Jump to content

Nu trage masina


Andrei PepY

Recommended Posts

Salut! Eu sunt nou aici :) Am vazut ca abordati problema pe care o am si eu dar nu am reusit sa gasesc o rezolvare la problema mea. Am un 320i din '99 150 cai ..... si oricat ma chinui nu reusesc sa-l fac sa scartzaie catusi de putin.... Am incercat sa merg si fara debitmetru si nu simt nici o diferenta, am pus si unul de la un coupe benzinar de 2.2 si acelasi lucru nici o diferenta. Am zis intai sa incerc cu alt debitmetru inainte sa dau o gramada de bani pe el. Astept si alte opinii , multumesc!
Link to comment
Share on other sites

Poate ai ambreiajul dus...

Poate ai cauciucuri prea late sau jante prea mari...

Poate nu o tii in ture inalte...

Poate n-ai compresie...

Poate ai pompa de benzina pe moarte....

Poate ai injectoarele infundate...

Poate ai catalizatoarele sau toba infundate...

 

 

etc etc etc

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Am vazut ca abordati problema pe care o am si eu dar nu am reusit sa gasesc o rezolvare la problema mea. Am un 320i din '99 150 cai ..... si oricat ma chinui nu reusesc sa-l fac sa scartzaie catusi de putin.... Am incercat sa merg si fara debitmetru si nu simt nici o diferenta, am pus si unul de la un coupe benzinar de 2.2 si acelasi lucru nici o diferenta.

 

Da, asta este o problema extrem de serioasa.Trebuie sa scoti debitmetrul, asta este adevarat.Secretul consta insa in decuplarea senzorului de temperatura de la motor.Astfel amestecul este imbogatit si puterea motorului creste, scartaitul este garantat.Succes!

Link to comment
Share on other sites

+1. good point !

Senzorul de care zice bavaria e senzorul albastru ! ( chiar este de culoare albastru ).

Pe langa ce-a zis bavaria adaug ca daca scoti acel senzor pompa de benzina va baga cu toata puterea benzina. Motorul va crede ca e la -40 de grade si va lucra in regim special !

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Abia se inscrie omul pe forum ca sariti pe el ca ulii, cu mistouri si alte alea.

Pina la urma suntem o comunitate si ar trebui sa ne respectam. Hai sa lasam mistourile pentru intilniri, atunci cind suntem fata in fata si cu un pahar in mina.

Imi pare rau ca trebuie sa o spun, dar am ajuns cind am o problema de discutat, sa o discut pe forumurile BMW din afara. Oare de ce aia nu sunt asa mistocari, or fi avind CI prea mic si nu-i ajuta?

Link to comment
Share on other sites

Nu am ASC e DSC si cu el dezactivat nu se intampla mare lucru... si am observat ca nu este ca la diesel sa-l apesi de 2 ori si sa se mai dezactiveze inca ceva. Ambreiajul e ok asta stiu sigur

 

se tine apasat vre-o 10 secunde sa se decupleze complet - parca asa am citit in manual.

 

 

+1, altfel se decupleaza doar controlul stabilitatii nu si al tractiunii.

Link to comment
Share on other sites

mi-a zis ori debitmetru ori catalizatorul infundat.

Nu prea e posibil "sau debitmetrul sau catalizatorul", dupa parerea mea.... Ori e ok debitmetrul, ori nu, si ai probleme cu altceva.

Bujiile la diesel au treaba doar cu pornirea...

Link to comment
Share on other sites

Abia se inscrie omul pe forum ca sariti pe el ca ulii, cu mistouri si alte alea.

Pina la urma suntem o comunitate si ar trebui sa ne respectam. Hai sa lasam mistourile pentru intilniri, atunci cind suntem fata in fata si cu un pahar in mina.

 

Ai dreptate.Si eu am crezut ca este o comunitate de pasionati, de oameni care vor sa aiba grija de masini, nu sa isi bata joc de ele.Imi cer scuze ca nu l-am respectat. :)

Link to comment
Share on other sites

Ce zic unii si ce concluzii trag altii...

Nici eu si nici bavaria nu băteam campii . Doar ca unii mai au putin habar iar altii deloc.

 

 

@ Andrei PepY

Nu te-a luat nimeni la mishto doar ca unii râd inainte de a se termina bancul sau cand nu e cazul...

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

Abia se inscrie omul pe forum ca sariti pe el ca ulii, cu mistouri si alte alea.

Pina la urma suntem o comunitate si ar trebui sa ne respectam. Hai sa lasam mistourile pentru intilniri, atunci cind suntem fata in fata si cu un pahar in mina.

Imi pare rau ca trebuie sa o spun, dar am ajuns cind am o problema de discutat, sa o discut pe forumurile BMW din afara. Oare de ce aia nu sunt asa mistocari, or fi avind CI prea mic si nu-i ajuta?

 

 

 

Prietene ce sa zic.... Nu prea stii cand sa razi la bancuri si esti singurul care danseaza la opera. Ceilalti sunt timizi....

Esti pilaf !

Edited by the_rifle
Link to comment
Share on other sites

una peste alta nici eu nu inteleg cum de o masina de 150cp nu poate sa rupa aderenta. si nu stiu de ce imi vin in gand amaratele alea de dacii care dau cu scart la greu...

 

ps. tare aia cu dansatul la opera!

Dacia mea, care consuma 1L de ulei la 1000 km scartaie si in a 2-a.

La tractiunea pe spate, toata greutatea se lasa pe puntea aia... si de aici -> aderenta foarte buna.

Link to comment
Share on other sites

Trebuie sa scartaie, adica e obligatoriu sa scartaie. Eu am E46 benzina si scartaie, uneori surprind si DSC-ul in offside, iar cu el oprit e nenorocire.

 

vad ca ai si benzina si diesel.. care iti place mai mult ?!  :)

Edited by POIUYT
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.