Jump to content

O intrebare despre tuburile de aerisire frane


Recommended Posts

Salut baieti,am si eu o mica intrebare,deci tuburile acelea care sunt fixate in fata, in bara si vin catre discurile de frana,nu stiu am inteles ca sunt pt. racirea discurilor,intrebarea este daca se pun usor,adica trebuie sa dau bara jos?sau aparatorile de noroi?m-am uitat la un amic si sunt destul de inghesuite acolo,eu vreau sa le iau ca sa pot fixa termometru in ele si mufa cealalta......care nu stiu pt. ce e,deci cum le montez?adica metoda cea mai simpla sa demontez minimum de plasticuri sau daca ma duc undeva la un service unde are tunel as putea sa le fixez fara sa mai dau ceva jos?adica sa nu le iau si sa demontez tot botul masinii ca am alergie la asa ceva,cu respect.
Link to comment
Share on other sites

Inteleg,pai nu! aparatoarea aia e greu de dat Cristi de sub bara,daca merge sa dau doar aparatoarea de noroi de la roata ar fi bine dar nu stiu cert treaba asta,eu as dori sa le iau si de la dezmembrari cu toate ca ele noi nu sunt scumpe dar nu ma incanta cu nimik daca nu o sa pot sa le montez,daca ar sti cineva care le-a montat sa imi spuna exact,daca sunt mai multe alea de desfacut pe acolo nu ma bag eu ca nu-i mai dau de cap.
Link to comment
Share on other sites

Inteleg,pai nu! aparatoarea aia e greu de dat Cristi de sub bara,daca merge sa dau doar aparatoarea de noroi de la roata ar fi bine dar nu stiu cert treaba asta,eu as dori sa le iau si de la dezmembrari cu toate ca ele noi nu sunt scumpe dar nu ma incanta cu nimik daca nu o sa pot sa le montez,daca ar sti cineva care le-a montat sa imi spuna exact,daca sunt mai multe alea de desfacut pe acolo nu ma bag eu ca nu-i mai dau de cap.

 ca sa montezi tubulaturile de racire pentru frane trebuie sa demontezi aparatoarea de noroi de sub aripa sa lucri mai bine .

Link to comment
Share on other sites

Cel mai bine dai roata respectiva jos, sau o rotesti intr-o pozitie care sa-ti permita sa umbli lejer la aparatoarea de noroi.

Desfaci suruburile de la aparatoarea de noroi (daca ai aparatoare de noroi) si... ar trebui sa iasa tubul singur.

Din cate stiu, tubul nu este prins in suruburi.

Link to comment
Share on other sites

Inteleg,pai nu! aparatoarea aia e greu de dat Cristi de sub bara,daca merge sa dau doar aparatoarea de noroi de la roata ar fi bine dar nu stiu cert treaba asta,eu as dori sa le iau si de la dezmembrari cu toate ca ele noi nu sunt scumpe dar nu ma incanta cu nimik daca nu o sa pot sa le montez,daca ar sti cineva care le-a montat sa imi spuna exact,daca sunt mai multe alea de desfacut pe acolo nu ma bag eu ca nu-i mai dau de cap.

 

OOOOOOOOOOOOOOOOOO...bine te-ai intors man!!!!

Link to comment
Share on other sites

Salut baieti,am si eu o mica intrebare,deci tuburile acelea care sunt fixate in fata, in bara si vin catre discurile de frana,nu stiu am inteles ca sunt pt. racirea discurilor,intrebarea este daca se pun usor,adica trebuie sa dau bara jos?sau aparatorile de noroi?m-am uitat la un amic si sunt destul de inghesuite acolo,eu vreau sa le iau ca sa pot fixa termometru in ele si mufa cealalta......care nu stiu pt. ce e,deci cum le montez?adica metoda cea mai simpla sa demontez minimum de plasticuri sau daca ma duc undeva la un service unde are tunel as putea sa le fixez fara sa mai dau ceva jos?adica sa nu le iau si sa demontez tot botul masinii ca am alergie la asa ceva,cu respect.

Salut Bogdane bine ai revenit, si eu am avut tot cam aceeasi problema adica mie m-ia lipsit tubu ala de pe partea dreapta, nu stiu ce dracu a facut mosul de la care am luat masina cu ea de nu a mai avut tubul ala acolo si a trebuit sa-l pun eu dupa aia. La mine a fost o mare problema pentru ca am bare de M si cind am comandat tubu ala m-iau adus un model gresit care nu sa potrivit pe masina si ma-m chinuit si eu si mecanicul pe tunel s-al montam vreo jumatate de ora dupa care l-eam zis alora la BMW ca mia-u dat piesa gresita si am primi-to pe a buna pe care m-ia monta-to mecanicul imediat. Cum zice si Cristi B trebuie doar sa te bagi pe tunel si sa dai jos piesa cu numaru 9 dupa care infigi tubu ala acolo nu trebuie prins cu nici un surub cu nimic doar impins sau indesat acolo si sta el singur la mine asa a fost.Salut.

