Jump to content

M3vs.M5vs.M6vs.911Turbo vs.SL65AMGvsR8vsRS4


nightman

Care va place ?  

360 members have voted

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

  • Replies 179
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Daca e pe bune sau ala nu foloseste Veyron-ul in varianta de 400 cp, ce mare rahat de masina de 1 milion euro mai e si panarama asta ?

 

Adica, sa piarda chiar asa de grav in fata unei masini de 70-80.000 euro in care sa se mai fi bagat cateva zeci de mii ? Cum dreaq sa mai scoti milionul din buzunar, in cazul asta ? :twoup:

Link to comment
Share on other sites

Sigur e pe bune.

 

E foarte simplu.

 

Veyron-ul e o maºinã proiectatã sã fie atât de puternicã.

Fiabilitatea e mult mai mare decât al unui GTR modificat.

 

Existã o grãmadã de maºini mult mai rapide decât Veyron-ul, ºi mult mai ieftine.

Problema este cĂŁ ele nu rezistĂŁ la fel de mult.

 

De exemplu:

 

Link to comment
Share on other sites

GTR-ul trebuie sĂŁ fie foarte rapid, am vĂŁzut pe YouTube un GTR care rupea Veyronul.

 

 

Pai si unde vezi tu ca ala cu GTR-ul castiga?

Prima cursa fac o proba,ala cu Veyronul nu ii da(dupa cum se observa viteza constanta cu care merge), la a-2-a cursa veyronul castiga si apoi franeaza brusc(vezi pozitia eleronului ridicat in franare).Ce se vede in filmulet este doar o iluzie nu acceleratia GTR-ului.

Logic chiar daca nissanul era mai rapid pana la 250-300km/h tot pierdea dupa,pe pista aia de la dragtimes rusia un veyron prinde lejer 350-360km/h(viteza la care gtr-ul nu poate nici sa viseze).Deci video-ul ala este total neconcludent.

 

 

Si aici alte curse cu aceleasi masini:

 

Edited by THX-1
Link to comment
Share on other sites

Pai si unde vezi tu ca ala cu GTR-ul castiga?

Prima cursa fac o proba,ala cu Veyronul nu ii da(dupa cum se observa viteza constanta cu care merge), la a-2-a cursa veyronul castiga si apoi franeaza brusc(vezi pozitia eleronului ridicat in franare).Ce se vede in filmulet este doar o iluzie nu acceleratia GTR-ului.

Logic chiar daca nissanul era mai rapid pana la 250-300km/h tot pierdea dupa,pe pista aia de la dragtimes rusia un veyron prinde lejer 350-360km/h(viteza la care gtr-ul nu poate nici sa viseze).Deci video-ul ala este total neconcludent.

 

N-ai ĂŽnţeles deloc treaba.

Prima cursă nu e o probă, prima cursă e cu plecare din mers, iar a doua de pe loc.

E o chestie uzuală ĂŽn cazul curselor pe 400 m.

 

Ăi dă 100% ĂŽn ambele curse, se aude motorul turat, nu avea de ce să filmeze lăsând GTR-ul să-l depăşească.

 

Veyron-ul are o viteză maximă mult mai mare, ĂŽnsă o prinde ĂŽn mai mult de 400 metri.

 

Cele două clipuri nu au neapărat legătură ĂŽntre ele.

Uploaderii sunt diferiţi, GTR-ul din primul clip nu are plăcuţe de ĂŽnmatriculare.

Al doilea Veyron e tot alb, poate că e acelaşi, ĂŽnsa GTR-ul poate fi altul.

 

Eu consider că primul clip poate fi real.

Edited by Ciupanezu
Link to comment
Share on other sites

VA inselati voi amarnic, gt-r switzer de 800 cp e semnificativ mai lent ca un veyron, EXACT ca in video pus de THX-1.

Restul e can can.

Las-o dracu, acelasi gt-r o ia grav de la un zr1 de 730 cp in videouri de la dragtimes.info si veyronul e facut asa de zici ca merge cu spatele?

Get real.

Le-am testat in gt5 unde sunt absolut sigur ca reprezinta realitatea, asa de kiks, gt-r la 800cp si 1780kg nu are cum sa stea in fata veyronului la 1001cp si 2000cp.

