Jump to content

2 probleme la un e90


535i

Recommended Posts

Salut!

Prima problema e nu pot sa resetez o eroare in bord si anume cea de la senzori presiune roti,am fost cu masina la service,au incercat din tester si din maneta aceaa din stanga volanului si degeaba...cauciucurile sunt bune,am facut si o presiune roti,nu am luat nici o groapa,mi s-a aprins pur si simplu in mers.

A doua problema si cea mai enervanta ar fi un fluierat care apare intre aceste viteze 110 -140 km/h.Se pare ca suntetul (fluieratul) vine dinspre partea superioara a motorului mai exact unde e filtrul motor si filtrul de polen,asta e tot ce au putut sa-mi spuna cei de la service,ceea ce stiam si eu.A da si mi-au zis sa ma duc cu masina la BMW Bavaria Bucuresti.Din interiorul masinii,fluieratul se aude rau tare,mai ales p la 130km/h,am incercat sa localizez cat mai exact locul,am inchis clima,muzica,tot...nici o diferenta daca inchizi clima,sunetul se aude din zona boxei aceia din centrul bordului respectiv deasupra.Mentionez,masina e un 320d,e90 din 2005,i-am facut schimbul de ulei,filtre si placute frana cand am cumparat-o saptamana trecuta si asa am luat-o,cu fluieratul acela.

Link to comment
Share on other sites

1. verifica presiunea rotii de rezerva (nu glumesc)

2. fluieratul se modifica in functie de turatia motorului sau in functie de viteza masinii ?

 

 

1:nu am roata de rezerva la masina si locul acela din portbagaj este prea mic pentru roata de rezerva...cineva mi-a spus ca

modelul e90 nu vine cu roata de rezerva....

2:fluieratul se modifica in functie de viteza masinii,deci cam de la 110 km/h incepe sa fluiere pana pe la 140 chiar si 150km/h daca din fata bate vantul... :)

Link to comment
Share on other sites

1. verifica presiunea rotii de rezerva (nu glumesc)

2. fluieratul se modifica in functie de turatia motorului sau in functie de viteza masinii ?

 

 

1:nu am roata de rezerva la masina si locul acela din portbagaj este prea mic pentru roata de rezerva...cineva mi-a spus ca

modelul e90 nu vine cu roata de rezerva....

2:fluieratul se modifica in functie de viteza masinii,deci cam de la 110 km/h incepe sa fluiere pana pe la 140 chiar si 150km/h daca din fata bate vantul... :)

 

Pentru problema 1: primul lucru care imi vine minte e ca dimensiunea tuturor cauciucurilor sa fie lafel (diametrul nu latimea) , dar nu cred ca are legatura daca zici ca ti s-a aprins deodata

 

Pentru problema 2 : incearca sa verifici reglajul de la capota , sa nu fie prea sus si sa intre aer pe sub ea sau intre capota si garnituri si sa faca acel zgomot. Asta se regleaza din 2 suruburi mai mari deasupra farurilor. Incearca sa le strngi , ca sa lasi capota mai jos .

Link to comment
Share on other sites

1. ai cauciucuri run-flat ... de-aia nu ai rezerva. Mergi la o vulcanizare si vezi daca a pierdut presiune vreo roata.

2. problema fluieratului nu este una mecanica, ci mai degraba de la frecarea aerului cu ... caroseria (o antena, capota de la motor sa nu se inchida bine etc ..)

Salut ...omul a spus ca a verificat presiunea si nu sunt probleme..trebuie doar resetat acum sau mai bine spus trebuie reinitializata functia de monotorizare a presiunii din pneuri!Ai Idrive?daca ai este acolo in meniu si nu trebuie decat sa reinitializezi functia!daca nu ai I drive trebuie sa intri in meniul din bord si gasesti! In legatura cu suieratul ....nu stiu ce sa iti spun!!!!

Link to comment
Share on other sites

1:presiunea a fost facuta si degeaba....cauciucurile sunt la acelasi diametru,sunt pe 55' toate...

nu am i-drive iar resetarea s-a facut din meniul din bord de vreo 10 ori...dispare semnul acela pentru 4 secunde apoi reapare...

2:o antena pe la ea nu am,nu am nici o modificare facuta la caroserie,e stoc....capota nu stiu ce sa zic...pare ok,adica ma uit la cum e aliniata capota cu aripile si sunt la aceiasi inaltime totusi acum ma duc sa strang suruburile alea de la capota si sa dau o tura cu ea....

