Jump to content

probleme 318d 2002 tremurat relanti,plecare de pe loc.., zgomot metalic,bate ceva metalic...banuiesc volanta...


maLaKay

Recommended Posts

am observat recent...la relanti se aude un zgomot metalic bate foarte tare fier pe fier nush cum sa zik,trepideaza,si la plecare de pe loc si in marsalier si tinde sa dea in nas....si masina nu mai trage...si motoru parka caraie of i de la injectoare....

 

 

1..ce poate sa fie volanta?

2.cat costa volanta?

3.kit de ambreaj lam schimbat acum catreva luni

4. este alteceva in afara de volanta?

5.cum ar trebui sa faca volanta...daca nu e?

Link to comment
Share on other sites

mam uitat la toba ,bag mana in foc ca nu e de la racrodul flexibil....si cand porn4esc motoru se aude o bataie fdier pe fier..poc poc si dupa aceea persista..uneori face alteori nu face..si cand opresc motoru se aude poc poc poc...

 

mrgi cu masina in service , poate fi un tampon motor, desi eu tot racord banuiesc ,

Edited by myxage
Link to comment
Share on other sites

mam gandit ca e tampon desi nu cred....ar trebui sa faca tot timpul daca era tamponu...sau sa se auda doar la realanti dar se aude mereu cum bate si se simte mai ales cand e subturata sau pleci usor cu a 1a marsarier..si chiar in mers simti in caroserie poc poc..dar infundat....
Link to comment
Share on other sites

am schibmat ambreaju acum vreo 8 luni.....nu facea asa...doar aveam trepidatii al motor...posibil tampoane,sau injectoare...precizez cand turez masina caraie injectoarele..ca si cum sar auzi foarte pronuntat...sau cand merg cosntant uneori caraie unoeri nu.....am schibmat kitu iar dupa 8 luni...tiam zis..de vreo 2 saptamani face asta....la relanti nu mereu se aude mereu troncanitu ala metalic,cand pornesc cu a1a mai fara aceleratie tare,si in marsalier la fel..si in mers se simte in caroserie bocanitu ala....da subtil..si la oprire trancane cu poc poc...
Link to comment
Share on other sites

Nu te speria ca nu este volanta, mai mult ca sigur ai un tampon rupt si de aceea face asa si probabil din cauza tamponului sa se fi rupt si racordul flexibil care din cate stiu eu tb sa desfaci scutul de la motor ca sa te uiti la el. Volanta o iei in seama abia dupa ce verifici aceste 2 piese

 

Nu te speria ca nu este volanta, mai mult ca sigur ai un tampon rupt si de aceea face asa si probabil din cauza tamponului sa se fi rupt si racordul flexibil care din cate stiu eu tb sa desfaci scutul de la motor ca sa te uiti la el. Volanta o iei in seama abia dupa ce verifici aceste 2 piese

La mine se auzea un sunet metalic din cauza tampoanelor de la esapament( 4 in total) si cand acceleram se auzea fier pe fier( din cate am auzit normal nu ar tb sa iti atinga dar eu am avut si topa finala rupta din suport si a fost sudat mai jos). La mijlocul masinii sunt 2 tablite fiecare avand cate 2 tampoate, sper sa fie asta, Bafta

Link to comment
Share on other sites

nu am facut nici o verificare deocamdata.....luni ma duc la un service..la care am incredere..flasna de la cardan nu am verificato..si chestile alea care sustin toba..nuc red ca sunt..pt ca mam uitat dedesupt si nus e aude la la toba ca si cum ar atinge...la tampoane nici aici nu sunt sigur..ceea ce stiu stiu sigur ca sunt duse tampoanele ca se misca motoru tare..si mi se misca si uisle la masina la relanti fara bocanitu ala se simtea inainte mi se misca si capota tare cand era ridicata..chestia ca nu sa auzit delok pana sa merg la service acum1 luna sa schimb busele la capatu de brat fata..si sa fac directia unghiul....flansa cardan poate?racord flexipil poate"? tampoane paote cutie de viteze + motor poate? volanta poate? pot fi multe,am zis sa spun simptomele aici ca paote au mai avut altii ca mine si cine stie au rezolvat problema....cert este ca am schimbaty kit de ambreaj care patina...chestia ca acma masina nu mai trage..amf acut 50 km ieri masina a tras am mers si cu 180-km/h cand am ajuns in respectivu orash la itnrare am luat niste dampuri la orprie ainceput sa se auda zgomotu ala..mam speriat batea fier pe fier..am da tin marsalier am zmuncito nu sa mai auzit..pe liber nu...dupa vreo 15 secunde iar a inceput zgomotu..si la oprire bocanea poc poc poc...nah..al intoarcere...nea facut figuri masina cand am inceput drumu lung am observat ca se aude motoru mult mai zgomotos un carait de injectoare se auzea dizelul mult mai pronuntat si chair foarte tare la 3000 de ture,si al dus nu a facut asa...si nu mai tragea masina,puir si simplu apasat aceleratia sai dau kick down...si raspundea greu avea lag la inceput iar mai apoi avea o zvacnire si apoi..dadea in nas..nu mai tragea..naspa...nush ce e...
Link to comment
Share on other sites

