Jump to content
Intalnire BMW Club 2025, hai si tu! Locatia si luna iesite la vot au fost Poiana Brasov si Mai. Acum votam weekend-ul din Mai in care va avea loc intalnirea. ×

bmw 525d sau 530d-manuala sau steptronic?


yyy

Recommended Posts

Buna ziua!

Doresc sa achizitionez un BMW525 sau 530 diesel din 2005 si nu stiu la care sa ma decid.530-ul are impozit mare iar la consum nu stiu daca diferenta este majora.Si nu stiu ce cutie de viteze sa aleg....manuala sau automata.

Ma puteti ajuta cu ceva pareri?

Link to comment
Share on other sites

Vad ca esti din Bucuresti si probabil vei face destul de multi km in oras.Ti-as sugera sa optezi pentru automata.Intre 525 si 530 conteaza ce-ti doresti....putere...consum redus.....Eu as alege 530 steptronic.Merita diferenta la impozit pentru satisfactiile pe care ti le ofera :)
Link to comment
Share on other sites

530d automata ... incearca sa gasesti motoru de 231cp , e in productie din luna a 10-a sau a 11-a din 2005 , iese in talon 2006 masina , impozitul e 10 mil . nu o sa regreti pt cateva milioane in plus pe an la impozit si 1 litru MAXIM in plus fata de 525 . nu mi se pare o alegere buna manuala pe o masina de talia seriei 5 , manuala e pt masini sport si masinile mici din pct meu de vedere ...
Link to comment
Share on other sites

535d - manual....merge si steptronic, da' mai misto cu manual :lol:

 

535d manual? :) ...

 

... eu normal, spun 535d, dar nu "e rau" 530d... oricum nu 525d(doar parere personala)... nu o sa vezi diferente atat de mari de consum intre 530 si 525, poate chiar mici... iar 530... iti ofera ceva mai mult... cat despre impozit... care e diferenta de impozit dintre un 525 si 530(nu mai stiu exact daca cele din 2005 aveau aceeasi cilindree)?...

 

PS... eu am 535d si tot 2993 cmc ca si 530... :lol:

Link to comment
Share on other sites

am 525, am si cunoscuti care au 530, deci din cunostinte practice iti recomand 530, consuma la fel si veleitati sportive un pic mai mari. Daca cumperi masina dupa 2006 motoarele de la 525 si 530 sunt identice, adica 2993cc deci taxe egale, daca cumperi inainte de 2006 atuni exista diferenta de taxe deoarece 525 are doar 2500cc. In rest ca si costuri de intretinere sunt identice. ca si cutie iti recomand cea automata(oricum poti sa o folosesti si manual) Edited by eugen1968
Link to comment
Share on other sites

recomand 530, consuma la fel si veleitati sportive un pic mai mari. Daca cumperi masina dupa 2006 motoarele de la 525 si 530 sunt identice, adica 2993cc deci taxe egale, daca cumperi inainte de 2006 atuni exista diferenta de taxe deoarece 525 are doar 2500cc. In rest ca si costuri de intretinere sunt identice. ca si cutie iti recomand cea automata(oricum poti sa o folosesti si manual)

 

+1

din 2005 530 impozit 9 mil

525 impozit 4 mil

-automata

asigurarea este la fel pt amandoua

vezi ca mai este un topic pe tema asta sau asemanator.

Link to comment
Share on other sites

530d fuge grav pe langa un 525 precum si 535 fuge grav pe langa un 530d ... ideal ar fie 535d . aceleasi taxe , satisfactie mai mare , gasesti ceva bun in germania la 19-20 mii + tva la cum au scazut preturile in ultimu timp si referitor la cutia pe care o vrei ... am un prieten care si-a luat un audi a6 3.0tdi quattro manual si dupa ce a condus-o pe a mea regreta enorm ca nu si-a luat automata . diferentele de sportivitate sunt minime la o masina asa mare, manuala creeaza un disconfort major pt ca in treptele inferioare o smucesti indiferent de viteza din cauza cuplului.
Link to comment
Share on other sites

Buna ziua!

Doresc sa achizitionez un BMW525 sau 530 diesel din 2005 si nu stiu la care sa ma decid.530-ul are impozit mare iar la consum nu stiu daca diferenta este majora.Si nu stiu ce cutie de viteze sa aleg....manuala sau automata.

Ma puteti ajuta cu ceva pareri?

 

 

Uite trei frumoase aici:

un e60 535d

http://www.webmobil24.com/web/ro/haendler_...247&nomenu=

si doua 525d

http://www.webmobil24.com/web/ro/haendler_...556&nomenu=

http://www.webmobil24.com/web/ro/haendler_...991&nomenu=

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat de cutie, pentru ca am auzit de la cineva ca sunt mai pretentioase cele automate si daca se defecteaza costa in jur de 6000 euro una. E adevarat?Si cum sa verific cutia steptronic cand ma duc sa cumpar masina?Pana acum am avut doar seria 3 si toate au fost manuale.

Multumesc mult de raspunsuri. :)

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat de cutie, pentru ca am auzit de la cineva ca sunt mai pretentioase cele automate si daca se defecteaza costa in jur de 6000 euro una. E adevarat?Si cum sa verific cutia steptronic cand ma duc sa cumpar masina?Pana acum am avut doar seria 3 si toate au fost manuale.

Multumesc mult de raspunsuri. :)

E foarte adevarat.

Link to comment
Share on other sites

Am intrebat de cutie, pentru ca am auzit de la cineva ca sunt mai pretentioase cele automate si daca se defecteaza costa in jur de 6000 euro una. E adevarat?Si cum sa verific cutia steptronic cand ma duc sa cumpar masina?Pana acum am avut doar seria 3 si toate au fost manuale.

Multumesc mult de raspunsuri. :)

E foarte adevarat.

Mi-e greu sa cred ca o cutie automata se defecteaza asa usor in conditii normale de folosinta.Masina mea are 209k si cutia functioneaza excelent.

Link to comment
Share on other sites

Guest poleposition
Am intrebat de cutie, pentru ca am auzit de la cineva ca sunt mai pretentioase cele automate si daca se defecteaza costa in jur de 6000 euro una. E adevarat?Si cum sa verific cutia steptronic cand ma duc sa cumpar masina?Pana acum am avut doar seria 3 si toate au fost manuale.

Multumesc mult de raspunsuri. :lol:

E foarte adevarat.

 

da, si turbina pica din 10 in 10 mii km, cutiile la 15.000km se disolva in apa, injectoarele se colmateaza pe la 60.000, caseta de directie trebuie reconditionata din 20 in 20 de mii, iar la 50 de mii se dezintegreaza si cade sub masina... in rest e fiabila :lol:

 

 

cata exactitate :)

 

 

 

 

ce tampenie.

Link to comment
Share on other sites

cutia o verifici la testdrive...nu trebuie sa patineze sau sa produca socuri. Poti merge chiar si la un tester, ca doar nu cumperi o masina de 3000. Ai riscuri si la automata si la manuala. Automata se poate reconditiona daca pica, si ajunge pana in 2000 de euro. La manuala se schimba kitul de ambreiaj si volanta, iar din pacate la e60 sunt f scumpe, cam tot acolo duce ..... Pe de alta parte daca masina e intretinuta corect si e automata ai sanse sa tina foarte mult . Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.