Jump to content

probleme cu racirea E36 compact


Recommended Posts

  • Replies 65
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • 4 weeks later...
AM si eu o problema , cu temperatura , dar problema mea este ca nu se incalzeste pana la mijloc , dar daca o las sa stea in relantii , daca o turez sau merg cu ea temperatura scade pana aproape de prima linie dupa albastru . Asta doar acum ca e frig , care ar fii problema ? vasco cuplajul?
Link to comment
Share on other sites

AM si eu o problema , cu temperatura , dar problema mea este ca nu se incalzeste pana la mijloc , dar daca o las sa stea in relantii , daca o turez sau merg cu ea temperatura scade pana aproape de prima linie dupa albastru . Asta doar acum ca e frig , care ar fii problema ? vasco cuplajul?

 

 

termostatul

Link to comment
Share on other sites

AM si eu o problema , cu temperatura , dar problema mea este ca nu se incalzeste pana la mijloc , dar daca o las sa stea in relantii , daca o turez sau merg cu ea temperatura scade pana aproape de prima linie dupa albastru . Asta doar acum ca e frig , care ar fii problema ? vasco cuplajul?

 

 

termostatul

SI ce temperatura de deschidere are? 88 grade celsius sau 92 grade celsius?

Link to comment
Share on other sites

salut te intreb si eu am o problema am abservat ca imi scade apa din vas la 200k 300 nu mult dar scade aproape pe minim ce sa cred si am observat ca furtunul ala care iese din radiator spre motor e mai cald ca ala de jos car vine din termostat dar la km putini cam 100 daca merg mai multi sunt calde amindoua ce spui?

 

salut te intreb si eu am o problema am abservat ca imi scade apa din vas la 200k 300 nu mult dar scade aproape pe minim ce sa cred si am observat ca furtunul ala care iese din radiator spre motor e mai cald ca ala de jos car vine din termostat dar la km putini cam 100 daca merg mai multi sunt calde amindoua ce spui?

 

salut te intreb si eu am o problema am abservat ca imi scade apa din vas la 200k 300 nu mult dar scade aproape pe minim ce sa cred si am observat ca furtunul ala care iese din radiator spre motor e mai cald ca ala de jos car vine din termostat dar la km putini cam 100 daca merg mai multi sunt calde amindoua ce spui?

 

salut te intreb si eu am o problema am abservat ca imi scade apa din vas la 200k 300 nu mult dar scade aproape pe minim ce sa cred si am observat ca furtunul ala care iese din radiator spre motor e mai cald ca ala de jos car vine din termostat dar la km putini cam 100 daca merg mai multi sunt calde amindoua ce spui?

 

salut te intreb si eu am o problema am abservat ca imi scade apa din vas la 200k 300 nu mult dar scade aproape pe minim ce sa cred si am observat ca furtunul ala care iese din radiator spre motor e mai cald ca ala de jos car vine din termostat dar la km putini cam 100 daca merg mai multi sunt calde amindoua ce spui?

 

salut te intreb si eu am o problema am abservat ca imi scade apa din vas la 200k 300 nu mult dar scade aproape pe minim ce sa cred si am observat ca furtunul ala care iese din radiator spre motor e mai cald ca ala de jos car vine din termostat dar la km putini cam 100 daca merg mai multi sunt calde amindoua ce spui?

Link to comment
Share on other sites

salut te intreb si eu am o problema am abservat ca imi scade apa din vas la 200k 300 nu mult dar scade aproape pe minim ce sa cred si am observat ca furtunul ala care iese din radiator spre motor e mai cald ca ala de jos car vine din termostat dar la km putini cam 100 daca merg mai multi sunt calde amindoua ce spui?

 

Off: Incearca sa scrii mai concis respectand si punand acolo unde trebuie semne de punctuatie...si scrie numai odata...

Ontopic: Este normal ca in anumite limite, un furtun sa fie mai cald ca celalalt, dar asta pana se deschide termostatul..adica pana mergi tu mai mult.

Ce inseamna 200k 300?

 

AM si eu o problema , cu temperatura , dar problema mea este ca nu se incalzeste pana la mijloc , dar daca o las sa stea in relantii , daca o turez sau merg cu ea temperatura scade pana aproape de prima linie dupa albastru . Asta doar acum ca e frig , care ar fii problema ? vasco cuplajul?

 

ai termostatul partial deschis. Trebuie inlocuit

Edited by DanS
Link to comment
Share on other sites

salut te intreb si eu am o problema am abservat ca imi scade apa din vas la 200k 300 nu mult dar scade aproape pe minim ce sa cred si am observat ca furtunul ala care iese din radiator spre motor e mai cald ca ala de jos car vine din termostat dar la km putini cam 100 daca merg mai multi sunt calde amindoua ce spui?

 

ai termostatul partial deschis. Trebuie inlocuit

Asa mam gandit sa procedez, si luni imi vine termostatul.

 

Furtunul de intrare este tot timpul mai rece cu cateva grade ca cel de iesire, o diferenta nu prea mare deoarece ca sa se poata face racirea motorul trebuie sa intre apa mai rece decat iese , diferenta mai mare se simte pana se uniformizeaza temperatura motor -radiator iar avand in vedere ca pierzi lichid de racire , banuiesc ca ai o fisura.

Edited by MHartge
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.