nu am facut nici o verificare deocamdata.....luni ma duc la un service..la care am incredere..flasna de la cardan nu am verificato..si chestile alea care sustin toba..nuc red ca sunt..pt ca mam uitat dedesupt si nus e aude la la toba ca si cum ar atinge...la tampoane nici aici nu sunt sigur..ceea ce stiu stiu sigur ca sunt duse tampoanele ca se misca motoru tare..si mi se misca si uisle la masina la relanti fara bocanitu ala se simtea inainte mi se misca si capota tare cand era ridicata..chestia ca nu sa auzit delok pana sa merg la service acum1 luna sa schimb busele la capatu de brat fata..si sa fac directia unghiul....flansa cardan poate?racord flexipil poate"? tampoane paote cutie de viteze + motor poate? volanta poate? pot fi multe,am zis sa spun simptomele aici ca paote au mai avut altii ca mine si cine stie au rezolvat problema....cert este ca am schimbaty kit de ambreaj care patina...chestia ca acma masina nu mai trage..amf acut 50 km ieri masina a tras am mers si cu 180-km/h cand am ajuns in respectivu orash la itnrare am luat niste dampuri la orprie ainceput sa se auda zgomotu ala..mam speriat batea fier pe fier..am da tin marsalier am zmuncito nu sa mai auzit..pe liber nu...dupa vreo 15 secunde iar a inceput zgomotu..si la oprire bocanea poc poc poc...nah..al intoarcere...nea facut figuri masina cand am inceput drumu lung am observat ca se aude motoru mult mai zgomotos un carait de injectoare se auzea dizelul mult mai pronuntat si chair foarte tare la 3000 de ture,si al dus nu a facut asa...si nu mai tragea masina,puir si simplu apasat aceleratia sai dau kick down...si raspundea greu avea lag la inceput iar mai apoi avea o zvacnire si apoi..dadea in nas..nu mai tragea..naspa...nush ce e...

 

las-o mai usor mai ales daca ai probleme........mai te vrem pe aici :lol:

180 km/h......ufffff.....asta e viteza pentru circuit

 

 

si amu si serios...

eu am ceva similar cu problema ta la un 320d din 2003

am fost cu masina la casa si am schimbat tampoane, injectoare, toba, colector (trebuiau oricum schimbate) si masina face la fel.....are un tremurat la rece, e ca si cum nu s-ar alimenta constant sa zic asa....asta e senzatia pe care mi-o da.......in fine, cei de la casa au zis ca nu stiu ce poate fi :)

Link to comment
Share on other sites

ias mai da...dar se mai duce?...am un drum national drept oarekum...180km/h se ducea in 200 dar am pornit lejer cand am vazut ca sunt doar 2 masini pe sosea..iam dat....cam asa merg deobicei pe portiunea aia..problema e acum ca la 3000de ture acuma se aude foarte zgomotos ca la 4500 si nu trage delok...
Link to comment
Share on other sites

am observat recent...la relanti se aude un zgomot metalic bate foarte tare fier pe fier nush cum sa zik,trepideaza,si la plecare de pe loc si in marsalier si tinde sa dea in nas....si masina nu mai trage...si motoru parka caraie of i de la injectoare....

 

 

1..ce poate sa fie volanta?

2.cat costa volanta?

3.kit de ambreaj lam schimbat acum catreva luni

4. este alteceva in afara de volanta?

5.cum ar trebui sa faca volanta...daca nu e?

 

 

 

Salut

volanta Luk noua 280 euro

tel. 0721903357

Link to comment
Share on other sites

racord flexibil poate

 

 

mam uitat la toba ,bag mana in foc ca nu e de la racrodul flexibil....si cand porn4esc motoru se aude o bataie fdier pe fier..poc poc si dupa aceea persista..uneori face alteori nu face..si cand opresc motoru se aude poc poc poc...

