Jump to content

BMW 520i E39


Cretu Ciprian

Recommended Posts

Este fotografie cu kilometrajul ! la care mai adaugi 4000 care i-am facut eu....Pretul este extrem de mic ! si ca sa demonstrez..pune pe mobile urmatoarele:

BMW 520 - an 1996 - si ca principale optiuni pune piele si transmisie automata sau poti pune doar PIELE si o sa vezi ca pretul e unul corect

Ah da, ai dreptate, scuze, nu observasem poza aia. Oricum prea frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos! Eu nu as da jos folia de pe ea, ii da un aer cumva enigmatic, ca sa zic asa.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 92
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

S-o stapanesti sanatos :lol:

MULTUMESC MULT ! :lol:

 

Sa le faci vanzare celor de la companiile petroliere din intreaga lume :).

 

Multumesc mult ! si sper sa se indeplineasca urarea si sa circul cu ea prin toata lumea :D)

 

Este fotografie cu kilometrajul ! la care mai adaugi 4000 care i-am facut eu....Pretul este extrem de mic ! si ca sa demonstrez..pune pe mobile urmatoarele:

BMW 520 - an 1996 - si ca principale optiuni pune piele si transmisie automata sau poti pune doar PIELE si o sa vezi ca pretul e unul corect

Ah da, ai dreptate, scuze, nu observasem poza aia. Oricum prea frumoasa masina, s-o stapanesti sanatos! Eu nu as da jos folia de pe ea, ii da un aer cumva enigmatic, ca sa zic asa.

 

Folia o dau jos pt ca e veche..probabil e pusa de cand e masina....ii voi pune folie noua pe toate geamurile...si atunci va fi mai enigmatica :))

 

S-o stapanesti sanatos :)

 

Cum e cu automata la 520i ?

 

Dupa ce ca sunt puturoase de felul lor astea le-au mai facut si automate ...

 

Multumesc mult ! Am codus si cu manuala si nu mi se pare mare diferenta ! Oricum nu sunt masini de liniutza sau pt a obtine performante sportive cu ea...!

 

E ciudat cum arata are bara de M pe spate si bara prefacelift fata ,de ce ?

 

Am vazut Borbet pe 18!

 

Pt ca asa am cumparat-o...bara pe fata este para normala de E39 nu cred ca e prefacelift ! Oricum am vazut multe masini cu bara M doar pe fata sau doar pe spate...oricum eu bara M pe fata nu o sa imi pun niciodata !

 

Despre jante nu am inteles ce ai vrut sa spui...

Link to comment
Share on other sites

e ok masina...s-o stapanesti sanatos

deci in total cred ca te-a costat cam 3700 masina + 1250 taxa + vreo 600 cheltuielile = 5500 euro

 

oricum eu te-as sfatui sa-ti dai jos husa de volan si cel mai important radio-cdul masinii ar arata mult mai bine unul original poti sa gasesti cred unul destul de ieftin pe la dezmembrari

cu radio-cd original bordul masinii va arata mult mai bine

in ceea ce priveste stopurile eu sunt adeptul celor originale... dar prind bine pe masina e super... felicitari

insa km mi se par putin cam multi ptr motorul de 2000

 

Sa nu crezi ca te critic bravo tie pentru masina.

Link to comment
Share on other sites

Pt ca asa am cumparat-o...bara pe fata este para normala de E39 nu cred ca e prefacelift ! Oricum am vazut multe masini cu bara M doar pe fata sau doar pe spate...

 

Este barĂŁ de prefacelift, la fel ca maÂşina.

Ai Âşi bandouri de prefacelift.

 

oricum eu bara M pe fata nu o sa imi pun niciodata !

 

De ce? :)

Link to comment
Share on other sites

e ok masina...s-o stapanesti sanatos

deci in total cred ca te-a costat cam 3700 masina + 1250 taxa + vreo 600 cheltuielile = 5500 euro

 

oricum eu te-as sfatui sa-ti dai jos husa de volan si cel mai important radio-cdul masinii ar arata mult mai bine unul original poti sa gasesti cred unul destul de ieftin pe la dezmembrari

cu radio-cd original bordul masinii va arata mult mai bine

in ceea ce priveste stopurile eu sunt adeptul celor originale... dar prind bine pe masina e super... felicitari

insa km mi se par putin cam multi ptr motorul de 2000

 

Sa nu crezi ca te critic bravo tie pentru masina.

 

:) MULTUMESC !

Calculul e bun doar ca abea e adusa, taxa inca nu e platita (astept poate se scoate), am numere de ZOLL !

CD Player-u trebuie sa imi ajunga in cateva zile ! Stopurile nu sunt cele mai grozave insa mie imi plac mult, o sa revin cu poze din tara, primul set de poze este din germania !

Husa la volan e data jos inca din momentul de cand m-am urcat pe masina in Germania

Km sunt reali, are cartea service OK !

