Jump to content

PROBLEME E36


Recommended Posts

salut! am un BMW E36,an fabricatie 1995,motor M43,1600 cmc.

 

de ceva timp am probleme cu temperatura la apa,se ridica de la minin la 85-90 Grade foarte repede,adica in max 500 m. din cand in cand ramane fara apa in vasul de expansiune sau fierbe. pompa de apa a fost schimbata,termostatul este nou.

 

aerisirea este facuta corespunzator si totusi caldura nu baga decat foarte putin,un aer cald spre rece.

 

doresc cateva sfaturi avizate,eventual de la alte persoane care au avut aceeasi problema.

 

multumesc anticipat!

Link to comment
Share on other sites

doresc cateva sfaturi avizate,eventual de la alte persoane care au avut aceeasi problema.

pentru asta, am mutat topicul de la sectiunea Seria 3, la sectiunea de Probleme tehnice seria 3, sectiune pe care v-ati dorit-o pentru a va fi mai usor sa gasiti si sa primiti raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

doresc cateva sfaturi avizate,eventual de la alte persoane care au avut aceeasi problema.

pentru asta, am mutat topicul de la sectiunea Seria 3, la sectiunea de Probleme tehnice seria 3, sectiune pe care v-ati dorit-o pentru a va fi mai usor sa gasiti si sa primiti raspunsuri.

 

ok. multumesc! bafta!

Link to comment
Share on other sites

Verifica radiatorul sa nu fie infundat. Daca nu baga caldura nici in interior verifica robinetul de la caldura sa nu fie cumva blocat.

In cazul fierberii motorului cel mai nasol poate fi chiulasa ( sau in ce mai fericit caz doar garnitura ). Dupa cum spui ca in 500m motorul se supraincalzeste, e clar ca problema vine de la chiulasa/garnitura.

Link to comment
Share on other sites

Verifica radiatorul sa nu fie infundat. Daca nu baga caldura nici in interior verifica robinetul de la caldura sa nu fie cumva blocat.

In cazul fierberii motorului cel mai nasol poate fi chiulasa ( sau in ce mai fericit caz doar garnitura ). Dupa cum spui ca in 500m motorul se supraincalzeste, e clar ca problema vine de la chiulasa/garnitura.

 

radiatorul este nou. o sa verific si butonul. imi poti recomanda un service unde se poate verifica _chiulasa_?

multumesc

 

Verifica radiatorul sa nu fie infundat. Daca nu baga caldura nici in interior verifica robinetul de la caldura sa nu fie cumva blocat.

In cazul fierberii motorului cel mai nasol poate fi chiulasa ( sau in ce mai fericit caz doar garnitura ). Dupa cum spui ca in 500m motorul se supraincalzeste, e clar ca problema vine de la chiulasa/garnitura.

 

motorul l am fiert acum ceva timp, chiulasa a fost rectificata,scaunele supapa rectificate,semeringuri schimbate implicit si garnitura schimbata(0,90 parca).

Link to comment
Share on other sites

salut! am un BMW E36,an fabricatie 1995,motor M43,1600 cmc.

 

de ceva timp am probleme cu temperatura la apa,se ridica de la minin la 85-90 Grade foarte repede,adica in max 500 m. din cand in cand ramane fara apa in vasul de expansiune sau fierbe. pompa de apa a fost schimbata,termostatul este nou.

 

aerisirea este facuta corespunzator si totusi caldura nu baga decat foarte putin,un aer cald spre rece.

 

doresc cateva sfaturi avizate,eventual de la alte persoane care au avut aceeasi problema.

 

multumesc anticipat!

 

deci pana acum toate sfaturile duc la........chiulasa fisurata! :)

mai astept si alte pareri

 

Daca se incalzeste asa de repede cum spui probabil ca lichidul nu circula deloc. Pompa fiind schimbata sfatul meu este sa o mai aerisesti odata.

 

 

am incercat de nenumarate ori sa o aerisesc,dar fara rezultat. poate nu ii fac aerisirea bine,ma poti ajuta cu un sfat?

 

multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Garnitura/chiulasa fisurata/bloc fisurat (daca ai motor din gama M52). Daca motorul a mai fost desfacut este posibil sa se fi dus garnitura de chiulasa datorita vreunei greseli la montaj sau rectificare imprecisa, si atunci scapi mai ieftin. Cu aceleasi probleme ma confrunt si eu. Saptamana asta sper sa rezolv.

