Jump to content

Rolul pompei de aer secundara?


Recommended Posts

  • 5 months later...
Salut Bavaria, Poti sa ma ajuti cu un service in Bucuresti pentru diagnoza pompa aer secundar Cod producator: 7.22738.08.0 la un golf 4 /2001 AVU1595/102CP? Pompa de aer secundar uneori nu pleaca deloc, alterori pleaca tarziu abia la 20sec dupa pornirea motorului. Pe tester nu da nici o eroare. Rareori porneste simultan cu motorul, asa cum ar trebui in conditiile de ger de acum, motorul mergand mai uniform in acest caz.Felicitari pentru link motor service, era bun un link pe Romania cu un service autorizat.

post-53782-0-30922200-1328705334_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Am rezolvat cu pornirea cu toane a pompei de aer secundar la rece, la firma Videovox My link de electrica si electronica auto .Firma este printre putinele care repara calculatoare auto. Am lasat masina la ei. A doua zi veste buna, calculatorul e bun, pompa de aer e buna si e defecta "doar" sonda de temperatura a aerului din admisie, care indica aiurea 20 grade catre calculator, desi afara era ger si de aici toanele la pornire. Pentru Videovox era o problema banala. Testerul cu care lucrau nu era laptop+interfata, ci era o scula dedicata si profesionala, avea vreo 30 marci masini inclusiv Bugatti si indica parametrii senzorilor din masina. Debitmetrul de aer ce contine sonda de temperatura defecta, a fost marca Meat&Doria si a costat doar 230ron la magazinul Bujia My link in alte locuri find cam dublu-triplu, iar manopera Videvox a fost doar 150ron. Acum m-am lamurit si cu electricienii auto, majoritatea sunt pierduti in spatiu si timp cand nu apar erori in calculator, e greu sa ia 2 fire si un voltmetru si sa masoare un motor electric sau o sonda, desi asta se invata in clasa a10-a si minim 75% sunt asa, inclusiv la reprezentante. Decat sa spuna ca nu stiu, se apuca si schimba piese aiurea si cand esueaza in mod evident, apar cu tertipuri gen benzina proasta, GPL, calculator defect sau ca e masina veche, ca scuze pentru nepriceprea lor. Concluzia: pentru pornire la rece cu probleme cautati cu rabdare electricieni/electronisti competenti si pasionati. Verificati si senzor temperatura antigel si aer admisie, precum si pornirea pompei de aer secundar la rece. Edited by octav645
Link to comment
Share on other sites

  • 3 years later...
Salutare , am si eu o mica problema cu aceasta pompa de aer secundar si mai exact cand pun contactul dimineata imi face un zgomot ciudat ( ca un fel de asirator ) timp de 5-10 secunde iar pe urma se opreste si mai face tot la fel dupa ce pornesc motorul , am mai patit si sa imi stea subturata timp de 15-20 de secunde dupa care mi se oprea motorul iar la urmatoarea cheie mergea in parametri normali . Ma poate ajuta cineva cu vreo sugestie ? Va multumesc , o zi buna ! :huh: ( p.s. am schimbat pompa de aer secundar cu una de la dezmembrari si la fel face . )
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.