Link to comment
Share on other sites

Pentru problema 1: primul lucru care imi vine minte e ca dimensiunea tuturor cauciucurilor sa fie lafel (diametrul nu latimea) , dar nu cred ca are legatura daca zici ca ti s-a aprins deodata

 

Pentru problema 2 : incearca sa verifici reglajul de la capota , sa nu fie prea sus si sa intre aer pe sub ea sau intre capota si garnituri si sa faca acel zgomot. Asta se regleaza din 2 suruburi mai mari deasupra farurilor. Incearca sa le strngi , ca sa lasi capota mai jos .

 

 

Gata nu mai fluiera :) ,suruburile de reglaj erau slabite intradevar.Multumesc!

...nici nu stiti cat ma bucur ca am rezolvat problema asta....cand mergeai cu ea ziceai ca isi i-a zborul...si cand ma gandesc la cati "mecanici,meseriasi,electricieni" am fost si degeaba,care mai de care cu idei de genul "trebuie sa dam bordul jos,du-te domne' la Bavaria".

Acum mai am eroare aceea cu presiunea roti...dar nu e asa grav,o sa ma obisnuiesc cu ea :lol:.Totusi,saptamana viitoare s-ar putea sa ajung pe la Bucuresti si ma gandeam sa ma duc acolo la un service pentru eroarea aceea..ma poate ajuta careva cu o adresa sau un nr. de telefon?

Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat problema cu fluieratul.

La problema 2 cu martorul aprins in bord,daca rotile sunt ok si presiunea, logic ar fi sa verifici senzorul de presiune.Bafta

 

 

Ok si acel senzor unde se afla?...e ceva simplu?...pot sa-l verific si eu sau trebuie sa ma duc la un service?

Merci

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu la fel , sa aprins din senin eroare de la senzorul de presiune in pneuri. Am rezolvato in felul umrmator : bagi cheia in contact si fara sa pornesti masina , pui contactul ( a mea e automata si nu am apasat frana ....) , si cu contactul pus , intrii in meniul mic de la maneta de semnalizare la eroarea respectiva si tii apasat acolo 5 secunde parca nu mai stiu exact . asa mi-a disparut mie eroarea .

Bafta !

Link to comment
Share on other sites

Am patit si eu la fel , sa aprins din senin eroare de la senzorul de presiune in pneuri. Am rezolvato in felul umrmator : bagi cheia in contact si fara sa pornesti masina , pui contactul ( a mea e automata si nu am apasat frana ....) , si cu contactul pus , intrii in meniul mic de la maneta de semnalizare la eroarea respectiva si tii apasat acolo 5 secunde parca nu mai stiu exact . asa mi-a disparut mie eroarea .

Bafta !

 

 

 

:)Gata si cu eroarea aia,Aranciata iti multumesc!

...deci e in felul urmator:bagi cheia in contact si fara sa calci pedala de ambreiaj apesi pe butonul start engine.Intri in meniul mic de la maneta de semnalizare la eroarea respectiva(exact cu a spus si colegul mai sus) apoi trebuie apasat de doua ori acolo la eroarea respectiva si anume:o data apasat scurt si inca o data imediat dupa dar de data aceasta tii apasat pana iti apare un patratel mic cu semnul de la "nike" in dreptul erorii.Eu am cutie manuala si nu stiu daca este vreo diferenta fata de cele automate desi eu unul nu cred.

In schimb la sevice-ul unde am fost eu au facut asta cu motorul pornit si apasau doar o data si de aceea nu mergea.Am fost si la alte service-uri dar nici in meniul acela nu stiau sa intre....

 

Bavaria,sincer nici nu stiam unde sa ma uit dupa senzori iar de desfacut nici atat ca nu am cheie de roti si nici cric,asa am luat-o.... :)

 

 

mqi,ceea ce spui tu pare mult mai plauzibil decat ceea ce mi-au zis niste mecanici:"senzorul de presiune se afla in valva".

 

 

Va multumesc la toti pentru sfaturile primite si totodata pentru rezolvari.

Link to comment
Share on other sites

...deci e in felul urmator:bagi cheia in contact si fara sa calci pedala de ambreiaj apesi pe butonul start engine.Intri in meniul mic de la maneta de semnalizare la eroarea respectiva(exact cu a spus si colegul mai sus) apoi trebuie apasat de doua ori acolo la eroarea respectiva si anume:o data apasat scurt si inca o data imediat dupa dar de data aceasta tii apasat pana iti apare un patratel mic cu semnul de la "nike" in dreptul erorii.Eu am cutie manuala si nu stiu daca este vreo diferenta fata de cele automate desi eu unul nu cred.

In schimb la sevice-ul unde am fost eu au facut asta cu motorul pornit si apasau doar o data si de aceea nu mergea.Am fost si la alte service-uri dar nici in meniul acela nu stiau sa intre....

