Jump to content

Probleme pornire 525TD E34


Recommended Posts

Salut, am si eu N probleme la masina dar cea mai grava e k nu mai porneste decat dak i se da curent puternic de pe robot( si cand porneste merge foarte urat si neuniform motorul, de la 700rpm la 3000rpm si invers)

Intrebari: - se poate sa fie de la pompa de motorina( am scos furtnul si motorina baga) ?

-de la buji (nu au fost schimbate de vre-o 3 ani cred) ?

La service "meseriasii" nu i-au prea dat de cap au schimbat nush ce senzor de pe volanta( si la fel) au schimbat calculatorul (la fel)....poate mai veniti voi cu vre-o idee, cu ce-as mai putea incerca.Zilele astea vreau oricum sa-i schimb bujiile, e mult 25 lei bucata(nush firma, parea ceva noname :lol: )

Mai am o pompa de motorina de rezerva, nu e noua dar cica e buna si un prieten mi-a recomandat sa o duc la un pompangiu sa ii scoata injectoarele sa le puna pe nush ce aparat impreuna cu pompa si sa le regleze, toata operatiunea costand undeva la 400eur... :)

Astept raspunsurile voastre, ms !

Link to comment
Share on other sites

cred ca ar trebui sa verifici pompa de injectie si injectoarele , dar in primul rand si bateria.....fiind diesel ii trebuie o baterie in mintile ei. Cat despre bujii...la 25 de lei bucata nu cred ca sunt ceea ce trebuie......Cel mai bine daca ai fondurile necesare te duci la Taji la Filaret langa autogara :)

Bafta

Link to comment
Share on other sites

Costa 400Euro pt ca se centricubeaza pompa, se schimba duzele la injectoare si se calibreaza, montat/demontat de pe masina. E ceva de munca.

Ce inseamna ca nu porneste decat cu robotul? Se invarte dar nu porneste? Se invarte putin si moare bateria? Poate e o suma de cauze acolo: bateria pe moarte cu ceva defectiuni pe alimentare. In rest masina dupa ce porneste merge bine? Trage, scoate fum, variaza ralanti-ul?

@sckhreech: e din Timisoara baiatul, cam greu sa ajunga in bucuresti la Taji. Sigur gaseste si in Timisoara meseriasi.

Link to comment
Share on other sites

Costa 400Euro pt ca se centricubeaza pompa, se schimba duzele la injectoare si se calibreaza, montat/demontat de pe masina. E ceva de munca.

Ce inseamna ca nu porneste decat cu robotul? Se invarte dar nu porneste? Se invarte putin si moare bateria? Poate e o suma de cauze acolo: bateria pe moarte cu ceva defectiuni pe alimentare. In rest masina dupa ce porneste merge bine? Trage, scoate fum, variaza ralanti-ul?

@sckhreech: e din Timisoara baiatul, cam greu sa ajunga in bucuresti la Taji. Sigur gaseste si in Timisoara meseriasi.

Pai aia e problema k nici dupa ce porneste nu merge bine variza f tare relanti-ul dupa cum am precizat de la 700 pana pe la 3mii, de aia am intrebat de bujii stiu k la benzinar e problema dak sunt bujiile duse la asta nu e la fel?

E, si stie cum schimb bujiile( o poza m-ar ajuta mult) k din manual nu prea inteleg nimic.

Edited by CoK 525td
Link to comment
Share on other sites

Nu e de la bujii. Alea functioneaza doar la pornire, pt a incalzi aerul in cilindri (se aprinde amestecul mai usor pe compresie). Un diesel bun, care are compresie si daca nu e foarte frig afara pleaca si fara bujii. Poti sa le verifici doar daca dai admisia jos. Se scoate fiecare bujie, se pune pe direct si vezi daca devine incandescenta si pe ce portiune. Toate trebuie sa aiba aceeasi portiune care devine incandescenta si evident toate sa functioneze.

Mergi si verifica alimentarea cu motorina si bateria.

