Jump to content

Masina nu trage bine...


Recommended Posts

Am o problema cu masina, nu prea trage bine in ultima vreme.

Am fost la tester, nici o eroare, totul ok.

S-a mai uitat tipul pe la evacuare, si cica sa nu fie infundat catalizatorul pentru ca ies gaze prea putine. Urmarea - am spart catalizatorul, am bagat un fier cu diametrul de 1.5 cm, si am gaurit toate straturile (2 sau 3) ale lui. Am iesit cu masina la o tura, trage putin mai bine, dar nu suficient. Nu pot sa dau scart deloc, imi scade acul in 2500-3000 de ture imediat cum ridic ambreajul. Nu vreau sa aud prostii de genul ca "316 nu lasa urme pe asfalt", pentru ca la inceput chiar lasa 1-2 metri, si se simtea altfel.

Presiunea direct din pompa de benzina din rezervor este 2.5 atm cand pun contactul, si 6.5 daca dau 4-5 secunde la automat.

 

Alte idei? Sfaturi? Ce sa mai verific?

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 66
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Am o problema cu masina, nu prea trage bine in ultima vreme.

Am fost la tester, nici o eroare, totul ok.

S-a mai uitat tipul pe la evacuare, si cica sa nu fie infundat catalizatorul pentru ca ies gaze prea putine. Urmarea - am spart catalizatorul, am bagat un fier cu diametrul de 1.5 cm, si am gaurit toate straturile (2 sau 3) ale lui. Am iesit cu masina la o tura, trage putin mai bine, dar nu suficient. Nu pot sa dau scart deloc, imi scade acul in 2500-3000 de ture imediat cum ridic ambreajul. Nu vreau sa aud prostii de genul ca "316 nu lasa urme pe asfalt", pentru ca la inceput chiar lasa 1-2 metri, si se simtea altfel.

Presiunea direct din pompa de benzina din rezervor este 2.5 atm cand pun contactul, si 6.5 daca dau 4-5 secunde la automat.

 

Alte idei? Sfaturi? Ce sa mai verific?

 

Multumesc.

 

Si eu sunt curios .

Link to comment
Share on other sites

Ieri am fost la reprezentanta,una din problemele mele e identica:nu trage bine.

Mi-au spus ca trage aer fals,si mi-au recomandat sa schimb o-ring-urile de la injectoare si garniturile de la admisie.

Am si probleme cu presiunea de benzina,dar astia de la reprezentanta au dat vina pe aerul fals.

Inca nu mi-au venit piesele,ca le schimb,si atunci am sa vad daca intr-adevar au avut baietii dreptate sau nu.

Am auzit eu multe vorbe,ca e 316 si e slab,dar 102-105 cai sunt si ei ceva,totusi.

Cat te-au costat, si ce coduri au piesele?

Totusi ar merge incercata si o curatare de injectoare?

 

Si eu sunt curios .

Ai si tu probleme?

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt curios .

Ai si tu probleme?

 

Salut ! Oarecum ; masina merge dar parca se poate si mai bine , pentru un M40 . Eu dau vina tot pe aerul fals , si anume ceva garnituri admisie ; Mansonul , cotul de la debitmetru ( nu-mi amintesc acum exact cum ii spune ) este ca nou , debitmetru este functionabil . In rest , am schimbat benzina ; mergeam cu Petrom 95 iar acum merg cu Carrera 100 . Rezultatul = surprinzator . Cu cea de 95 faceam c-am 115km cu 7 l benzina ( mers 90-100km/h ) , iar cu Carrera pot spune ca sa imbunatatit : demaraj mult mai bun , raspunde mai bine " la pedala " , motorul il simti ca merge mai " lejer " si consumul e tot acelasi . Singurul minus este ca Carrera 100 e 4.6 ron / litru .

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt curios .

Ai si tu probleme?

