Jump to content

PROBLEME E36


Recommended Posts

hai fratilor,va rog ajuta ti ma! :)

 

Aceeasi problema o am si eu, nu incalzeste....dar de vre o o sapt mi am schimbat panoul de comanda,deoarece nu mi-a functionat butonul pt degivrare,ce vreau eu sa spun cu asta.......comanda pt caldura din bord ii electrica...adica da un impuls elecric motorasului care inchide sau deschide......eu dupa ce l am schimbat am ramas placut surprins ca baga caldura mai bine,deci parerea mea ca ii si asta o posibilitate. La mine motorasul lucra am verificat furtunele erau calde, presiune pe instalatie este deci ma gandesc ca nu scapa lichid pe nicaieri insa in mers nu se incalzeste la temperatura optima....cred ca i termostatul. Verifica si tu toate astea. Bafta!

 

Ms frumos pt raspuns. termostatul este nou. ideea este ca toate furtunele sunt calde,numai acel robinet(electrovalva) in care intra furtunele este rece,cel de langa pompa de servo. daca merg cu masina un timp si dau drumul la caldura baga aer cald,dar dupa un timp vine rece. pierderi de apa nu am. nu stiu ce sa mai fac,unde sa mai caut!!!???

Link to comment
Share on other sites

eu am avut o problema ceva de genul tau si sa vezi ce am patit la un momendat mi sa ars gharnitura de _chiulasa_ di cauza la vascocupla uitate la turatile cuplei ea trebuie sa se tureze dupa aceleratie si daca nu se tureaza dupa rotatile pe care ile dai inseamna ca nu face bine racirea ai u8n senzor la vascocupla si cind se duce adio alta trebuie eu am dat pe ea cam 300ron si dupaia apar mai multe complicati ai mare grija cu ea.
Link to comment
Share on other sites

Daca ai bagat cumva vreo solutie "minune" pentru astupat porii din instalatia de racire a motorului patesti la fel. Solutia se depune pe valva care deschide circuitul de incalzire si o blochiaza partial sau total si in felul asta nu mai ai caldura chiar daca apa din instalatie se incalzeste.La fel iti poate infunda orificiile mici din chiulasa si sa fiarba motorul.
Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru sugestii.....toata problema a fost de la......ELECTROVALVA(robinet) care era ars :)

 

bine ca ai identificat problema, ai remediat-o si e ok acum.

 

de stiut si pentru cei ce vor avea probleme de genul tau.

 

( cate vieti mai are pisica acum ? :lol: )

Link to comment
Share on other sites

Multumesc tuturor pentru sugestii.....toata problema a fost de la......ELECTROVALVA(robinet) care era ars :)

 

bine ca ai identificat problema, ai remediat-o si e ok acum.

 

de stiut si pentru cei ce vor avea probleme de genul tau.

 

( cate vieti mai are pisica acum ? :) )

 

din nou....toate cele 9 :lol:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
salut zoli te mai intreb si pe tine oare pe unde mai pierde apa, deci nu pierde foarte mult dar totus pierde , deci la cam 200km 300km bag cam sa zic jumatate de litru sau mai putin, eu am verificat in mare furtunele, pe unde circula apa dar nu sesizez sa curga peundeva ce sa ma verific acum stau sa ma intreb oare sa fie Termostatul, dar de ce sa piarda apa din cauza lui credema nu stiu ce sa mai verific?
Link to comment
Share on other sites

salut zoli te mai intreb si pe tine oare pe unde mai pierde apa, deci nu pierde foarte mult dar totus pierde , deci la cam 200km 300km bag cam sa zic jumatate de litru sau mai putin, eu am verificat in mare furtunele, pe unde circula apa dar nu sesizez sa curga peundeva ce sa ma verific acum stau sa ma intreb oare sa fie Termostatul, dar de ce sa piarda apa din cauza lui credema nu stiu ce sa mai verific?

 

Termostatul il iei cu totul. La mine transpira pe la cotul acela din plastic. Oricum mai ai in spatele motorului ceva furtune pe la calorifer am mai vazut cazuri ca pierdea apa.Poate sa fie si de la garnitura de _chiulasa_ sa intre apa un ulei. is mai multe trebe sa sapi dupa ele. du te la un mecanic sa ti verifice toate furtunele.

Link to comment
Share on other sites

Salutare tuturor !

Am si eu o intrebare: acul indicatorului de la lichidul de racire imi sta tot timpul la jumatate, dar, intr-o noapte, cand afara erau vreo 5,6 grade sub zero, la un drum intins, a inceput sa scada pana la prima linie, deci dupa zona albastra. Dupa o scurta oprire, am reluat drumul si nu a mai scazut. La vreo 4 zile, in conditii de ninsoare abundenta si tot asa vreo 4-5 grade pe minus, in mers, din nou s-a dus la prima liniuta, iar dupa ceva timp a urcat la loc. Este ceva normal ca la temperaturi joase sa mai scada temperatura atat de mult sau o fi vreo problema? Mentionez ca e prima iarna cu ea si i-am schimbat antigelul inainte de primul inghet. Multumesc anticipat pentru raspunsuri.

Link to comment
Share on other sites

termostatul se poate comporta foarte ciudat..spre exemplu se poate deschide mai devreme iar apa sa nu iti ajunga la jumate dar totusi sa stea la un nivel constant..sau sa ramana complet deschis iar tie apa nu iti trece de jumate dar se incalzeste greu motorul la prima pornire si se raceste repede,iti sta la jumatate in trafic greu,iar cand prinzi liber si mergi mai repede sa scada apa,el mai poate sa ramana blocat inhis,caz in care fierbe motorul indiferent de viteza cu care mergi.deci...schimba urgent termostatul ca dauneza grav motorului daca este defect
Link to comment
Share on other sites

termostatul se poate comporta foarte ciudat..spre exemplu se poate deschide mai devreme iar apa sa nu iti ajunga la jumate dar totusi sa stea la un nivel constant..sau sa ramana complet deschis iar tie apa nu iti trece de jumate dar se incalzeste greu motorul la prima pornire si se raceste repede,iti sta la jumatate in trafic greu,iar cand prinzi liber si mergi mai repede sa scada apa,el mai poate sa ramana blocat inhis,caz in care fierbe motorul indiferent de viteza cu care mergi.deci...schimba urgent termostatul ca dauneza grav motorului daca este defect

 

+1

Link to comment
Share on other sites

termostatul se poate comporta foarte ciudat..spre exemplu se poate deschide mai devreme iar apa sa nu iti ajunga la jumate dar totusi sa stea la un nivel constant..sau sa ramana complet deschis iar tie apa nu iti trece de jumate dar se incalzeste greu motorul la prima pornire si se raceste repede,iti sta la jumatate in trafic greu,iar cand prinzi liber si mergi mai repede sa scada apa,el mai poate sa ramana blocat inhis,caz in care fierbe motorul indiferent de viteza cu care mergi.deci...schimba urgent termostatul ca dauneza grav motorului daca este defect

 

+1 Cata

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.