 

P.S: nu trebuie sa dai nici o roata jos daca te bagi pe tunel ca tu oricum de sub masina lucrezi si nu din-tro parte.Bafta

Vezi mai intai intreaba cit costa noi piesele alea pentru ca eu am dat vreo 7 euro pe tubul din dreapta la BMW, iar pe ebay cerea un dobitoc vreo 15 euro plus 7 taxe postale pentru un tub folosit. Ai grija sa nu iei vreo teapa de la aia cu dezmembrarile, intreaba si in-tro parte si in ailalta cit costa inainte sa cumperi.

Edited by Smudo
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Inteleg,pai nu! aparatoarea aia e greu de dat Cristi de sub bara,daca merge sa dau doar aparatoarea de noroi de la roata ar fi bine dar nu stiu cert treaba asta,eu as dori sa le iau si de la dezmembrari cu toate ca ele noi nu sunt scumpe dar nu ma incanta cu nimik daca nu o sa pot sa le montez,daca ar sti cineva care le-a montat sa imi spuna exact,daca sunt mai multe alea de desfacut pe acolo nu ma bag eu ca nu-i mai dau de cap.

 

OOOOOOOOOOOOOOOOOO...bine te-ai intors man!!!!

 

da si eu freamat tot de emotie...

Link to comment
Share on other sites

Salut Smudo,man incerc,desi sincer mi-ar fi convenit sa desfac aparatoarea de noroi asa trebuie sa ma duc undeva unde are tunel,ai dau 10 lei respectivului la service si cred ca ma rezolva, daca merge si daca dau aparatoarea noroi o fac eu dar daca trebuie pe jos pe la tunel ma duc la service,desi acolo tot eu trebuie sa explic respectivului,sper ca au si lacasurile pt. mufele alea 2 termometru si cealalta, mai mult pt. alea le iau pt. ca sunt pozitionate undeva intr-un lacas pe la motor si imi arata mai multe grade pt. ca degaja caldura motorul.
Link to comment
Share on other sites

Salut Danutze,bine te-am gasit....bmwistule':),Cristi eu am avut bara de m am mai spus-o , am facut o combinatie sa spun asa acum 7-8luni,cu cineva care avea bara originala,ca mie imi place aia originala si.....nu avea tuburile astea de care spun,la aia de m aveam tuburile si termometru si mufa cealalta care nu stiu pt. ce este erau fixate in tuburile alea,cand am facut schimbul termometru si mufa cealalta le-am pozitionat printr-un lacas pe acolo pe la motor si motorul degaja caldura in mers si imi arata mai multe grade pe computer,ca termometru vine fixat jos in tuburile alea unde e ferit de caldura de la motor si-ti arata temperatura de afara reala,ma mir ca nu ti-ai dat seama ce am vrut sa spun ca tu le mai ai cu mesteritul.
Link to comment
Share on other sites

Bogdane teoretic ar merge si fara sa te bagi pe tunel, cred ca ar ajunge doar daca ridici masina pe cric, dar e mai incomod de lucrat pentru ca trebuie sa te tarai pe sub ea. Dar iti spun, e foarte simplu, de data asta nu cred sa mai fi facut designerii vreo greseala. Ai grija totusi doamne-fereste sa nu cada masina pe tine cind esti bagat sub ea daca o ridici pe cric. Bafta si sa ne spui cea-i facut.

Auzi, dar daca pui senzorul ala pe tub, nu o sat-i arate o temperatura mai scazuta decit cea reala atunci cind esti in mers? Pentru ca ma gindesc ca fiind pe tub si tu mergind cu masina o sa se faca ceva curent acolo si se raceste mai tare decit daca ar sta masina pe loc. Cred ca e cam complicat, ca pe urma ca sa vezi in-tradevar ce temperatura e afara trebuie sa te opresti, sa astepti vreo 5 minute si abia pe urma poti vedea daca te poti da jos din masina in tricou sau in flanel, dupa cum e temperatura afara.

Link to comment
Share on other sites

Categoric nu in tunel. Acolo e intuneric si s-ar putea infige tubul din greseala sau la nervi in radiator sau mai rau...

Cu masina pe cric si capre se lucreaza. Elevatorul nu e recomandat ca rupe caroseria.

Pune o poza sa vedem cum a iesit ...sau mai bine o poza inainte si una dupa.La tine problema este ca ai suspensie sport si trebuie ridicat mai mult pe cric...

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Tu vrei sa scoti piesa 10.

Piesa 9 e prinsa de bumper cu niste suruburi, cred ca 2 sau 3. Trebuie data jos.

Apoi piesa 10 ar trebui sa iasa lejer.

 

http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...l_bumper_front/

Confirm, aceasi manevra trebuie sa o fac si eu si am studiat bine terenul si cam asa e, nu trebuie dat nimic altceva jos.

Link to comment
Share on other sites

Smudo man,treaba cu termometru pus in tuburile de aerisire e problema proiectantilor:),dak ei acolo le-au fixat asta e,incerc sa vad cum ma descurc.