 

Salut ! Oarecum ; masina merge dar parca se poate si mai bine , pentru un M40 . Eu dau vina tot pe aerul fals , si anume ceva garnituri admisie ; Mansonul , cotul de la debitmetru ( nu-mi amintesc acum exact cum ii spune ) este ca nou , debitmetru este functionabil . In rest , am schimbat benzina ; mergeam cu Petrom 95 iar acum merg cu Carrera 100 . Rezultatul = surprinzator . Cu cea de 95 faceam c-am 115km cu 7 l benzina ( mers 90-100km/h ) , iar cu Carrera pot spune ca sa imbunatatit : demaraj mult mai bun , raspunde mai bine " la pedala " , motorul il simti ca merge mai " lejer " si consumul e tot acelasi . Singurul minus este ca Carrera 100 e 4.6 ron / litru .

 

nu mai baga carera100. o sa iti para rau mai tarziu. normal ca merge mai bine dar chinui motorul. e prea uscata pentru un motor asa vechi. si cand incepi sa schimbi componente de motor o sa incepi sa iti dai :) acum tu faci cum crezi

Link to comment
Share on other sites

la urma urmei,o benzina de 95 la noi in tara are cifra octanica de 92-93,pe cand cealalta undeva pe la 97-98.

De cand e benzina prea uscata ?

 

No offence dar asta nu am mai auzit-o ; daca faceai referire la GPL era o chestie , dar cu benzina ? Spune-ne si noua daca sti ceva ! :lol: :)

Edited by cris2dum
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca ai dubii la afirmatia mea,sau cea de dinainte? :) asa vorbiti de benzina uscata ,de parca faceti diferenta intre benzina cu plumb,si cea fara plumb.

cat despre cifra octanica a benzinei de pe la noi,sunt o gramada de topicuri,eu am dat mai departe...

 

De afirmatia lui YoungOne nu de a ta Cefi . Nu vreau sa se supere pe noi , dar poate stie ceva :lol: Pana la urma cred ca e puturoasa tare aia de 100 :lol: mai bine bag de 95 ....sau .. nu :)

Link to comment
Share on other sites

Am o problema cu masina, nu prea trage bine in ultima vreme.

Am fost la tester, nici o eroare, totul ok.

S-a mai uitat tipul pe la evacuare, si cica sa nu fie infundat catalizatorul pentru ca ies gaze prea putine. Urmarea - am spart catalizatorul, am bagat un fier cu diametrul de 1.5 cm, si am gaurit toate straturile (2 sau 3) ale lui. Am iesit cu masina la o tura, trage putin mai bine, dar nu suficient. Nu pot sa dau scart deloc, imi scade acul in 2500-3000 de ture imediat cum ridic ambreajul. Nu vreau sa aud prostii de genul ca "316 nu lasa urme pe asfalt", pentru ca la inceput chiar lasa 1-2 metri, si se simtea altfel.

Presiunea direct din pompa de benzina din rezervor este 2.5 atm cand pun contactul, si 6.5 daca dau 4-5 secunde la automat.

 

Alte idei? Sfaturi? Ce sa mai verific?

 

Multumesc.

 

eu la m52 2l (hidramata) GPL ,am avut problema similara, si mergea tot mai prost pe zi ce trecea, ba iar mergea mai bine, ma innebunit ,cateodata pe GPL tragea mai tare ?!?! pe tester- impecabil, am schimbat filtre aier benzina , cate si mai cate .... pana la urma am schimbat garnitura la capacul chiulasei (din greseala :) sa imbunatatit mersul motorului dar tot mai avea pierderi din putere , dupa care am citit ceva despre bobine . aveam bobine BREMI si care mai ierau si arse pe circumferinta (la tester toate ieseau OK,) dar de fapt descarcau la "masa" le-am schimbat pe BOSCH seond hand, si am aflat cum trebuie sa mearga un 2000 cc. nu stiu cum e m40 dar daca ai pe el bremi te sfatui sa le schimbi cu bosch.

post-28793-1252002080_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Multumesc @cefi si @Pacific, mai dau o fuga la un mecanic, sa vad ce-mi mai spune.

