Jump to content

m-am saturat de minciuni


BoSy

Recommended Posts

pai cei de la carpatica stiau ca masina nu e gataca au trecut pe acolo si oricum trecuse putin timp, deci varianta asta nu prea cred sa fie

 

pai aici e ceva in neregula .Daca masina ta nu functioneaza teoretic si practic nu e reparata , deci nu au de ce plati .

Link to comment
Share on other sites

Si eu sunt sigur ca e blat! Pai toate service-urile se feresc de Carpatica , ca sunt rai platnici, si nu platesc devizele care se fac DUPA terminarea reparatiei, si service-ului asta i-a trimis in avans o caruta de bani?? Tu ai inghitit asta?

 

el ar inghiti dar masina nu merge si e reparata cu piese Sh .Probabil s-au dat niste spagi pe acolo . Cred ca ar trebui sa consulti un avocat in problema asta . Pare ca-si bat joc de tine . Teoretic daca masina nu porneste serviceul trebuie sa o duca pe platforma la reprezentanta . Altfel risti sa stea in curtea lor mult timp .Probabil ei mizeaza ca tu o vei lua asa si te vei descurca. La cum arata primeai dauna totala daca prezentai deviz de la Bavaria .Ca ei isi permit sau nu sa plateasca e problema lor

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

Din ce am inteles pana acum, ca povestea e ca haotica eu deduc asa : e posibil ca Euroserv sa fi raportat ca gata a terminat masina, a emis factura, Carpatica a platit si masina e varza inca ? Mie asa i se pare ca s-a intamplat pana la urma ..

 

Asa s-a intamplat, am patit si eu mai demult.

Link to comment
Share on other sites

Lucrez la un service autorizat la departamentul de relatii cu clientii si cu asa ceva ma ocup zilnic. Problema ta sta in felul urmator:

1- te duci la service cu dosarul de dauna ( un service pe care il vrei tu din cele care au contract cu firma de asigurari)

2- se face reconstatare de catre service

3- se transmite devizul estimativ firmei de asigurari pentru a se da acceptul de plata de la asigurator

4- dupa primirea acceptului de plata se incepe lucrarea;

5- la cererea clientului se da un termen de finalizare a lucrarii care trebuie respectat;

6- Dupa finalizarea reparatiei clientul asteapta ca banii de la asigurator sa intre in contul service-ului dupa care clientul isi poate ridica masina (ceea ce nu este cazul la tine)

7- Te sfatuiesc sa faci reclamatie la A.N.P.C. si sa ceri un raspuns in scris. A.N.P.C.- ul trebuie sa iti dea un raspuns in 30 de zile . Te sfatuiesc sa ceri un raspuns in scris si cu numar de inregistrare.

Daca termenul reparatiei a depasit 30 de zile tu ai dreptul sa ceri o masina la schimb pana la finalizarea lucrarilor.

 

Te sfatuiesc sa te adresezi A.N.P.C.-ului in scris si telefonic si sa ceri solutionarea cazului.

 

NICIUN ASIGURATOR NU PLATESTE IN AVANS. (din cate am intalnit pana in prezent).

Link to comment
Share on other sites

Lucrez la un service autorizat la departamentul de relatii cu clientii si cu asa ceva ma ocup zilnic. Problema ta sta in felul urmator:

1- te duci la service cu dosarul de dauna ( un service pe care il vrei tu din cele care au contract cu firma de asigurari)

2- se face reconstatare de catre service

3- se transmite devizul estimativ firmei de asigurari pentru a se da acceptul de plata de la asigurator

4- dupa primirea acceptului de plata se incepe lucrarea;

5- la cererea clientului se da un termen de finalizare a lucrarii care trebuie respectat;

6- Dupa finalizarea reparatiei clientul asteapta ca banii de la asigurator sa intre in contul service-ului dupa care clientul isi poate ridica masina (ceea ce nu este cazul la tine)

7- Te sfatuiesc sa faci reclamatie la A.N.P.C. si sa ceri un raspuns in scris. A.N.P.C.- ul trebuie sa iti dea un raspuns in 30 de zile . Te sfatuiesc sa ceri un raspuns in scris si cu numar de inregistrare.

Daca termenul reparatiei a depasit 30 de zile tu ai dreptul sa ceri o masina la schimb pana la finalizarea lucrarilor.

 

Te sfatuiesc sa te adresezi A.N.P.C.-ului in scris si telefonic si sa ceri solutionarea cazului.

 

NICIUN ASIGURATOR NU PLATESTE IN AVANS. (din cate am intalnit pana in prezent).

 

In sfarsit un raspuns clar si de luat in seama. :)

Link to comment
Share on other sites

CSA nu mai face nimic daca firma de asigurari a platit,ei te pot ajuta in cazul in care fima de asigurari intarzie din diverse motive cu plata despagubirii .

 

Cei de la asa zisul service au blat cu cei de la asigurari 1000% pt ca nici o firma de asigurari nu plateste o dauna total de peste 400 mil intr-un timp atat de scurt.

 

Parearea mea ca ai fost victima unei inselatorii si trebuie sa te adresezi cat mai urgent politiei si cu o plangere penala impotriva acestui patron de service.

El a luat banii a cumparat o capota (150 euro,bara 100 euro plus alte piese totul in jur la vreo 2 mii de euro plus vopsit si restul la el in buzunar).Rusine!!!!

 

Succes si sa ne tii la curent cu ce ai mai facut.