Link to comment
Share on other sites

poate trage aer fals in pompa de motorina si nu sta amorsata dar este indicat daca tot vrei sa elimini toate cauzele sa ai cumperi un filtru de aer un filtru de motorina (astea sunt pina in 100 ron ) apoi daca tot asa face verifica pompa de motorina ....inseamna ca de acolo este problema .......insa tu nu ai precizat de cand ai masina si cum mergea inainte sa faca problemele astea...
Link to comment
Share on other sites

Poate fi dus si ceva in electromotor si consuma mult curent. Cat despre relanti, cred ca are comanda electronica pompa de injectie... Acolo presupun ca e cauza. Ori pompa de injectie in sine, ori ceva din partea electrica ce o coordoneaza. Cu bujiile nu ai treaba in timpul mersului, dupa cum scria un coleg mai sus. Daca ar fi problema din filtre, injectoare sau pompa de motorina s-ar comport altfel. In general e bine sa schimbi consumabilele si piesele care costa mai putin, dar nu cred ca e cazul. Bafta!
Link to comment
Share on other sites

I.Problemele la pornire:

 

1.Schimba filtrele cum ti-au mai spus si colegii.

2.Schimba furtunele de la retur de la injectoare.

3.Daca si dupa ce schimbi retururile o sa ai motorina pe langa injectoare du-te la pompangiu sa iti schimbe inelele de cupru de la injectoare.

4.Daca o sa continui sa ai scurgeri pe la injectorul cu fir(cel mai probabil ca ai deja)ori il schimbi(150 euro SH,15mil NOU),sau il lasi asa si o sa iti miroase inauntru a motorina.

5.Din cauza ca ai scurgeri pe sistemul de injectie,nu tine vid si in momentul care motorul este oprit motorina coboara inapoi in rezervor.Pune o valva unisens pe furtunul care merge de la filtrul de motrina la pompa de injectie cu diametrul ext de 6 sau 8 mm depinde de grosimea furtunului.Asta ar trebui sa tina sistemul amorsat.Daca nu il tine inseamna ca ai scurgeri de motorina intre filtru de motorina si pompa de motorina din rezervor,lucru valabil si daca vezi bule de aer pe furtunul dintre filtru si pompa de injectie.

6.Dupa ce iti rezolvi problemele astea schimba bateria ca este terminata de la cat dai la automat pana amorseaza.

7.Incearca sa nu dai la automat mai mult de 10 sec si sa lasi vro 20-25 de sec sa se raceasca electromotorul ca daca nu o sa ia foc(crede-ma ca stiu ce vorbesc).

 

II.Variatie relanti:

 

1.Schimba modulul electronic al pompei de injectie sau pompa cu totul.Electronica pompei e praf.

Incearca sa gasesti una cat de buna pentru ca asta e boala tds-urilor si intr-un final o sa apara din nou.

De obicei pe tester cand ti-e dus modulul electronic da eroare de senzor de turatie(speed sensor)

 

Multa bafta!!!!

 

P.S.:) sa postez ulterior link-uri catre topicurile unde am postat legat de subiectele astea.M-am batut si eu de ele mai mult sau mai putin.

 

 

 

Aici vezi cum mi-am batut si eu capul.Citeste amndoua topicurile.O sa iti fie de folos.

 

http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?sho...alanti&st=0

 

 

Inca odata multa bafta si sa ne tii la curent!!!

 

P.S.:Primul lucru schimba retururile si prinde-i o valva unisens.Te costa maxim 30-40 lei toata treba si macar nu o mai chinui la pornire.

Link to comment
Share on other sites

Da...ms tututor pt ajutor, dar masina nu porneste imi vine sa ma dau cu capu de pereti.Am pus alta pompa pe masina da "tinichighiu" ala de mecanic nush ce draq ii face da habar nu are de nimic.Pana nu a dat manualaul de la e34 jos de pe net statea pe langa masina si se pendula, nu stia sa-i faca nimic.Masina porneste akum dar cu capacu de la pompa dat jos si tine el cu mana pe ceva, nush pe ce, dar nu sta la relantii.Porneste urca mult in turatii si moare.Alta chestie nu merge turometru.Nu stiu ce sa va mai zic si nu stiu nici eu ce sa mai fac. Pe matei milo am fost de N ori cu masina si e o mare abureala, e ok are meserias ii da de cap dar face lucru de mantuiala.Nu a fost datata in care sa merg la el sa repare ceva si sa nu ma intorc dupa 1 zi k nu era facut ok.
Link to comment
Share on other sites

e si inca ceva can am dus-o la meseriaii lu carlos i-au dat curent blana k sa porneasca si de atunci imi indica temperatura la -37 grade, nu se poate sa fi stricat ceva la computer si tot aia sa fie cauza din care sa nu mai porneasca???????????

