Jump to content

zgomot/bataie/cloncanit stanga-fata :(


kpa

Recommended Posts

Salut,

 

Am un zgomot/bataie stanga-fata.

Cred ca CLONCANIT ar fi cuvantul cel mai potrivit.

Zgomotul se aude pe drum cu piatra sparta (macadan).

(nu se aude la denivelarile de la trecerile de pietoni)

 

BMW 320d 2004,

schimbat:

1. bielete directie + capete de bara (lemforder)

2. bielete antiruliu (lemforder)

3. bucse brat inferior fata (lemforder)

4. bucse bara stabilizatoare fata + spate (bmw)

5. tampoane amortizoare spate (lemforder)

6. rulment roata stanga-fata

verificat:

1. rulmentii - acum sunt ok

2. caseta de directie - s-a strans tachetul (parca asa ii spune) si au bagat vaselina

3. capete de bara (suspensii) fata - s-au strans suruburile

4. suruburi - s-au strans majoritatea

5. scutul de aluminiu - a fost dat jos...

 

Zgomotul persista aveti vreo idee ori sugestie?

 

PS: Pentru piese, multumesc lui Dan Groza din Cluj.

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Am un zgomot/bataie stanga-fata.

Cred ca CLONCANIT ar fi cuvantul cel mai potrivit.

Zgomotul se aude pe drum cu piatra sparta (macadan).

(nu se aude la denivelarile de la trecerile de pietoni)

 

BMW 320d 2004,

schimbat:

1. bielete directie + capete de bara (lemforder)

2. bielete antiruliu (lemforder)

3. bucse brat inferior fata (lemforder)

4. bucse bara stabilizatoare fata + spate (bmw)

5. tampoane amortizoare spate (lemforder)

6. rulment roata stanga-fata

verificat:

1. rulmentii - acum sunt ok

2. caseta de directie - s-a strans tachetul (parca asa ii spune) si au bagat vaselina

3. capete de bara (suspensii) fata - s-au strans suruburile

4. suruburi - s-au strans majoritatea

5. scutul de aluminiu - a fost dat jos...

 

Zgomotul persista aveti vreo idee ori sugestie?

 

PS: Pentru piese, multumesc lui Dan Groza din Cluj.

 

 

Pivotii sau amortizoarele pot deasemeni sa-ti cauzeze problemele astea (posibil cel cu tija lunga....)..

Caseta daca are joc, indiferent cat o strangi nu rezolvi problema...depasind strangerea admisa, nu faci decat sa reduci din joc dar nu sa-l si elimini. Daca strangi mai mult risti sa dai de alte necazuri, ca de exemplu sa o blochezi.

Sincer, eu cred ca un pivot e de vina.

Link to comment
Share on other sites

Caseta nu avea joc dar am specificat ca a fost verificata.

Amortizoarele, da acestea pot fi o cauza dar speram sa nu fie ele, ma gandesc ca nu sunt foarte ieftine. Am sa fac un test de amortizoare, oricum.

care sunt pivotii? ii poti identifica aici: http://www.realoem.com ... ?

multumesc DanS

 

"la flanse/amortizoare te-ai uitat ?"

nu stiu care-i flansa, o poti identifica aici: http://www.realoem.com ... ?

multumesc alex77xax

Edited by kpa
Link to comment
Share on other sites

Caseta nu avea joc dar am specificat ca a fost verificata.

Amortizoarele, da acestea pot fi o cauza dar speram sa nu fie ele, ma gandesc ca nu sunt foarte ieftine. Am sa fac un test de amortizoare, oricum.

care sunt pivotii? ii poti identifica aici: http://www.realoem.com ... ?

multumesc DanS

 

"la flanse/amortizoare te-ai uitat ?"

nu stiu care-i flansa, o poti identifica aici: http://www.realoem.com ... ?

multumesc alex77xax

 

incercuite in poze

In orice caz, la ce spui tu, pare a fi pivot (tampoanele de motor nu prea cred ... inclusiv la ralanti se pot auzi si sesiza vibratii anormale.. :) scuze Alex dar asta cam asa este ).

Sunt curios daca e ala cu tija lunga...fiindca bieletele antiruliu le-ai schimbatsau verificat, ziceai..

PS: daca numai s-a verificat caseta, de ce s-a mai strans ?...Daca ti se spune preventiv de catre faptasi, sa nu-i crezi

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

In orice caz, la ce spui tu, pare a fi pivot (tampoanele de motor nu prea cred ... inclusiv la ralanti se pot auzi si sesiza vibratii anormale.. :) scuze Alex dar asta cam asa este ).

Sunt curios daca e ala cu tija lunga...fiindca bieletele antiruliu le-ai schimbatsau verificat, ziceai..

PS: daca numai s-a verificat caseta, de ce s-a mai strans ?...Daca ti se spune preventiv de catre faptasi, sa nu-i crezi

Biletele antiruliu le-am schimbat.

Am facut un tur de proba fara bielete antiruliu, cloncanitul se auzea mai accentuat.

 

Problema e ca acei pivoti nu cred ca se pot schimba separat avand in vedere ca pe realoem tot ansamblul ce include pivotii are un singur cod (31126777851 stanga).

 

Legat de caseta, dupa ce au verificat si una si alta, au incercat sa se uite si la caseta. Au desfacut mansonul de cauciuc si au tras de bieleta. Nu parea sa aiba vre-un joc si cu toate astea am vazut ca au folosit un cleste cu cioc de papagal cu care a strans tachetii (cred). A tras de roti dupa care a mai slabit surubul respectiv pentru ca rotile mergeau, stanga - dreapta, destul de greu.

multumesc DanS

Link to comment
Share on other sites

Problema e ca acei pivoti nu cred ca se pot schimba separat avand in vedere ca pe realoem tot ansamblul ce include pivotii are un singur cod (31126777851 stanga).

am vazut ca au folosit un cleste cu cioc de papagal cu care a strans tachetii (cred). A tras de roti dupa care a mai slabit surubul respectiv pentru ca rotile mergeau, stanga - dreapta, destul de greu.

 

Asa este, pivotii se schimba cu tot cu bascula.

Clestele ala nu a strans deloc tacheti pe acolo ci probabil numai colierul burdufului aluia de cauciuc si care probabil neavand altul, a fost refolosit

Surubul ala se strange cu o cheie de 17, se afla deasupra, si da, ingreuneaza miscarea rotilor cand se strange....Nu cred ca trebuia sa se umble acolo....dar ma rog, e numai parerea mea

Mergi la un mecanic serios, ridica masina pe elevator si roaga-l sa-ti verifice directia si suspensia pe fata. Sigur iti va spune exact ce trebuie inlocuit

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

Pentru strans tachetii a folosit clestele pentru ca nu incapea acea cheie din cauza unor tevi care erau chiar deasupra acelui surub, un surub cu mai multe colturi, ca o floare. In loc de colier a folosit coliere de plastic, d-alea de se strang si nu se mai pot desface.

De ce crezi ca nu trebuia umblat acolo? Ar putea strica ceva?

 

Am fost la un service recomandat de mai multa lume, nu e un atelier micut, sunt vreo opt mecanici p-acolo plus vreo doi care supravegheaza/preiau lucrarile.

Problema e ca nu prea au dat de capat problemei.

multumesc DanS

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.