Jump to content

2 probleme la un e90


535i

Recommended Posts

  • 9 months later...

"Suruburile" alea sunt PRINSE de capota, SUB CAPOTA.

Sunt mari din cauciuc, si se invart cu atentie sa nu rupi cauciucul care are niste taieturi jur-imprejur IN SPIRALA...

Capota cand pica TREBUIE sa nu "joace" pe nici o parte in pozitia inchis in incuietoarea sa! Dupa cum nici prea multa tensiune sa nu fie in carligul ce o tine inchisa.

Succes.

Edited by beemer_owner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iar chestia care se face cand se vrea RESETAREA controlorului de presiune in roti... se face din clapeta din stanga de pe bara de semnalizat trecand prin toate optiunile: ceas, intensitate lumini bord, consum in litri/km... pana se ajunge la presiune roti... acolo se apasa O DATA pe butonul din capul indicatorului de semnalizat, APOI LA A DOUA APASARE SE TINE APASAT pe acelasi buton pana in bord apara confirmarea ca o bifare-realizat.

 

Toate de mai sus se fac cu, contactul pus FARA A PORNI MOTORUL.

 

(cele de mai sus le-am scris din cebimi aduc aminte, ca nu am masina cu mine acum)

 

Presiune in oricare din roti e suficient sa scada sub 2 Bari ca martorul sa sesizeze asta si sa alarmeze. Nu va disparea din bord pana presiunea in roti nu e restabilita (in jur de 2,4 Bari) continuand sa ramana aprins si dupa umflarea rotilor daca nu se reseteaza controlorul. Si se aprinde si in timpul mersului facand dificila afisarea altor functii in bord, in timpul mersului, martorul asta reaparand la scurt timp.

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

Buna,

pentru beemer_owner am incercat sa reglez capota cum mi-ai zis

doar ca cele 2 suruburi din cauciuc plus ca mai e unul pe centru se invart cat vrei nu simt o ingreunare datorata strangerii

au taieturi in spirala pe ele

sigur de acolo se face reglajul?

scuze daca e gresit pusa intrebarea

Link to comment
Share on other sites

Buna,

pentru beemer_owner am incercat sa reglez capota cum mi-ai zis

doar ca cele 2 suruburi din cauciuc plus ca mai e unul pe centru se invart cat vrei nu simt o ingreunare datorata strangerii

au taieturi in spirala pe ele

sigur de acolo se face reglajul?

scuze daca e gresit pusa intrebarea

 

Deci, acele "suruburi" de cauciuc nu fac altceva decat tin capota fixa, in usoara impingere in sus cand este inchisa si tragere in jos in mijloc de incuietoare, astfel incat sa nu se miste, sa nu vibreze... Deci face chiar si ce a spus autorul postului! Suruburile alea cu certitudine trebuie sa atinga caroseria pe interior.. un test de facut e de apasat foarte usor cand e inchisa si de vazut daca e rigid coltul unde e surubul sau nu. Daca nu inseamna ca e spatiu intre surub si caroserie... sau ce i se opune lui pe interior.

Edited by beemer_owner
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Deci, acele "suruburi" de cauciuc nu fac altceva decat tin capota fixa, in usoara impingere in sus cand este inchisa si tragere in jos in mijloc de incuietoare, astfel incat sa nu se miste, sa nu vibreze... Deci face chiar si ce a spus autorul postului! Suruburile alea cu certitudine trebuie sa atinga caroseria pe interior.. un test de facut e de apasat foarte usor cand e inchisa si de vazut daca e rigid coltul unde e surubul sau nu. Daca nu inseamna ca e spatiu intre surub si caroserie... sau ce i se opune lui pe interior.

 

eu cand apas pe capota mai merge un pic in jos si in zona unde sunt acele suruburi de cauciuc, m-am uitat pe strada la alte masini ca si a mea si la ele capota e mai lipita de masca decat la mine,foarte naspa situatia nu stiu ce sa fac:(

Link to comment
Share on other sites

eu cand apas pe capota mai merge un pic in jos si in zona unde sunt acele suruburi de cauciuc, m-am uitat pe strada la alte masini ca si a mea si la ele capota e mai lipita de masca decat la mine,foarte naspa situatia nu stiu ce sa fac:(

Desurubeaza surubul pe partea unde se lasa pana atinge caroseria. Surubul ala e destul de lung.

Un "secret" sa vezi cand atinge e sa umezesti partea de deasupra surubului si in momentul cand ai umezit in pozitia capota inchis atunci nu trebuie decat 5mm (1/2 cm) sa fie strans, presat usor.

 

Mergi la un mecanic daca crezi ca nu ii dai de cap.

Sau daca nu face probleme lasa asa... Nu e nimic crucial, doar ca pot aparea jocuri in alte suruburi, inbinari ..dar eu as prefera strans..

Link to comment
Share on other sites

Buna ,

am un e90 din 2011 si mie imi suna ciudat la viteze peste 120 km/h

 

 

Iti suiera cumva cand mergi mai tare de 100Km? Vezi sa fie lipit bine parbrizul, sa nu ai ceva gauri in mastic, aceasta avand ca effect zgomote ciudate la viteza mai mare!