 

alte detalii: masina o am de vreo 2 ani a fost boboc pana am bagat motorina "stramba", atunci s-a spart capu hidraulic de la pompa, am fost la carlos l-a schimbat si masina a mers, nu k inainte dar mergea.Dupa ce am schimbat capu hidraulic a inceput sa aiba fluctuatii la relantii, motorul nu mai tragea k inainte......dar a mai mers asa ink vre-un an :) :lol: :lol:

Link to comment
Share on other sites

e si inca ceva can am dus-o la meseriaii lu carlos i-au dat curent blana k sa porneasca si de atunci imi indica temperatura la -37 grade, nu se poate sa fi stricat ceva la computer si tot aia sa fie cauza din care sa nu mai porneasca???????????

 

alte detalii: masina o am de vreo 2 ani a fost boboc pana am bagat motorina "stramba", atunci s-a spart capu hidraulic de la pompa, am fost la carlos l-a schimbat si masina a mers, nu k inainte dar mergea.Dupa ce am schimbat capu hidraulic a inceput sa aiba fluctuatii la relantii, motorul nu mai tragea k inainte......dar a mai mers asa ink vre-un an :) :lol: :lol:

ce iti este greu sa desfaci pompa si sa te duci la taji langa autogara filaret in bucuresti , decat sa te plangi actioneaza nu porneste singura

temperatura indica -grade numai daca senzorul de temperatura sa stricat sau daca a fost scos si pus la loc atunci o ia de la minus si urca la x +

succes

Link to comment
Share on other sites

Daca pompa aia nu merge accelerata numa cu mana atunci sigur pompa e praf.Te sfatuiesc sa-ti cauti alta dat fiind faptul ca si capul hidraulic e dus.In plus daca zici ca se tureaza asa de capul ei cred ca e dus si calculatorul motorului.

Asta e parerea mea.

Vezi daca ii poti face o diagnoza pe un tester.

 

Dar din moment ce trebuie sa o ti accelerata din pompa de injectie inseamna ca pompa nu primeste comanda.

 

CE as face eu personal:

 

1.As cauta o pompa buna si as inlocui-o pe cea de pe masina.(oricum trebuie sa o schimbi ca e gata)

2.Daca nu reusesti sa o pornesti nici asa,atunci din pacate nu scapi fara sa schimbi si calculatorul motorului :) .

 

Multa bafta.

 

P.S.:nu te-am intrebat pana acuma dar banuiesc ca masina este un 525td/tds cu motor M51 si nu vechiul 524td ?

Link to comment
Share on other sites

Daca pompa aia nu merge accelerata numa cu mana atunci sigur pompa e praf.Te sfatuiesc sa-ti cauti alta dat fiind faptul ca si capul hidraulic e dus.In plus daca zici ca se tureaza asa de capul ei cred ca e dus si calculatorul motorului.

Asta e parerea mea.

Vezi daca ii poti face o diagnoza pe un tester.

 

Dar din moment ce trebuie sa o ti accelerata din pompa de injectie inseamna ca pompa nu primeste comanda.

 

CE as face eu personal:

 

1.As cauta o pompa buna si as inlocui-o pe cea de pe masina.(oricum trebuie sa o schimbi ca e gata)

2.Daca nu reusesti sa o pornesti nici asa,atunci din pacate nu scapi fara sa schimbi si calculatorul motorului :) .

 

Multa bafta.

 

P.S.:nu te-am intrebat pana acuma dar banuiesc ca masina este un 525td/tds cu motor M51 si nu vechiul 524td ?

man am schimbat pompa de pe masina asta ce am pus-o akuma e alta, a fost dusa si la pompangiu si a zis k e ok.Masina este 525 TD cu M51

 

e si inca ceva can am dus-o la meseriaii lu carlos i-au dat curent blana k sa porneasca si de atunci imi indica temperatura la -37 grade, nu se poate sa fi stricat ceva la computer si tot aia sa fie cauza din care sa nu mai porneasca???????????

 

alte detalii: masina o am de vreo 2 ani a fost boboc pana am bagat motorina "stramba", atunci s-a spart capu hidraulic de la pompa, am fost la carlos l-a schimbat si masina a mers, nu k inainte dar mergea.Dupa ce am schimbat capu hidraulic a inceput sa aiba fluctuatii la relantii, motorul nu mai tragea k inainte......dar a mai mers asa ink vre-un an :) :lol: :lol:

ce iti este greu sa desfaci pompa si sa te duci la taji langa autogara filaret in bucuresti , decat sa te plangi actioneaza nu porneste singura

temperatura indica -grade numai daca senzorul de temperatura sa stricat sau daca a fost scos si pus la loc atunci o ia de la minus si urca la x +

succes

Prietene dak te-ai uita la locatia mea ti-ai da seama k imi e destul de greu sa ajung la filaret,oricum ms de sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.