 

Pana in prezent, lista este:

- o-ringuri

- garnituri de admisie

- fise / bobina - nu stiu de care e (apropo e vorba de M43, si nu M40)

- ceva furtune, pe unde ar prinde aer fals

- injectoare infundate?

 

Filtrul de benzina (Kolbenschmidt in cazul meu) ar influenta cu ceva? Am schimbat doua din astea pana acuma, la fel merge masina, dar cred ca sunt sanse foarte mici ca sa treaca benzina mai greu.

Link to comment
Share on other sites

nu mai baga carera100. o sa iti para rau mai tarziu. normal ca merge mai bine dar chinui motorul. e prea uscata pentru un motor asa vechi. si cand incepi sa schimbi componente de motor o sa incepi sa iti dai :) acum tu faci cum crezi

 

Prea cum ? :lol: "uscata" ? Parerea mea e ca mai bine te mai documentezi si tu inainte de a posta...nici nu sti ce pierzi :lol:

Edited by duxter
Link to comment
Share on other sites

nu mai baga carera100. o sa iti para rau mai tarziu. normal ca merge mai bine dar chinui motorul. e prea uscata pentru un motor asa vechi. si cand incepi sa schimbi componente de motor o sa incepi sa iti dai :) acum tu faci cum crezi

 

 

Tu de unde ai venit tinere cu teoriile astea revolutionare ? Benzina uscata... benzina uda.... E UN PROCES DE ARDERE ! Cand ceva arde nu spui ca arde ud sau uscat. CE E FOCUL ? Un proces de arde . E uscat sau e ud ?

 

Chinui motorul !!!! CE Chestie.... Altii pun turbine de scot untul din motoarele alea....

MOTOR VECHI..... Pai un motor de CSI din 75 pisha toate motoarele de RENAULT de pe masinile de strada.

Ce e aia motor vechi ? s-a imputit fierul din el de la caldura ? Cum adica motor vechi ? Poti spune motor prost, bun, uzat...

Daca e vechi nu trebuie obligatoriu sa fie prost.

 

sa schimbi componente de motor ? Adica sa refaci motorul.... Orice motor ajunge sa-si dea obshtescul sfarshit indiferent de ce benzina bagi in el....

 

Nu mi-a placut deloc postul tau !!!

 

 

O sa-ti para rau mai tarziu..... da peste multe sute de mii de km o sa se tavaleasca pe jos de necaz cu ochii in lacrimi pt ca se atashase foarte mult de motorul ala...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

nu mai baga carera100. o sa iti para rau mai tarziu. normal ca merge mai bine dar chinui motorul. e prea uscata pentru un motor asa vechi. si cand incepi sa schimbi componente de motor o sa incepi sa iti dai :) acum tu faci cum crezi

 

 

Tu de unde ai venit tinere cu teoriile astea revolutionare ? Benzina uscata... benzina uda.... E UN PROCES DE ARDERE ! Cand ceva arde nu spui ca arde ud sau uscat. CE E FOCUL ? Un proces de arde . E uscat sau e ud ?

 

Chinui motorul !!!! CE Chestie.... Altii pun turbine de scot untul din motoarele alea....

MOTOR VECHI..... Pai un motor de CSI din 75 pisha toate motoarele de RENAULT de pe masinile de strada.

Ce e aia motor vechi ? s-a imputit fierul din el de la caldura ? Cum adica motor vechi ? Poti spune motor prost, bun, uzat...

Daca e vechi nu trebuie obligatoriu sa fie prost.

 

sa schimbi componente de motor ? Adica sa refaci motorul.... Orice motor ajunge sa-si dea obshtescul sfarshit indiferent de ce benzina bagi in el....

 

Nu mi-a placut deloc postul tau !!!

