Jump to content

Pot sa spal si eu motorul?la e36 320i.....


Recommended Posts

Salut,as dori sa spal motorul la aceasta masina....320i e36,am observat ca altii posesori la alte marci spala motorul si fara sa aibe probleme,dar alte marci sunt alte marci ce mai conteaza.....eu am acest e36 si as dori sa-i spal motorul,as dori sa imi spuna cineva care a mai facut asa ceva,ce trebuie sa acoper(banuiesc ca tabloul cu sigurante),electromotorul?mufele de la faruri, semnalizari?vb. foarte serios daca se pot ivi probleme ma lipsesc al iau la carpa cu manusi,nu vreau ca dupa o spalare sa nu mai pornesca sau sa mi se oxideze ceva pe acolo,si asa masina asta deabia o mai suport nu mai vreau probleme,nu vreau stres,nu vreau nervi,deci daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat,va salut.
Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Salut,as dori sa spal motorul la aceasta masina....320i e36,am observat ca altii posesori la alte marci spala motorul si fara sa aibe probleme,dar alte marci sunt alte marci ce mai conteaza.....eu am acest e36 si as dori sa-i spal motorul,as dori sa imi spuna cineva care a mai facut asa ceva,ce trebuie sa acoper(banuiesc ca tabloul cu sigurante),electromotorul?mufele de la faruri, semnalizari?vb. foarte serios daca se pot ivi probleme ma lipsesc al iau la carpa cu manusi,nu vreau ca dupa o spalare sa nu mai pornesca sau sa mi se oxideze ceva pe acolo,si asa masina asta deabia o mai suport nu mai vreau probleme,nu vreau stres,nu vreau nervi,deci daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat,va salut.

 

eu am am un E36 316i si pana acuma vreo 2 saptamani am lucrat la o benzinarie MOL ca spalator auto si pot sa zic ca imi spalam masina inclusiv motorul o data la 2 zile exterior si la saptamana motorul, cutia cu sigurante are o garnitura care nu permite apa sa intre inauntrul ei deci nu este nevoie sa o acoperi, farurile la fel au capace cu garnituri este exclus sa intre apa, in fine, sa iti zic cum faceam eu, nu acopeream absolut nimic dar inainte sa spal motorul lasam masina vreo 30 minute cu capota deschisa sa se raceasca motorul pentru a evita fisurarea blocului motor. Din proprie experienta pot sa iti zic ... ca nu am avut probleme niciodata la pornire sau chestii dinastea. Bafta

Link to comment
Share on other sites

Bogdane cel mai bine faci cum zisa verssatu, cu una sau mai multe carpe, pensuli, multa rabdare (si eventual tutun) si o sa iasa ca nou motorul, iar la urma o sa-ti vina sa umbli cu capota ridicata la masina de cat de frumos o sa iasa motorul. Eu asa il spal la a mea, cu toate ca nu prea e nevoie.
Link to comment
Share on other sites

Ok,nu-l mai spal,am vrut sa vad si parerile de aici,pai m-am gandit eu ca are 1001 alea pe acolo debitmetru,fisele,niste mufe dar zicea cineva sus ca la faruri nu poate intra apa pe interior pt. ca are capace,pai capace de protectie in spatele farurilor la e36 eu nu am vazut la nici un e36 pana acum,adica sa acopere mufele de la semnalizari si far.
Link to comment
Share on other sites

Ok,nu-l mai spal,am vrut sa vad si parerile de aici,pai m-am gandit eu ca are 1001 alea pe acolo debitmetru,fisele,niste mufe dar zicea cineva sus ca la faruri nu poate intra apa pe interior pt. ca are capace,pai capace de protectie in spatele farurilor la e36 eu nu am vazut la nici un e36 pana acum,adica sa acopere mufele de la semnalizari si far.

 

uitate mai bine

Edited by Valentin_LMB
Link to comment
Share on other sites

Salut,as dori sa spal motorul la aceasta masina....320i e36,am observat ca altii posesori la alte marci spala motorul si fara sa aibe probleme,dar alte marci sunt alte marci ce mai conteaza.....eu am acest e36 si as dori sa-i spal motorul,as dori sa imi spuna cineva care a mai facut asa ceva,ce trebuie sa acoper(banuiesc ca tabloul cu sigurante),electromotorul?mufele de la faruri, semnalizari?vb. foarte serios daca se pot ivi probleme ma lipsesc al iau la carpa cu manusi,nu vreau ca dupa o spalare sa nu mai pornesca sau sa mi se oxideze ceva pe acolo,si asa masina asta deabia o mai suport nu mai vreau probleme,nu vreau stres,nu vreau nervi,deci daca poate cineva sa ma ajute cu un sfat,va salut.

 

spalat in interior sau exterior?

Link to comment
Share on other sites

Eu am spalat motorul anul trecut cand am luat masina ca era cam prafuit si nu am intampinat nici o problema. Mi-a dat initial cu o spuma activa si apoi cu jet de apa si la final a iesit ca nou. Acuma depinde de norocul fiecaruia, eu insa nu am avut probleme :)
Link to comment
Share on other sites

Motorul se poate spala cu o solutie ce o au pe la unele spalatorii. Nu stiu exact ce e, miroase parca a gaz si face si un pic de spuma.

In niciun caz nu trebuie dat cu spuma activa.

Alternatorul se poate proteja cu o punga de plastic.

 

Motorul trebuie sa fie cald, nu rece.

Link to comment
Share on other sites

Conform recomandarilor producatorului motorul se spala cald.

 

Poate ar trebui sa mai studiezi cand se formeaza condensul inainte de a te aventura in a trage concluzii eronate. Treaba cu condensul este exact pe dos :) .

 

 

tu vorbesti serios, adica mergi prin oras 40 km la 35 grade, opresti la spalatorie si iti baga aia jet de apa rece?!

si nu se intampla nimic? chiar nu pot sa cred asta, dar, pe bune, nu vreau sa intru in conflict cu nimeni.

eu personal nu as face asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

Acestea sunt recomandarile BMW privind spalarea motorului. Le puteti gasi si in TIS.

 

Here is the engine washing procedure recommended by BMW:

Bring the engine to operating temperature, and switch the engine Off.

Cover or shield any component - such as the ignition distributor, multi-connectors, etc. - in the area to be cleaned with plastic sheeting.

Apply engine degreaser or general engine cleaning solvent to the dirty area, allowing it to soak for at least five minutes.

Spray warm water on the area to be cleaned, flushing the solvent and the contaminants.

Do not aim the water spray directly at components. Do not use the water spray any longer than necessary. Do not wash the entire engine compartment when only one area requires degreasing, such as the front crankshaft radial seal, M20 oil filter replacement, etc.

Blow the cleaned area dry immediately with moderate-pressure compressed air.

 

Start the engine immediately and road test the vehicle to confirm satisfactory operation.

 

 

Discutia asta revine periodic. mai sunt cred cateva topicuri pe tema asta.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.