Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

Rezolvare problema cu oscilatiile la relanti


Recommended Posts

cred ca multi v-ati lovit de problema asta , si anume : dimineata cand porniti motorul turatiile oscileaza de la 100 rpm la 1000 rpm , masina trepideaza tare , se intampla sa moara motorul , toate astea pana se incalzeste...ei bine am auzit o groaza despre rezolvarea acestei probleme ! Ba ca ar fi debitmetrul , ba nu stiu ce...ei bine rezolvarea acestei probleme consta in Valva PCV , de recircularea gazelor ! Ori este valva de vina ori sunt furtunele ei crapate , asa ca verificati astea mai intai , sa nu dati banii pe alte prostii de pomana !

Pret Valva PCV 50 euro , pret furtune valva pcv 150 de lei !Sper sa va fie de folos ! :)

Link to comment
Share on other sites

Ai schimbat si furtunul la valva pcv? La mine e cam scopt si moale ca o guma, dar am vazut ca este prins de un alt furtun. Celalalt de la ce e? Sau se schimba numai asta de la pcv?

 

la mine erau doar furtunele care sunt lipite intre ele , erau coapte rau de tot , alea vin amandoua si costa in jur de 150 de lei ! daca alea sunt praf , s-ar putea ca valva sa fie ok !

Link to comment
Share on other sites

Pai asta e buba, sunt 2 furtune, si nu stiu al 2-lea de la ce e. Se poate scoate in siguranta? Am vazut ca e prins cu coliere si ma gandeam sa nu fie sub presiune sau ceva.

 

poti sa il scoti linistit , se schimba amandoua , bineinteles cu motorul oprit ! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
E vorba de furtunul asta? La mine e doar unu, parca n-ar fi doua ...

Daca nu, aveti idee cum se cheama acest furtun, ce cod oem are (pt bmw 318i e36)

Care sunt furtunele de pa valva pcv? Link cu cod oem se poate?

 

Multumesc

Din ce an este masina?

Da, acela ar trebui sa fie furtunul daca motorul tau este M43, iar extremitatea dreapta (cum se vede in poza) a furtunului se conecteaza la supapa pcv

Link to comment
Share on other sites

an 1994, motor M43

 

regulatorul de relanti are legatura cu valva pcv?

 

cod oem pt furtunul ala?

 

Regulatorul de ralanti nu cred ca are vre-o legatura cu valva pcv, insa poate avea legatura cu oscilatiile.

 

Un cod oem pentru furtunul tau poti gasi aici: http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=11&fg=15

In figura, furtunul este la pozitia 3, iar la pozitia 1 este supapa pcv. Sub figura ai si codurile oem pentru fiecare in parte.

Edited by t1s
Link to comment
Share on other sites

Mda, am schimbat azi furtunul ca era copt si am zis sa fac o fapta buna dar ce sa vezi, cand pornesc, stupoare, relantiul o ia razna. Problema e ca inainte nu imi oscila. Mai bine o lasam in pace. :lol: Sigur valva pcv e de vina ca numai la ea am umblat, nu i-a placut wd40 probabil. Cand am oprit s-a auzit un fasss lung. Asta era semnul ca valva e dusa nu? :)
Link to comment
Share on other sites

Mda, am schimbat azi furtunul ca era copt si am zis sa fac o fapta buna dar ce sa vezi, cand pornesc, stupoare, relantiul o ia razna. Problema e ca inainte nu imi oscila. Mai bine o lasam in pace. :lol: Sigur valva pcv e de vina ca numai la ea am umblat, nu i-a placut wd40 probabil. Cand am oprit s-a auzit un fasss lung. Asta era semnul ca valva e dusa nu? :)

 

Incearca sa faci o proba cu un debitmetru functionabil de la alta masina la fel ca a ta si astfel iti vei da seama daca e debitmetrul dus. Si eu am patit la fel ca tine: dupa ce i-am inlocuit valva pcv si furtunul spart, ralanti-ul oscila intre 1000 - 1500 rpm. Dupa ce am schimbat debitmetrul si-a revenit. Mai verifica si valva de aer si electrovalva daca isi fac treaba.

Link to comment
Share on other sites

Pai inainte sa umblu era scurt fasaitul. Acu m-am speriat cum a facut. E posibil sa se fi stricat de la wd40 si betisoare de urechi? :) Ca era murdara rau si am curatat-o cat am reusit. Se pare ca am curatat-o de tot :lol: Edited by Mups@316i
Link to comment
Share on other sites

merge cam urat motorul... trage aer fals!

asa ca si chestie, daca e sparta membrana la PCV, se desface foarte greu capacul la ulei cu motorul pornit, il tine "supt" tare, il poti roti, dar cand sa-l ridici tre sa tragi mai sanatos de el... ia incearca! Sau daca scoti joja sigur faci preinfarct...

Link to comment
Share on other sites

Pana la urma am pornit masina si situatia s-a schimbat. Relantiul nu mai oscileaza decat putin dupa ce dau drumul la acceleratie, la oprit motorul fasaitul este destul de scurt, dar buba mare ca se aude un cloncanit ciudat ca de diesel la relanti. Pana acum n-am mai auzit asa ceva. E de la pcv sau am mai stricat si altceva din cauza lui? :)
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.