 

 

O sa-ti para rau mai tarziu..... da peste multe sute de mii de km o sa se tavaleasca pe jos de necaz cu ochii in lacrimi pt ca se atashase foarte mult de motorul ala...

Nice !! :lol:

Link to comment
Share on other sites

nu mai baga carera100. o sa iti para rau mai tarziu. normal ca merge mai bine dar chinui motorul. e prea uscata pentru un motor asa vechi. si cand incepi sa schimbi componente de motor o sa incepi sa iti dai :) acum tu faci cum crezi

 

 

Tu de unde ai venit tinere cu teoriile astea revolutionare ? Benzina uscata... benzina uda.... E UN PROCES DE ARDERE ! Cand ceva arde nu spui ca arde ud sau uscat. CE E FOCUL ? Un proces de arde . E uscat sau e ud ?

 

Chinui motorul !!!! CE Chestie.... Altii pun turbine de scot untul din motoarele alea....

MOTOR VECHI..... Pai un motor de CSI din 75 pisha toate motoarele de RENAULT de pe masinile de strada.

Ce e aia motor vechi ? s-a imputit fierul din el de la caldura ? Cum adica motor vechi ? Poti spune motor prost, bun, uzat...

Daca e vechi nu trebuie obligatoriu sa fie prost.

 

sa schimbi componente de motor ? Adica sa refaci motorul.... Orice motor ajunge sa-si dea obshtescul sfarshit indiferent de ce benzina bagi in el....

 

Nu mi-a placut deloc postul tau !!!

 

 

O sa-ti para rau mai tarziu..... da peste multe sute de mii de km o sa se tavaleasca pe jos de necaz cu ochii in lacrimi pt ca se atashase foarte mult de motorul ala...

Focul e uscat cand arde :lol:

Link to comment
Share on other sites

nu mai baga carera100. o sa iti para rau mai tarziu. normal ca merge mai bine dar chinui motorul. e prea uscata pentru un motor asa vechi. si cand incepi sa schimbi componente de motor o sa incepi sa iti dai :) acum tu faci cum crezi

 

 

Tu de unde ai venit tinere cu teoriile astea revolutionare ? Benzina uscata... benzina uda.... E UN PROCES DE ARDERE ! Cand ceva arde nu spui ca arde ud sau uscat. CE E FOCUL ? Un proces de arde . E uscat sau e ud ?

 

Chinui motorul !!!! CE Chestie.... Altii pun turbine de scot untul din motoarele alea....

MOTOR VECHI..... Pai un motor de CSI din 75 pisha toate motoarele de RENAULT de pe masinile de strada.

Ce e aia motor vechi ? s-a imputit fierul din el de la caldura ? Cum adica motor vechi ? Poti spune motor prost, bun, uzat...

Daca e vechi nu trebuie obligatoriu sa fie prost.

 

sa schimbi componente de motor ? Adica sa refaci motorul.... Orice motor ajunge sa-si dea obshtescul sfarshit indiferent de ce benzina bagi in el....

 

Nu mi-a placut deloc postul tau !!!

 

 

O sa-ti para rau mai tarziu..... da peste multe sute de mii de km o sa se tavaleasca pe jos de necaz cu ochii in lacrimi pt ca se atashase foarte mult de motorul ala...

 

:lol: da`ti foc. cu carera 100. desteptule

Link to comment
Share on other sites

Deschide un topic si intreaba daca se uzeaza motorul cand depasesti 3000 de ture....

Si mai subtire ca te enervezi si te uzezi prematur...

 

Esti prea tanar sa te consumi de-acum.

 

Da' de unde stii tu ca benzina cutare e mai "uscata" sau mai nu stiu cum decat alta ?

 

 

Esti cititor in benzina Einstein ?

 

De fapt ai auzit si tu o tampenie la Dorel in coltul blocului si ai venit sa te dai deshtept pe forum....

Esti Chimist ? Esti de la protectia consumatorului ? Nostradamus lasa-ne....