 

motorul masinii este M43. da,motorul a mai fost desfacut. anunta ma si pe mine dupa ce ti rezolvi problema si eventual sa imi spui si mie costurile de manopera la chiulasa(verificare,rectificare,etc)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salut oameni buni!

 

revin cu aceeasi problema ca deja innebunesc!

 

1) VERIFICAT CHIULASA DE FISURI SI PORI = ESTE IMPECABILA

2) RECTIFICAT CHIULASA

3) SCHIMBAT GARNITURA

4) PREZOANE CHIULASA NOI

5) SCHIMBAT POMPA DE APA

6) SCHIMBAT TERMOSTAT

 

REZIULTATUL? Acelasi........nu baga caldura deloc,decat ce ia aeroterma din compartimentul motor,adica un aer caldutz.

 

va rog ajutati ma cu sfaturi! :)

Link to comment
Share on other sites

valvele elctrice care sunt langa pompa de frana ( trece apa prin ele ) le-ai verificat daca functioneaza?

 

sa stii ca totusi mi se pare ca acele valve mi se par totusi reci.....

 

e posibil sa fie de la alea? acela este ''robinetul'' care inchide si deschide circuitul la apa,nu?

 

in cazul in care este vorba de ala,se poate renunta la el si trecute furtunele pe direct?

 

valvele elctrice care sunt langa pompa de frana ( trece apa prin ele ) le-ai verificat daca functioneaza?

 

sa stii ca totusi mi se pare ca acele valve mi se par totusi reci.....

 

 

alea dau drumul la apa sa intre in aeroterma si implicit sa ai caldura

 

se poate renunta la el?

Link to comment
Share on other sites

salut oameni buni!

 

 

REZIULTATUL? Acelasi........nu baga caldura deloc,decat ce ia aeroterma din compartimentul motor,adica un aer caldutz.

 

va rog ajutati ma cu sfaturi! :)

 

 

in mod normal dupa ce ai schimbat cele mentionate nu ar mai trebui sa ai probleme.

 

ai verificat tot sistemul de racire ? : http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...em_water_hoses/

 

am avyut si eu aceasi problema in mare.

 

furtunele si radioatorul erau destul de murdare.

Link to comment
Share on other sites

salut oameni buni!

 

 

REZIULTATUL? Acelasi........nu baga caldura deloc,decat ce ia aeroterma din compartimentul motor,adica un aer caldutz.

 

va rog ajutati ma cu sfaturi! :)

 

 

in mod normal dupa ce ai schimbat cele mentionate nu ar mai trebui sa ai probleme.

 

ai verificat tot sistemul de racire ? : http://bmwfans.info/parts/catalog/E36/Seda...em_water_hoses/

 

am avyut si eu aceasi problema in mare.

 

furtunele si radioatorul erau destul de murdare.

 

da, s au verificat! masina a stat pe dreapta 2 sapt,fiind desfacut tot ce inseamna sistem de racire.....innebunesc,nu stiu ce sa i fac!

 

se poate renunta la el?

 

temporar se poate renunta

daca le pui pe direct o sa bage caldura tot timpul

 

al dracului,costa o avere valva aceea.

adica o sa bage caldura si daca e aeroterma oprita?

ai clima pe masina? daca da o sa bage ca nu se mai inchide circuitul

 

nu,nu are clima

Link to comment
Share on other sites

hai fratilor,va rog ajuta ti ma! :)

 

Aceeasi problema o am si eu, nu incalzeste....dar de vre o o sapt mi am schimbat panoul de comanda,deoarece nu mi-a functionat butonul pt degivrare,ce vreau eu sa spun cu asta.......comanda pt caldura din bord ii electrica...adica da un impuls elecric motorasului care inchide sau deschide......eu dupa ce l am schimbat am ramas placut surprins ca baga caldura mai bine,deci parerea mea ca ii si asta o posibilitate. La mine motorasul lucra am verificat furtunele erau calde, presiune pe instalatie este deci ma gandesc ca nu scapa lichid pe nicaieri insa in mers nu se incalzeste la temperatura optima....cred ca i termostatul. Verifica si tu toate astea. Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.