E fizica ce naiba, in orice caz ca sa treaca gt-r de veyron asa, e ca si cum depasesc eu un 316i, adica cam dubla puterea ar trebui sa fie, imposibil.

Link to comment
Share on other sites

Ah da, my bad, 2000kg pe acolo.

Pai din cate m-am documentat, nu se prea poate duce un gt-r mai sus de 900cp si aia cu mari eforturi si o si mai mare lovitura in fiabilitate..

In jur de 850 e maximul safe.

Insa sa fim seriosi, cum ai putea tu cu masina ta depasi un 330i e90 de exemplu, in halul ala, de parca ala nu accelereaza? Asa se vede in filmarea in care afirmi ca poate fi real...

Asta e nelamurirea mea, ok poate cu un ac de par sa fie in fata, dar sa se duca asa, de zici ca e viperul ala de 1800cp pe 1000kg... n-are cum.

In video pus de THX-1, gt-r are 800-850cp, ca stiu masina dupa numar din videourile lor, dupa ele ma iau, ca astia de la dragtimes.info nu-s cacanari, ci pun masini adevarate la treaba, fara regie.

Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

SĂŁ-mi zici Âşi mie de unde Âştii tu ce putere avea GTR-ul din primul clip.

 

BĂŁnuiesc cĂŁ vroiai sĂŁ scrii 2000 kg, are 2034.8 kg Veyron-ul.

 

Nu prea ai de unde sĂŁ Âştii sigur ce putere are acel GTR Âşi cine l-a modificat pentru cĂŁ nu scrie nicĂŁieri.

 

Video-ul ala pus de tine a fost discutat si rasdiscutat de mult timp pe multe forumuri de-afara.GTR-ul ala este un switzer P800(de vreo 730cp) la fel ca celelalte.Asa zisa cursa a avut loc la moscow unlim 500 iar proprietarul veyronului a facut mai intai o proba,nu a dat tot ce poate,abia la a-2-a cursa a accelerat si apoi a franat brusc.Tu chiar iti imaginezi ca exista vreo masina de strada care sa treaca asa pe langa un bugatti de 1001cp?Uite-te imediat dupa ce trece si ai sa observi eleronul veyronului ridicat(ce are ca scop rezistenta la franare).Ca sa-ti faci asa o idee,GTR switzer P800 este la egal cu 911 SPI750 care la randul lui si-o ia grav de la veyron.

 

Link to comment
Share on other sites

Video-ul ala pus de tine a fost discutat si rasdiscutat de mult timp pe multe forumuri de-afara.GTR-ul ala este un switzer P800(de vreo 730cp) la fel ca celelalte.Asa zisa cursa a avut loc la moscow unlim 500 iar proprietarul veyronului a facut mai intai o proba,nu a dat tot ce poate,abia la a-2-a cursa a accelerat si apoi a franat brusc.Tu chiar iti imaginezi ca exista vreo masina de strada care sa treaca asa pe langa un bugatti de 1001cp?Uite-te imediat dupa ce trece si ai sa observi eleronul veyronului ridicat(ce are ca scop rezistenta la franare).Ca sa-ti faci asa o idee,GTR switzer P800 este la egal cu 911 SPI750 care la randul lui si-o ia grav de la veyron.

 

MulĂžumesc de lĂŁmurire, nu Âştiam despre aceste discuĂžii, credeam cĂŁ e un GTR foarte tunat.

 

Red Victor 1 e de stradĂŁ, are 2000 hp.

 

Probabil cĂŁ depĂŁÂşeÂşte Veyron-ul foarte tare.

 

Existã multe maºini de stradã mai rapide decât Veyron, Însã nu rezistã mulÞi km din cauza cã n-au fost proiectate sã fie atât de puternice.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

hitler este foarte suparat ca staff-ul bmw a luat decizia de a pune pe M1 cel mai putin fiabil motor din gama BMW si este ingrijorat ca valoarea brandului M se dilueaza cu anii. critica de asemenea unele influente venite din exterior cat si unele decizii pe care le-a luat anterior(necesitatea unui X5M)

 

"how come the muppets at AMG can fit a 6 liter plant in the C -class ? The shoe-box taxi cab..."

 

super funny:

 

http://www.autojunk.nl/2011/02/zo-denkt-hitler-over-de-1m

Edited by edit
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.