Link to comment
Share on other sites

asta a fost gresala mea...

cel mai bine mergi si bagi mina in gat inspectorului care se ocupa de dosarul tau, eu asa am procedat si in ziua urmatoare sa rezolvat problema. Ma lovit o adormita in spate cand staionam la semafor pentru ca a confundat frina cu aceleratia mi-a indoit bara si sa stricat inchiderea de la porbagaj. Timp de 2 saptamini mau tot mintit ca nu au nr de dosar ba ca cei de la service nu m-au programat ba ca trebe sa vina el sa ada exact tot felul de povesti pina ma-m saturat si am trecut la metode mai putin ortodoxe si surpriza a doua zi masina a fost gata.

Link to comment
Share on other sites

Sunt multe service'uri de genul ĂŁsta. Un exemplu ar fi ĂŽn Giurgiu, service Mastercar. BĂŁieĂžii de acolo nu au habar sĂŁ scoatĂŁ un airbag de la volan, da sĂŁ repare cum trebuie o maÂşinĂŁ.

 

Printre altele, ÎÞi comandã piese noi ºi pânã la urmã tot pe cele vechi Þi le monteazã, evident cele care se mai pot folosi cât de cât, bineÎnÞeles pe cele noi le plãteºti :lol:

Vopseºti maºina integral la ei, ÎÞi greºesc culoarea, plus cã mai fac câteva experimente pe elementele de caroserie ºi În final iei maºina de la ei curcubeu :)

 

 

Faza cu pornitul am pãÞit-o ºi eu. S-au chinuit vreo 4-5 zile sã o porneascã, am schimbat douã baterii ºi pânã la urmã ºi-au dat seama cã trebuiau curãÞate bornele de la baterie (bateria fiind nouã, avea un strat de cearã sau ceva de genul ãsta pe borne), plus cã mai oxidaserã ºi bornele de la maºinã... În 6 luni de zile de stat la ei nepornitã, era normal :lol:

E o poveste lungĂŁ :)

 

Service'ul funcĂžioneazĂŁ bine mersi Âşi ĂŽn ziua de azi. Bani sĂŁ iasĂŁ.

 

Scuze de offtopic.

Edited by Allex
Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...
Cum ziceau si vaietii: asta e inselatorie , mergi frumusel la un avocat , apoi la politie , plangere penala pentru patronasul respectiv si automat ii poti da si in Judecata , nu face prostia sa semnezi pt primirea masinii Mai ales ca ti-au pus pe ea numai piese sh, gandeste-te la siguranta ta sau la siguranta unui viitor cumparator , no offence cu siguranta o vom vedea pe net ( masina tipla nelovita , cu putini km .... )
Link to comment
Share on other sites

Sunt multe service'uri de genul ĂŁsta. Un exemplu ar fi ĂŽn Giurgiu, service Mastercar. BĂŁieĂžii de acolo nu au habar sĂŁ scoatĂŁ un airbag de la volan, da sĂŁ repare cum trebuie o maÂşinĂŁ.

 

Apropos de Mastercar, sa nu va treaca prin cap sa dati pe la ei! Nu va pot spune mai multe, ar fi bine sa ma ascultati.

 

Si on topic, catre Stan-patitul!

E doar vina ta , ca ai semnat cererea de despagubire in avans. Din punct de vedere legal, asiguratorul si-a facut treaba pentru ca a dat banii! Incearca cu OPC-ul!

Si catre colegul care lucreaza la service si si-a dat cu parerea. Prietene, la tine la service se procedeaza la fel ca la cel in cauza. Cum sa iti dea accept de plata asiguratorul inainte sa repari masina????? Pai asta s-a intamplat si aici. S-a dat accept de plata, clientul a fost imbarligat sa semneze cererea de despagubire,service-ul a trimis facturile si asiguratorul a platit! In general asta e filiera, diferenta constand in faptul ca acceptul de plata se cere de catre service dupa repararea masinii si cererea de despagubire se semneaza de catre client dupa ce verifica reparatia sau in urma unui nscurt test drive. Nu se respecta aceste detalii se poate ajunge aici. Ce spui legat de accept , e posibil sa faci confuzie intre accept de plata si acord de intrare in reparatie. Acordul de intrare in reparatie este cerut de service dupa ce se intocmeste un DEVIZ ESTIMATIV . Asiguratorul il studiaza si in functie de suma asigurata sau de valoarea maxima de despagubire isi da acordul de reparatie sau instrumenteaza dosarul ca DAUNA TOTALA. Daca se da aviz favorabil reparatiei service-ul trebuie sa se apuce de treaba, sa ceara reconstatare dupa demontare (daca e cazul) si la final sa ceara acceptul de plata.

ATENTIE: Asiguratorul nu este obligat sa dea accept de plata catre service-uri decat daca exista o conventie in acest sens. De aceea este bine sa mergeti la service-urile recomandate de asiguratori , asta in cazul in care doriti ca despagubirea sa se faca prin decontare directa!

Link to comment
Share on other sites

1. stiu despre masina asta ca cel de la SERVICE ma intreba de piese sh (dc pot sa ii aduc). M-a intrebat de far cu facelift dar i-am psus ca nu am decat fara facelift la pret de 350 ron dar i s-a parut mult.

2. nu are cum sa i-a bani de la firma de asig DECAT DC TU AI SEMNAT CEREREA DE DESPAGUBIRE

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.