Jump to content

E46 - Problema Turatie


Recommended Posts

Salut,

 

Am dat de o noua problema la masina.. pana acum ceva vreme n-am mai mers cu masina, azi i=am schimbat debitmetrul si bujiile, insa face foarte urat la relanti (ca si cand ar merge in 3), nu trece de aprox. 4000 rpm, scoate si un fum negru cand accelerez, si miroase a benzina.

 

Are cineva idee ce ar putea fi?

 

Multumesc

Link to comment
Share on other sites

De ce ai schimbat debitmetrul?Mergea la fel si inainte?

 

Am fost acum ceva vreme la tester, si mi-au spus ca trebuie schimbat. Fluctua la relanti (scatea din aprox. 1000 rpm pana la aprox. 500, apoi urca, si tot asa..), si parca nu tragea masina cum eram eu obisnuit sa traga, plus ca era un consum excesiv de benzina, pe care n-o ardea, ca si acum...

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am dat de o noua problema la masina.. pana acum ceva vreme n-am mai mers cu masina, azi i=am schimbat debitmetrul si bujiile, insa face foarte urat la relanti (ca si cand ar merge in 3), nu trece de aprox. 4000 rpm, scoate si un fum negru cand accelerez, si miroase a benzina.

 

Are cineva idee ce ar putea fi?

 

Multumesc

 

Debitmetrul a fost diagnosticat ca fiind defect sau l-ai schimbat preventiv odata cu bujiile? Din cate se vorbeste unele marci asa recomanda si ma gandeam ca ai mers pe procedura lor....

 

Propo, am citit in alte topicuri, si am inteles ca la non-facelift, dupa instalarea debitmetrului trebuie facuta resoftare? la ECU eventual? Mie nu mi se aprinde nici un martor in bord, insa amestecul este foarte bogat..

Numai daca vrei neaparat tu.

Probabil debitmetrul nu este cel recomandat sau a avut o protectie de plastic la extremitati si nu a fost scoasa...Altfel nu are de ce....Si daca bineanteles, bujiile sunt bune...Sau fisele....puse la locul lor, corect...etc.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am dat de o noua problema la masina.. pana acum ceva vreme n-am mai mers cu masina, azi i=am schimbat debitmetrul si bujiile, insa face foarte urat la relanti (ca si cand ar merge in 3), nu trece de aprox. 4000 rpm, scoate si un fum negru cand accelerez, si miroase a benzina.

 

Are cineva idee ce ar putea fi?

 

Multumesc

 

Debitmetrul a fost diagnosticat ca fiind defect sau l-ai schimbat preventiv odata cu bujiile? Din cate se vorbeste unele marci asa recomanda si ma gandeam ca ai mers pe procedura lor....

 

Propo, am citit in alte topicuri, si am inteles ca la non-facelift, dupa instalarea debitmetrului trebuie facuta resoftare? la ECU eventual? Mie nu mi se aprinde nici un martor in bord, insa amestecul este foarte bogat..

Numai daca vrei neaparat tu.

Probabil debitmetrul nu este cel recomandat sau a avut o protectie de plastic la extremitati si nu a fost scoasa...Altfel nu are de ce....Si daca bineanteles, bujiile sunt bune...Sau fisele....puse la locul lor, corect...etc.

 

Salut,

 

Multumesc pentru raspuns. Bujiile sunt bosch, debitmetrul nu este Bosch ca nu mi-au ajuns banii, insa era nou, sigilat cand l-am luat, cu garantie, si tot ce trebuie. Cand l-am cumparat mi-a cerut seria masinii la mag. respectiv, ca sa se asigure probabil ca nu aduc ceva aiurea...

 

Despre ce protectie vorbesti?

Link to comment
Share on other sites

Propo, am citit in alte topicuri, si am inteles ca la non-facelift, dupa instalarea debitmetrului trebuie facuta resoftare? la ECU eventual? Mie nu mi se aprinde nici un martor in bord, insa amestecul este foarte bogat..

 

Cum adica amestecul este foarte bogat?Ce erori apar?

Poti sa resoftezi computerul daca doresti, dar asta nu va rezolva problema.

Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema, cu consum mare, fum negru si miros de benzina nearsa, intampin si eu la un e46 318i din 1998.

Inainte de problema asta, si eu aveam fluctuatii ale acului de la turometru. Am schimbat debitmetrul de aer, bujiile, valva pcv si furtunul de gaze al valvei (era spart). Am verificat fisele si bobina de inductie la un tester si sunt in regula.

La tester mai aparea o eroare la sonda lambda, cea de dinaintea catalizatorului.

Problema cu fluctuatiile acului de la turometru s-a rezolvat [la mine a fost din cauza debitmetrului (BOSH - 700 ron), al valvei pcv (OEM- 230 ron) si furtunului spart (din targ - 5 ron), bujiile probabil nu era nevoie sa le schimb].