Link to comment
Share on other sites

Pt ca asa am cumparat-o...bara pe fata este para normala de E39 nu cred ca e prefacelift ! Oricum am vazut multe masini cu bara M doar pe fata sau doar pe spate...

 

Este barĂŁ de prefacelift, la fel ca maÂşina.

Ai Âşi bandouri de prefacelift.

 

oricum eu bara M pe fata nu o sa imi pun niciodata !

 

De ce? :lol:

 

Multumesc de info ! chiar nu stiam ca e prefacelift !

Iar in legatura cu bara M, am mintit, o sa imi pun in momentul in care o sa se asfalteze si cei 250m pana la casa mea :)

Link to comment
Share on other sites

e ok masina...s-o stapanesti sanatos

deci in total cred ca te-a costat cam 3700 masina + 1250 taxa + vreo 600 cheltuielile = 5500 euro

 

oricum eu te-as sfatui sa-ti dai jos husa de volan si cel mai important radio-cdul masinii ar arata mult mai bine unul original poti sa gasesti cred unul destul de ieftin pe la dezmembrari

cu radio-cd original bordul masinii va arata mult mai bine

in ceea ce priveste stopurile eu sunt adeptul celor originale... dar prind bine pe masina e super... felicitari

insa km mi se par putin cam multi ptr motorul de 2000

 

Sa nu crezi ca te critic bravo tie pentru masina.

 

:lol: MULTUMESC !

Calculul e bun doar ca abea e adusa, taxa inca nu e platita (astept poate se scoate), am numere de ZOLL !

CD Player-u trebuie sa imi ajunga in cateva zile ! Stopurile nu sunt cele mai grozave insa mie imi plac mult, o sa revin cu poze din tara, primul set de poze este din germania !

Husa la volan e data jos inca din momentul de cand m-am urcat pe masina in Germania

Km sunt reali, are cartea service OK !

mai asteptam poze :)

Link to comment
Share on other sites

Pt ca asa am cumparat-o...bara pe fata este para normala de E39 nu cred ca e prefacelift ! Oricum am vazut multe masini cu bara M doar pe fata sau doar pe spate...oricum eu bara M pe fata nu o sa imi pun niciodata !

Am observat si eu multe masini doar cu o bara M pe ele si cred ca incep sa-mi dau seama de ce:

- cei care o au doar pe fata cred ca sint soferi mai agresivi, carora le place ca atunci cand merg in spatele unei masini, cel din fata sa vada in oglinda ca in spatele lui este un M veritabil, si imediat semnalizeze dreapta pentru a-i face loc sa treaca, iar daca nu, atunci macar in cazul in care cel cu bara fata M vrea sa-l depaseasca, respectivul sa nu mai dea gaz pentru ca stie ca oricum nu are nici o sansa in fata unui M.

 

- cei care o au doar pe spate cred ca sint de obicei soferi mai relaxati, cred ca si-au pus doar pe spate ca atunci cind se apropie o masina din posterior respectivul sofer sa vada ca in fata lui e un M si sa nu incerce sa-l depaseasca, caz in care se aplica teoria de mai sus si anume stie implicit si in mod logic ca oricum nu are nici o sansa "sa faca" un M, mai ales seria 5.

 

De aceea cred ca proprietarul dinaintea ta a fost unul care nu a alergat masina.

Link to comment
Share on other sites

Pt ca asa am cumparat-o...bara pe fata este para normala de E39 nu cred ca e prefacelift ! Oricum am vazut multe masini cu bara M doar pe fata sau doar pe spate...oricum eu bara M pe fata nu o sa imi pun niciodata !

Am observat si eu multe masini doar cu o bara M pe ele si cred ca incep sa-mi dau seama de ce:

- cei care o au doar pe fata cred ca sint soferi mai agresivi, carora le place ca atunci cand merg in spatele unei masini, cel din fata sa vada in oglinda ca in spatele lui este un M veritabil, si imediat semnalizeze dreapta pentru a-i face loc sa treaca, iar daca nu, atunci macar in cazul in care cel cu bara fata M vrea sa-l depaseasca, respectivul sa nu mai dea gaz pentru ca stie ca oricum nu are nici o sansa in fata unui M.

 

- cei care o au doar pe spate cred ca sint de obicei soferi mai relaxati, cred ca si-au pus doar pe spate ca atunci cind se apropie o masina din posterior respectivul sofer sa vada ca in fata lui e un M si sa nu incerce sa-l depaseasca, caz in care se aplica teoria de mai sus si anume stie implicit si in mod logic ca oricum nu are nici o sansa "sa faca" un M, mai ales seria 5.

 

De aceea cred ca proprietarul dinaintea ta a fost unul care nu a alergat masina.

sincer cred ca un sofer care stie sa distinga un M dupa spoilerul spate, ar trebui sa-si dea seama ca nu este unul veritabil pentru ca nu are 4 evacuari (2 pe stanga si 2 pe dreapta)

parerea mea este ca cine si-a schimbat-o a facut-o pentru ca lovise masina in fata sau spate. din fabrica masina vine ori cu kit M ori fara

Link to comment
Share on other sites

Pt ca asa am cumparat-o...bara pe fata este para normala de E39 nu cred ca e prefacelift ! Oricum am vazut multe masini cu bara M doar pe fata sau doar pe spate...oricum eu bara M pe fata nu o sa imi pun niciodata !

