Jump to content

PROBLEME 316


stone

Recommended Posts

SAL . De curand am intrat in posesia unui bmv 316 din 93 si am cateva probleme prima ar fi ca atunci cand accelerez brusc imi da mici rateuri si nu se infinge pe cand daca accelerez incet nu este nici un fel de problema se duce precizez ca am scos mufa de la debitmetru si merge mai raw cu ea scoasa stiti cumva ce poate fi ? Si a doa problema ar fi consumul este normal sa imi stea acul de la cunsum cu masina la relantiu la 30l /100km/h ?
Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Si a doa problema ar fi consumul este normal sa imi stea acul de la cunsum cu masina la relantiu la 30l /100km/h ?

 

E normal, deoarece acel instrument calculeaza consumul in Litri la 100 de Kilometri, deci cand stai pe loc acel consum nu poate fi calculat pt simplul motiv ca masina sta pe loc.

 

Faptul ca se ineaca cand accelerezi brusc poate avea mai multe cauze, de la filtrul de aer imbacsit pana la debitmetru defect etc. Pt asta ar trebui sa vizitezi un service auto.

Link to comment
Share on other sites

SAL . De curand am intrat in posesia unui bmv 316 din 93 si am cateva probleme prima ar fi ca atunci cand accelerez brusc imi da mici rateuri si nu se infinge pe cand daca accelerez incet nu este nici un fel de problema se duce precizez ca am scos mufa de la debitmetru si merge mai raw cu ea scoasa stiti cumva ce poate fi ? Si a doa problema ar fi consumul este normal sa imi stea acul de la cunsum cu masina la relantiu la 30l /100km/h ?

 

Acul de consum , in mers atunci cand incepi sa accelerezi , chiar putin , arata valori mari ? Chiar 30l ? Iar atunci cand nu mai accelerezi , dar esti in mers , acul de consum se duce chiar si la 0 l ? Vorbesc de un mers cam la 80km/h

Link to comment
Share on other sites

imi arata 30 l de obicei in viteza 1 maxim a 2 la 80km/h cu a 5 a imi arata undeva la 6l . ce vream sa intreb computeru de bord cand pun contactul imi arata oil service si insepction service ceva de genu ia dupa ce pornesc se stinge este normal sau trebuie sa fac schimbu de ulei si inspectia ?
Link to comment
Share on other sites

cand pun contactul imi arata oil service si insepction service

 

Da e normal .

 

imi arata 30 l de obicei in viteza 1 maxim a 2 la 80km/h cu a 5 a imi arata undeva la 6l

 

 

Cat ai maxim km/h pe ceas ? Am impresia ca tu nu ai avut cu turometru ci ai avut ceas analogic acolo ; doar o banuiala . :)

Link to comment
Share on other sites

@stone e perfect corect ce se intampla la tine. La toate masinile , plecarea de pe loc necesita un consum mare de carburant. Cand vezi tu pe ceas ca esti cu consumul pe 0 chiar daca esti in mers se numeste ca seti in frana de motor. Adica pur si simplu mergi cu o viteza, iei piciorul de pe acceleratie, masina merge, dar neapasand acceleratia nu-i dai benzina deci consumul este foarte mic.

Si la tico sau matiz cand pleci de pe loc consumul e tot pe la 20 la suta. Depinde cata talpa ii dai...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

k . am intels acum va multumesc pt lamuriri dar ziceti mi si mie cum este cu oil service si insepection service daca stiti daca este normal dupa ce porneste motorul se stinge . Nu am fost la tester inca, am masina de 4 zile si de nu ma pricep asa la bmw si o sa merg si la tester
Link to comment
Share on other sites

merge mai raw cu ea scoasa

a doa problema ar fi consumul este normal sa imi stea acul de la cunsum cu masina la relantiu la 30l /100km/h ?

 

Raw nu e delok daca merge raw cu ea scoasa.

A doa e mai grava...Relantiu nu indica consumu, si nici ralantiul.

 

ms frumos . cum pot afla daca distributia este pe lant sau curea fara sa dau jos capacul ca , cineva mia zis ca sar putea sa fie pe lant ?

 

tia zis bine, nu sar putea ci sigur este

 

ziceti-mi si mie cum sta treaba cu bmw ca vreau sa imi cumpar piese si habar am ce model este adica ma refer la e36,e46,e30 scrie undeva sau unde vad acest lucru pls

 

daca e masina ta in poza atunci e e36. Cand cumperi piese, dai talonul celui de la magazin si ii spui ce vrei...citeste el acolo.

Problema este ca trebuie sa ceri exact ce spune mecanicul care iti verifica masina. De preferabil unul care repara sau a mai reparat BMW. Daca nu gasesti ce trebuie, sunt useri aici care te pot ajuta

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

merge mai raw cu ea scoasa

a doa problema ar fi consumul este normal sa imi stea acul de la cunsum cu masina la relantiu la 30l /100km/h ?

 

Raw nu e delok daca merge raw cu ea scoasa.

A doa e mai grava...Relantiu nu indica consumu, si nici ralantiul.

 

ms frumos . cum pot afla daca distributia este pe lant sau curea fara sa dau jos capacul ca , cineva mia zis ca sar putea sa fie pe lant ?

 

tia zis bine, nu sar putea ci sigur este

 

ziceti-mi si mie cum sta treaba cu bmw ca vreau sa imi cumpar piese si habar am ce model este adica ma refer la e36,e46,e30 scrie undeva sau unde vad acest lucru pls

 

daca e masina ta in poza atunci e e36. Cand cumperi piese, dai talonul celui de la magazin si ii spui ce vrei...citeste el acolo.

Problema este ca trebuie sa ceri exact ce spune mecanicul care iti verifica masina. De preferabil unul care repara sau a mai reparat BMW. Daca nu gasesti ce trebuie, sunt useri aici care te pot ajuta

 

si eu am ceva probleme cu pisicutza mea 316i din 1992....imi oscileaza relantiul si uneori...cand incerc sa bag piciorul in ea...stiu eu...sa plec de pe loc si turometrul e sub 2000 rto/min ca sa zic asa...se arunca in nas, intepeneste cateva sec...apoi isi revine si merge bn...am verificat treaba cu debitmetru...cu mufa scoasa merge mai rau ca si cu ea pusa...deci asta inseamna ca merge....am curatat cu spray de contacte senzor debitmetru, supapa acceleratie si contacte si ce mai era pe acolo pe la "valva' aia de ralntiu sau cum ii zice si tot degeaba. Acum am scos un furtunel( fig.1 si fig.3)...cred ca e un vacuum ceva...si daca pornesc si las putin motorul ca sa nu mai fie chiar rece-rece...merge fara probleme...acum as vrea sa stiu ce vacuum e ala si daca as putea avea probleme cu el scos...

Si am observat ca la mers normal, la relanti...acul turometrului sta la 800 rot/min si daca scot mufa de la "valva aia de relanti"(fig.1 si fig.3) sta undeva la 1100. E normal asa sau e ceva problema acolo cu "valva" accea?

Cine ma poate ajuta si pe mine ca-s proaspat posesor al BMw si nu mai dispun de bani de investit momentan si e pacat sa nu-l pot folosi la parametrii normali:(

post-28854-1252331071_thumb.jpg

post-28854-1252331079_thumb.jpg

post-28854-1252331088_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.