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

chiar asa. de ce sa ma consum cu un sfat, pe unu` care conduce un 316, baga benzina carera 100 si zice acum ca are 150 de cai si desparte "c-am" in silabe. ba frate... are bmw. si nu baga orice benzina. nici nu stiu daca sa rad sau sa plang

 

Vezi ca incepi sa dai in laturii si strici topicul omului cu aberatiile tale . Si cand mai vi in Constanta , daca ai fost vreodata , sa ma anunti ca sa-ti arat "c-am" cum despart eu , in silabe . :lol:

Cand faci o afirmatie sa te pregatesti sa o si sustii nu sa sari de fund in sus ca nu-ti convine tie !!!! :lol:

O sa ne "c-am" mai auzim :)

Link to comment
Share on other sites

nu mai baga carera100. o sa iti para rau mai tarziu. normal ca merge mai bine dar chinui motorul. e prea uscata pentru un motor asa vechi. si cand incepi sa schimbi componente de motor o sa incepi sa iti dai :) acum tu faci cum crezi

 

Asa am auzit si eu.Carera100 nu este buna pentru motoarele vechi.

Totusi se pare ca problema a fost rezolvata de cei de la benzinarie deoarece benzina contine 10% apa, astfel rezolvandu-se problema, benzina devenind mai "umeda" ca sa zic asa.

Edited by Bavaria
Link to comment
Share on other sites

Cifra octanica reprezinta mai pe inteles ,puterea calorica.Energia termica este transformata in energie mecanica.Cu cat cifra octanica este mai mare cu atat energia degajata e mai mare (arde mai bine).Asta inseamna implicit energie mecanica mai mare si din cauza asta masina trage mai bine cu o benzina mai buna. Nu vad ce probleme ar fi cu o benzina care arde foarte bine.Stim cu totii ca pt motor este vital ca ,combustibilul sa arda in totalitate fara a lasa reziduuri si fara arderi partiale.

In concluzie ,nu vad ce rau ar putea face un combustibil care arde foarte bine si degaja o energie mai mare. :)

Link to comment
Share on other sites

Cifra octanica reprezinta mai pe inteles ,puterea calorica.

 

Mai pe inteles aia o insemna, in realitate insa inseamna altceva.

 

 

"The octane rating is a measure of the resistance of gasoline and other fuels to detonation (engine knocking) in spark-ignition internal combustion engines"

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

Link to comment
Share on other sites

Cifra octanica reprezinta mai pe inteles ,puterea calorica.Energia termica este transformata in energie mecanica.Cu cat cifra octanica este mai mare cu atat energia degajata e mai mare (arde mai bine).Asta inseamna implicit energie mecanica mai mare si din cauza asta masina trage mai bine cu o benzina mai buna. Nu vad ce probleme ar fi cu o benzina care arde foarte bine.Stim cu totii ca pt motor este vital ca ,combustibilul sa arda in totalitate fara a lasa reziduuri si fara arderi partiale.

In concluzie ,nu vad ce rau ar putea face un combustibil care arde foarte bine si degaja o energie mai mare. :lol:

 

 

+1

Asta de fapt am vrut sa spun :)

Link to comment
Share on other sites

astia de la reprezentanta au dat vina pe aerul fals.

poti verifica singur daca trage aer fals.

cu motorul pornit la ralanti dai cu spray pe langa admisie(cot debitmetru,garnitura admisie,injectoare etc)

daca se tureaza inseamna ca intradevar trage aer si prin alta parte dacat trebuie.

Link to comment
Share on other sites

Cifra octanica reprezinta mai pe inteles ,puterea calorica.

 

Mai pe inteles aia o insemna, in realitate insa inseamna altceva.

 

 

"The octane rating is a measure of the resistance of gasoline and other fuels to detonation (engine knocking) in spark-ignition internal combustion engines"

 

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Octane_rating

A lower-performance engine will not generally perform better with high-octane fuel Teoria ca teoria dar practica ne arata ca motorul "perform better" cu high octane fuel

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.