Am observat si eu multe masini doar cu o bara M pe ele si cred ca incep sa-mi dau seama de ce:

- cei care o au doar pe fata cred ca sint soferi mai agresivi, carora le place ca atunci cand merg in spatele unei masini, cel din fata sa vada in oglinda ca in spatele lui este un M veritabil, si imediat semnalizeze dreapta pentru a-i face loc sa treaca, iar daca nu, atunci macar in cazul in care cel cu bara fata M vrea sa-l depaseasca, respectivul sa nu mai dea gaz pentru ca stie ca oricum nu are nici o sansa in fata unui M.

 

- cei care o au doar pe spate cred ca sint de obicei soferi mai relaxati, cred ca si-au pus doar pe spate ca atunci cind se apropie o masina din posterior respectivul sofer sa vada ca in fata lui e un M si sa nu incerce sa-l depaseasca, caz in care se aplica teoria de mai sus si anume stie implicit si in mod logic ca oricum nu are nici o sansa "sa faca" un M, mai ales seria 5.

 

De aceea cred ca proprietarul dinaintea ta a fost unul care nu a alergat masina.

 

Foarte interesanta observatia ta !

 

Pt ca asa am cumparat-o...bara pe fata este para normala de E39 nu cred ca e prefacelift ! Oricum am vazut multe masini cu bara M doar pe fata sau doar pe spate...oricum eu bara M pe fata nu o sa imi pun niciodata !

Am observat si eu multe masini doar cu o bara M pe ele si cred ca incep sa-mi dau seama de ce:

- cei care o au doar pe fata cred ca sint soferi mai agresivi, carora le place ca atunci cand merg in spatele unei masini, cel din fata sa vada in oglinda ca in spatele lui este un M veritabil, si imediat semnalizeze dreapta pentru a-i face loc sa treaca, iar daca nu, atunci macar in cazul in care cel cu bara fata M vrea sa-l depaseasca, respectivul sa nu mai dea gaz pentru ca stie ca oricum nu are nici o sansa in fata unui M.

 

- cei care o au doar pe spate cred ca sint de obicei soferi mai relaxati, cred ca si-au pus doar pe spate ca atunci cind se apropie o masina din posterior respectivul sofer sa vada ca in fata lui e un M si sa nu incerce sa-l depaseasca, caz in care se aplica teoria de mai sus si anume stie implicit si in mod logic ca oricum nu are nici o sansa "sa faca" un M, mai ales seria 5.

 

De aceea cred ca proprietarul dinaintea ta a fost unul care nu a alergat masina.

sincer cred ca un sofer care stie sa distinga un M dupa spoilerul spate, ar trebui sa-si dea seama ca nu este unul veritabil pentru ca nu are 4 evacuari (2 pe stanga si 2 pe dreapta)

parerea mea este ca cine si-a schimbat-o a facut-o pentru ca lovise masina in fata sau spate. din fabrica masina vine ori cu kit M ori fara

 

Ai dreptate un M veritabil are 4 evacuari ! Doar ca faza cu lovitura nu sunt de acord ! E total eronata, masina nu a fost lovita pt ca s-ar cunoaste, ori cat de bine ar fi facuta, lovitura s-ar cunoaste...

Si am prieten aici pe forum cu un e46 care de cateva zile si-a pus bara M doar pe fata, masina nu e lovita! deci nu e o regula ce ai spus tu mai sus !

Link to comment
Share on other sites

Am observat si eu multe masini doar cu o bara M pe ele si cred ca incep sa-mi dau seama de ce:

- cei care o au doar pe fata cred ca sint soferi mai agresivi, carora le place ca atunci cand merg in spatele unei masini, cel din fata sa vada in oglinda ca in spatele lui este un M veritabil, si imediat semnalizeze dreapta pentru a-i face loc sa treaca, iar daca nu, atunci macar in cazul in care cel cu bara fata M vrea sa-l depaseasca, respectivul sa nu mai dea gaz pentru ca stie ca oricum nu are nici o sansa in fata unui M.

 

- cei care o au doar pe spate cred ca sint de obicei soferi mai relaxati, cred ca si-au pus doar pe spate ca atunci cind se apropie o masina din posterior respectivul sofer sa vada ca in fata lui e un M si sa nu incerce sa-l depaseasca, caz in care se aplica teoria de mai sus si anume stie implicit si in mod logic ca oricum nu are nici o sansa "sa faca" un M, mai ales seria 5.

 

De aceea cred ca proprietarul dinaintea ta a fost unul care nu a alergat masina.

 

BĂŁnuiesc cĂŁ eÂşti ironic.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.