Jump to content

bmw x3 - calamina?


linia13

Recommended Posts

buna ziua.

 

de la inceput va spun ca problema este rezolvata DAR am sa va povestesc ce am patit si daca am/au procedat corect service bmw din bucuresti.

 

in ianuarie am fost in austria, frig, chiar si minus 15 grade la schi.

prin viena mi s-a aprins un martor pe bord ( acel motoras galben ) care citind in cartea masini imi zicea ca am probleme cu emisiile.

mam alarmat un pic dar miam continuat vacanta.am ajuns in bucuresti totul bine si frumos martorul aprins.dupa ceva timp cind a dat caldura s-s stins.am fost cu ea la service la bmw pe iuliu maniu.baetii de acolo au zis ca are ceva probleme cu softu masini drept urmare au facut o resoftare ( 600ron ).un timp nu s-a mai aprins INSA masina incepea sa tremure pe la 2000 de ture ( am x3 1990 cmc motorian din 2005..revizi si schimburi la zi ).azi asa miine asa pina cind masina nu mai tragea in jurul a 2000 ture.calcam pedala si pleca cam dupa 2-3 secunde.am ajuns si la serviceu vis-a-vis de IKEA.directoru de service imi spune ca am ceva depuneri de calamina drept urmare trebuie sa-mi dea _chiulasa_ jos si sa curete si sa schimbe ceva...in total vreo 3200ron din care 1600 doar manopera si restu consumabile.

 

ati patit, stiti ceva, am luat teapa, sa-i injur...?

zi buna.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 63
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

.in total vreo 3200ron din care 1600 doar manopera si restu consumabile.

 

ati patit, stiti ceva, am luat teapa, sa-i injur...?

zi buna.

 

 

dar cate ore au lucrat de ai platit 1600 ron manopera , Si ce consumabile ti-au schimbat

 

masina are cutie manuala.

de condus conduc normal..schimb pe la 2000-2200..a patra dupa 60km/h.nu sportiv, nu plec cu scirt de la semafor.

cit despre orele lucrate pot spune ca pe devizul lor sunt trecute "unitati" x pret.masina a stat 1 saptamina la ei pt ca nu aveau pe stoc o "garnitura".

au schimbat "reiese din deviz"..garnitura _chiulasa_,suruburi _chiulasa_,semering ( parca la 1 piston )..si cam atit.

Link to comment
Share on other sites

Cred ca ar fi indicat sa urci mai mult in ture cand conduci.

 

de condus conduc normal..schimb pe la 2000-2200..a patra dupa 60km/h.nu sportiv, nu plec cu scirt de la semafor.

 

Mai schimba si pe la 4000.

....si a 4-a poate dupa 80-100 Km/h

 

Era si un topic despre modul in care se conduce un diesel

Link to comment
Share on other sites

de cat timp ai scos-o din service ? ma gandesc ca poate dupa un timp ti se va aprinde iar ...

 

mi se pare total aiurea ca la o masina cu asa putin km, condusa in limitele normale, sa aibe probleme asa de adanci ...

 

are vreo 2 saptamini de cind am scos din service..

 

merge ca noua acum.

ma intrebam,sau intrebam daca ati avut probleme cu "calamina" la asa putini km.

Link to comment
Share on other sites

buna ziua.

 

de la inceput va spun ca problema este rezolvata DAR am sa va povestesc ce am patit si daca am/au procedat corect service bmw din bucuresti.

 

in ianuarie am fost in austria, frig, chiar si minus 15 grade la schi.

prin viena mi s-a aprins un martor pe bord ( acel motoras galben ) care citind in cartea masini imi zicea ca am probleme cu emisiile.

mam alarmat un pic dar miam continuat vacanta.am ajuns in bucuresti totul bine si frumos martorul aprins.dupa ceva timp cind a dat caldura s-s stins.am fost cu ea la service la bmw pe iuliu maniu.baetii de acolo au zis ca are ceva probleme cu softu masini drept urmare au facut o resoftare ( 600ron ).un timp nu s-a mai aprins INSA masina incepea sa tremure pe la 2000 de ture ( am x3 1990 cmc motorian din 2005..revizi si schimburi la zi ).azi asa miine asa pina cind masina nu mai tragea in jurul a 2000 ture.calcam pedala si pleca cam dupa 2-3 secunde.am ajuns si la serviceu vis-a-vis de IKEA.directoru de service imi spune ca am ceva depuneri de calamina drept urmare trebuie sa-mi dea _chiulasa_ jos si sa curete si sa schimbe ceva...in total vreo 3200ron din care 1600 doar manopera si restu consumabile.

 

ati patit, stiti ceva, am luat teapa, sa-i injur...?

zi buna.

nu ai luat niciun fel de teapa. este perfect adevarat! depunerile de calamina si slam din ala de diesel pe supape si pe gaurile de admisie din chiulasa nu mai permit umplerea cu aer suficient a cilindrilor si in consecinta merge inecat!

