filmuletul.

Edited by dragos1801
Link to comment
Share on other sites

9ff GT9-R este o masina mai mult pt. top speed,pt drag race exista 997 GT2 BF2 4WD de 1000cp care nu are adversar de ceva timp.

 

Ferrari 458 Italia vs 9ff BF2 Porsche GT2 4WD :

 

 

Nissan GTR Switzer P800 (800cp) vs Porsche GT2 BF2 1000cp:

 

 

Totodata mai exista si 9ff GT turbo 1000 derivat din 997 GT3-RS:

 

 

Si cum toate astea nu erau de ajuns mai exista si 997 9ff GTR-RS de 1200cp 4WD:

 

 

Dupa parerea mea Porsche a facut,face si va face legea in continuare in materie de masini supersport d.p.d.v. al calitatii,al fiabilitatii cat si al performantelor dinamice.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.