Asa e Bogdane, ai dreptate, iar sa cauti alt loc pentru termometrul ala e cam greu, cu toate ca ar mai merge pus de exemplu in spatele farului, cred ca ar da temperatura corecta de acolo. Sau daca it-i e mai usor cu el bagat pe tub, atunci pun-el asa. Oricum sa ne tii la curent si sa nu bagi masina pe tunel, cel mai si ce-l mai bine e cum spune Dan, cu masina pe cric + capre, dar la tine cu suspensia aia sport ridici la ea det-i vine acru.

Link to comment
Share on other sites

ca termometru vine fixat jos in tuburile alea unde e ferit de caldura de la motor si-ti arata temperatura de afara reala,ma mir ca nu ti-ai dat seama ce am vrut sa spun ca tu le mai ai cu mesteritul.

 

Tot ai zis de tuburi si ma gandeam la tuburi de oxigen, nu stiu de ce. :)

Tuburile alea intra destul de usor, daca chiar nu reusesti trebuie sa dai bara fata jos.

 

ps

 

Esti foarte pasionat de masina asta .Foarte serios iti spun, cred ca esti un candidat serios pentru imaginea BMW-ului in Romania.Mai rar asa pasionati.

Link to comment
Share on other sites

Inteleg,pai nu! aparatoarea aia e greu de dat Cristi de sub bara,daca merge sa dau doar aparatoarea de noroi de la roata ar fi bine dar nu stiu cert treaba asta,eu as dori sa le iau si de la dezmembrari cu toate ca ele noi nu sunt scumpe dar nu ma incanta cu nimik daca nu o sa pot sa le montez,daca ar sti cineva care le-a montat sa imi spuna exact,daca sunt mai multe alea de desfacut pe acolo nu ma bag eu ca nu-i mai dau de cap.

 

OOOOOOOOOOOOOOOOOO...bine te-ai intors man!!!!

 

da si eu freamat tot de emotie...

la fel si eu, asteptarea a fost lunga :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,m-am dus la un tip care se ocupa cu dezmembrari,tuburile nu le mai avea,dar daca nu gasesc zilele astea le iau noi desi si la second nu mi-ar displacea ca oricum ele nu se vad,dar ce vroiam sa mai intreb,la bara fata la e36 la jumatatea de jos a barii unde este grilajul acela,patratelele acelea sa spun asa, pe dedasubt exista o placuta de plastic dreptunghiulara,as vrea sa stiu placuta aia se demonteaza separat sau e cu tot cu bara?si daca e separat cum se fixeaza?ma surprinde cate accesorii din astea are o asfel de bara,va salut.
Link to comment
Share on other sites

Bogdan-e dut-e si intreaba man cat costa tuburile alea noi, pe mine cel de pe dreapta pentru bara M ma costat 7 euro, pentru bara normala cred ca e mai ieftin. Daca te referi cumva la piesa 9 din desenul pus de Cristi aia da, se da jos, cel putin la mine asa a fost, in 2-3 suruburi, o poate da jos si un schiop, nu e mare filosofie. Dar cel mai si cel mai bine vezi daca ridici masina pe cric si te apleci putin, sau te bagi putin sub ea daca nu ai vreun tunel mai lan-demana.Salutare.
Link to comment
Share on other sites

Salut,m-am dus la un tip care se ocupa cu dezmembrari,tuburile nu le mai avea,dar daca nu gasesc zilele astea le iau noi desi si la second nu mi-ar displacea ca oricum ele nu se vad,dar ce vroiam sa mai intreb,la bara fata la e36 la jumatatea de jos a barii unde este grilajul acela,patratelele acelea sa spun asa, pe dedasubt exista o placuta de plastic dreptunghiulara,as vrea sa stiu placuta aia se demonteaza separat sau e cu tot cu bara?si daca e separat cum se fixeaza?ma surprinde cate accesorii din astea are o asfel de bara,va salut.

 

Ca sa faci o treaba profesionala, da toata bara jos. Posibil sa gasesti ceva erori de design acolo si le poti corecta imediat. Ia tuburile alea noi, nu merge pe sh.

Link to comment
Share on other sites

Eu mi-am cumparat anul trecut toate plasticele din partea din fata, din poza asta.

Piesa 14 este un plastic care vine pe dedesubt, pe mijlocul barii fata, intre cele doua tuburi care aerisesc franele, si protejeaza intr-un fel ventilatorul de clima (daca ai A/C).

Era vreo 50 RON acum un an la Bavaria. Eu am comandat si piesa 6 (stanga si dreapta), care este tot un plastic, si vine de o parte si de alta a radiatorului.

Atentie cand comanzi plasticele, sa ii spui lu' nea care iti ia comanda, daca ai aer sau nu.

La mine problema era, ca baietii care au avut masina inaintea mea, au demontat botul, si nu au mai pus plasticele inapoi, ca... asa-i taranul, merge si fara.

Plasticele nu au costat mult, asa ca le-am cumparat pe toate si le-am montat pe toate.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.