 

Bavaria,sincer nici nu stiam unde sa ma uit dupa senzori iar de desfacut nici atat ca nu am cheie de roti si nici cric,asa am luat-o.... :)

 

 

mqi,ceea ce spui tu pare mult mai plauzibil decat ceea ce mi-au zis niste mecanici:"senzorul de presiune se afla in valva".

 

Am aceeasi problema dar nu am pedala de ambreiaj ca e automata.

Cum imi dau seama daca am senzor in valva?...Eu am schimbat cauciucurile si valvele totodata.

Link to comment
Share on other sites

Nici un seria 3 modelul E90 nu are senzor in valva , ci calculatorul monitorizeaza presiunea prin senzorul de ABS ( cand roata e mai moale -> diametrul e mai mic -> se invarte de mai multe ori -> senzorul ABS sesizeaza diferenta de rotatie fata de aceeasi roata pe acelasi ax). Valve cu senzor , sau Valvele cu control prin bluetooth sunt doar pe seriile 7 si pe unele 5are depinde unde sunt fabricate. Asta am aflat de la un mecanic de la un service BMW.
Link to comment
Share on other sites

Nici un seria 3 modelul E90 nu are senzor in valva , ci calculatorul monitorizeaza presiunea prin senzorul de ABS ( cand roata e mai moale -> diametrul e mai mic -> se invarte de mai multe ori -> senzorul ABS sesizeaza diferenta de rotatie fata de aceeasi roata pe acelasi ax). Valve cu senzor , sau Valvele cu control prin bluetooth sunt doar pe seriile 7 si pe unele 5are depinde unde sunt fabricate. Asta am aflat de la un mecanic de la un service BMW.

 

am auzit fel si fel de variante:senzorii sunt /nu sunt pe valva.tind sa cred ca nu sunt pe valva deoarece am schimbat rotile originale cu alea de iarna si nu am avut nici o eroare.nici macar nu a fost nevoie de o resetare a senzorilor de presiune ai masinii.acum de curand am schimbat jantele cu altele cu tot cu cauciucuri.mi-a dat eroare am resetat-o si gata

dar pe jantele originale la valve am niste chestii ca si cum ar fi senzori.in spatele va;vei este ca o cutiuta,acum sunt in dubiu.aia ce mai e?

pana mea...ba are ba nu are....

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Nici un seria 3 modelul E90 nu are senzor in valva , ci calculatorul monitorizeaza presiunea prin senzorul de ABS ( cand roata e mai moale -> diametrul e mai mic -> se invarte de mai multe ori -> senzorul ABS sesizeaza diferenta de rotatie fata de aceeasi roata pe acelasi ax). Valve cu senzor , sau Valvele cu control prin bluetooth sunt doar pe seriile 7 si pe unele 5are depinde unde sunt fabricate. Asta am aflat de la un mecanic de la un service BMW.

 

am auzit fel si fel de variante:senzorii sunt /nu sunt pe valva.tind sa cred ca nu sunt pe valva deoarece am schimbat rotile originale cu alea de iarna si nu am avut nici o eroare.nici macar nu a fost nevoie de o resetare a senzorilor de presiune ai masinii.acum de curand am schimbat jantele cu altele cu tot cu cauciucuri.mi-a dat eroare am resetat-o si gata

dar pe jantele originale la valve am niste chestii ca si cum ar fi senzori.in spatele va;vei este ca o cutiuta,acum sunt in dubiu.aia ce mai e?

pana mea...ba are ba nu are....

cum se reseteaza eroare de senzor presiune roti te rog la e 90?

Link to comment
Share on other sites

pai e de ajuns sa citesti intreg postul, nu ????? :)

foarte inteligenta remarca ta sa inteleg ca din obc dar cum????????nu scrie nicaieri :lol:

 

 

...eu am explicat cat se poate de clar mai sus....poate daca citesti cu atentie vei vedea.

 

ai incercat intr-un fel anume si nu ti-a reusit?ai reusit sa intri in meniul unde iti arata eroarea?....vino cu detalii...

Link to comment
Share on other sites

pai e de ajuns sa citesti intreg postul, nu ????? :lol:

foarte inteligenta remarca ta sa inteleg ca din obc dar cum????????nu scrie nicaieri :)

 

 

...eu am explicat cat se poate de clar mai sus....poate daca citesti cu atentie vei vedea.

 

ai incercat intr-un fel anume si nu ti-a reusit?ai reusit sa intri in meniul unde iti arata eroarea?....vino cu detalii...

gata am rezolvat,nu styu dece nu :) a a mers din prima

Link to comment
Share on other sites

  • 4 years later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.