Jump to content

grup autoblocant


baubau

Recommended Posts

asa cum zice titlul vreau sa imi schimb grupul cu unu atoblocant exact acelasi raport adica 3.45

ce parere aveti? merita avand in vedere ca masina este un 318 is

se va simt vreo schimbare din cate am inteles eu ajuta la demaraj si in curbe

astept si parerile voastre

Edited by baubau
Link to comment
Share on other sites

Eu am pus, se simte bine pe curbe chiar si la 140 de cai cum ai tu. Nu numai la aia trebuie sa te gandesti, la zapada, iesi fara probleme cu gume bune, gheata, noroi, nisip. Eu din nisip de orice fel ies la relanti fara ca macar sa patineze rotile, am prieteni ce abia abia ies fara blocant.. Edited by roco123
Link to comment
Share on other sites

Eu am pus, se simte bine pe curbe chiar si la 140 de cai cum ai tu. Nu numai la aia trebuie sa te gandesti, la zapada, iesi fara probleme cu gume bune, gheata, noroi, nisip. Eu din nisip de orice fel ies la relanti fara ca macar sa patineze rotile, am prieteni ce abia abia ies fara blocant..

tu ce masin ai?

pt ca as fi tare curios care este diferenta ,poate ma faci o tura odata cand vin in timisoara

Link to comment
Share on other sites

Depinde cum mergi cu masina. Diferentialul open e mai sigur pe curbe. In schimb blocantul pune mai bine puterea jos pe curbe. Unde openul invarte roata pe exterior si te anunta ca ai atins limitele masinii pe curbe, blocantul inca pune putere pe asfalt cu ambele roti. Insa cand pleaca de spate, pleaca mai violent si trebuie sa stii s-o redresezi. Cumva la cel open, roata de pe interior inca ramane agatata in asfalt, tot cuplul fiind aruncat pe exterior, spre cealalta roata care se invarte in gol. De aici apare partea mai safe.

Daca ai ocazia sa-ti iei un autoblocant ieftin si bun, eu zic sa-l iei. Asta daca-ti place sa mergi sportiv. Sau daca e stricat openul si oricum trebuie sa schimbi diferentialul. Daca mergi linistit si nici nu te dau banii afara din casa, atunci stai bland.

Link to comment
Share on other sites

Depinde cum mergi cu masina. Diferentialul open e mai sigur pe curbe. In schimb blocantul pune mai bine puterea jos pe curbe. Unde openul invarte roata pe exterior si te anunta ca ai atins limitele masinii pe curbe, blocantul inca pune putere pe asfalt cu ambele roti. Insa cand pleaca de spate, pleaca mai violent si trebuie sa stii s-o redresezi. Cumva la cel open, roata de pe interior inca ramane agatata in asfalt, tot cuplul fiind aruncat pe exterior, spre cealalta roata care se invarte in gol. De aici apare partea mai safe.

Daca ai ocazia sa-ti iei un autoblocant ieftin si bun, eu zic sa-l iei. Asta daca-ti place sa mergi sportiv. Sau daca e stricat openul si oricum trebuie sa schimbi diferentialul. Daca mergi linistit si nici nu te dau banii afara din casa, atunci stai bland.

eu de luat il iau la pret ok ca il iau de la un prieten

eu vreau sa il schimb pt ca de uneori ma mai apuca dracii si vreau sa demarez si pierd din putere din cauza grupului

nu prea conduc eu sportiv dar si cand o fac vreau sa simt

mai mult vreau grup blocant ca un up grade si cred ca merita investitia

Link to comment
Share on other sites

Eu am pus, se simte bine pe curbe chiar si la 140 de cai cum ai tu. Nu numai la aia trebuie sa te gandesti, la zapada, iesi fara probleme cu gume bune, gheata, noroi, nisip. Eu din nisip de orice fel ies la relanti fara ca macar sa patineze rotile, am prieteni ce abia abia ies fara blocant..

tu ce masin ai?

pt ca as fi tare curios care este diferenta ,poate ma faci o tura odata cand vin in timisoara

cand l-am pus am avut 2000cmc, se simtea ok. acum am 2800cmc, e aur :)

Da, oricand.

Link to comment
Share on other sites

Merge asa. Clar pleaca mai bine ca unul open. Am omis si alte avantaje, mentionate de colegi: pe zapada, pe pietris altfel e cand invarti 2 roti. Te apuca damblaua la open cand vezi ca se invarte a prost. Daca pe fata o mai rezolvi din volan si frana sa pacalesti diferentialul, pe spate nexam.
Link to comment
Share on other sites

Eu sunt convins ca numai bine faci ,daca ai autoblocant pe masina ,atata timp cat a venit pe majoritatea modelelor numai ca obtiune ,ca si dubluclimatronicul ,(asta inseamna ca ,cine isi permitea isi cumpara ) .Doar la modelele cele mai puternice, sa pus standart .Si daca va uitati la unele emisiuni TV (gen top gear ) , in care se fac teste pe automobile ,observati ca despre acele modele dotate cu LSD se pune mult accent pe treaba asta, si soferi care conduc masinile alea cam stiu ce vorbesc.

 

Apropo si eu am achizitionat zilele astea LSD raport 3,45 ,abia astept sa-l pun pe masina :)

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.