Jump to content

Problema - 3 martori sau aprins deodata (E46)


Recommended Posts

Salutare!

Ieri dimineata cand am scos masina din garaj martorul ABS, martorul DSC si martorul da la frana de mana s-au aprins.

Am fost si am spalat masina si dupa vreo 15 minute si-au revenit.

Astazi cand am ajuns acasa aceeasi problema. Acum sunt din nou aprinsi.

Care sa fie cauza?

 

Masina - E46, 320d, 136CP, an 2000

Link to comment
Share on other sites

Salutare!

Ieri dimineata cand am scos masina din garaj martorul ABS, martorul DSC si martorul da la frana de mana s-au aprins.

Am fost si am spalat masina si dupa vreo 15 minute si-au revenit.

Astazi cand am ajuns acasa aceeasi problema. Acum sunt din nou aprinsi.

Care sa fie cauza?

 

Masina - E46, 320d, 136CP, an 2000

 

 

Probabil ai un senzor ABS stricat.

Du-te la tester si o sa vezi daca e asa si care este dus.

Link to comment
Share on other sites

Am schimbat saptamana trecuta amortizoarele pe spate. Dupa ce le-am schimbat a doua zi s-au aprins.

Am problema asta de cateva zile. Am observat ca martorii se aprind dimineata cand o scot din garaj. Dupa cateva minute se sting. Mai intai se stinge cel de la frana de mana apoi dupa un minut se stinge cel de la ABS si cel de la ASC. Ultimi doi se sting odata.

Ieri in timp ce erau aprinse am probat ABS-ul si am franat brusc pe un drum cu pietris. ABS-ul a functionat (a scos caraitul specific si am simtit reactia pedalei).

Am sa merg saptamana viitoare la un tester sa vad ce are.

Multumesc pentru sfaturi.

Link to comment
Share on other sites

Inainte de a merge la tester am sa verific presiunea rotilor si am sa verific si nivelul lichidului de frana (nu l-am verificat niciodata).

Am verificat cand trebuie sa schimb lichidul de frana (stiind ca la BMW se schimba la 2 ani si comp. de bord zice ca luna viitoare trebuie schimbat).

M-am gandit ca s-ar putea sa fie un senzor defect dar fiind trei martori care se aprind odata ar trebui sa fie trei senzori diferiti pentru ca nu cred ca un singur senzor e responsabil si pentru ABS si pentru ASC si pentru frana de mana. E posibil sa cada trei senzori odata?

Daca ar fi dus un senzor sau mai multi nu ar trebui sa stea tot timpul aprinsi?

Link to comment
Share on other sites

Am pus masina azi pe tester.

Concluzia: sensorul de turatie de la roata din spate stanga.

Mecanicul a spus ca daca se mai aprind odata martorii sa schimb senzoru.

Daca era dus de tot a spus ca ar fi trebuit sa stea tot timpul aprins. A mai spus ca e posibil ca eroarea sa fie si din cauza unor depuneri. Mi-a recomandat o spalare serioasa a rotilor.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se pare ca nu e asa de grava problema.

Am dus masina la curatat si am apalat-o foarte bine la roti. S-au stins martorii si de atunci nu s-au mai aprins.

Cand o duc la spalat le cer sa insiste bine pe la roti.

Au trecut doua saptamani de cand nu s-au mai aprins. E semn bun.

Sper ca sa fi fost de la praf si sa nu se mai aprinda.

Link to comment
Share on other sites

Daca ar fi dupa mine as merge cu ea numai pe drumuri bune, dar pentru ca masina o folosesc si in interes de seviciu (proportie de 70%)trebuie sa merg pe tot felul de drumuri.

De ce nu trebuie insistat prea mult la roti cu spalatul?

Poate crea ceva probleme?

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu e asa de grava problema.

Am dus masina la curatat si am apalat-o foarte bine la roti. S-au stins martorii si de atunci nu s-au mai aprins.

Cand o duc la spalat le cer sa insiste bine pe la roti.

Au trecut doua saptamani de cand nu s-au mai aprins. E semn bun.

Sper ca sa fi fost de la praf si sa nu se mai aprinda.

si eu am aceeasi problema de cand am cumparat-o la 2 zile mi-a aparut i-am facut o baie zdravana si gata

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nu e asa de grava problema.

Am dus masina la curatat si am apalat-o foarte bine la roti. S-au stins martorii si de atunci nu s-au mai aprins.

Cand o duc la spalat le cer sa insiste bine pe la roti.

Au trecut doua saptamani de cand nu s-au mai aprins. E semn bun.

Sper ca sa fi fost de la praf si sa nu se mai aprinda.

si eu am aceeasi problema de cand am cumparat-o la 2 zile mi-a aparut i-am facut o baie zdravana si gata

Link to comment
Share on other sites

e vorba de seria 3, ca la x3/x5 nu cred ca e problema asta.

 

 

Ai dreptate!

X3 si X5 au fost proiectate din fabrica sa mearga si pe drumuri pline de mizerie (praf, noroi) si sa reziste in conditii de exploatare mai grele.

Eu ma refeream la Seria 3 E46. Nu stiu daca problema apare si la E90 sau la Seria 5 sau Seria 7.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.