Link to comment
Share on other sites

buna ziua.

 

de la inceput va spun ca problema este rezolvata DAR am sa va povestesc ce am patit si daca am/au procedat corect service bmw din bucuresti.

 

in ianuarie am fost in austria, frig, chiar si minus 15 grade la schi.

prin viena mi s-a aprins un martor pe bord ( acel motoras galben ) care citind in cartea masini imi zicea ca am probleme cu emisiile.

mam alarmat un pic dar miam continuat vacanta.am ajuns in bucuresti totul bine si frumos martorul aprins.dupa ceva timp cind a dat caldura s-s stins.am fost cu ea la service la bmw pe iuliu maniu.baetii de acolo au zis ca are ceva probleme cu softu masini drept urmare au facut o resoftare ( 600ron ).un timp nu s-a mai aprins INSA masina incepea sa tremure pe la 2000 de ture ( am x3 1990 cmc motorian din 2005..revizi si schimburi la zi ).azi asa miine asa pina cind masina nu mai tragea in jurul a 2000 ture.calcam pedala si pleca cam dupa 2-3 secunde.am ajuns si la serviceu vis-a-vis de IKEA.directoru de service imi spune ca am ceva depuneri de calamina drept urmare trebuie sa-mi dea _chiulasa_ jos si sa curete si sa schimbe ceva...in total vreo 3200ron din care 1600 doar manopera si restu consumabile.

 

ati patit, stiti ceva, am luat teapa, sa-i injur...?

zi buna.

 

Ce motor are masina?Cati km?Interesanta treaba cu calamina. :)

Link to comment
Share on other sites

Era interesant de stiut totusi.Ma gandesc ca daca ar fi fost o problema cu asa ceva am fi vazut mai multe masini in situatia asta.Cred ca sunt mai multe BMW-uri diesel decat pe benzina.Poate cei care au avut aceasta problema nu intra pe forum. :)

 

Din cite ma pricep eu masina este Euro 4..iar euro 4 motorina nu mai exista.Initial am crezut ca este din cauza ca bag euro 5.Cel mai des am bagat "dasta buna" din omv.Tind sa cred ca este de fapt cea mai proasta sau cea mai "aditivata" cu apita.Ce ma nemultumit este ca mergind la 3 serviceuri BAVARIA abia al treilea a putut sa-mi rezolve problema.Nu vreau sa cred ca sunt doar copii de bani gata cu o cirpa in mina la service si ca nu au habar.Cei drept abia la al treilea service de la IKEA miam dat seama ca toate lucrurile alea ce au ei acolo, showroom,service,personal COSTA si inca nu putin drept urmare trebuie sa mai ia bani si degeaba ( pacat ca nu ma pricep mai mult ca leas fi dat cu firman cap ).

x3,1995cmc,an2005,68000km din care vreo 45000 facuti pe afara.Colac peste pupaza imi mai curge si un amortizor.Am avut si un YARIS la un moment dat ( masina de aur ).Dupa 80000 nu schimbasem inca nimic la ea ( decit consumabile si lichide ).Laifs goz on.

:lol:

Link to comment
Share on other sites

Subscriu la ideea ca trebuie sa conduci masina putin mai agresiv. La urma urmei este turbo-diesel, turbina intra din cate stiu de-abia la 2000+ turatii, si trebuie folosita din cand in cand, chiar daca circuli mai mult prin oras. Mai forjeaz-o si tu, si daca te doare inima, gandeste-te ca este in binele ei :)
Link to comment
Share on other sites

Am intrebat cum conduci pt. ca de probleme de genul asta am mai auzit la BMW X3 , dar si alte masini si nu doar BMW in cazul in care se merge subturat . E vorba de motoarele turbodizel in general. Din cind in cind e indicat sa turezi masina pina in limita superioara a scalei si in mod sigur nu vei mai avea probleme de genul asta. Vad ca au mai dat recomandarea asta si alti forumisti. :)

 

ps; unul din motivele pt. care imi place atit de mult bmw-ul in general este ca ii place turatia , chiar si in cazul motoarelor dizel...Din ce am condus eu pina in prezent e singura masina care trage constant si bine pina in 4500 si se si simte si suna bine motorul.(ma refer la dizel).

Link to comment
Share on other sites

Care este treaba cu turatia asta?Nu se mai depune calamina pe supape daca se merge turat?

subscriu...incepator nu sunt..pe x3 motoru de 1995 in cunosc bine..la 60km/ora in a treia are peste 2500 de ture..deci nu chiar subturat..la 100km/ora in a treia are peste 3500 de ture..rau nu cred ca merg ..intrebam de calamina initial in ideea ca cineva a mai patito..sau ca fenomenul cu 2000 ture schimb viteza apes pedala si masina sta pe loc ca mai apoi sa plece dupa 2-3 sec sa plece a mai patito cineva

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.