Eu mai trebuie sa schimb valva (OEM-370 ron) fiindca nu mai functioneaza, dupa care ma voi mai duce iar la tester sa vad daca mai da eroare sonda lambda si daca scap de probleme, asta pe saptamana viitoare, dupa ce imi va veni piesa

Daca gasesc rezolvarea la problema am sa va tin la curent.

Edited by t1s
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Aceeasi problema, cu consum mare, fum negru si miros de benzina nearsa, intampin si eu la un e46 318i din 1998.

Inainte de problema asta, si eu aveam fluctuatii ale acului de la turometru. Am schimbat debitmetrul de aer, bujiile, valva pcv si furtunul de gaze al valvei (era spart). Am verificat fisele si bobina de inductie la un tester si sunt in regula.

La tester mai aparea o eroare la sonda lambda, cea de dinaintea catalizatorului.

Problema cu fluctuatiile acului de la turometru s-a rezolvat [la mine a fost din cauza debitmetrului (BOSH - 700 ron), al valvei pcv (OEM- 230 ron) si furtunului spart (din targ - 5 ron), bujiile probabil nu era nevoie sa le schimb].

Eu mai trebuie sa schimb valva (OEM-370 ron) fiindca nu mai functioneaza, dupa care ma voi mai duce iar la tester sa vad daca mai da eroare sonda lambda si daca scap de probleme, asta pe saptamana viitoare, dupa ce imi va veni piesa

Daca gasesc rezolvarea la problema am sa va tin la curent.

 

am si eu nevoie de un debitmetru bosch . am aceasi masina ca si a ta . de unde ai luat bosch cu 700 ??!?!?

ai luat doar senzorul sau si corpul?

Link to comment
Share on other sites

am si eu nevoie de un debitmetru bosch . am aceasi masina ca si a ta . de unde ai luat bosch cu 700 ??!?!?

ai luat doar senzorul sau si corpul?

 

Mie mi l-a comandat mecanicul la care m-am dus si l-am luat cu tot cu corp. imi gasea si doar senzorul, dar nu era BOSH. El colaboreaza cu firme de distributie si beneficiaza de preturi avantajoase. Dar am vazut ca poti comanda si pe forum, la acelasi pret, tot BOSH.

Edited by t1s
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema, cu consum mare, fum negru si miros de benzina nearsa, intampin si eu la un e46 318i din 1998.

Inainte de problema asta, si eu aveam fluctuatii ale acului de la turometru. Am schimbat debitmetrul de aer, bujiile, valva pcv si furtunul de gaze al valvei (era spart). Am verificat fisele si bobina de inductie la un tester si sunt in regula.

La tester mai aparea o eroare la sonda lambda, cea de dinaintea catalizatorului.

Problema cu fluctuatiile acului de la turometru s-a rezolvat [la mine a fost din cauza debitmetrului (BOSH - 700 ron), al valvei pcv (OEM- 230 ron) si furtunului spart (din targ - 5 ron), bujiile probabil nu era nevoie sa le schimb].

Eu mai trebuie sa schimb valva (OEM-370 ron) fiindca nu mai functioneaza, dupa care ma voi mai duce iar la tester sa vad daca mai da eroare sonda lambda si daca scap de probleme, asta pe saptamana viitoare, dupa ce imi va veni piesa

Daca gasesc rezolvarea la problema am sa va tin la curent.

 

am si eu nevoie de un debitmetru bosch . am aceasi masina ca si a ta . de unde ai luat bosch cu 700 ??!?!?

ai luat doar senzorul sau si corpul?

gasesti la userul: grozadan debitmetru bosch la acest pret. bafta

Link to comment
Share on other sites

si pana la urma trebuie sa resoftezi calculatorul dupa ce schimbi debitmetru sau nu? pentru nonfacelift

la mine a trebuit si s-a vazut diferenta dupa... a costat 220 ron la BV anul trecut

mersi pentru raspuns, dar presupun ca inainte sa faci resoftarea ai mers ceva km cu el ? inainte sa pornesti statea chek engine aprins?

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
aceeasi problema o am si eu la un e46 din 2000..la relantiu scade cateodata turatia chiar si la 500 rpm si deseori are fluctuati care se simt..in rest masina urca bine in ture si trage si bine + ca am check engine aprins,mie mi s-a spus ca ar fi sonda lamda.daca tu i-ai dat de cap cu treaba asta te rog sa nu ne uiti si pe noi si sa ne spui daca este sau nu sonda lamda de vina..ps pana acum nu am gasit un mecanic si u tester pe placul meu(adica sa fie sigur ca este aceea piesa)daca imi puteti recomanda pe cineva bun pe BMW va sunt recunoscator.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.