Link to comment
Share on other sites

Iti suiera cumva cand mergi mai tare de 100Km? Vezi sa fie lipit bine parbrizul, sa nu ai ceva gauri in mastic, aceasta avand ca effect zgomote ciudate la viteza mai mare!

si cum imi dau seama ma uit pe exterior daca se vad ceva imperfectiuni la imbinarea cu tabla?

cu capota pentru a fi trasa mai jos cand e inchisa nu sunt ceva suruburi care regleaza adancimea de inchidere?

merci si scuze ca tot insist cu capota dar mi se pare tarea aiurea:(

Edited by nelu13
Link to comment
Share on other sites

si cum imi dau seama ma uit pe exterior daca se vad ceva imperfectiuni la imbinarea cu tabla?

 

in mod normal n-ai cum sa vezi treaba asta, decat dupa ce te pui sa dai jos parbrizul(meseriasu')! Altfel trebuie sa identifici correct si exact ca zgomotul vine din zona de imbinare a parbrizului cu caroseria! Atunci poti merge la cineva care se ocupa cu asa ceva, il da jos si are grija sa-l fixeze bine! Repet, daca zgomotul este sub forma unui suierat la viteza mai mare de 100Km/h atunci mai mult ca sigur ca de aici vine problema(parbriz re-montat prost)

Link to comment
Share on other sites

Si eu am citit pe alte forumuri cum unii au descoperit vajaieli, altele, dupa ce au schimbat parbrizul.

Trebuie analizat in amanunt problema pana tragi concluzia ca ar fi parbrizul de vina..

Incearca sa acoperi cu ceva banda lata lipicioasa, sa nu lase urme, banda ce folosesc vopsitorii..., pe rand, fiecare parte, margine a parbrizului acoerind si inbinarea cu caroseria, sa si vezi daca zgomotul dispare..

Edited by beemer_owner
Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Buna ziua,

sunt zile in care imi oscileaza acceleratia la relanti

am un e 90 din 2010 318d

stie cineva care e problema

daca opresc si repornesc motorul problema dispare

ar putea sa-si regenereze filtru de particule?

 

Va multumesc

Daca variatia de turatie nu e acompanianta si de fum alb pe teva de esapament, nu ar fi vorba de regenerarea filtrului DPF...

Intr-un singur loc am citit ca regenerarea incepuse (dupa un drum lung!) turatia nu varia ci era relativ crescuta si cu, consum de carburant .. dar si FUM ALB spre final.. cu un miros neobisnuit.

Si tot acolo scria ca regnerarea ar reincepe (daca nu e finalizata, chiar daca, ERA RECOMANDABIL ca procesul o data inceput initial sa fie lasat sa se incheie) cand motorul ajunge iarasi la regim.

Link to comment
Share on other sites

Ne spui si care cauze? Sau doar ai zis si tu asa... sa fie...

Fara ca noi sa ne indepartam de topic :offtopic:

..Ce sa intelegem noi, ceilalti cand citim ca lui ii oscileaza turatia motorului?

Sau, 1-2 saptamni nu ti se pare o perioada muult prea lunga pentru vreun cert raspuns?

Tu, ai raspuns?

 

(s-o fi rezolvat problema cu suruburile de reglaj al capotei. Nu-i frumos sa ne lase asa.. fara rezolvarea lui.. (avand in trecut nickul beemer_owner.. am recitit ce si cum ;) ) ai nevoie de poze la suruburile acela? .. ca tocmai m-am apucat de schimbat filtre .. pe bune) :notworthy:

 

Oricum, sa stii ca merita SA INCERCE un nou topic pe o problema SPECIFICA (chiar si una care se intampla la 1-2 saptamani :partytime: ..vede el mai apoi cate raspunsuri primeste daca nu este cat se poate de exact cu simptomul(ele).

 

Stii, nu cred ca ar trebui sa iasa talmes-balmes din topicurile astea, daca intelegi ce vreau sa zic ;) asta...daca se VOR SA FIE niste forumuri ca lumea (misto de citit) :oops:

 

Scuze pt off topic.

-Admininistratori, unele topicuri nu se pot inchide? ...altfel se intra in ALTE problemele cu topic diferit... adica nu 2 probleme ci 7 probleme :ph34r:

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fara ca noi sa ne indepartam de topic :offtopic:

..Ce sa intelegem noi, ceilalti cand citim ca lui ii oscileaza turatia motorului?

Sau, 1-2 saptamni nu ti se pare o perioada muult prea lunga pentru vreun cert raspuns?

Tu, ai raspuns?

 

Nu, nu am raspuns pentru ca nu stiu, daca nu am masina in fata. Daca tu nu intelegi ce vrea el sa zica, atunci de ce mai raspunzi?

Link to comment
Share on other sites

imi cer scuze pentru problemele create pe forum

dar sunt curios de unele chestii

la fel a fost si reglarea capotei care s-a rezolvat

si scartaitul climei care s-a rezolvat

si ma candeam ca ma ajutati si cu ascilatia turometrului

sa nu merg la reperezentanta sa dau 200 de lei aiurea

Multumesc si scuze daca am creat neplaceri

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.