 

mrgi cu masina in service , poate fi un tampon motor, desi eu tot racord banuiesc ,

 

 

 

racordul flexibil a fost...trebuie sal schimb si sudat cu sudura in argon...si valva egr ca masina facea urat////nu tragea.ms baieti mi-ati fost de mare ajutor sincer..toti ma refer... :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
Salut, am si eu un 318d si imi tremura masina la plecarea de pe loc, atat la rece cat si la cald, tampoanele motor le-am schimbat acum 6.000de km , de vre0 2.000de km iar a inceput sa tremure motorul uneori foarte foarte violent. Nu stiu ce sa fac acum, de aceea va intreb ce face racordul asta flexibil, unde se afla exact, ce rol are el in stopatul tremuratului? Eu aveam impresia ca racordul flexibil e o piesa de pe esapament imediat dupa catalizator, ca un fel de filtru de flexibil, dar se pare ca m-am inselat....
Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu un 318d si imi tremura masina la plecarea de pe loc, atat la rece cat si la cald, tampoanele motor le-am schimbat acum 6.000de km , de vre0 2.000de km iar a inceput sa tremure motorul uneori foarte foarte violent. Nu stiu ce sa fac acum, de aceea va intreb ce face racordul asta flexibil, unde se afla exact, ce rol are el in stopatul tremuratului? Eu aveam impresia ca racordul flexibil e o piesa de pe esapament imediat dupa catalizator, ca un fel de filtru de flexibil, dar se pare ca m-am inselat....

aveai impresia bine.

câteva poze aici, poÞi urmãri tot topicul.

Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu un 318d si imi tremura masina la plecarea de pe loc, atat la rece cat si la cald, tampoanele motor le-am schimbat acum 6.000de km , de vre0 2.000de km iar a inceput sa tremure motorul uneori foarte foarte violent. Nu stiu ce sa fac acum, de aceea va intreb ce face racordul asta flexibil, unde se afla exact, ce rol are el in stopatul tremuratului? Eu aveam impresia ca racordul flexibil e o piesa de pe esapament imediat dupa catalizator, ca un fel de filtru de flexibil, dar se pare ca m-am inselat....

aveai impresia bine.

câteva poze aici, poţi urmări tot topicul.

 

Ok, si cum iti dai seama ca el e vinovatul pentru tremurat? Daca ma uit la el, vizual pare totul ok. Zgomot nu face, miros de noxe in masina nu....

Edited by Justme13
Link to comment
Share on other sites

Salut, am si eu un 318d si imi tremura masina la plecarea de pe loc, atat la rece cat si la cald, tampoanele motor le-am schimbat acum 6.000de km , de vre0 2.000de km iar a inceput sa tremure motorul uneori foarte foarte violent. Nu stiu ce sa fac acum, de aceea va intreb ce face racordul asta flexibil, unde se afla exact, ce rol are el in stopatul tremuratului? Eu aveam impresia ca racordul flexibil e o piesa de pe esapament imediat dupa catalizator, ca un fel de filtru de flexibil, dar se pare ca m-am inselat....

aveai impresia bine.

câteva poze aici, poÞi urmãri tot topicul.

 

Ok, si cum iti dai seama ca el e vinovatul pentru tremurat? Daca ma uit la el, vizual pare totul ok. Zgomot nu face, miros de noxe in masina nu....

ĂnseamnĂŁ cĂŁ nu el este vinovatul pentru trepidaĂžii.

ÂŞi eu sunt ĂŽn aceeaÂşi posturĂŁ ca tine la E90 320d, vreau sĂŁ schimb volanta Âşi kitul de ambreiaj dar deocamdatĂŁ mai aÂştept cĂŁ nu prea dispun de bani, piesele ajung la mine undeva la 2600-2700lei.

Link to comment
Share on other sites

mentionez,cand apas ambreajul nus e aude absolut nici un zgomot este perfect normal,cand bag in marsalier sau in a1a..si plec usor aproape delok turate incepe zgomotu metalic...daca plec turata 2000rpm nu se aude nimik nimik....

 

EXACT aceleasi simptome le-a avut si a mea acum ceva vreme. am schimbat volanta + kit ambreiaj si totul e perfect acum! cost: 4.000 lei

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.