Jump to content

probleme vibratii oprire si in mers ! E39 520D


Blaz3

Recommended Posts

sunt disperat cu vibratiile la masina. poate ma poate ajuta cineva sa imi spune de la ce este. Un mecanic mi-a zis ca ar fi de la suportul vibrator insa nu stiu cum arata acea piesa. Cand am cerut la un magazin mi-a zis cum arata piesa sa o identific din acest desen: http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Seda...ine_suspension/ . Eu cred, dar sincer nu ma pricep ca ar fi 4 sau 7, sau aman2. Motorul e diesel si la oprirea are tendinta sa vibreze masina si.....cred ca si la viteza in mers simt ca parca vibreaza toata caroseria ! Mecanicul a zis ca s-ar numi suport vibrator ! Poate are cineva habar si imi spune care e acea piesa si unde o gasesc, eventual un pret sau o denumire exacta sa stiu despre ce sa intreb. Si.......e grava problema ????? trebuie remediata imediat ???
Link to comment
Share on other sites

alea sunt tampoanele de la motor..asa le zice. Nu suport vibrator :). Porbabil de aia nu au gasit nici aia la magazinul de piese.

Pai e urgent ca tie iti clantane dintii in gura si incet incet iti distrugi si interiorul de la vibratii. Daca incepi sa ai greieiri prin masina greu mai scapi de ei.

Normal daca ceri la magazin tampoane motor si le dai VIN gasesc ei. Sunt scumputi, ca la e39 au nu stiu ce lichid in ei, nu sunt o simpla bucata de cauciuc.

Link to comment
Share on other sites

pai si cate bucati sunt ???? 2 ??? ambele sunt defecte ??? sau poate numai 1 ?

sunt doua tampoane la motor, unul pe stanga unul pe dreapta.

poate fi defect numai unul fara probleme.

Sunt hidraulice si unul costa aprox 300 ron.

 

Am avut problema identica cu a ta si am avut unul distrus...era asa de rau incat de abea mai mergeam in marsarier (se modifica pozitia motorului) :)

 

Se schimba relativ simplu fara a da jos nimik.

Link to comment
Share on other sites

Ce intrebari pui si tu...Cine de pe forum crezi ca poate sa-ti spuna exact ce problema ai tu? Aici poti afla cat de cat de la ce s-ar putea trage problema ta, nu sa ti-o identifice cineva cu exactitate. Si normal ca daca te-ai duce intr-un service competent ti-ar putea spune care ar putea fi solutia. Jesus! :) Edited by Changing
Link to comment
Share on other sites

Salut! Suportii motor i-am schimbat eu saptamana trecuta. Sunt la fel ca si la masina mea si anume piesele 4 si 7 din imaginea http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?mo...hg=22&fg=05 Nu stiu de ce spun unii ca sunt hidraulici? N-am vazut decat un singura gaurica in care intra un furtunas dar cred ca pe acolo trece doar aer nu e nimic lichid. Deci mai curand vacumatici daca exista cuvantul asta :) Se schimba destul de usor. Cam 30 de min dureaza operatiunea numai ca trebuie sa ridici motorul un pic. Se pricepe mecanicul. Eu i-am cam schimbat degeaba. Aveam cateodata o mica vribatie la torpedou care ma dispera si mi-a zis cineva c-ar fi de la suporti. I-am schimbat pe amandoi ca sa n-am dubii. M-am uitat la ceilalti n-aveau pic de uzura ..cel putin nu vizibila. Cauciucul era tare fara crapaturi. Am observat o fooooarte mica ameliorare a balansarii masinii ce apare atunci cand opresti motorul ...in rest nici o diferenta fata de cei anteriori. Daca mai vrei alte detalii intreaba-ma. Bafta.

 

Hmm acum am vazut ca furtunasele alea se pare ca duc intr-o electro-valva (piesa 10). Oare chestia aia daca nu mai functioneaza n-ar putea fi cauza unei vibratii mai mari a motorului chiar daca suportii sunt noi ? Cine stie care e principiul de functionare la acesti suporti il rog frumos sa ne explice aici in cateva cuvinte. Multumesc.

Edited by costinlogin
Link to comment
Share on other sites

costinlogin tu ai tot diesel ? eu am o vibratie la oprirea motorului destul de mare care mecanicul mi-a zis ca ar fi ,,suportul vibrator de la motor". Am intrebat la un magazin de piese auto si mi-a arata desenul cu acele 2 piese 4 si 7 si mi-a zis sa le identific. Nu stiam cati suporti are si care sunt. Inafara de cei 2 suporti din desen adica 4 si 7 ar mai fi altceva de la care ar putea vibra caroseria fie la oprire fie in mers ??? ceva tampon, suport ??? e obligatoriu sa ii schimb pe aman2, adica nu se vede uzura cand se uite mecanicul la ea sa imi zica, care din ei ar fi. Pretul e cam mare sincer la ei......si.....daca as putea sa schimb doar cel defect ar fi ok !
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.